×


תפריט נגישות

מחירון בניית ציפורניים

 

 

כמה עולה בניית ציפורניים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון בניית ציפורניים מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "המדריך לעיצוב ובניית ציפורניים".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בונות ציפורניים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש בניית ציפורניים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 בונות ציפורניים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי בניית ציפורניים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון בניית ציפורניים עודכן בתאריך 17.06.20

ט.ל.ח

 

כמה עולה בניית ציפורניים?

 

בניית ציפורניים : 180-200 ₪

 

מילוי ציפורניים : 100-120 ₪

 

הדבקת ציפורניים : 100-120 ₪

 

קישוט אצבע : 10-15 ₪

 

 

המדריך לעיצוב ובניית ציפורניים

 

הציפורניים מספרות הכל

אומרים כי ידיים וציפורניים מטופחות הם מסימני ההיכר של אישה אמיתית, ויש כאלה שאף מרחיקים לכת ואומרים שאפשר לדעת הכל על אישה רק מהתבוננות בכפות ידיה.

 

כך או כך, מי מאיתנו לא מרגישה צביטה קטנה של קנאה מול המושלמת הזאת (המרגיזה הזאת, נו, אתם בטח מכירים לפחות אחת כזאת), שציפורניה תמיד "מתוקתקות", תמיד עשויות ומסדורות למשעי, צבועות ומשויפות על פי צו האופנה האחרון. ואצלי? הכלים, הספונג'ה, הילדים, מזג האוויר... ו..אופס! שוב שכחתי, או שלא היה לי זמן, לקבוע תור אצל המניקוריסטית – כל אלה מותירים את חותמם על הציפורניים שלנו, ומותירים אותנו ללא כל תחרות עם המושלמת (גם אתן דואגות שכפות הידיים שלכן יהיו מוסתרות בכיסים או מתחת לשולחן בכל פעם שאתן נפגשות איתה?).

 

אז הבשורות הטובות הן שגם אם אתן לא מושלמות, המדע שמאחורי החידושים האחרונים בתחום של בניית ציפורניים מקצועי, פיתח סוגי בניית ציפורניים חדשים, המאפשרים  לכן להתגאות בציפורניים בנויות ומסודרות כהלכה, העמידות בפני מפגעים רבים למשך פרק זמן ארוך מתמיד. במאמר זה נסקור כמה מהם.

 

סוגי בניית ציפורניים

 

בניית ציפורניים באקריל


ונתחיל דווקא מהשחקן הוותיק, שכולכן בוודאי מכירות: האקריל. האקריל הוא תרכובת פולימרית חזקה המיוצרת באופן מסחרי בנוזל או באבקה. אל תעשיית בניית הציפורניים הגיע האקריל מכיוון בלתי נפוץ: הוא היה חומר פופולרי לבניית שיניים תותבות. עם השנים התפתח תחום בניית הציפורניים מאקריל ופותחו חומרים אקריליים המותאמים במיוחד לתחום. שתי שיטות עיקריות מקובלות לבניית ציפורניים באקריל: באמצעות מכחול או בטבילה.

 

בניית ציפורניים במכחול


זוהי השיטה הוותיקה ביותר וגם הנפוצה ביותר, בשל התוצאות היפות והעמידות לאורך זמן שמתקבלות בה. בשיטה זו מורחת המניקוריסטית שכבה ראשונה של חומר מקשר, ולאחריו נמרח האקריל באמצעות מכחול. הבנייה הראשונה עורכת במשך שעה עד שעתיים, ולאחריה ניתן רק להגיע ל"מילוי" כל מספר שבועות.

 

בניית ציפורניים טבילה


בשיטה זו משייפים את הציפורן ומורחים מעליה חומר מוליך (מקשר). לאחר מכן מורחים על הציפורניים דק מיוחד, וטובלים אותן באבקת אקריל, עד לקבלת ציפוי בעובי הרצוי. גם כאן ניתן לשוב ל"מילוי" הבנייה לאחר שבועות מספר. התוצאה הסופית יפה ומרשימה, אך הבנייה גמישה יותר ועמידה פחות מטכניקת הבנייה במכחול.


בניית ציפורניים בג'ל


זהו "הילד החדש בשכונה", מכיוון שמדובר בשיטה צעירה יחסית שפותחה רק בשנים האחרונות.

