×


תפריט נגישות

מחירון אימון אישי

 

כמה עולה אימון אישי?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון אימון אישי מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "אימון אישי – אימון לחיים."

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מאמנים אישיים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

חוסכים לך זמן וכסף! באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מאמן אישי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מאמנים אישיים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

כמה עולה אימון אישי?


טווחי מחירים למפגש אחד

אימון אישי למבוגרים

150-450 ₪

 

אימון אישי לילדים

150-350 ₪

 

אימון אישי לחיים

150-450 ₪

 

מחירון עודכן בתאריך 24.06.20

ט.ל.ח

 

 

אימון אישי – אימון לחיים


בשנים האחרונות, אנחנו שומעים לא אחת את צמד המילים אימון אישי. הטלוויזיה דלוקה ואנו רואים מאמן אישי יושב מול משפחה ומסביר לה מה לעשות כיצד לחיות חיים טובים יותר. חברים מגיעים אלינו בשבת בערב ומספרים כיצד הלכו למאמנת אישית יחד, וכמה היא עזרה להם לפתור יחדיו בעיות שונות שהיו להם. אבל למען האמת, רובנו לא מצליחים להבין לעומק מהו הוא האימון האישי הזה. מדוע פונים אליו? כיצד הוא מתקיים? ואיך הוא עוזר, בעצם?

 

מתי אימון אישי עוזר?


חשוב להבין היטב, לפני הכל, שאימון לא מתאים בכל מצב ובכל שלב. כאשר ישנה בעיה יסודית, מהותית, בעיה שמפריעה לתפקוד ביום יום, יש לפנות לטיפול אצל פסיכולוג/ית, שעבר/ה הכשרה מתאימה. אימון מתאים למצבים אחרים לחלוטין- מצבים בהם יש מטרה מסוימת שרוצים להגיע אליה (הקמת עסק, תהליך של מציאת עבודה חדשה אחרי פיטורים, התלבטויות לגבי מקום מגורים, וכו').

 

כיצד בוחרים מאמנ/ת אישי/ת


כאשר אתם פונים לתהליך של אימון אישי, חשוב לדעת שאתם יוצאים למסע. גם כשאתם מזמינים לכם כרטיסים ויוצאים לטיול בחו"ל, אתם חושבים היטב את מי לקחת אתכם. לא תיסעו עם מי שאינכם סומכים עליו או בוטחים בו, ולא עם מי שלטעמכם גס מדי או משעמם... הדבר רלוונטי גם בתהליך של אימון. אתם בוחרים לכם מאמן או מאמנת, ויוצאים איתם לדרך חדשה. חשוב מאוד לחוש הערכה וחיבה כלפיהם, כדי שהמסע שלכם אכן יהיה מוצלח.

 

חשוב מאוד לנסות ולהבין מה היא ההכשרה של המאמן או המאמנת שאתם פונים אליו/ה. אם תוכלו לבקש מחברים או מבני משפחה המלצות, מה טוב-תמיד כדאי להגיע לאדם שיודעים עליו דבר מה. כדאי לקבוע פגישה ראשונה, פגישת ניסיון, ובה לנסות להרגיש- האם נוח לכם לספר על עצמכם? האם אתם חשים שתוכלו להפיק משהו מן הפגישות? הגיעו כמו שאתם, הרשו לעצמכם לשאול שאלות, להיות כנים ולהגדיר בצורה ברורה ומדויקת, עד כמה שתוכלו, מה אתם מחפשים. אם ברור לכם שהאדם מולכם אינו מתאים לכם, אל תהססו לומר זאת בנימוס ולנסות אפשרויות אחרות.

 

טיפים עבור התקדמות אישית


בכל סופ"ש הכן מטרות עבור השבוע הקרוב ועמוד בהם. בסוף שבוע לאחר מכן לפני שאתה מכין מטרות לשבוע אחריו חשוב האם עמדת במחויבויות של השבוע שעבר.

 

הדפס את המטרות והיעדים שהצבת לעצמך ושים אותם על המקרר או בכל מקום שבו תראה אותם בכל עת.

