×


תפריט נגישות

מחירון הובלות דירה

מחפש לדעת כמה עולה הובלת דירה?

 

כמה עולה הובלת דירה?

 

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הובלות דירה מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "הובלות דירה במחיר שפוי בעידן האינטרנט".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות הובלות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה

 

לצערנו הרב אף חברת הובלות שנתנה אצלנו שירות כאן באתר לא עברה את מבחן חוות הדעת של גולשים שהזמינו דרכנו שירות הובלות ולכן החלטנו בשלב זה להוריד את שירות קבל הצעת מחיר בקליק, כרגע ניתן להיעזר במחירון המומלץ ובמדריך הטיפים,  לא ציפינו ל"יצאת צדיק" ובכל זאת התאכזבנו שאנחנו לא יכולים להמליץ לכם הגולשים על בעלי מקצוע בתחום ההובלות, נותר לנו רק לאחל לכל אחד ואחת מכן בהצלחה ולקוות שהמידע באתר לפחות יעזור לכם לבחור חברת הובלות מתאימה.

 

סוגי הובלות דירות וטווחי מחירים

 

מחירון מומלץ

 

מחירון הובלות דירה עודכן בתאריך 22.11.20

ט.ל.ח

 

מחירון הובלת דירות ובתים פרטיים


טווחי מחירים הובלת דירות

הובלת דירה חדר 1
מחיר - 550-900 ש"ח

הובלת דירה 2 חדרים
מחיר - 600-1,200 ש"ח

הובלת דירה 3 חדרים
מחיר - 800-1,500 ש"ח

הובלת דירה 4 חדרים
מחיר - 1,400-2,600 ש"ח

הובלת דירה 5 חדרים
מחיר - 1,800-2,600 ש"ח

הובלת דירה 6 חדרים
מחיר - 2,600-5,600 ש"ח

 

טווחי מחירים הובלת בתים פרטיים

הובלת בית קרקע קטן
מחיר - 2,800-4,800 ש"ח

הובלת בית קרקע גדול
מחיר - 3,200-6,400 ש"ח

 

 

הובלות דירה במחיר שפוי בעידן האינטרנט


מחפשים חברת הובלות דירה מומלצת, מנוסה ומקצועית המציעה מחירים שפויים והוגנים? האם אתם עומדים לעבור דירה בקרוב ואתם זקוקים לחברה אחראית ואמינה כך שיום המעבר יתבצע ביעילות וללא נזקים? ובכן, בעידן האינטרנט קל למצוא את כל המידע הנדרש לבחירת שירותי הובלות דירה במהירות וללא כאבי ראש מיותרים.

 

המלצה על חברת הובלות דירה

 

אם עד לפני הופעת האינטרנט בעולמנו פתחנו מדריך טלפונים על מנת לאתר חברות הובלת דירה או נעזרנו בשכנים, בקרובי משפחה או בקולגות מהעבודה על מנת לקבל המלצות על חברות הובלה הרי כיום אנו חיים בעידן מודרני בו האינטרנט שולט ומאפשר לנו למצוא בקלות מובילי דירה מומלצים. בקליק אחד ניתן לקבל רשימה של חברות הובלת דירות וקל לסנן בין התוצאות לפי פרמטרים ופילטרים שונים כגון: מחיר ההובלה, אזור פעילות, הובלות מנוף, מקצועיות ועוד. באמצעות האתר תוכלו לקרוא חוות דעת אובייקטיביות ולעיין בהמלצות של גולשים אשר נעזרו בשירותים של חברות ההובלה השונות ובהתאם להמלצות ולהתרשמות שלכם תוכלו לסנן בין החברות השונות ולבצע סקר שוק מהיר על מנת לבחור בחברה המתאימה לכם ביותר.

