×


תפריט נגישות

מחירון גיזום עצים

 

כמה עולה גיזום עצים?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון גיזום עצים מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "איך לבחור חברה לגיזום עצים בעידן האינטרנט?"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות לגיזום עצים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

יעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש חברות לגיזום עצים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי גיזום עצים וטווחי מחירים

מחירון גיזום עצים עודכן בתאריך 15.06.20

ט.ל.ח

 

כמה עולה גיזום עצים, כריתת עצים ופינוי גזם?

 

עלות סוג עבודת גיזום עצים וטווחי מחירים
 
גיזום עצים עם מנוף (עד 15 מטר)
400-1,200 ₪ (לשעתיים הראשונות)


 
גיזום עצים עם מנוף (מעל 15 מטר)
700-1,800 ₪ (לשעתיים הראשונות)


 
גיזום עצים עם צוות + טרקטור
2,300-3,500 ₪ (יום עבודה)


 
גיזום עצים עם סל אדם
400-1,100 ₪ (לשעתיים הראשונות)


 
גיזום עצים עם סנפלינג
250-500 ₪ (לשעת עבודה)


 
השכרת צוות גיזום עצים
1,200-3,000 ₪ (יום עבודה

 
 
עלות כריתת עצים
 
כריתת עץ דקל
1,000-2,500 ₪


 
כריתת עץ הדר
500-1,500 ₪


 
כריתת עץ אורן
1,400-3,200 ₪


 
כריתת עץ פיקוס
1,000-3,000 ₪


 
כריתת עץ אזדרכת
700-2,000 ₪


 
עקירת שורשי עצים
700-2,000 ₪


 
המתת שורשי עצים
700-2,000 ₪


 
העתקת מיקום עץ
עד גובה של 5 מטר
1,000-3,000 ₪


 
העתקת מיקום עץ
עד גובה של 12 מטר
2,800-5,500 ₪
 
 
עלות פינוי גזם
 
פינוי גזם מעץ בודד
400-1,000 ₪


 
פינוי גזם עם משאית בעלת מנוף
800-1,500 ₪
 
 
עלות השכרת משאית עם מנוף לפינוי גזם
 
השכרת משאית עם מנוף
עד 8 שעות בשטח
2,500-3,800 ₪


 
השכרת משאית סמי עם מנוף הידראולי
עד 60 טון
4,500-6,000 ₪


 
השכרת משאית סמי עם מנוף הידראולי
עד 30 טון
3,500-5,000 ₪

ט.ל.ח

 

 

איך לבחור חברה לגיזום עצים בעידן האינטרנט?

 

הכל על גיזום עצים בעידן האינטרנט

גיזום עצים הינו פעולה חשובה למדי משום שהגיזום מקל על הגזע ומפחית ממנו את העומס- בצורה זו ניתן להבטיח כי הענפים של העץ יגדלו בכיוון הרצוי ולא יטרידו את העוברים והשבים ובמקרים חמורים יותר- יפגעו בהם, בכבלי חשמל, במבנים אשר נמצאים בקרבת המקום ועוד. כמו כן, הגיזום מונע את התפשטות השורשים של העץ. התפשטות השורשים עלולה לפגוע בריצוף וכו'.

 

ניתן לומר כי גיזום עצים בכל דרך שהיא: גיזום עצים עם מנוף, גיזום עצים בסנפלינג וכו' משרת מספר מטרות: ראשית, באמצעות הגיזום ניתן לעצב את העץ ולהתאים את גובהו למטרות קטיף, לצורך יצירת צל ואף לחזק אותו ולסייע לו להחזיק מעמד למשך שנים רבות. כמו כן, קיצור הענפים מונע מהם להיות עמוסים מידי או להישבר בעקבות מזג אוויר קיצוני ורוחות חזקות (לכן חשוב לגזור ענפים דקים ושבירים). נוסף על כך, מסייע גיזום העצים בהכנסת קרינת השמש אל חלקיו הפנימיים של העץ (דבר אשר דרוש לצורך פעולת הפוטוסינתזה וצמיחתו של העץ).

 

האם כל העצים זקוקים לגיזום? ומתי יש לבצע את פעולת הגיזום?

