×


תפריט נגישות

מחירון בניית מדרגות

מחפש לדעת כמה עולה בניית מדרגות?

כמה עולה בניית מדרגות?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון בניית מדרגות מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : כל מה שצריך לדעת על מדרגות לבית.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות שיפוצים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש בניית מדרגות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

סוגי בניית מדרגות

מחירון מומלץ

מחירון בניית מדרגות עודכן בתאריך 02.07.19

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים


בניית מדרגות – 200-350 ש"ח למ"ר

בניית מדרגות מעץ – 200-300 ש"ח למ"ר

בניית מדרגות ממתכת – 200-350 ש"ח למ"ר

בניית מדרגות מאבן – 200-350 ש"ח למ"ר

בניית מדרגות ספירלה – 200-300 ש"ח למ"ר

בניית מדרגות לקומה אחת – 10,000-20,000 ש"ח

בניית מדרגות לשתי קומות – 15,000-25,000 ש"ח

 

כל מה שצריך לדעת על מדרגות לבית


מדרגות פנים הינן חלק בלתי נפרד מכל בית פרטי, דירה או פנטהאוז ואם בעבר היה תפקידן פרקטי בלבד- לאפשר לאנשים אשר מתגוררים בבית לרדת ולעלות במדרגות באופן בטוח ונוח, כיום הפכו המדרגות לאלמנט עיצובי מרכזי ביותר ואנשים שמעוניינים לעצב את הבית צריכים לבצע תכנון נכון ולבחור את סוג המדרגות כבר במהלך שלבי התכנון הראשונים.

את המדרגות משווקות חברות רבות ומכיוון שמדובר על בחירה חשובה ביותר יש לבחור את סוג המדרגות, החומר ממנו עשויות המדרגות והסגנון והעיצוב של המדרגות בקפידה ולוודא כי הן בטיחותיות ומתאימות לבני הבית.

 

אילו סוגי מדרגות קיימים בישראל?

 

אם החלטתם לשפץ את ביתכם תוכלו לבחור בין מגוון סגנונות של מדרגות. לכל עיצוב יש יתרונות וחסרונות משלו וחשוב לבחור בעיצוב שמתאים לסגנון שלכם ולמגבלות של הבית.

הסוג הראשון של המדרגות הינו המדרגות הרגילות והמוכרות לנו. המדרגות הללו בנויות באלכסון ישר והחיסרון שלהן הוא שהן תופסות שטח גדול, לכן הן לא מתאימות לבתים בעלי שטח קטן.

הסוג השני של המדרגות הינו מדרגות ספירלה ( מדרגות לוליינות). המדרגות נקראות כך משום שהמבנה שלהן מעוגל. במרבית המקרים יהיו מדרגות הספירלה כרוכות מסביב לעמוד מקובע. החיסרון של המדרגות הללו הוא שהן לא נוחות באופן מיוחד. ניתן למקם את המדרגות בחללים קטנים משום שהן לא תופסות הרבה מקום בבית.

הסוג השלישי של המדרגות הוא מדרגות טרפזיות - כשמן - צורתם צורת טרפז.

הסוג הרביעי של המדרגות הוא מדרגות מתקפלות - במרבית המקרים מדובר על מדרגות לעליית גג. היתרון של המדרגות הללו הוא שהן חוסכות מקום במצבים בהם אין שימוש במדרגות.

הסוג החמישי של המדרגות הינו מדרגות מרחפות (מדרגות ציר צד) - המדרגות הללו לא נתמכות בתקרה או ברצפה וכל אחת מהן מחוברת אל הקיר בנפרד. המדרגות לא תופסות מקום רב ומקנות לחלל מראה חדיש ויפה.

 

ומאילו חומרים ניתן לייצר את המדרגות?

 

לאחר שבחרתם את סוג המדרגות יהיה עליכם לבחור את החומר ממנו עשויות המדרגות. תוכלו לבחור מדרגות מעץ, מדרגות מתכת, מדרגות שיש, מדרגות חיפוי מעץ, מדרגות מאבן ועוד.

