×


תפריט נגישות

מחירון אולם אירועים

כמה עולה אולם אירועים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון שירותי אולם אירועים לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של אולמות אירועים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לשירותי אולם אירועים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

על פי מה נקבע מחיר של האולם אירועים?

מחירו של אולם אירועים נקבע על פי שני סוגי פרמטרים: פרמטרים מוחשיים, ופרמטרים מסחריים.

הפרמטרים המוחשיים כוללים את המיקום הגאוגרפי של האולם, הגודל שלו, העיצוב הפנימי, המערכות המותקנות בו, המתחמים השונים שהוא יודע להציע, המיקום הנקודתי שלו (אזור תעשייה, מיקום מרכזי, פרברים, שטח ירוק, שפת הים וכדומה), הסידור הפנימי וכדומה.

הפרמטרים המסחריים כוללים את רמת הביקוש לאולם, את האווירה והתחושה שהוא יודע לייצר אצל המבקרים בו, את המותג, את הבאזז סביבו וכדומה. פרמטר חשוב ומרכזי נוסף שמשפיע על מחירו של אולם אירועים הוא התקופה בשנה בה אתם עורכים את האירוע,

כשתקופת הקיץ תהיה יקרה יותר מתקופת החורף, ובתוך תקופת הקיץ ישנו פרק זמן שבו מזג האוויר הוא האופטימלי, ואז המחיר גם יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך היא שיש ביקוש גבוה יותר לאותה תקופה, ולכן בעלי העולם יכולים, ואף רשאים, לדרוש יותר.

 

טווחי מחירים אולמות אירועים

טווחי מחירים לפי מנה

עד 400 אורחים - 150-350 ש"ח למנה

מעל 400 אורחים - 200-450 ש"ח למנה

השכרת אולם ללא הגשת מנות

עד 400 אורחים - 30,000-80,000 ש"ח

מעל 400 אורחים - 50,000-120,000 ש"ח

*מחירון עודכן בתאריך 28.5.19

ט.ל.ח

 

מדריך אולם אירועים

בוקר אחד (או צהריים או ערב) הוא החליט להפתיע אותך. פתקים פזורים בכל הבית, סוג של משחק מצא את המטמון. ובסוף, בגביע גלידה במקרר, מצאת טבעת והצעה שחיכית לה כל כך הרבה זמן. מובן שרצת לספר לכל החברות, לאמא ולאחות ואפילו לדודה או שתיים. עכשיו, אחרי כל החיבוקים, הנשיקות והאיחולים- הגיע הזמן לחשוב איך עושים את זה. איך באמת מתכננים אירוע שיהיה מקסים, מרגש, מיוחד אבל בעיקר נוח וכזה שלא יכניס אתכם לים חובות עוד לפני שהתחלתם את חייכם יחד.

עבור חלק מהזוגות, חלק לא קטן כמו שנדמה לכם, החתונה עצמה אינה אלה אירוע פורמאלי- הנועד להרגיע את שני זוגות ההורים ואת החברה. זוג, שחי כבר מספר שנים ביחד, עשה את ההתחייבות הרבה לפני שנעמד תחת החופה. את אירוע החתונה הם לוקחים כהזדמנות לקדם את עצמם בעולם העסקי והמקצועי- ומזמינים אנשים עמם הם עובדים בנסיבות שונות, כדי להדק עמם את היחסים וליצור אינטראקציה בלתי מחייבת שעוד עלולה להוביל למקומות טובים.


רושם ראשוני

על הרושם הראשוני של האדם מתווספים רבדים שונים של מידע כל הזמן. אם תרצו להרשים אנשים, עליכם להשקיע בבחירת אולמות אירועים שישדרו קלאסה וסטייל ולא להסתפק במקום הזול, הקרוב והזמין ביותר. כאשר מדובר על קידום עסקי בתוך אירוע- שווה להשקיע את הזמן ולברור את כלל אופציות אולמות אירועים שעומדות לרשותכם, לפני שתגיעו להחלטה הגורלית. את הבדיקה יש לערוך ביסודיות שכן לעיתים, גם אולמות אירועים יוקרתיים לא מצדיקים את שמם בעוד אולמות אירועים צנועים יותר בהגדרה דווקא מפנקים אתכם יותר.


הבסיס

בעת חיפוש אולם חתונות אל תפסלו גם אולמות אירועים לבר מצווה, אולמות אירועים לבת מצווה, אולם אירועם לחינה או לאירוסין. הכותרת אינה אלא כותרת בלבד ועליכם למצוא את החלל הטוב והמפנק ביותר במחיר מה שיותר טוב עבורכם- אז חשבו מחוץ לקופסא. בעולם אולמות אירועים מחירים שונים מאד והטווחים בניהם גדולים. גם אם אין לכם בעיה לשלם ביוקר- אין סיבה שתשלמו ביוקר על אוכל ממוצע, שירות גרוע וחדרי שירותים מטונפים, אז הקפידו על כל דברי הבסיס בבדיקה- גם ביקור פתע בשירותי האורחים צריך להיות אצלכם ברשימת הבדיקה.