 

סוג ההובלה

 

עליכם לדעת כי לחברות ההובלה השונות יש משאיות שונות בגדלים מגוונים ויש חברות המצוידות במשאית עם מנוף או במנופים מפרקיים שנועדו להובלה מדירות גבוהות, מדירות הממוקמות בקומה גבוהה ללא מעלית, מדירות גג וכדומה. למעשה, הובלת הדירות הינה מקצוע מורכב הדורש ציוד מקצועי איכותי, ידע רב, ניסיון עשיר וצוות מקצועי ומנוסה בעל כוח פיסי רב. לבטח אתם מעוניינים בהובלה איכותית ללא כאבי ראש, ללא הפתעות מיוצרות ביום המעבר הלחוץ ובייחוד לדעת כי ההובלה תעבור ללא נזקים לתכולת הבית שלכם וללא נזקים לתשתיות, לחדר המדרגות, לרכוש השכנים ולרכבים החונים בחוץ. לכן, חשוב לקרוא היטב את המידע המופיע באתר של החברות השונות ולהתרשם מהמקצועיות שלהם, לבדוק מהו הציוד שברשותן וכך לא תופתעו לגלות כי הזמנתם חברת הובלות דירה ללא ניסיון וללא ציוד מתאים או משאית קצרה מדי.

כמו כן, כדאי לדעת כי חברה מקצועית שולחת לרוב נציג שירות על מנת לבדוק את התכולה שלכם ולבחון לעומק ובמקצועיות את דרכי הגישה לבית או לדירה, לבדוק מהו הציוד הנדרש להעברה בטוחה, מהירה ויעילה ורק אז הנציג יוכל לקבוע מהו תעריף ההובלה. לכן, אם קיבלתם הצעת מחיר הנראית זולה מדי כדאי לשקול שוב האם פניתם לחברה מקצועית וכך תימנעו ביום המעבר מהפתעות מיותרות כמו בקשה לתשלום נוסף, אי דיוק בלוחות זמנים, נזקים לרכוש שלכם או לרכוש צד שלישי ועוד כהנה וכהנה הפתעות לא נעימות ומיותרות העלולות לגרום לכם לנזק כספי וללחצים מיותרים.

 

איך אדע שבחרתי חברת הובלה אמינה?


איך לסגור עם חברת ההובלה על מנת לוודא שהדברים שלי יגיעו לשלום בבטחה?

שאלה מצוינת, אין דבר יותר מלחיץ ממעבר דירה. הציוד והריהוט היקר לנו מכל עומד בפני סכנה. לפני האריזות חשוב להשלים עם העובדה שלא כל הרהיטים שברשותנו יוכלו באמת לשרוד את המעבר. חברת הובלה אמינה תדע להכין אותנו למעבר כמו שצריך.

ראשית, חברת הובלה טובה היא חברה בעלת ניסיון ושם טוב. אל תתביישו לבקש מהמוביל רשימת לקוחות שעברו איתו את המעבר לאחרונה. אם מדובר בחברה אמינה הם יתנו לכם לדבר אפילו עם הקליינטים שעוברים כרגע. שאלו אותם אם המעבר עבר באופן חלק והאם העבודה בוצעה בצורה יעילה, מהירה ונקייה.

בנוסף חשוב לשאול את המוביל לגבי הביטוח של הדברים. במידה ומשהו יקרה לדברים במהלך ההובלה או שחלילה רכב ההובלה יעבור תאונה, תוכלו לקבל שיפוי כספי על הדברים שנפגעו במהלך ההובלה.

 

חברות הובלה אמינות ומקצועיות

 

חיפוש קצר ברשת האינטרנט יגלה בפניכם חברות רבות להובלת דירות. לכן, מומלץ להתמקד בחברות אמינות ומקצועיות ובדיוק לשם כך נחלץ לעזרתכם אתר זה. כאן תוכלו לחפש חברת הובלות דירה מומלצת המציעה שירות אדיב, צוות מקצועי, ציוד מתקדם וכמובן מחיר שפוי והוגן. במקום להתקשר לכמה חברות תוכלו בלחיצת כפתור לקבל רשימה של חברות הובלה אמינות ומקצועיות ותוכלו לסנן בין התוצאות לפי פרמטרים כמו חברת הובלות דירה בבאר שבע, חברת הובלות דירה בצפון ופרמטרים נוספים כמו ציוד, לדוגמה הובלות מנוף, ניסיון בהובלת ציוד מיוחד כמו הובלת פסנתרים וכלי נגינה וכדומה.