מדרגות עץ הינן נפוצות מאוד וניתן לייצר אותן מסוגי עצים שונים- ביניהם: עץ אקליפטוס, עץ בוק, עץ אגוז, עץ אלון ועוד. מדרגות אלו ייצרו תחושה חמה וביתית והן מתאימות לבתים אשר מעוצבים בסגנון כפרי. כמו כן, ניתן לשלב בין העץ ובין חומרים נוספים כמו למשל- אבן, זכוכית, בטון ועוד. אם החלטתם לרכוש מדרגות מעץ חשוב שתבדקו האם מדובר על עץ עמיד.

מדרגות ממתכת יהיו עשויות מאלומיניום או מתכת ובמרבית המקרים יהיה ניתן למצוא אותן במפעלים תעשייתיים. המראה של המדרגות הללו הינו פשוט ביותר ומחירן נמוך בהשוואה לשאר החומרים מהן עשויות המדרגות.

מדרגות שיש ניחנות במראה יוקרתי ביותר. כמו כן, הן חזקות ועמידות למדיי, לכן בוחרים בהן מעצבי פנים רבים. את מדרגות השיש ניתן למצוא בעיצובים רבים.

מדרגות בעלות חיפוי מעץ מתאימות לאנשים שמעוניינים לצפות את המדרגות שלהן בעץ. באמצעות החיפוי ניתן לכסות את החומרים הבסיסיים של המדרגות ולשפר את המראה שלהן.

מדרגות האבן מעניקות לבית מראה מיוחד ויש להתאים את סוג האבן לטעם האישי של הלקוח ולאופיו של הבית. כמו כן ניתן למצוא מדרגות ברזל, מדרגות משולבות גרניט פורצלן, מדרגות נירוסטה, מדרגות מבטון ייצוק, מדרגות אשר עשויות מזכוכית, מדרגות בשילוב קרמיקה ועוד.

 

כיצד לקבל מראה של מדרגות מעוצבות?


מעקה למדרגות – לבחור בחכמה

אם אתם מעוניינים לשפר את מראה המדרגות שבחרתם תוכלו לבחור במעקה מדרגות מעוצב וחשוב מאוד לבחור במעקה שמתאים לעיצוב של המדרגות אחרת יתקבל מראה חסר הרמוניה. ישנם מגוון סוגי מעקות למדרגות כך שכל אחד יוכל לבחור במעקה המתאים ביותר.

בין סוגי המעקות השונים ניתן למצוא: מעקות זכוכית, מעקות ברזל, מעקות אלומיניום, מעקות עץ וכו'. מעבר לסוג המעקות ניתן לשדרג את מראה המדרגות על ידי בחירת ריצוף מתאים והוספת תאורה מתאימה, אולי התאורה נראית לכם פרט שולי אך היא משפיעה מאוד על מראה המדרגות ועשויה להקנות לבית מראה מרהיב.

 

מעוניינים לרכוש מדרגות לבית פרטי?


אם אתם מעוניינים לרכוש מדרגות לבית חדש או לשפר את המראה של המדרגות הקיימות- בין אם מדובר על מדרגות חיצוניות, מדרגות כניסה לבית או מדרגות בתוך הבית מומלץ עבורכם לבדוק את ההצעות של הספקים וחשוב מאוד לבדוק את תקנות הבנייה. כמו כן, רצוי שתכירו את המושגים "מדרך"- החלק עליו אנו דורכים, "רום"- החלק אשר מחבר בין המדרכים ו"מישור" החלק אשר מפריד בין המדרגות. חשוב מאוד לתכנן את בניית המדרגות משום שהן דורשות תשתית וחייבות לעמוד בתקני הבטיחות. כדי להצליח במשימה רצוי לפנות אל קבלן שיפוצים מנוסה ולקבל ייעוץ מקצועי. באמצעות אדריכל מקצועי וקבלן בעל ניסיון תוכלו לבצע את כל הבחירות הנכונות ולקבל את התוצאה הרצויה.

 

איך אוכל למצוא חברת בניית מדרגות איכותית?