 

במקום הראשון ברשימה שים את המטלות שהכי קשה לך להתמודד עמן.

 

ספר לחברים ולבני משפחה על המטרות שהצבת עבורך, כך תיצור התחייבות גם מולם.

 

אימון אישי תחילתו בעולם הספורט, משם עבר לתחומים אחרים בחיים, לכן, מכאן שמו – אימון. מטרת האימון היא להביא את הספורטאים להישגים הגבוהים ביותר האפשריים מצידם, הן על ידי אימון פיזי – חזרה פעמים רבות על אותם התרגילים, והן מהבחינה המנטלית – החדרת מוטיבציה ואמונה ביכולת האישית.

 

האימון האישי בחיים, הוא אותו אימון מנטלי, אשר מאפשר לאדם לפתח, לבנות ולטפח אמונה בעצמו ובכוחותיו, ולאפשר לו חוויות חיוביות של הצלחה, בכדי לשפר את מצבו.

 

מהו אימון אישי?


האימון האישי עוסק בצמצום הפער בין הרצוי למצוי, ובהשגת היעדים בחיים. אנשים מגיעים לאימון אישי על פי רוב בתקופות של משברים בחיים, ואימון אישי הוא מתנה שאדם יכול להעניק לעצמו, והזדמנות נפלאה לעשות נטו למען עצמו. בעזרת המאמן הוא לומד לקחת אחריות על חייו, ועל מה שקורה בהם.

 

בניגוד לטיפול פסיכולוגי, באימון אישי יש מעט מאוד (אם בכלל) התעסקות עם העבר, ועם הסיבות והנסיבות שגרמו לאדם להיות במקום בו הוא נמצא בחייו. אימון אישי עוסק בעתיד – עם הפנים קדימה.

 

אימון אישי – איך עושים זאת?


באימון אישי, המאמן בונה מקום נוח ובטוח בו יכול האדם להתבונן פנימה אל עצמו בלי ביקורת ובלי שיפוטיות, להכיר את עצמו, את נקודות החוזק שלו, ואת נקודות החולשה, להציב מטרות בנות השגה בחיים, לוותר על התנהגויות מעכבות, ולרתום את היכולות והמשאבים הפנימיים בכדי להשיג את אותן מטרות. האימון האישי הוא הזדמנות להיפטר מדרכי תגובה אוטומטיות במצבים שונים, מהן על פי רוב התנהגויות בולמות.

 

מאמן אישי עובד עם כל אדם על חייו, התנהגותו, יכולותיו וחסרונותיו, מבלי להתעלם מהם, אלא בדרך של ללמוד לעקוף אותם.

 

האימון האישי נותן כלים לקידום החיים לאורך כל הדרך, כלים שאפשר ואף רצוי להמשיך ולהשתמש בהם תמיד. האימון האישי, אשר משפר יכולות, עוזר בהשגת יעדים אישיים, אבל גם עסקיים וחברתיים. בעזרת הכלים אדם יכול להתקדם מהבחינה המקצועית, לקבל החלטות אפקטיביות לחייו, לשפר מערכות יחסים רעועות במשפחה ומחוצה לה, לבצע שינויים משמעותיים בחיים בביטחון ובעוצמה, ובתחושה של מסוגלות אישית.

 

סדנא להתפתחות אישית


החיים בעולם המערבי המודרני מציבים בפנינו שאלות רבות. האם אנחנו מצליחים לממש את עצמנו? האם אנחנו מאושרים כפי שהיינו רוצים להיות? ומה הם בעצם מישוש עצמי ואושר, שאנו כל כך רוצים להגיע אליהם? פעמים רבות אנו שואלים את השאלות האלו ולא מוצאים תשובה, אך מגלים שאנחנו לא לבד בסירה- רבים מהאנשים סביבנו מנסים לשפר את איכות חייהם ואת שביעות הרצון שלהם מהעבודה, מיחסיהם עם המשפחה ומהקשרים החברתיים שלהם. אחת הדרכים לעשות זאת היא הליכה אל סדנא להתפתחות אישית.