כמו כן, חברה מקצועית ואמינה תשלח נציג לביתכם על מנת לבדוק את העבודה ולייעץ לכם כיצד לעבור את היום הלחוץ במהירות כך שתוכלו כבר באותו היום ליהנות ממגורים בדירה החדשה אליה אתם עוברים לאחר שהבית מסודר. חברה מקצועית ואיכותית מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת כמובן את הובלת התכולה אך בין שירותיה ניתן למצוא גם פירוק והרכבת ארונות וציוד נוסף, שירותי מיון חפצים ואריזה לפני המעבר כך שביום ההובלה כל הציוד ארוז היטב בארגזים או עטוף בקרטונים וחומרי הובלה שנועדו למנוע שריטות וחבלות (פצפצים וכו') ויש חברות המציעות ללקוחות קרטונים וציוד כמו מדבקות לסינון הציוד בקרטונים כך שבבית החדש יניח הצוות את הארגזים בהתאם, לדוגמה ארגזים השייכים למטבח, לסלון, לחדר הילדים וכדומה.

 

כמה עולה הובלת דירה?


בעידן האינטרנט קל לאתר מידע כמעט על כל נושא בעולם וכמו כן ניתן לבצע חיפוש מהיר בנושא כמה עולה הובלת דירה. כאשר תחפשו במנועי החיפוש או באתרים מקצועיים כמה עולה הובלת דירה תוכלו להתרשם ממגוון מחירים עצום. אמנם, יש חברות המפרסמות באתרים שלהן מחירון הובלת דירה אך כדי לקבל מחיר מדויק יש ליצור קשר עם נציג השירות של חברות ההובלות מאחר ויש פרמטרים שונים המשפיעים על עלות ההובלה, ביניהם מרחק ההובלה, כלומר האם ההובלה מתבצעת באותה העיר או שיש להוביל לעיר אחרת, ואם כן מהו המרחק בין דירת המעבר לדירה החדשה. בנוסף, ככל שאתם גרים בקומה גבוהה יותר כך לרוב עלות ההובלה גדלה ובמקרים בהם אין גישה נוחה לדירה או לבית ועל המובילים לסחוב את תכולת הבית מרחק רב מהכניסה לדירה או מפתח הבית ועד למשאית ההובלה הרי יש לכך השפעה על המחיר. כמו כן, אם אין מעלית בבניין המגורים עלות ההובלה תעלה וכך גם במקרים בהם נדרשת חברת ההובלה להביא ציוד מיוחד כמו מנוף, לפרק משקופים, להוביל חפתים כבדים במיוחד או חפצים הנחשבים לקשים להובלה כמו פסנתרים ועוד.

כפי שאתם רואים, כדי לענות על השאלה כמה עולה להוביל דירה חשוב כי נציג מקצועי מטעם חברת הובלות דירה מומלצת יגיע לביתכם וכך תקבלו הצעת מחיר מדויקת ואף תיהנו מייעוץ חשוב כיצד לעבור את יום ההובלה הלחוץ והארוך במהירות ובעיקר בשלום תוך תשלום שפוי והוגן ותיהנו מייעוץ כיצד להתכונן ליום המעבר כמו סימון ארגזים, אריזה נכונה ומקצועית על ידי צוות החברה או בעצמכם ועוד טיפים חשובים.

 

הובלת דירה השוואת מחירים


על מנת להשוות מחירים בין חברות הוטבלת דירה מומלצות, מקצועיות ואמינות כל שעליכם לעשות הוא למלא טופס קצר באתר ובתוך זמן קצר ישלחו אליכם הצעות מחיר בסיסיות אך מפורטות ותקבלו שיחת טלפון מנציגי שירות מקצועיים ומיומנים ולאחר סדרת שאלות קצרה או ביקור בביתכם הם ישלחו לכם הצעת מחיר מסודרת ומפורטת הכוללת נושאים חשובים כמו ביטוח, לוחות זמנים, אחריות, רשימת ציוד וכמובן באמצעות האתר תיהנו ממחירים הוגנים ומתחרות בין חברות ההובלה הטובות בשוק.

