×


תפריט נגישות

מחירון אוכל מוכן לשבת

כמה עולה אוכל מוכן לשבת ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון אוכל מוכן לשבת מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות קייטרינג בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לאוכל מוכן לשבת מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה אוכל מוכן לשבת ?

מנת סלטים לשבת - 20-40 ש"ח
    
מנה עיקרית לשבת - 50-100 ש"ח
    
מנה בשרית לשבת - 50-100 ש"ח
    
מנת דגים לשבת - 60-130 ש"ח
    
תוספות עבור מנות אוכל לשבת
- 25-50 ש"ח
    
תוספת מחיר עבור כשרות מהודרת
- 10%-20%

ט.ל.ח

 

מדריך אוכל מוכן לשבת

ישראלים רבים החלו לרכוש אוכל מוכן לשבת וכך הם חוסכים בזמן ההכנות הארוכות לארוחת יום שישי, ולעיתים גם את הכנת ארוחת יום שבת. בשנים האחרונות התופעה רווחת, ומשפחות רבות בוחרות ליהנות מהמבחר העצום של התפריטים המוצעים על ידי חברות קייטרינג, אולמות אירועים, מסעדות וחברות נוספות שונות. כחלק מהתפתחות המגמה לקניית אוכל מוכן, בעיקר לשבת אך גם ביומיום, ניתן לראות את הפופולאריות של ירידי האוכל בקניונים ובמקומות שונים. ישראלים רבים למדו כי לא רק שהם זוכים למטעמים נפלאים אלא הם גם חוסכים את שעות הבילוי הארוך במטבח ומפנים זמן איכות עם הילדים ובני המשפחה וגם פעמים רבות חוסכים בעלויות. רבים שואלים כמה עולה אוכל מוכן לשבת אך טווח המחירים רחב ולכן אין תשובה אחת. כדאי לבצע השוואת מחירים וכך תוכלו לגלות מקומות שונים המציעים ארוחות מוכנות וחוויה קולינרית לשישי שבת.


אוכל ביתי, בריא וטעים

ארוחת יום שישי נחשבת לחשובה שבארוחות, וסביב השולחן מבלים יחדיו בני המשפחה ונהנים מערב משפחתי רגוע. האוכל מחבר בין האנשים ולכן בבחירת התפריט לארוחת יום שישי כדאי להשקיע מעט זמן ולגלות מהן האפשרויות הקיימות לקניית אוכל מוכן. כמעט בכל עיר תמצאו היום ירידי אוכל מוכן לשבת וכך תושבי המרכז יכולים לחפש באינטרנט ובעיתונות המקומית פרסומים אודות אוכל מוכן לשבת בתל אביב או ירידי אוכל מוכן לשבת ברמת גן וכד'. חשוב לדעת כי אוכל מוכן ניתן לרכוש גם במסעדות רבות, לרוב מסעדות המציעות אוכל ביתי, אך גם חברות הקייטרינג ואולמות האירועים החלו לגלות את הפוטנציאל הגלום במכירת אוכל מוכן וניתן להגיע למקום מרווח, לקחת עגלת קניות ולקנות אוכל מוכן טעים. יש מגוון מאכלים, תבשילים ומאפים ולכן כדאי לאתר את המקום העונה על הצורך שלכם. יש מקומות רבים המציעים אוכל של אמא, כלומר, תפריט עשיר של מאכלי עדות כגון קוסקוס עם ירקות מאודים, מרקים שונים, תפו"א בתנור, אורז, ממולאים, בשר כבש, עוף בגריל או בתנור ועוד מגוון מטעמים. אם אתם מחפשים אוכל בריא תוכלו למצוא שלל הפתעות קולינריות בשווקים המתאימים ועליכם לחפש חברות קייטרינג המציעות תפריט בריא עם מאכלים ללא שומן וסוכרים.


אוכל כשר מוכן וקרוב לבית

לא צריך להרחיק מהבית על מנת למצוא אוכל מוכן לשבת בבאר שבע, בחיפה, ברחובות או בכל מקום אחר. עיון בעיתון המקומי או חיפוש באתר באינטרנט יגלה בפניכם מגוון אפשרויות. לרוב, תוכלו למצוא חברת קייטרינג, מסעדה, קניון או אולם אירועים המציע תפריט עשיר לשבת ובשנים האחרונות ניתן להזמין ג'חנון לשבת משלוחים עד הבית. כמובן שנושא הכשרות חשוב ויש לבדוק זאת מראש אך ברוב המקומות תמצאו אוכל כשר וניתן לבחור באוכל מוכן גלאט כושר, כשר וכשר למהדרין. כדאי להגיע כבר בשעות הבוקר על מנת לקנות אוכל לשישי שבת ולא לחכות לשעות הצהריים המאוחרות מאחר ואז המבחר הולך ומצטמצם וגם טריות המזון פוחתת. חברות הקייטרינג והטבחים אשר מכינים את האוכל מתחילים בהכנתו כבר בשעות הבוקר המוקדמות ולכן ככל שתרכשו את המאכלים מוקדם יותר תיהנו מטריות גבוהה יותר ואת הריחות הנפלאים והטעמים העשירים תוכלו לספק לבני המשפחה בארוחת שישי.


