×


תפריט נגישות

מחירון גלאי עשן

מחפש לדעת כמה עולה גלאי עשן? 

כמה עולה גלאי עשן?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון גלאי עשן מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : מדריך גלאי עשן.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של ספקי גלאי עשן בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה

חוסכים לך זמן וכסף!

כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לגלאי עשן מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

סוגי גלאי עשן

מחירון מומלץ

מחירון גלאי עשן עודכן בתאריך 04.02.20

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים 

 

גלאי עשן ביתי
50-80 ש"ח

גלאי עשן קווי
180-220 ש"ח

גלאי עשן אלחוטי
300-400 ש"ח

 

מדריך גלאי עשן – מומלץ ביותר להתקין אותו


הפתגם הידוע אומר ש"אין עשן בלי אש". אמנם קיימות מספר תיאוריות פיזיקליות שהפריכו את אמיתותו של הפתגם, יחד עם זאת – על סמך משפט זה מתבססים גלאי העשן ומערכות שלמות לאיתור וגילוי אש.

ההנחה הבסיסית היא שבמקום שבו יש עשן – יש גם אש, או שהיא עלולה להתפרץ תוך שניות. לכן, תחום העיסוק ממוקד יותר בגילוי של עשן - ולא של אש. בנוסף, עשן עשוי להתפזר לתחום שטח רחב יותר ומאפשר שימוש בפחות מיכשור.

כאשר פורצת אש במקום מסוים, היא ממוקדת באותו איזור בלבד. מלבד חום בקרבת מקום – עלול להיווצר מצב שבו אין איש יודע על קיומה של האש.

כאן נכנסים לפעולה גלאי עשן. אשר כשמם כן הם – הם רגישים לכל סוג של עשן ומתריעים מפניו בקולי קולות, באמצעות תווים דיגיטליים שיופיעו על מסכי בקרה, בצורת אזעקה שתופעל ואף על ידי זרנוקי מים שיתחילו לפעול.

 

יתרונות של גלאי עשן

 

• כאמור, מדובר במכשירים אשר רגישים לכל סוג של עשן. כך גם – לדוגמא – כשמדובר בעשן של סיגריות.

גלאי העשן עשוי לגלות עשן מסיגריה שלא כובתה כראוי, ולהתריע על מקום הימצאותה בטרם תידלק אש.

• במקומות שמועדים לאש, או חללים מסוימים המכילים פריטים או חפצים העלולים להתלקח מהר, יש לגלאי העשן משמעות גדולה במיוחד.

לרוב יהיו אלה מחסנים, האנגרים גדולים, או מקומות ריכוז של חומרים בעלי פוטנציאל התלקחות גבוה: בדים, קמח, מחסני כימיקלים ועוד.

 

חסרונות של גלאי עשן

 

• יתרון הרגישות של גלאי העשן עלולים גם להיות בעוכריהם – גלאי הממוקם, למשל, בסמיכות לאתר בנייה או במקום שהאבק בו רב מאד- עלול להתריע התראות שווא מספר גדול של פעמים, ובכך לאבד מאמינותו.

• אם מדובר בגלאי המותקן על תקרה גבוהה, הוא עלול לא לאתר את מקור העשן, ועד שתתגלה האש או שמא, חלילה, תפרוץ אש - עלול להיות מאוחר מדי.

התקנת גלאי עשן חייבת להתבצע על ידי מומחים בתחום. בנוסף לכך, מבנה אשר חסר באמצעים לגילוי עשן ואש לא יקבל אישור ממכבי אש, ולא יורשה לפתוח את שעריו בפני אנשים ולא בפני סחורה.