 

מזל טוב, עוברים דירה! צריכים חברת הובלות?

 

איך נדע לבחור חברת הובלות המתאימה לנו ביותר, מתוך המגוון העצום של חברות הובלות המפרסמות עצמן בכל לוח?

אם אין לנו מכרים שיכולים להמליץ לנו על חברת הובלות איתה עבדו בעבר, עלינו לחפש אחת בעצמנו.

כמה טיפים חשובים, יעזרו לנו לבחור חברות הובלות מתאימה, שתסייע לנו לעבור את יום מעבר הדירה בצורה החלקה ביותר.

ראשית, עלינו להגדיר אם מדובר בהובלה של משרד, דירה, או בהובלה של פריט בודד. כך נוכל לבחור חברות הובלות המתמחה בתחום בו אנו מעוניינים.

כל היתרונות

כאשר אנו מחליטים על מעבר דירה, יום ההובלה מאיים על רבים מאיתנו, משל היה יום הדין. הסיבה לפחד של רוב האנשים המעברת דירה יכולה להיות חוסר מקצועיות של מובילים, אבל במרבית המקרים נובעת מבחירה לא נכונה של חברת הובלות.

כמו בכל תחום בחיים, שירותי חברת הובלות צריכים להתאים לדרישות ולצרכים שלנו, וכמובן – לכיס.

לפני שמקבלים כל החלטה, יש לקבל כמה הצעות מחיר, מפורטות בכתב, מכל חברת הובלות בנפרד. יש להעדיף חברת הובלות השולחת נציג לביקור בדירה לשם הערכת התכולה והנגישות.

חברת הובלות רצינית חייבת להציג בפנינו תעודת ביטוח, ולכלול סעיפי ביטוח בהזמנת העבודה, כולל סכום הפיצוי במקרה של נזק.

יש לוודא עם חברת הובלות אם מחיר ההובלה כולל חומרי אריזה (קרטונים בגדלים שונים), ואת מספר המובילים.

חברת הובלות רצינית תדע להציע מחיר אטרקטיבי ושירות הולם, ויש להישמר מחברת הובלות המציעה מחיר זול מדי, שסביר להניח יבוא על חשבון השירות והמקצועיות.

 

חברת הובלות – אזור בארץ


רצוי שנבחר חברות הובלות שממוקמת באזור הגאוגרפי בו אנו גרים, ובו תתבצע ההובלה.

אין טעם להביא חברת הובלות מן המרכז אל הדרום, ולהיפך. נהגים מנוסים, המכירים את הדרכים באזור ואת הפקקים הצפויים בבוקר ההובלה הם יתרון גדול, הקיים אצל חברת הובלות המתמחה באזור גיאוגרפי מסוים.

קיימות חברות הובלות הטוענות כי הן מבצעות הובלות בכל הארץ, אולם בשיחה איתן מתברר כי העבודה עוברת לקבלן משנה. חשוב לברר מי עומד מאחורי כל חברת הובלות.

 

טיפים עבור מובילים


החלטתם לעבור דירה. ישנם כמה דברים שכדאי שתדעו לפני שאתם אורזים את כל הבית ויוצאים אל היעד- לא כל מעבר דירה חייב להיות כאב ראש של בלגן בלתי נגמר.

אפשר גם אחרת: אפשר להזמין חברה שתארוז לך את תכולת הבית, באופן מסודר ולפני נושאים, אפשר להזמין חברת ניקיון שתבצע את הניקיונות בדירה החדשה והישנה, אפשר אפילו לבקש מהדואר לשמור לכם את המכתבים לחצי שנה מהכתובת הישנה- עד שתספיקו לעדכן את כולם שעברתם. העיקר שיהיה קל.