 

לא מדובר בטיפול פסיכולוגי מעמיק בו תוכלו לנסות ולהבין מדוע בעצם חייכם אינכם נראים כפי שהייתם רוצים ומה הם היסודות שהובילו אתכם לשם. גם לא מדובר בקבוצת תמיכה לבעלי בעיה מסוימת, שמתקבצים אחת לזמן מה ומספרים על תהליך ההתמודדות שלהם עם הבעיה. בסדנא כזו תוכלו לקבל מספר כלים שיעזרו לכם להתמודד עם סיטואציות יומיומיות בצורה טובה יותר. תקבלו רעיונות חדשים כיצד לחשוב על בעיות ישנות, או כיצד להימנע מיצירת בעיות חדשות.

 

נושא נוסף שעשוי להיות מטופל בפגישות של סדנא להתפתחות אישית הוא הנושא של יחסים עם בני זוג, חברים ומשפחה. אחרי הכול, קשרים אנושיים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, ואנו מקדישים להם זמן רב ומחשבות רבות. לרוב נכיר בסדנא כזאת מספר תרגילים ודרכי חשיבה שיוכלו לגרום לנו 'להחליק' במקומות שנתקענו בהם בעבר, שיכולים לגרום לנו להיות שלמים יותר עם עצמנו ופחות מהוססים ודואגים.

 

רבים מספרים שאחרי סדנא להתפתחות אישית, או בזמן הסדנא, היו להם תובנות רבות שסייעו להם להבין כיצד עליהם להמשיך את חייהם. יכול להיות שמדובר בפרט קטן אך משמעותי- "עלי להיות קשוב יותר לילדים שלי במקום לשפוט אותם כפי שאני עושה כיום", ויכול להיות שמדובר בדבר גדול- "מחר בבוקר אני מתפטרת והלכת לחפש לי מקום עבודה חדש". כך או כך, הדבר יכול להקל עליכם מאוד. סדנא כזו יכולה גם להיות מתנה מצוינת עבור חברים או בני זוג, הורים או ילדים, ובעצם בשביל כל מי שאתם חשים שיוכלו להפיק ממנה דבר מה טוב.

 

קום ועשה


הפסיכולוגיה המודרנית עברה גלגולים לא מעטים מאז היותה חלק מהפילוסופיה. התמורה האחרונה שחלה בה מתאימה לאורך החיים המהיר, המודרני. לעומת הפסיכואנליטיקאים הטוענים כי יש לרפא את הבעיה מהשורש ולא רק את הסימפטום- המציאות מראה כי לפעמים טיפול בסימפטום בלבד מרפאה גם את הבעיה. כך נולדו להם מקצועות הטיפול המהיר, הנשענים יותר על הכיוונים ההתנהגותיים.

 

בן דוד


קרוב רחוק של הטיפול ההתנהגותי הינו אימון אישי. מדובר על מדריך, מורה דרך- אפשר לאומר, המנתח את הבעיה בתחום חיים מסוים (אליו הוא מומחה באימון) ובונה יחד עמכם תוכנית להתגברות. למשל: אימון אישי ידוע למדי, בעיקר בזכות החשיפה הטלוויזיונית שלו, הינו אימון אישי כלכלי או אימון עסקי. מאמן אישי הוא אדם בעל הידע הדרוש בכלכלה ועסקים והוא שבונה את הדרך אל ההצלחה. אך כל מאמן אישי חייב להיות גם בעל זיקה לעולם הנפש- שכן רב הדפוסים האנושיים המוטעים מערבים בתוכם מרקם מסובך של נפש ופרקטיקה.

 

גוף ונפש


החשיבות של הבנת הנפש באימון אישי חשובה עוד יותר כאשר מדובר על אימון נוער או אימון משפחתי. קחו למשל אימון הפרעות קשב לבני העשרה- הרי לא ייתכן שיעשה אותו מי שאינו מבין בהשפעות תופעת הפרעות הקשב בנוגע לגוף ולנפש, נכון? זו הסיבה כי כל קורס אימון אישי מיועד למומחים מתחום מסוים- קואצ'ר שעובר סדנת אימון אישי ומומחה בתחום אימון ארגוני יכול לייעץ גם בתחומים דומים כגון אימון אישי לקריירה או אימון אישי להשגת יעדים- אך לא יהיה מעולה בכך. עם זאת, אינו יכול לייעץ בתחומי נוער או משפחה- שכן אין לו את ההבנה בדינאמיקה (השונה בתכלית מהארגון) של המשפחה.