הכל מתחיל כאן

הדבר החשוב ביותר שתבחרו בשביל האירוע שלכם הוא המקום. לרב המקום עצמו כולל גם את הקייטרינג, אחד משלושת הדברים החשובים ביותר לרב הזוגות המתחתנים (אוכל, מוזיקה ושמלת כלה), מה שיעשה את הבחירה שלכם לעוד יותר משמעותית. אין ספק שלא משנה איזה מקום תבחרו, עליכם לבחור מקום בעל קייטרינג משובח, או לפחות כזה העונה לטעמכם. אגב, כדאי שלא תתפתו להזמין את כל עולם הטעמים האפשריים אל קבלת הפנים שלכם- אנשים רק יתמלאו ולא יאכלו את האוכל שתגישו באירוע עצמו.

 

בלי גג

מובן שהקלאסי מבין כל אפשרויות מקום לחגוג היא החתונה בחוץ. היתרונות הגדולים ביותר של אירוע בגן אירועים הן האוויר הפתוח וכמובן היופי והקרבה לטבע. לאנשים שאוהבים טבע הרי אין שני לחתונה ביער, בגן אירועים או אפילו על חוף הים. עוד יתרון הוא פיזור מוזיקה בצורה טובה יותר, כך שלא תסבלו מכאבי ראש אם אתם רגישים. החיסרון של מקום לחגוג ללא גג הוא הכניעה המוחלטת למזג האוויר. כך תהיו חייבים להתחתן בקיץ בלבד- כשהמחירים בשיאם.


עם גג

מקום לחגוג עם גג לא חייב להיות סתם אולם משעמם. היום קיימים מבני אולם מדהימים עם תקרות עגולות, זוהרות ומה לא. אבל בנינו- מחירם גבוה כל כך שלא תמיד משתלם ללכת דווקא עליהם. עוד אופציה שקיימת היא אופציה של שילוב: אולם אירועים עם גן שאפשר לערוך בו את החופה למשל. אם תשאלו אותי- לא משנה איפה תעשו את החתונה שלכם, העיקר שתיהנו.


אוכל

גני אירועים ואולמות אירועים רבים מתגאים במנות גורמה לא מבוטלות, אך דעו לכם שרב האוכלוסייה- גם אנשי עסקים- לא אוהבים מנות גורמה שלא שובעים מהם. לכן, עדיף שתלכו על אוכל טעים ואיכותי, אך הקפידו שכמותו לא תהיה גדולה או קטנה מדי. ככלל, בגלל שמדובר באירוע בעל טעם עסקי, עדיף לעשותו מצומצם כמה שאפשר ולחפש אולמות אירועים קטנים- כך ההתחככות בניכם לבין מי שברצונכם להתחכך בו, תהיה בלתי נמנעת.

 

איך לבחור אולם אירועים?

ראשית – יש להתחשב במספר המוזמנים המשוער. מאתיים מוזמנים ילכו לאיבוד בגן ענקי, ואילו כמות גדולה של אנשים צריכה מרחב גדול.

יש לוודא אילו מן האלמנטים העיצוביים כלולים במחיר שאותו משלמים לאולם, ואילו צריכים להירכש בנפרד (עיצוב חופה, עיצוב שולחנות, מעטפות ומפות הגעה, תאורה והגברה ועוד).

האם חדר ההלבשה (נקרא גם חדר משפחה) גדול דיו? האם יש חדר נפרד לחתימה על הכתובה?

האם סידורי החנייה מספיקים עבור כמות האורחים המשוערת? האם יש שמירה ואבטחה בחניון? לא תרצו שהאורחים יזכרו את האירוע כי פרצו לרכבם...

וודאו כי סידורי החנייה נגישים לכל סוג של נכות או מוגבלות תנועה.

יש לוודא כי שעת סיום האירוע אינה מוגבלת על ידי משטרה או גורמים אחרים (שכנים, למשל).

יש להקדיש מחשבה לאבטחה של עגלת המתנות, וכן לזו של הכספת לצ'קים.

הקפידו לראות את תעודת הכשרות של האולם, כדי לא ליצור מצב שבו הרב לא מסכים להגיע אל המקום.

בקשו לראות את רישיון העסק של האולם או הגן, ואת כמות האורחים המותרת על פי חוק.

בקשו לראות פוליסת ביטוח של מקום האירוע. הכל יכול לקרות.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא אולם אירועים ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.