×


תפריט נגישות

מחירון הדברת מזיקים

 

 

כמה עולה הדברת מזיקים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הדברת מזיקים מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : טיפים עבור הדברת טרמיטים.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות הדברה בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה חשובה

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשירותי הדברה מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

סוגי שירותי הדברת טרמיטים

מחירון מומלץ

מחירון הדברת טרמיטים עודכן בתאריך 22.06.20

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים הדברת טרמיטים

 

ביקור מדביר טרמיטים
150-300 ₪

 

הדברת טרמיטים (דירה קטנה)
700-900 ₪

 

הדברת טרמיטים (דירה גדולה)

 

טיפים עבור הדברת טרמיטים


מרוץ נגד השעון

 

כאשר בבית שלך מתגלים מזיקים מסוג כלשהו, אתה יודע שאתה בבעיה- אבל גם יודע שבעיה זו פתירה. לכן, ברב המקרים, הבדל של יום או יומיים בעת קביעת מועד ההדברה שעליך לעשות לא ישנה הרבה. זאת, כמובן, בתנאי שלא מדובר על טרמיטים.

 

נמלים אדומות אלה, חובבות במיוחד עץ, גבס וגיר למאכל. כך יצא המקרה, שאלה בדיוק החומרים המצויים בשפע בביתכם, ולמען האמת, הם אלה שמרכיבים אותו.

 

הדברת טרמיטים חייבת להיעשות בכל הבית ולא רק באזור בו מצאת אותם ומיד. החל מרגע הגילוי, אתה במרוץ נגד השעון ונגד הטרמיטים.

 

איך יודעים?

 

אז איך יודעים אם הבית שלך באמת מלא טרמיטים? בשלב הראשון סביר שתראה חורים על ריהוט או התפוררות מתחת למשקופים של דלתות וחלונות.

 

במקרים קיצוניים- בהם אוכלוסיית הטרמיטים כבר גדולה מספיק- אפשר יהיה גם לראות את הנמלים עצמן- קטנות, חיוורות ואדמדמות.

 

עם זיהוי אפשרי של טרמיטים הדברה היא הפתרון היעיל ביותר.

 

עדיף להזמין מומחה הרחקת טרמיטים ברגע הראשון שיש חשש- אחרת, אתה עוד עלול למצוא את עצמך עם מושבה מפותחת לגמרי (של כ-50 מליון פריטים בממוצע) שכבר יעשו לא מעט נזקים עד שתראה אותם ותהיה בטוח שיש צורך בריסוס.

 

מי עושה?

 

קטילת טרמיטים בריסוס אינה נעשית בחומרים בהם קוטלים נמלים ומזיקים "רגילים" אחרים. לכן, עליך לוודא כי אתה עוסק עם מומחה ריסוס המבין הדברת מזיקים בכלל והדברת טרמיטים בפרט.

 

כאמור, למאכל טרמיטים עץ, גיר וגבס הם אידיאלים- אך תתפלאו לדעת שיש מספר סוגי טרמיטים ולא זן אחד.

 

איתור וטיפול בטרמיטים במקרים מסוימים מצריך זיהוי הזן הספציפי, בעוד במקרים אחרים אין הזן משנה. חשוב לציין כי אנשים בעלי בתים "מועדים" לתפיסת טרמיטים מומלץ שיעשו טיפולי טרום אירוע וידאגו לעשות ריסוס מנע.

 

לא רק טרמיטים


ישנו מזיק נוסף שמזיק לריהוט שלכם- תולעת העץ. הדברת תולעי עץ שונה בתכלית השינוי מהדברת טרמיטים ובהתאם, עבור הדברת תולעי העץ ועבור הדברת טרמיטים מחיר שונה. לכן, עליכם לתאר למדביר את מצב הבית מה שיותר מדויק, ואולי אף לבקש ממנו להגיע טרם הריסוס לבדיקת הבית.

 

טיפים עבור הדברת נמלים - אויב במטבח


האויב השקט ביותר מבין כלל המזיקים הינו הנמלה. אינו מתבייש מהאור כמו התיקנים, נזהר מכם כמו העכבר ומוצא כל פינה ופינה מוזנחת במטבח שלכם, גרוע יותר מחמתכם. אין קופסת סוכר חצי סגורה, טיפת דבש שנותרה על השיש או שארית של סוכרייה שאינה עטופה כיאות עמוק עמוק בתוך הארון שלכם שחסינה בפניהם. הם יבואו בהמוניהם וידירו שינה מעיניכם וניקיון ממטבחכם.

 

מסוכן לא מסוכן


אז למה בעצם האובססיה האנושית מנמלים? ובכן, הכל עניין של לחימה על משאבים. הנמלה בפני עצמה אינה מסוכנת לאדם, אך מעטים האנשים שיעיזו להשתמש שוב במוצר ממנו ניזונו כמה מאות נמלים במטבח שלכם.

 

אגב, נמלים מוצאות את מה שהתיקנים מחפשות- מה שאומר שלא רחוק היום שגם התיקנים יתחילו את מסעותיהם במטבח שלכם.

 

הפתרון הוא פשוט למדי- הדברת נמלים הנה כבר מזמן חלק רוטיני כמעט לחלוטין של רב ההדברות הסטנדרטיות, גם כאשר מדובר על הדברת נמלים כפעולת מנע וגם על הדברת נמלים כאשר הנחילים כבר כאן.

 

לעשות את זה נכון

 

מבין כלל סוגי ההדברות, בולטות שיטות מסוימות המציעות הדברת נמלים טבעית כגון פיזור פרחי ציפורן מיובשים בתוך כותלי הבית.

 

על אף שיש מי שטוען כי שיטה זו עובדת, ריח הציפורן אינו נעים לכולם ומפריע במקים רבים לתושבי הבית.

 

מי שאינו מכיר את עולם הריסוס חושב כי השיטה הירוקה ביותר כוללת מן שיטות סבתא כאלה, אך אין הדבר נכון.

 

הדברת נמלים במטבח יעילה יכולה להיעשות בהדברה ירוקה, שאינה מזיקה לסביבה, לתושבי הבית וללא ריח- עם תוצאות אפקטיביות ביותר.

 

עוד על ריסוס ירוק


ככלל, ריסוס ירוק יעיל במקרים רבים- בין אם מדובר על הדברת נמלים קטנות או גדולות, בבתי קרקע או ברבי קומות, במטבח, בכל הבית או הדברת נמלים בגינה.

 

מבין שלל שיטות הדברת נמלים בבית ההדברה הירוקה עושה את העבודה לפחות כמו הדברות כימיות ועם אחריות דומה.

 

אגב, למעוניינים בעשיית הדברת נמלים בעציצים, ריסוס נמלים על עצי פרי טובים לאכילה ועוד- כדאי בהחלט להקפיד על ריסוס ירוק בלבד. עבור האופציה הירוקה של הדברת נמלים מחירים דומים למדי לריסוס הכימי.