×


תפריט נגישות

השלמת בגרויות השוואת מחירים

מחפש לדעת כמה עולה השלמת בגרות?

כמה עולה השלמת בגרויות ?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון השלמת בגרות מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : 10 טיפים השלמת בגרויות.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בתי ספר להשלמת בגרות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש השלמת בגרות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 יועצים להשלמת בגרויות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

קורסי השלמת בגרות

מחירון מומלץ

מחירון השלמת בגרות עודכן בתאריך 25.07.19

ט.ל.ח

טווחי מחירים

 

בתי ספר לשיפור בגרויות
3,000-6,000 ש"ח

קורס שיפור בגרות (יחידה אחת)
1,000-1,200 ש"ח 

מכינה להשלמת בגרויות
9,000-12,000 ש"ח

 

עלות לפי מקצועות לימוד

קורס הכנה לבגרות בלשון
3,000-5,000 ש"ח

השלמת בגרות בתנ"ך
2,000-3,000 ש"ח

קורס הכנה לבגרות באזרחות
3,000-5,000 ש"ח

קורס הכנה לבגרות בהיסטוריה
3,000-5,000 ש"ח

קורס הכנה לבגרות בספרות
3,000-5,000 ש"ח

קורס הכנה לבגרות בגיאוגרפיה
3,000-5,000 ש"ח

    
מחירון השלמת בגרות במתמטיקה

קורס 3 יחידות במתמטיקה
3,000-7,000 ש"ח

קורס 4 יחידות במתמטיקה
4,000-7,000 ש"ח
    
קורס 5 יחידות במתמטיקה
5,000-8,000 ש"ח
    
    
מחירון שיפור בגרות באנגלית   
    
קורס 3 יחידות באנגלית
1,500-2,500 ש"ח

קורס 4 יחידות באנגלית
3,000-4,000 ש"ח  

קורס 5 יחידות באנגלית
4,000-7,000 ש"ח
    
    
מחירון השלמת בגרות בכימיה

קורס 3 יחידות בכימיה
3,000-4,000 ש"ח

קורס 4 יחידות בכימיה
4,000-6,000 ש"ח

קורס 5 יחידות בכימיה
6,000-8,000 ש"ח

 

מחירון השלמת בגרות בפיזיקה

קורס 4 יחידות בפיזיקה
4,000-6,000 ש"ח

קורס 5 יחידות בפיזיקה
6,000-8,000 ש"ח

הערות למחיר:

כל יחידה אחת שווה כ - 30 ש"ח מבחינת עלות המבחן. נניח שאתם עושים בגרות 5 יחידות בפיזיקה אז המחיר יהיה 30 כפול 5 = 150 ש"ח.

 

10 טיפים השלמת בגרויות


התפרעתם בתיכון? השנים הכי יפות אבל לא הכי חינוכיות? הליצנים של הכיתה? כולכם נפגשים במקום אחד - בקורסים להשלמת בגרויות! קורה שכילדים לא הרגשתם שאתם מוכנים להתחייבות לימודים כ"כ כבדה אבל הינה התבגרתם ותפסתם את עצמכם בידיים והחלטתם להשלים את התעודת הבגרות המיוחלת. מוכנים?

אז הינה 10 טיפים שריכזנו עבורכם כדי שתשלימו בגרויות בדרך הכי המהירה, הכי יעילה ועם התוצאות הכי טובות! ב-ה-צ-ל-ח-ה!

1. למה אני משלים בגרויות?

נלפני שאתם רצים לקורסים, לאינטנסיביות, ללחץ ולסיוטים שאלו את עצמכם - למה אני משלים בגרויות? השאלה הזו תענה לכם על הרבה תשובות. האם אתם עושים את זה בשביל קבלה לאוניברסיטה או למכללה? קבלה למכינה? בשביל הישג עצמי? ברגע שביררתם, בססו את כל ההחלטות שלכם על זה. לכל מטרה יש השלמת בגרויות אחרת, לדוגמא למכינה סביר להניח שתצטרכו להשלים פחות מאשר לאוניברסיטה וכולי וכולי.