 

יתרונותיה של השיטה ברורים: הבנייה מתבצעת ישירות על הציפורן בדומה ללק, ללא שיוף וללא מריחת חומרים מקשרים ודבקים למיניהם. באופן זה נמנעים מיצירת שכבות שונות שעלולות להוות מצע לפטריות. הג'ל עצמו נחשב לחומר ידידותי לציפורן, העוטף אותה ומגן עליה.

 

הבנייה נעשית באמצעות מריחת שכבות הג'ל (שתיים עד שלוש שכבות) בעזרת מכחול. בין שכבה לשכבה מיבשים את הג'ל באמצעות מכונה מיוחדת המפזרת קרניים אולטרה סגוליות.

 

ציפוי ציפורן טבעית בג'ל מניב תוצאה בעלת מראה דומה מאוד לציפורניים טבעיות ותורם למטרת חיזוק ציפורניים טבעיות. הן גמישות כמו ציפורניים טבעיות אך עמידות פחות מהתוצאה המתקבלת בבניות האקריליות.


בניית ציפורנים בשיטת תבניות


בין אם מדובר בבנייה באקריל או בבנייה בג'ל, בכדי להאריך את הציפורן בתהליך הבנייה, יש צורך במעין "גשר", או רמפה, עליו יונח החומר הבונה עד לצמיחת הציפורן הטבעית לאורך הרצוי.

 

קיימות שתי שיטות מקובלות לכך:

 

1. הוותיקה יותר, באמצעות הדבקת טיפס – הלוא היא ציפורן פלסטיק שעליה מתבצעת הבנייה.

 

2. שיטה חדשה יחסית של בנייה באמצעות תבניות מתכת, בהן מניחים את הציפורן עד לסיום תהליך הבנייה.

 

לאחרונה הפכו פופולריות תבניות סיליקון או טפלון, שניתן למלא אותן בחומרי מילוי וכן בדוגמאות וקישוטים מאקריל או ג'ל, להדביק על הציפורן ולהסיר. בכך  מתקבל תהליך משולב של בניית הציפורן ושל קישוט בעת ובעונה אחת.


בניית ציפורניים סילר


סילר היא שכבת ציפוי שמורחים על הציפורן לאחר הבנייה, ומטרתה לקבע את הבנייה ולהעניק לה טאץ' סופי, ברק, חוזק ועמידות. אם נעשתה עבודת קישוא מושקעת, עם הדבקה של קישוטים שונים  הסילר מגן עליהם ומדביק אותם לציפורן הבנויה באופן שימנע את נשירתם.

 

מריחת סילר מעל פרנץ' מניקור תבטיח את העמידות שלו לאורך זמן רב, ולמעשה יכולה ליצור מעין פרנץ' קבוע.
לאחר מריחת הסילר יש לייבשו באמצעות מכונת ייבוש מיוחדת.

 

לרוב מגיע הסילר בבקבוק דמוי לק, אך מריחת הסילר אינה כל כך פשוטה כפי שהיא נראית. כדי לקבל מראה יפה וחלק יש למרוח שכבה אחידה, שאינה דקה מדי או עבה מדי. לפיכך רק מעצבת ציפורניים מקצועית, בוגרת קורס בניית ציפורניים מקצועי, עם התמחות בתחום קישוטי ציפורניים, רוכשת את המיומנות הנדרשת למריחת סילר ברמה נאותה.

 

עיצוב ציפורניים

 

כעת, לאחר שהציפורן נבנתה, זה הזמן לגשת ל"כייף האמיתי" : עיצוב הציפורניים. בעיצוב הציפורניים מתייחסים הן לצורה והן לתחומים כגון צבע, סגנון וקישוטים.

 

כל הדברים הללו מושפעים בהחלט מאופנה וטרנדים חמים, המתחלפים מפעם לפעם, אך קיימים עיצובים הנחשבים ל"קלאסיים" ועל-אופנתיים. פרנץ' מניקור קלאסי, או ציפורניים המשוחות בלק אדום נחשבים לעיצובים מהסוג הזה – הם תמיד יראו טוב ותמיד יהיו באופנה.

 

עיצוב צורת הציפורן נעשה על ידי משייף ידני או מכני, והוא בהחלט עניין של אופנה, המקבל לא אחת את השראתו מכוכבי הוליווד או כוכבי פופ או רוק. קצר, ארוך, מרובע עגול או מחודד – כל אלה מגמות שבאו והלכו בשנים האחרונות. לאחרונה מתרחבת המגמה האקלקטית, הגורסת שכל אחת יכולה לבחור עיצוב כרצונה, ולמעשה "הכל הולך", כל עוד הציפורניים יפות, מטופחות ומתוחזקות.

