×


תפריט נגישות

מחירון גן אירועים

כמה עולה גן אירועים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון גן אירועים לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בעלי גני אירועים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לגן אירועים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

טווחי מחירים גן אירועים

גן אירועים בחורף
150-170 ש"ח (מחיר למנה)

גן אירועים בקייץ
200-250 ש"ח (מחיר למנה)

*מחירון עודכן בתאריך 28.5.19

ט.ל.ח

 

מדריך גן אירועים

רוצים לעשות אירוע קטן עד 200 אורחים? אל תבזבזו כסף על גני אירועים גדולים. ישנם מסעדות המסוגלות לעשות עבורכם את האירוע בסדר גודל זה או בתי מלון המחזיקים אולמות לאירועים קטנים ובינוניים.

חלקו את האורחים לשולחנות בצורה חכמה. לדוגמא, אל תשימו אנשים מבוגרים ליד הרמקולים באירוע.

רוצים לסגור על גן אירועים? בדקו טוב מאוד גם באותיות הקטנות, מה הצעת המחיר שקיבלתם כוללת.

בררו אם גן האירועים שם כספת בכניסה וארגז עבור מתנות בקבלת קהל. כמו כן, האם גן האירועים שם את הכספת בחדר נעול מהרגע שהחופה מתחילה.

זוגות לא מעטים מקבלים את הטלפון הזה, חלקם בר המזל מקבל אותו לפני החתונה- אך יש גם כאלה המקבלים אותו אחרי. "אנחנו לא יכולים לשבת ליד הרמקולים בחתונה, זה מכאיב לנו באוזניים". בד"כ הטענה נשמעת מהורים לתינוקות רכים המגיעים לאירוע או אנשים מבוגרים במיוחד- אבל בואו נודה בזה- כולנו סובלים מהפיזור הבעייתי של המוזיקה במקומות סגורים. אז לכל אלה שלא מעוניינים בכאב ראש ונזק לאוזניים (אגב, בלתי הפיך) שלהם ושל אורחיהם- הפתרון פשוט למדי: גן אירועים.


פיזור שונה של אוויר

המוזיקה, או קול בכלל, אינו יותר מאשר גל הנע באוויר, בדומה לרוח. אם תהיתם- אז דעו שהמוזיקה גבוהה במיוחד באירוע כדי ליצור אפקט רגשי המתרחש במח האדם עם עליה ברף מסוים של דציבלים: הוא מתחיל לחגוג. בשלב הזה, כבר לא מעניין אותו אם הוא אוהב את הזמר או הלהקה ואם הוא בד"כ אדם שרוקד- אופפת אותו אווירה אחרת. מי שלא היה במופע רוק בחייו לא יבין את התחושה- אבל מדובר על אופוריה התורמת מאד לרצון לצחוק, להתבדח, ליהנות ובעיקר- לרקוד.


מחסום הקירות

הבעיה מתחילה כאשר המוזיקה אינה מתנקזת לשום מקום ומנוגנת בדציבלים גבוהים במיוחד במקומות סגורים- אז הדהוד הקירות מגביר את עוצמת המוזיקה עוד וגורם לנזקי אוזניים וכאבים לא נעימים. חתונה בתוך גן אירועים מונעת את ההתרחשות הזו מהסיבה הפשוטה שאין קירות החוסמים את הסאונד והוא "מתנדף" לו באוויר בנינוחות. באופן דומה, החגיגה בתוך גן אירועים נותנת מענה לרגישויות שונות נוספות של אנשים בדיוק מאותה סיבה: פינות העישון מאווררות ולא גורמות מצוקה לשאר האורחים, הצפיפות לרב פחותה רק בגלל האוויר הנקי וחוויה של האירוע שלווה יותר בגלל הירוק בעיניים שלרב מקשט גני אירועים.