חברה איכותית אשר עוסקת בתחום בניית מדרגות תחזיק ברישיון, תספק אחריות, תציע מגוון נרחב של סוגי מדרגות אשר עשויות מחומרים שונים (כמו למשל: מדרגות מרחפות מעץ, סולמות לעליית גג, מדרגות ממתכת וכו'), תבצע ייצור מדרגות מגוונות (ביניהן- מדרגות חוץ, מדרגות חירום, מדרגות פנים וכו') תתכנן את הבנייה- תחשב את הגובה הקיים בין המפלסים ותעשה חלוקה למספר של המדרגות הדרושות, תעבוד בהתאם לכל כללי תקן מדרגות, תתאים את העיצוב לטעמו של הלקוח ולמראה הבית, תדאג להוסיף למדרגות מעקה בטיחותי אשר מתאים לסגנון המדרגות (תציע מעקה זכוכית למדרגות, מעקה מברזל וכו'), תגבה מחירים הוגנים ועוד.

 

מתחילים לחפש את החברה


חברים יקרים, החלטתי לעשות שיפוץ

תוכלו למצוא את החברה המתאימה על ידי פנייה לחברים, מכרים, קרובי משפחה או קולגות אשר ביצעו שיפוץ דירה, עיצוב בית פרטי או בניית וילה ולקבל המלצות על חברה אשר בונה מדרגות. כיום מחליטים אנשים רבים לשפץ את ביתם ולשדרג את מראהו ומכיוון שחלק בלתי נפרד מהשיפוץ כולל בחירת מדרגות חדשות לא יהיה לכם קושי לקבל חוות דעת.

שיטוט בין אתרי המדרגות

כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: "מדרגות לבית המלצות" או "חברת בניית מדרגות מומלצת" בשורת החיפוש ולמצוא מגוון אתרים רלוונטיים. כאשר תבחנו את החברות הקיימות זכרו לבדוק האם הן מחזיקות ברישיון, מספקות אחריות (בדקו גם לכמה זמן ניתנת האחריות), מספקות מגוון סוגי מדרגות ומעקות, עובדות בהתאם לתקני הבטיחות, גובות מחירים הוגנים, זמינות ללקוחותיהן ועוד. כמו כן, בדקו באילו אזורים הן עובדות, האם האתר שלהן מכיל המלצות של לקוחות והאם האתר מכיל גלריית תמונות, במידה וישנה גלריית תמונות תוכלו לבחון את מראה המדרגות המצולמות ולהתרשם מאיכותן ומראן.

גולשים יקרים אני מחפש מדרגה

נוסף על כך, תוכלו לגלוש בפורומים שונים ולקבל המלצות מהגולשים. הגולשים יוכלו להמליץ לכם על חברות שנותנות אחריות למשך זמן רב, עובדות עם רישיון, מבצעות את העבודה באופן מהיר ואיכותי, מייצרות מגוון סוגים וסגנונות של מדרגות, עומדות בכל תקני הבטיחות וכו'. כמו כן, יוכלו הגולשים לענות לכם על שאלות שונות: תוכלו לשאול אותם- "כיצד לבחור מעקה למדרגות פנים?", "אילו מדרגות יתאימו לבית בסגנון מודרני וחדיש?", "כמה עולה מדרגות לבית?" ועוד. כמובן שתוכלו לבדוק מהי עלות מדרגות לבית באופן עצמאי. כל מה שתצטרכו לעשות יהיה להקליד את המשפט: "מדרגות לבית השוואת מחירים" בשורת החיפוש ותמצאו את מבוקשכם.

 

הגענו לשלב הבחירה


לאחר שתקבלו את ההמלצות מהסביבה, תקבלו ייעוץ מקבלן שיפוצים איכותי ואדריכל מנוסה, תבחנו את מגוון סוגי המדרגות הקיימות בשוק, תבדקו את החומרים מהן עשויות המדרגות, תערכו השוואת מחירים ותוודאו כי החברה אשר נראית לכם מתאימה מספקת אחריות ועובדת בהתאם לתקני הבטיחות תוכלו לעלות מדרגה ולהתחיל בעבודה.

 

הבהרה

 

מחירי בניית מדרגות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מקבלני שיפוצים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ושיפוצניקים מובילים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.