×


תפריט נגישות

מחירון אירועים על חוף הים

כמה עולה אירועים על חוף הים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי אירועים על חוף הים לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות אירועים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

טווחי מחירים אירועים על חוף הים

חתונה על חוף הים

עד 200 אורחים - 200-350 ש"ח למנה

עד 500 אורחים - 350-550 ש"ח למנה

ברבת מצווה על חוף הים

עד 200 אורחים - 150-250 ש"ח למנה

עד 500 אורחים - 250-550 ש"ח למנה

*מחירון עודכן בתאריך 28.5.19

ט.ל.ח

 

מדריך אירועים על חוף הים

הסיבה שנשים רבות החולמות על חתונת חוף הים, כזו הפשוטה עם החולות ברגליים, בסופו של יום בוחרות להתחתן בתוך אולם הינה כסף. נכון, כסף. באופן פרדוקסאלי- ככל שתרצה פחות, תצטרך להשקיע יותר. כיום ישנם 2 דרכים לקיים אירועים על חוף הים: למצוא מקום פיסת חוף המיועד לאירועים ולעשות בו את החגיגה או להוציא את כל האישורים הדרושים מהעירייה ולארגן את האירוע עצמאית. במקרה הראשון מדובר על הוצאה כספית לא קטנה ובמקרה השני על כאב ראש שקשה לתאר. בכל מקרה, לנשים שלא מוותרות על החלום ואכן חוגגות את חתונתן בטבע ועוד ליד הים- יש זיכרונות נפלאים שאין לאף אחת אחרת.

 

טיפים עבור אירועים על חוף הים

את ההגדרות שלנו למה רומנטי ומה לא אנחנו לא יורשים בגנים, תתפלאו בנות יקרות, אנחנו למדות. ואיך אנחנו למדות? בעיקר מסיפורים. סיפורים בגוף ראשון, שלישי, סדרות וסרטים בטלוויזיה וקולנוע וכמובן המדיה הישנה והטובה שטרם הלכה לעולמה: הספרים. אז למעוניינות לחוות את החתונה הרומנטית ביותר לכאורה לא צריכה להיות בעיה למצוא את המודל- אלא שאז נכנסת התרבות אל התמונה.


חתונה על חוף הים

ההבדל המהותי בין מה שנתפס לרומנטי לבין מה שבוחרות רב קלות ישראל בפועל, הוא בנוחות. כאשר מדברים על רומנטיקה מדמיינים חתונה טבעית לגמרי: שמלה לבנה מתעופפת ברוח, כפכפים פתוחים על רגליים חינניות, פרח לבן מעל האוזן. האורחים והחתן לבושים גם הם לבן ואוורירי, ממש שבועות, והצבע היחיד ברקע הוא הכחול העז של חוף הים עליו מוצבת החופה. חתונה על חוף הים מתחילה בשירת פעמונים של מקהלה ומסתיימת, לאחר החופה, ברכיבה על זוג סוסים לבנים גזעיים יפיפיים אל עבר השקיעה.


המציאות

רב הכלות בארץ מגיעות אל חתונתן בסופו של דבר על עקבים גבוהים, בתוך מכוך לוחץ ושיער הדוק. גם אם הוחלט על חתונה על הים, בדרך כלל הקשר בין חוף הים לאוהבים מנותק באופן מלאכותי ע"י מבנה כלשהו- כמו מסעדות על חוף הים או גן אירועים המשקיף אל הים אך לא ממש נמצא עליו. זאת ועוד, האורחים באים בהמוניהם בצבעים שונים ומשונים, החתן לובש שחור כבמסורת והכל- אבל הכל שונה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא אירועים על חוף הים ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.