 

כל אחד והאימון שלו


מי מאתנו לא צריך אדם שיעודד, שיוביל, שיתן עצה טובה וחכמה ויוביל את דרכנו נאמנה? אין פלא שכיום כמעט כל אדם הולך אל מאמן ומתחיל אימון אישי. זה יצר שלל התמחויות אצל המאמנים: אימון אישי לספורטאים, למשפחות, לנוער, לאנשי עסקים ולמי לא. התמחות זו פועלת לטובתנו הלקוחות- שכן אומר הדבר כי כל מאמן אישי הוא מומחה ספציפי בתחומו ויודע בדיוק את מה שצריך כדי לבחון את הבעיה הספציפית שלכם.

 

טיפים לחיים


מחשבות חוסמות

 

הנטייה לראות הכול שחור-לבן מכשילה אותנו. אם לא הצלחנו להשיג את מה שרצינו במאת האחוזים אנו רואים זאת ככישלון מלא. אם אנו בדיאטה והתחשק לנו כף חגיגית של גלידה, קרוב לודאי שנאמר:" שברתי את הדיאטה, כבר אין טעם להמשיך".

 

אנו שומעים לעיתים קרובות את האמרה הידועה של המדע המוחי, "מחשבות הופכות לדברים ," ואנו אומרים את המילים הללו מבלי להיות מודעים לאמת שבאמירה והמסקנות של האמת החוזרת של זה.
דומה מושך דומה בעולם המחשבה – מה שתזרע זה מה שתקצור.

 

ריכזנו מספר מחשבות חוסמות שכדאי להיפטר מהן


הכול או לא כלום

הנטייה לראות הכול שחור-לבן מכשילה אותנו. אם לא הצלחנו להשיג את מה שרצינו במאת האחוזים אנו רואים זאת ככישלון מלא. אם אנו בדיאטה והתחשק לנו כף חגיגית של גלידה, קרוב לודאי שנאמר:" שברתי את הדיאטה, כבר אין טעם להמשיך". מה שייתן לגיטימציה כמעט מלאה לכל קערת הגלידה.

 

הכללה

יום לא מוצלח בעבודה, מכירה לא מוצלחת של איש מכירות, טלפון מרגיז מהחמות . אלה אירועים שכיחים ביומיום שלנו. כשיש יום כזה אנו מוצאים עצמנו משתמשים ב "תמיד זה קורה לי", "לעולם לא אצליח". שימוש בהכללות יוצר מציאות של כישלון שאנו בעצם המחשבה עליהן יצרנו.

 

פילטר מנטלי

לוקחים מתוך סיטואציה שלמה פרט אחד ומשחירים את כל הסיטואציה, כמו כתם דיו על ניר חלק שאנחנו התזנו בעצמנו.דוגמא: קיבלת חוות דעת נהדרת מכל עמיתך לעבודה על הצגה שעשית ורק אחד מהם העיר הערות ולא אהב אותה. הזיכרון שלך : רק אותה הערה עצמה ולא את כל התומכים.

 

הפחתה של החיובי בחיינו

אתה דוחה מחשבות טובות ע"י התעקשות שהן לא נחשבות. אם אתה עושה עבודה טובה ומחמיאים לך על כך ואתה אומר שכל אחד אחר יכול היה לעשות זאת, אתה מפחית מהשמחה שלך, וגורם לעצמך להרגיש לא ראוי מספיק .

 

הסקת מסקנות חפוזה

אתה מסיק מסקנות מהר גם כשאין מספיק עובדות התומכות במסקנה הזו.
קריאת מחשבות - מבלי לבדוק את זה אתה מחליט שמישהו מגיב אליך לא טוב ויש לך דעה נחרצת על האופן שבו הוא רואה אותך.
קריאת העתיד – אתה חוזה את התוצאות הרעות הצפויות. "בטוח שלא אסיים את הפרויקט בזמן"."אין ספק שאפשל הפעם". "לעולם לא אהיה מאושר".