 

ישנם עצים אשר לא זקוקים לגיזום- לעצים אלו יש בקרה אמירית כך שקודקוד הצימוח שלהם מווסת את גדילת הענפים הצידיים (בצורה זו אין הענפים מתחרים עם הגזע), במרבית המקרים יהיו העצים הללו בעלי מבנה של פירמידה כמו למשל- מינים שונים של עץ הארז, עץ הברוש, מינים שונים של ארוקריה ועוד. עצים אחרים אשר נוטים לפתח ענפים באורך רב דורשים גיזום, אלו הם עצים שיחיים ועצים אשר מפתחים כמה גזעים.

 

העצים השונים צומחים בקצב שאינו זהה- יש עצים בעלי קצב צימוח נמוך, יש עצים בעלי קצב צימוח בינוני ויש עצים בעלי קצב צימוח מהיר- את העצים אשר צומחים בקצב מהיר יש לגזום פעם בשנה וככל שיפחת הקצב כך יהיה ניתן להפחית את תדירות הגיזום. יש עצים אשר צומחים במהירות ומגיעים לגודל רב- אפילו עד כ- 20 מטר, עצים שכאלו לא יתאימו לגינה קטנה ועל כן, לא רצוי לשתול עצים שכאלו במקומות שאינם מאפשרים להם לצמוח ולהתפתח.

 

שיטות שונות לגיזום עצים

 

ישנן מספר שיטות לגיזום עצים - השיטה הראשונה הינה סנטיציה, השיטה השנייה הינה גיזום דילול, השיטה השלישית נקראת גיזום היקף והשיטה הרביעית נקראת הרמת נוף.

 

הסניטציה כוללת הסרה של ענפים גוססים, חולים, מתים, מנותקים, ענפים שבורים מצמרת העץ או ענפים אשר מחוברים לעץ באופן חלש. הסניטציה הינה השיטה המקובלת ביותר בעולם לטיפול בעצים בוגרים משום שהיא מפחיתה סיכונים כמו קריסת ענפים פגומים על בני אדם ורכוש. מעבר לזאת, הסניטציה מסייעת בתיקון פגמים בעודם קטנים ומונעת מהם לגדול- לדוגמא- הסניטציה מונעת הצטלבויות של ענפים אשר מחלישים את הענף.

 

השיטה השנייה - גיזום דילול מכילה את שיטת הסניטציה ומשלבת עימה גיזום של ענפים ירוקים. באמצעות גיזום דילול ניתן לאוורר את הצמרת של העץ ולסייע לכניסת אור. מעבר לזאת אוורור העץ מחזק את עמידותו של העץ ושומר על המראה הטבעי שלו. באמצעות גיזום היקף- השיטה השלישית, ניתן להקטין את הצמרת של העץ ולהנמיך את גובהה. חשוב מאוד לבחור גוזם עצים מקצועי אשר יגזום את הענף עד לנקודת החיבור שלו עם ענף אחר.

 

הרמת נוף - השיטה הרביעית הינה גיזום הענפים הנמוכים עד לבסיס - בצורה זו ניתן להרים את העץ. הרמת נוף נחוצה במקרים בהם העץ ממוקם בכניסה לבניינים ובתים, כאשר העץ ממוקם בכבישים, בשבילי גישה, כאשר העץ נמצא בשביל של הולכי רגל ועוד. במידה והעצים לא עברו גיזום בשיטת הרמת נוף הם עלולים להוות מטרד להולכי רגל ואף להסתיר תמרורים.

 

איך לבחור חברה מומלצת לגיזום עצים?

 

לא מעט אנשים מעדיפים להשתמש בכלי גיזום חשמליים ולעצב את העץ או להפטר ממנו באופן עצמאי, אך חשוב לדעת כי לא כל אדם יכול לבצע גיזום וכריתת עצים- בעיקר במצבים בהם המטרה היא לגזום עץ שעלול לפול, לחסום שביל או לחסום שדה ראייה. במידה ותתבצע כריתת עצים או כריתת עצים וענפים באופן שגוי, עלול הדבר לסכן את הבטיחות של האנשים ושל הרכוש משום שחלקי העץ עלולים לנשור או להפסיק להתפתח (הדבר עשוי להפריע במידה והמטרה הייתה שהעץ יתפתח ויגדל). כדי להיות בטוחים שהפעולה לא תגרום לסיכונים ולא תפגע בעץ יש לבחור מומחה גיזום עצים אשר מחזיק בתעודת מומחה ומשתמש בציוד בטוח ואיכותי.