משלוחי אוכל מוכן

לא חייבים לצאת מהבית על מנת להזמין אוכל מוכן לשבת בירושלים, בחיפה, במרכז, בצפון או בכל מקום אחר. חברות קייטרינג המתמחות בהכנת אוכל לשבת מציעות כיום שירותי משלוחים עד לבית. לכן, אם אתם תושבי ראש העין כדאי להזמין אוכל מוכן מחברת קייטרינג מקומית המציעה שירות משלוחים של אוכל מוכן לשבת בראש העין. תוכלו למצוא באתר וברשת מגוון תפריטים ולחברות הקייטרינג יש שליחים או חברת הפצה מנוסה עמה הם עובדים. כך תוכלו לבחור בתפריט לשישי שבת כבר ביום חמישי ולא לחכות לדקה התשעים. שליח יגיע עד אליכם הביתה עם מגשים עמוסים ומבחר מאכלים בהתאם להזמנה שביצעתם. יש חברות המציעות בנוסף לאוכל גם חלות טריות לשבת ומשקאות שונים, ובל נשכח את נושא הקינוחים.


פתרון מושלם וכלכלי לכל משפחה

קניית אוכל מוכן פופולארית בקרב משפחות רבות, ואם בעבר נהגו רק מעטים להזמין את השירות, הרי לאור העובדה כי בני המשפחה עובדים וטורחים רבות כל השבוע הם מעוניינים לבלות יחדיו בערב שישי, ללא הזמן הנדרש בהכנות ארוחת שבת ועל מנת לפנות זמן לסידורים רבים ולשבת עם הילדים והנכדים וליהנות ללא לחץ ההכנות. יש הטוענים כי רכישת אוכל מוכן לשבת מאפשרת למשפחה ליהנות מחיסכון כספי מאחר ואין צורך לצאת למרכזי הקניות העמוסים ביום שישי, להמתין בתורים ארוכים ולקנות מצרכים, וכן חוסכים את שעות הבישול הארוכות ואת הניקיונות במטבח. יש מקומות בהם ניתן לרכוש מגשי אירוח מהודרים עם האוכל וכך חוסכים גם נושא שטיפת הכלים בסיום הארוחה. מפנים את מגשי האוכל המעוצבים ואת צלחות הפלסטיק והכוסות המרשימות ומשליכים לפח.


אריזה שומרת על טריות

כאשר אתם מגיעים למסעדה, לאולם אירועים או למטבח של חברת הקייטרינג כדאי לבדוק את מגשי האריזה של האוכל. חשוב לבחור באריזות השומרות על טריות האוכל וכך מובטחת לכם הנאה מרובה ושמירה על הטעמים, הריחות והמרקמים של האוכל שרכשתם לשישי שבת. אריזות אוכל טובות ונכונות מאפשרות לשאת את האוכל בקלות, לאחסן אותו במקרר עד לארוחה ולפתוח את המכסים בקלות וביעילות. כאשר אתם רוכשים אוכל ביריד אוכל לרוב תקבלו אריזות מעט פשוטות ולכן יש הנוהגים להגיע מהבית עם קופסאות אוכל מתאימות וכך נמנעים מזליגת נוזלים במהלך נשיאת האוכל.


הזמנת ארוחות אישיות או משפחתיות

הזמנת אוכל מוכן לשבת מתאימה לכל אחד. אם אתם נשארים לבד השבת תוכלו להזמין באתר או ללכת לחברת קייטרינג או ליריד אוכל, לבחור את המטעמים האהובים עליכם וליהנות מסעודת שבת מלכותית. אם המשפחה המורחבת מגיעה הרי תחסכו זמן ומשאבים רבים, ותוכלו להפתיע את האורחים ואת בני המשפחה עם אוכל מעולה ומנות מקוריות. אף אחד לא צריך לדעת כי קניתם אוכל מוכן. בחברת הקייטרינג תוכלו לקבל ייעוץ לגבי בחירת המאכלים לארוחת שבת ולהתאים בין המרק, הסלטים השונים והמנות העיקריות. וזאת, עוד לפני בחירת הקינוחים. מובטחת לכם סעודת שבת מלכותית, עשירה בטעמים ובעיקר תוכלו ליהנות מסופשבוע רגוע ולא להיות עייפים לפני ארוחת שישי המשפחתית. יש חברות קייטרינג המציעות תפריט מוכן או מומלץ מראש וניתן להזמין אריזה משפחתית הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית עם מספר תוספות לבחירה, קינוחים ושתייה. לסיכום, קניית אוכל מוכן לשבת מבטיחה לכם חוויה קולינרית משובחת, חיסכון ויעילות ובעיקר הנאה מסופשבוע רגוע בחיק המשפחה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על אוכל מוכן לשבת ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.