 

הגזמה

אתה מגזים בחשיבותן או עוצמתן של הבעיות או שאתה מקטין את חשיבותן של תכונותיך הטובות.

 

רגשות ואירועים

אתה מניח שרגשות שליליים שלך למשהו קשורים ישירות לאירועים עצמם." אני אחוז אימה לעלות על מטוס.זה ממש מסוכן לטוס".אין קשר בין תחושת החרדה לבין הסכנה לטוס.זה חיבור שאנחנו עושים.
או למשל " אני כועס כל הזמן.ברור מדוע מתייחסים אלי בחוסר הגינות". החיבור של הכעס עם היחס אלינו מכשיל,מעכב וסוגר את חיינו.

 

הצהרות "אני צריך"

אתה אומר שדברים היו צריכים להיות כפי שציפית וקיווית שהם יהיו. למשל:" הייתי צריך ללמוד לבחינה הזו שבועיים ולא מספר ימים"." הייתי צריך להתקשר אליה ולא התקשרתי". "צריך", "חייב" הן אמירות חוסמות הגורמות לתסכול ורגשי אשם. הצהרות "אני צריך" המכוונות לעולם גורמות גם הם לכעס ותסכול.העניין הוא שאמירה על משהו שצריך היה להיעשות הוא סוג של מרד. עצם העובדה שאתה אומר זאת גורמת לך לרצות לעשות בדיוק להיפך.

 

הדבקת תווית

תיוג זו צורה מועצמת של חשיבת "הכול או לא כלום". במקום " עשיתי טעות" נאמר " אני אפס","אני אידיוט", "אני כלומניק". הדבקת תווית אינה רציונאלית שהרי ני אדם אינם מה שהם עושים או לא עושים, הם בני אדם. בני אדם קיימים."לוזרים, אפסים, נפלים" אינם קיימים. שימוש בתוויות אלו גורם לכעס,תסכול והערכה עצמית נמוכה.

 

אשמה ואחריות

פעמים רבות אנו לוקחים אחריות לדברים שלגמרי לא באחריותנו. אמא שמקבלת מכתב מבית הספר שלילד שלה יש קשיים בלימודים, אומרת לעצמה: "זה בגלל שאני אמא לא מספיק טובה ", במקום לבדוק את הבעיה ולנסות לפתור אותה עם הילד והמורה. אנשים אחרים עושים ההיפך: הם מאשימים את כל העולם בבעיות שלהם ולא מתפנים לטפל בהן בעצמם. עניין האשמה אינו עובד היטב בשום מקום משום שאנשים יתנגדו להיות כבשה שחורה של מישהו והן ידאגו להחזיר זאת אליך חזרה.זה כמו תפוח אדמה לוהט, אך אחד לא ממש רוצה לטפל בו.

 

באמצעות אימון אישי לומדים להיפטר ממחשבות חוסמות והתנהגויות אוטומטיות שהן מנת חלקינו. ברגע שלומדים התנהגויות חדשות, ההסתכלות על העולם משתנה ואיתה גדלה החדווה היומיומית של העשייה.

 

להיות המילה שלי - להבטיח ולקיים


מה זה אומר "להיות המילה שלי"?

כשאנחנו המילה שלנו אנו פועלים מתוך כוונה ומתואמים למילים ולכוונות שלנו.זה אומר לעשות מה שאתה אומר ולומר מה שאתה עושה.זה אומר לעמוד על העקרונות שלנו גם אם זה לא פופולארי.זה אומר לעקוב שמה שאנו אומרים ועושים יהיה גם עבור עצמנו וגם עבור אחרים. להיות המילה שלנו זה אתגר גדול וזה אומר לחיות את החיים שאנחנו רוצים.

 

אז מדוע בעצם להיות המילה שלך? מה זה בעצם נותן?