 

קישוטים לציפורניים

 

יש המעדיפות פרנץ', יש הנאמנות לצבע אחד או בכלל ללק שקוף, אבל כמובן שיש את חובבות הקישוטים, שאצלן תמיד ניתן למצוא את הציפורניים המושקעות והמקוריות ביותר, שתמיד סוחטות קריאות התפעלות.

 

למעשה, מניקוריסטית העוסקת בתחום קישוט ציפורניים היא סוג של אמנית. עבודה זו דורשת טעם מעודן, מקוריות ויכולת דיוק ברמה של חלקיקי המילימטר. ואכן, רבות מהעוסקות במלאכה זו אכן עוסקות באמנות באופן מקצועי או חובבני.

 

קיימים סוגים רבים של קישוטי ציפורניים: מדבקות, שבלונות, אבנים טובות וחומרים שונים אותם ניתן להדביק. הכל עניין של טעם ורצון להתנסות ולהעז.

 

כיצד בוחרים בונת ציפורניים מומלצת?

 

תחום בניית הציפורניים מציע לך שפע של אפשרויות. בכל שכונה ניתן למצוא שפע של בונות ציפורניים ויש גם אפשרות של בניית ציפורניים בבית הלקוחה.

 

השפע הוא כה גדול עד שהוא מבלבל ונשאלת השאלה: איך אבחר את בונת הציפורניים שלי?

 

השיטה הטובה ביותר היא כמובן המלצה העוברת מפה לאוזן. לכל אחת יש חברות המוכנות להעניק ברצון ובשמחה שמות של בונות ציפורניים מומלצות. אבל לא רק חברות, מכרות או קרובות משפחה, גם "סתם" נשים ברחוב או בתור לסופרמרקט, כשעינך קולטת ציפורניים יפות או מקוריו במיוחד, אל תתביישי לגשת ולשאול אותה מי עומדת מאחורי היצירה המשובחת. קרוב לוודאי שבעלת הציפורניים תרגיש מוחמאת ולא תסתיר ממך את הכתובת ומספר הטלפון המבוקשים.

 

לאחר שהתקשרת והגעת לפגישה עם בונת ציפורניים מומלצת, קרוב לוודאי שהיא תביט עכל ציפורנייך לצורך אבחון. ציפורניים שבירות ועדינות מדי, או כאלו בעלות נטייה לפטרת, או אם את נוהגת לכסוס את ציפורנייך באובססיביות – כל אלה משמשים מועמדים רעים מאוד לבנייה ויש לידע את המניקוריסטית על כך.

 

לאחר מכן היא תציע את שיטת הבנייה המתאימה לך ותתייעץ עימך לגבי הסגנון והעיצוב המועדפים עלייך.

 

אצל מניקוריסטיות רבות תמצאי אלבומים הנושאים שמות כגון "בניית ציפורניים דוגמאות", "בניית ציפורניים תמונות", וגם "בניית ציפורניים לפני ואחרי". בקשי לעיין באלבומים הללו, סביר להניח שתמצאי שם תמונות שיתנו לך מושג לגבי איכות עבודותיה של בונת הציפורניים, ואף ייתנו לך השראה לסגנון או עיצוב שיישא חן בעינייך.

 

וודאי שמדובר בבונת ציפורניים המתמחה בתחום מניקור מקצועי, שעברה בהצלחה קורסים מקצועיים בתחום, ומודעת גם להיבט הרפואי של התחום.

 

ולבסוף, גם המחיר הוא כמובן שיקול לא קטן בבחירת בונת הציפורניים הקבועה שלך. אל תתביישי לשאול כמה עולה בניית ציפורניים, ואז בצעי בין המתמחות בתחום בניית ציפורניים השוואת מחירים. עם קצת השקעה וזמן אנו בטוחים שתמצאי את בנות הציפורניים שגם תיתן לך את השירות והעיצוב עליהם חלמת תמיד, וגם תעשה זאת במחירים סבירים והוגנים.

 

הבהרה

 

*** מחירי בניית ציפורניים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מבונות ציפורניים מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ובונות ציפורניים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

מחירון אסתטיקה