כאן ועכשיו

זה לא קורה בד"כ, אבל נניח שאתם צריכים לעבור דירה כאן ועכשיו. נניח שאחרת תהיה לכם בעיה או שתפסידו דבר מה.

כל שצריך, כדי לעבור דירה תוך 48 שעות, הוא כסף. בבוקר הראשון, אחרי ארוחת בוקר טובה, תארזו את כל האוכל שבמקרר ותניחו בתוך צידנית, עם קרח, עבור מובילים שיגיעו אל בתכם. אלה, יגיעו ביחד עם קופסאות קרטון, סרט דביק, עובדים חרוצים ומחויכים.

כאן תתחיל העבודה. האריזה תיקח בין 3-7 שעות, תלוי במספר העובדים, בגודל הבית ובחברה כמובן. אח"כ מובילים ייקחו את הארגזים הארוזים יפה אל המשאית ויעלו אל הכבישים.

הפסקת צהריים

בינתיים, כבר דאגתם להזמין צוות ניקיון שמגיע אל הדירה החדשה. אלה יכנסו אל הדירה ויקרצפו לכם אותה, יעשו חידוש לאמבטיה, לכיור מטבח ואפילו פוליש לרצפה אם תחליטו שאתם צריכים את זה. אל תתלהבו יותר מדי, שכן אחרי ביקור מובילים – שיגיעו עד מהרה ויפרקו את הריהוט שלכם, ירכיבו אותו ואפילו יחזירו את כל הדברים שלכם למקום, בהזמנת שירות זה, יצטרך הבית שלכם שטיפה נוספת בגלל הרגליים הרבות שעברו בו. אבל מה זה להעביר סמרטוט על הרצפה, כאשר משווים אותו לניקיון היסודי שדירה חדשה צריכה?

להשאיר נקי וחדש

אל לכם לשכוח גם את הדירה הישנה שלכם. גם לשם יש לשלוח צוות מנקים, אם אתם לא מתכוונים לנקות בעצמכם- אבל שם באמת אפשר להסתפק בהעברת סמרטוט קלה, טיפה ניקוי אבק ואולי קצת צבע טרי לקיר- סיור בלבן יספיק. כך תוכלו לתת לדיירים החדשים שיגיעו סיבה לברך ולא לקלל אתכם.

השוואת מחירים

כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת ככל האפשר, יש לתת את כל האינפורמציה לפיה ייקבע מחיר ההובלה. חברות הובלות גובות תשלום על המרחק בין הדירות, על כמות התכולה, ועל הקושי בביצוע ההובלה.

יש ליידע את חברת הובלות על קשיי גישה כגון היעדר מעלית או דלתות צרות, הדורשים שימוש במנוף. ככל שנדע להגדיר בדיוק את אופי ההובלה, כך נקבל מחברת הובלות הצעת מחיר מדויקת יותר.

ביטוח המטען

כל חברת הובלות מקצועית ואמינה מבטחת את עצמה כנגד כל נזק אפשרי בתהליך ההובלה. ובכל זאת, יש לדרוש את תעודת הביטוח מחברת הובלות, כדי שלא יהיו הפתעות לא נעימות במקרה של נזק לתכולת הדירה. חברות הובלות שאינן מקצועיות (וכן, קיימות כאלה), יבטיחו שיהיה בסדר, ולא יציגו כל תעודה. הקפידו לראות את תעודת הביטוח, וכך תסירו דאגה נוספת מלבכם.

ציוד נלווה

חברות הובלות רבות יציעו לכם שירותי אריזה הקודמים ליום ההובלה, ואף מוצרי אריזה – שקיות נילון, קרטונים, ארגזים ועוד. כל אחד מן האלמנטים הללו משפיעים על הצעת המחיר שתקבלו מכל חברות, ולכן יש לכלול גם אותם בבקשה להצעת מחיר.

 

הבהרה

 

מחירי הובלות דירה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות הובלות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.