×


תפריט נגישות

מחירון דמיון מודרך

כמה עולה לעשות דמיון מודרך ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון דמיון מודרך מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מטפלי דמיון מודרך בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטיפולי דמיון מודרך מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה טיפול באמצעות דימיון מודרך NLP ?

מפגש בודד עד 45 דקות - 180-220 ש"ח

מפגש קבוצתי עד 45 דקות - 120-180 ש"ח לאדם

ט.ל.ח

 

מדריך דמיון מודרך NLP

שיטת דמיון מודרך NLP, או בעברית "תכנות עצבי לשוני", היא שיטה מטרתה לשפר את הקשר שלנו עם עצמנו ועם הסביבה. פעמים רבות אנו חשים שקשה לנו לתקשר עם העולם סביבנו בצורה שמיטיבה איתנו ומועילה לנו. כמו כן ישנם קשיים פנימיים שלנו שמונעים מאיתנו למצות את הפוטנציאל שלנו בחיים. ישנם דברים שאינם בשליטתנו, אך ישנן גם תגובות או מחשבות מסוימות שנטועות אצלנו עמוק ולעיתים הן אלו שמובילות אותנו לפרש את המצב בצורה כלשהי ולפעול לפי זאת. הבנה יותר טובה של תהליכים שקורים אצלנו בגוף ושל התת מודע שלנו יכולה לעזור לנו להתנהל ולחשוב בצורה נכונה יותר.

שיטת דמיון מודרך NLP היא שיטה קצרת מועד. מטרתה היא, בין היתר, לנסות ללמד את הגוף והנפש שלנו בזמן קצר כיצד להרפות מדפוסים ישנים ולאמץ חדשים שיועילו לנו יותר. רבים התנסו בשיטה זו ומספרים על תחושות חיוביות מאוד, שכללו הבנה טובה בהרבה שלהם את נפשם, ושיפור ביחסים עם כל מי שסובבים אותם. לשיטה זו יש בסיס פיזיולוגי, אף שאיננה נחשבת מדעית בשלב זה.


למי פונים?

אם אכן אתם חשים שהדבר יכול לעזור לכם, נסו למצוא מרכזים בהם מתקיימים קורסים של דמיון מודרך NLP, או אנשים פרטיים העורכים קורסים כאלו. כמו בכל טיפול זה או אחר שאתם פונים אליו, חשוב לברר מראש כמה דברים- מי הם המטפלים העומדים מולכם? מה הוא הניסיון שיש להם? האם הם הוסמכו לשיטה זו? האם אתם מרגישים בנוח איתם ומאמינים ביכולתם לעזור להם? אם תוכלו לקבל המלצה ממכרים או חברים- מה טוב. כמו כן ישנם קורסים שונים בעלויות שונות.


שיטת ריפוי באמצעות דימיון מודרך NLP

דמיון מודרך NLP הינה שיטה מצוינת לפתור קשיים ובעיות שיש לכם עם עצמכם ועם הסביבה, אך חשוב לדעת שישנם מקרים בהם יש לפנות קודם כל לפסיכולוג/ית קליני/ת שיעריכו את מצבכם, ויאבחנו אתכם בצורה מקצועית ומדויקת. NLP עשוי לעזור מאוד במקרים רבים, אך רצוי מאוד לדעת קודם כל האם לבעיה יש שם ואבחנה מסוימים, דבר שיכול לעזור לכם להחליט לאיזו דרך טיפולית אתם פונים.


טיפים עבור דמיון מודרך

דמיון מודרך - NLP הוא שיטה של מדיטציה אשר בה ניתן להזין למוח כל מיני השאות, משפטים או מצבים דמיוניים שונים שבעזרתם ניתן להביא לתוצאה רצויה בין אם זה הרגעה, הבראה ממחלה, שינוי צורות חשיבה מעכבות, יצירת מצבי תודעה חיוביים ועוד.


השימושים המגוונים של דמיון מודרך - NLP

דמיון מודרך - NLP הוא שיטה מצוינת להשתמש בדמיון על מנת להשפיע על המצב הנפשי והרגשי של האדם. על ידי טיפול בדמיון מודרך יכול אדם להזיז מהתודעה שלו מחשבות שליליות או מחסומים ולהביא את עצמו לחשיבה חיובית ואופטימית יותר. בנוסף, כאשר אדם מתרגל שיטות וטכניקות של דמיון מודרך הוא בעצם מלמד את המוח והתודעה לשלוח על הביצועים הגופניים של איברי הגוף ולהביא לתפקוד טוב יותר ויעיל יותר של מערכות הגוף כולן. כאשר מתקיימת סדנת דמיון מודרך למספר אנשים, מתבססת הסדנא על הרפיה והירגעות כתנאי להבאת המוח למצב של לימוד והיפתחות.


ההבדלים בין דמיון מודרך ושיטת NLP

ישנה טעות רווחת ההופכת את שתי השיטות האלה לאחת הנקראת דמיון מודרך – NLP, אך בעצם מדובר בשתי שיטות שונות שלכל אחת מטרות שונות. אמנם שתי השיטות הולכות יד ביד ונוח מאד לטפל במקביל בעקרונות של השיטות, אך בניגוד לעקרונות של הדמיון המודרך, תרפיה בעזרת NLP עוזרת לאדם לשפר את כישורי הלמידה, התקשורת הבין אישית והשבת מטרות בזמן קצר. סדנת NLP מלמדת את המשתתפים להתגבר על מחסומים או מכשולים המוצבים בדרכם אל היעדים שהם מציבים ומתקשים לעמוד בהם.

לימודי NLP מתרכזים יותר בהשגות מטרות גשמיות חומריות, הגברת ההצלחה בתחומי הקריירה, העסקים, וכאמור למידה אישית של האדם את עצמו על מנת להביא לשינוי מיוחל או כזה שהאדם מתקשה לבצע בעצמו. לימודי NLP ניתן למצוא בבתי ספר פרטיים ברחבי הארץ ו/או אצל מטפלים פרטיים שהגיעו לרמת הבנה וריכוז גבוהים ויכולים ללמד אנשים נוספים את עקרונות השיטה. באמצעות שיטות של דמיון מודרך – NLP מרבים לבצע טיפול בחרדות לאנשים במגוון גילאים (ילדים, בני נוער ומבוגרים) ואחוז ההצלחה גבוה אל מול מגוון רחב של סוגי חרדות.


מה חשוב לדעת אם רוצים ללמוד דמיון מודרך – NLP?

חשוב לבדוק מבעוד מועד מה ההכשרה וההשכלה של מדריכי NLP המציעים קורס NLP לקהל הרחב. כדאי לברר אצלם פרטים כמו דמיון מודרך – NLP מחירים, שיטות לימוד ומשך הלימוד.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא דמיון מודרך, NLP ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי הטיפולים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.