הברירה והמגבלה

כיום, אפשר בקלות למצוא גן אירועים בשרון, גן אירועים במרכז, גן אירועים בדרום, גן אירועים בצפון ובכל שאר חלקי הארץ ללא בעיה. אפשר אפילו למצוא בכמה גני אירועים מחירים אטרקטיביים יותר מאולמות, אם כי יש צורך בחיפוש מפרך. הבעיה העיקרית עם חתונה בגן אירועים היא העונתיות- שכן מדובר על חתונה בעונת הקיץ בלבד, בעת העלייה במחירי החתונות.


טיפים לבחירה נכונה של גן אירועים

• מיקום והגעה של האורחים: עלינו להביא בחשבון את אזור המגורים של האורחים, לפחות את זה של רובם. אם עלינו לבחור בגן מרוחק (מסיבות של חנייה, מספר אורחים ועוד), עלינו לתת את הדעת להסעת האורחים בצורה מאורגנת אל מקום האירוע.

• חנייה לאורחים: אם בחרנו בגן הממוקם בסביבה עירונית צפופה, עלינו לוודא כי באזור יש חניון מסודר, או כזה העומד בהסדר עם בעלי גן האירועים.

• מספר האורחים: גני אירועים נוטים להיות גדולים, ואם יש לנו חתונה מצומצמת, האורחים עלולים "להיבלע". מצד שני, יש להביא בחשבון גם מקרים של מספר אורחים גדול במיוחד, ולתכנן בהתאם.

• המחיר שמציע גן האירועים: ככל שמספר המוזמנים גדול יותר, כך אמור לרדת המחיר למנה. בעלי גני אירועים נוטים גם לתת צ'ופרים כמו עיצוב שולחן או מנות מוגדלות, ככל שמספר האורחים גדול יותר.

• "אקסטרות": לעתים מחיר המנה כולל אלמנטים שונים כמו: עיצוב חופה, עיצוב שולחנות, תאורה מיוחדת ועוד. יש לוודא כי כל המרכיבים הללו אכן מופיעים בחוזה מול בעלי גן אירועים, ולבקש לראות תמונות של עיצובים קודמים מאירועים קודמים, של אותם בעלי מקצוע.

• רישיון עסק: גן אירועים הפועל ללא רישיון יכול להיסגר בכל רגע נתון. לא תרצו שזה יקרה באירוע שלכם. בקשו לראות את רישיון העסק, וודאו את תוקפו.

• בדיקת אקוסטיקה של גן אירועים: לפני ההחלטה, הגיעו אל הגן המבוקש בעיצומו של אירוע. נסו לנהל שיחה במיקומים שונים בתוך הגן, לטובת האורחים ביום האירוע שלכם.

• מזג האוויר: אירוע בגן פתוח נתון לחסדי מזג האוויר. וודאו כי תאריך האירוע שלכם אכן מתאים לבחירה בגן אירועים, ואם יש קירוי מלא או חלקי לגן, במקרה של גשם.

• וודאו כי בעל הגן אינו מגביל אתכם לבעלי מקצוע מטעמו, כמו די.ג'יי, קייטרינג ומעצבים.

• וודאו כי הגן אינו מוגבל מבחינת שעות פעילות. המשטרה עשויה לסגור אירוע במקרה של דיווח שכנים על רעש.


גן אירועים – כדאי לדעת

ישנם גני אירועים אשר כופים על לקוחותיהם לעבוד עם מעצב הבית שלהם שהוא לרוב יקר יותר.

גם אם הגן אירועים נראה לכם מושלם ונראה שמצאתם את מבוקשכם, אל תמהרו, בדקו את המקום בזמן אמת. בקשו לבוא לראות חתונה במקום, כך תוכלו לדעת יותר טוב למה לצפות בחתונה שלכם.

בדקו שגן האירועים איננו נמצא ליד רפת או לול. רוחות עלולים להביא איתן ריחות לא נעימים גם אם כשבדקתם את המקום לא הרחתם כלום.

ישנם גני אירועים אשר ממוקמים ליד אזור מגורים ועקב כך אינם יכולים לקיים אירועים בשעות הלילה. וודא שרישיון העסק של גן האירועים איננו מותנה בשעות מסוימות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא גן אירועים ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.