חופש - עצום את עיניך ודמיין את החיים שאתה רוצה.החופש להיות מי שאתה באמת,לעשות דברים שאתה רוצה לעשות,השמחה שבאה מלהיות חופשי באמת ממחשבות שליליות,אמונות תפלות ומגבלות ששמת לעצמך.להיות המילה שלך זה כמו לצאת מהכלא, כלא שאתה שמת את עצמך בו באמצעות החשיבה שלך.המגבלות היחידות הן אלה של המחשבה.הגיע הזמן לצאת לחופשי.

 

גילוי - התבונן בעצמך , כשאתה המילה שלך, מגלה את עומק רגשותיך,יכולותיך,רצונותיך ומגשים אותם.אתה יוצר,מתבונן,חולם,מרגש ומתרגש.חי !!.שים את האצבע על הדופק שלך והרגש אותו.העולם כולו ממתין שתרגש אותו בצמיחה שלך ובגילוי העצמי שלך.

 

בהירות – כשאתה המילה שלך אתה מתבונן דרך העיניים של אתה האמיתי.אתה חוגג את הדברים שאתה אוהב בעצמך ורואה את האנושיות בדברים שהינך מבקש לשפר.אתה מתחיל לראות את העולם כפי שהעולם רואה אותך. אתה מכיר את עצמך לפני ולפנים,כוונותיך האמיתיות וחלומותיך האמיתיים מהחיים.אין לך שום בעיה להגן עליהם היות ואתה שלם איתם לגמרי כי זה מי שאתה.

 

אינטגריטי – אנשים נמשכים לכאלה בעלי אינטגריטי .הם לא יגדירו זאת אבל הם חשים זאת.כשאתה המילה שלך,אנשים סומכים עליך ובוטחים בך.הם בוטחים בך כיוון שאתה בוטח בעצמך.הם רואים שאתה המילה שלך.הם יודעים שאתה ממש מתכוון למה שאתה אומר ושדבריך הם אמיתיים.הם יודעים שאתה מי שאתה בלי צורך להתנצל על כך.אתה אומר את האמת,גם אם היא לא פופולארית. זה לא נלקח באופן אישי כי הכוונה אמיתית. אתה מעורר השראה באנשים, וזה מעורר בהם את הרצון להיות מי שהם.

 

חוק המשיכה – הרבה אנשים כבר ראו את הסרט "הסוד" המדבר על חוק המשיכה. הרעיון הוא שאתה מושך לחייך את הדברים שאתה חושב עליהם. אם תחשוב על דברים במונחים של "אני לא יכול להשיג את זה","זה קשה","זה יקר","זה בלתי אפשרי", אלו בדיוק הדברים שיופיעו בחייך. מצד שני, אתה יכול למשוך לחייך את כל הטוב שאתה חולם עליו והאפשרויות הן בלתי מוגבלות. אתה יוצר אותן. כשאתה המילה שלך, אתה יודע מה אתה רוצה, אתה יודע שאתה ראוי לזה ואתה פועל מתוך הרמוניה להשיג את זה.

 

אנו מכירים את התגלמותו של החוק שמושך ומחזיק ביחד את האטומים שמהם מורכב החומר – אנו מכירים בכוח שמושך גופים לעבר האדמה, שמחזיק את העולמות המסתובבים במקום, אך אנו עוצמים את עינינו לחוק העצום שמושך לעברנו את הדברים שברצוננו להשיג או את הדברים שמהם אנו פוחדים, אשר יוצר או הורס את חיינו.

 

לא רק שהמחשבות שלנו משפיעות עלינו ועל אחרים, אלא יש להם כוח משיכה – הן מושכות לעברנו מחשבות של אחרים, דברים, נסיבות, אנשים, "חוסר ," בהתאמה לאופי המחשבה השולטת במוחנו. מחשבה חזקה או מחשבה מתמשכת, תגרום לנו להפוך למוקד המשיכה למחשבות תואמות של אחרים. דומה מושך דומה בעולם המחשבה – מה שתזרע זה מה שתקצור.

 

*** מחירי שירות של מאמנים אישיים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממאמנים אישיים מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומאמנים אישיים מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.