 

בעל מקצוע אשר מתמחה בתחום גיזום ועיצוב עצים, נבדק על ידי משרד החקלאות ,קיבל ממנו תעודת מומחה, משתמש בכלים שאינם פוגעים בו ובסביבה, משתתף בסדנאות ומתעדכן בנוגע לכל הנוגע בתחום (כמו למשל: גיזום עצים במנוף, פינוי גזם עם משאית בעלת מנוף, הסרת גדם עצים, עקירת שורשי עצים, עבודות מנוף, שיקום עצים וכו') יהיה גוזם עצים איכותי.

 

מעוניינים למצוא חברה מומלצת לגיזום עצים?

 

אם אתם מעוניינים למצוא חוטב עצים מקצועי אשר מעניק שירותי גינון, מבצע העתקת עצים, עקירת עצים, פינוי גיזום עצים וכו', תוכלו לערוך סקר שוק ולבחון מספר חברות גיזום עצים. מכיוון שישנן מגוון חברות אשר מספקות שירותי גיזום ועיצוב עצים יהיה עליכם לבדוק את החברות השונות בקפידה ולוודא כי בעל המקצוע שלכם עומד בדרישות- קיבל אישור ממשרד החקלאות ומחזיק בתעודת גוזם עצים מקצועי מטעמו.

 

שוטטו ברחבי האינטרנט

 

תוכלו למצוא חברות גיזום עצים מומלצות באמצעות האינטרנט. חיפוש קל ברחבי האינטרנט יגלה לכם מגוון חברות כך שתוכלו לבחור בחברה אשר מספקת שירותים באזור המגורים שלכם- תוכלו למצוא חברת גיזום עצים תל אביב, חברת גיזום עצים ירושלים, חברת גיזום עצים בשרון, חברת גיזום עצים הרצליה, חברת גיזום עצים בבאר שבע ועוד. כמו כן, יהיה עליכם לבדוק האם החברה צברה ניסיון וותק בתחום, תוכלו לבדוק האם העובדים מקפידים להגיע לסדנאות ולהתעדכן בנוגע לכל החידושים והשינויים, תוכלו לבדוק עם אילו כלים עובדת החברה- האם היא מבצעת השכרת משאית עם מנוף ועוד, תוכלו לבדוק מהי עלות כריתת עצים? ולערוך השוואת מחירים על ידי הקלדת המילים: "כריתת עצים השוואת מחירים" במנועי החיפוש  ותוכלו לקרוא המלצות של לקוחות אשר קיבלו שירותים מהחברה והיו מרוצים מהתוצאות.

 

כנסו לפורומים ובקשו המלצות מהסביבה הקרובה

 

כמו כן, תוכלו להיכנס לפורומים שונים אשר עוסקים בתחום גיזום עצים וגינון ולקבל המלצות מהגולשים- בצורה זו תוכלו למצוא שפע חברות אשר מספקות שירותים בתחום ופזורות על פני כל הארץ. מעבר לזאת, יוכלו הגולשים להזהיר אתכם מפני גוזמי עצים שאינם מקצועיים, כך, תוכלו לחסוך לעצמכם כספים, עוגמת נפש ותשמרו על הביטחון שלכם. דרך נוספת ויעילה תהיה לפנות אל קרובי משפחה, חברים ומכרים ולבקש מהם להמליץ לכם על בעל מקצוע מנוסה ומיומן בתחום גיזום עצים- גם אם בני המשפחה והחברים לא יכירו בעל מקצוע שכזה, הם יוכלו לפנות אל סביבתם הקרובה ולבקש המלצות.

 

לאחר שתקבלו את מלא המידע בתחום תוכלו לבחור את בעל המקצוע המתאים ביותר וליהנות משירות משביע רצון.

 

*** מחירי גיזום עצים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות גיזום עצים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.