×


תפריט נגישות

מחירון דיו למדפסת

מחפש לדעת כמה עולה דיו למדפסת? 

כמה עולה דיו למדפסת?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון דיו למדפסת מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך דיו למדפסת.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של ספקי דיו למדפסת בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

חוסכים לך זמן וכסף!

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לדיו למדפסת מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

דיו למדפסת – שוק תחרותי


השוק של כל סוגי הדיו למדפסות, וטונרים למכונות צילום הוא אחד התחרותיים שקיימים בארץ. בגלל היות השוק כה תחרותי – מציעות החברות מבצעים ושירותים, שכל כולם מיועדים לשכנע ללקוח לבחור בהן. בנוסף, דיו למדפסת הוא מוצר הנמצא בשימוש זמן רב עד שנגמר, כך שקיימת בעצם מלחמה על כל לקוח ולקוח.

 

סוגי דיו הקיימים בשוק

 

1. דיו המבוסס על פיגמנטים, הנדבק למשטח עליו הוא מונח.

2. דיו המבוסס על צבע. הוא אינו מודבק ולכן הוא עלול לנזול ולזלוג מהמשטח.

 

דיו למדפסות שונות

 

הטכנולוגיה האחרונה בתחום של דיו למדפסת היא מדפסות הזרקת דיו. בעבר היו בשימוש מדפסות שנקראו "מדפסת סיכות", וכיום מדפסות הזרקת דיו הן השולטות בשוק המדפסות. מכיוון שמדובר בטכנולוגיה נוחה ונגישה, הפכו מדפסות אלה לפריט חובה כמעט בכל בית.

חברות המציעות שירותים הקשורים לדיו למדפסות, נותנות מענה בדרך כלל גם לטונרים למכונות צילום משרדיות, מדפסות תעשייתיות, פקסים, מדפסות לייזר וסוגים שונים של מכשירים משולבים. חשוב לבחור בחברה הנותנת אחריות למוצריה, מה שמביע אמון של החברה בעצמה ובשירותים שהיא מספקת.

 

סוגי השירותים המוצעים


חברות רבות מציעות שירותים רבים לנוחיותו של הלקוח, על מנת להקל עליו ולבוא לקראתו. רבות מהן תגענה אליו הביתה או למקום עבודתו, וכמובן יציעו מחירים אטרקטיביים עבור אספקה של דיו למדפסת בכמות גדולה.

כשמדובר בחברות וארגונים גדולים המחזיקים בכמות רבה מאד של מדפסות ו/או מכונות צילום מסמכים, קיים שירות של מיחזור המחסניות של דיו למדפסת. בדרך זו כולן מרוויחים: החברה – שמקבלת מחירים אטרקטיביים ושירות עד הדלת, החברה המספקת – שמקבלת עבודה רבה מחברה גדולה תמורת תגמול גבוה, ודבר חשוב עבור כולם – מיחזור מחסניות הדיו. באמצעות מיחזור זה, המחסניות לא מושלכות לאשפה, אלא מוחזרות לחברה המספקת וממולאות פעמים נוספות לשימושים חוזרים.

 

נקודה לתשומת לב


חשוב לוודא היכן מיוצרים המוצרים שחברה מציעה, על מנת להיות בטוחים שהדיו או הטונר מתאימים למכשיר הספציפי ולא ייגרמו לתקלה. קיימים פריטים רבים בשוק שמיוצרים באיכות ירודה ואינם מתאימים. לא רק שאינם מתאימים, הם אפילו עלולים לגרום לתקלות ולתפקוד לקוי של המכשיר המדובר.