2. מוטיבציה

בהשלמת בגרויות זה הכל תלוי במוטיבציה שלכם. יש חומר נתון ואתם צריכים ללמוד אותו - אין פה לאן לברוח.

לכן, אם כבר אתם מתכננים לשלם את הכסף, לפתוח דף חדש עם שי פירון ולהתחיל לשבת על הטוסיק, כדי שתהיו בטוחים שזה מה שאתם רוצים ומוכנים אליו. אחרי שהחלטתם, ארזו כוחות - זאת הולכת להיות נסיעה עם הרבה בפמפרים.

3. בחירת חברה לקורס השלמת בגרויות

לבחור חברה עם כל הפרסום האגרסיבי שיש היום זה לא פשוט. לאן ללכת? איפה הכי טוב? מה הכי מתאים לי? מה אני אקבל? אז קודם כל, בדקו האם המקום רציני ואיכותי. בדיקה קטנה במשרדים, סיור בכיתות ואפילו פטפוט עם הקורסיסטים יכול להביא לכם הרבה נחת. אחרי שווידאתם שהמקום תקין מכל הבחינות, בדקו המלצות.

המלצות זאת הדרך הכי טובה לדעת האם המכון באמת מה שהוא אומר שהוא. דברו עם חברים, משפחה, ביקורות באינטרנט - אתם ממש לא לבד! מכון עם רוב ההמלצות סביר להניח מכון טוב שתוכלו לקבל תמורה לכסף שתשלמו. בנוסף טיפ קטן: בררו על איכות המורים, סטודנט ללא ותק זה לא כמו מורה ותיק עם תואר.

4. השוו מחירים

בתחום של השלמת בגרויות ופסיכומטרי יש תחרות מטורפת. יש כ"כ הרבה מכונים שזה פשוט מדהים. קורס יכול לנוע בין 3,500 שקל לעד 6,000 שקלים! - לכן לכו לכל חברה וחברה וקבלו הצעות מחיר. אפשר פשוט להירשם באינטרנט לקבלת מידע ויחזרו אליכם. נהלו פנקס של כל הצעת מחיר, מתי מתחיל הקורס ואיזו חברה, זה יעזור לכם להיות מסודרים ולעקוב אחרי הכל. בנוסף, אל תפחדו לבקש הנחה ולחפש מבצעים - חפשו כל דרך להוריד את העלות כי זה בהחלט אפשרי - בייחוד עם אתם צריכים כמה וכמה קורסים.

5. מאני מאני מאני 

כסף זה לא מצרך בסיסי - אי אפשר ללכת למכולת ולקנות אותו בדוקים. כמה שזה מפחיד, השלמת בגרויות זה רק צעד אחד שלכם מלימודים רציניים ורכישת מקצוע לעתיד, בין אם זה מכללה או אוניברסיטה. ושלא נתחיל לדבר בכלל על פסיכומטרי.

אז לפני שאתם מוציאים פנקס צ'קים, תבררו עם הבנקאי שלכם ועם מקורות אחרים: כמה כסף יש לכם, כמה כסף נשאר בפיקדון מהצבא, כמה הלוואה אני יכול לקחת מהבנק, מהן המלגות שמציעים לי, מהו המצב הסוציו-אקונומי שלי והאם מגיע לי משהו בגללו, כמה אמא ואבא נותנים לי וכולי וכולי. אחרי שביררתם הכל הכל, שבו עם עצמכם ועשו חשבון - בררו עם עצמכם איך תלמדו, לבד או עם מכון? כמה קורסים אני צריך במכון? ועוד. תנו לעצמכם הצעת מחיר! תמיד תזכרו: כסף זה משו שולי, אל תתנו לו לעצור אתכם אבל נהגו אתו בחוכמה.

6. ייעוץ מקצועי

אחרי שהתמלאתם במוטיבציה, בחרתם מכון או החלטתם ללמוד לבד, הגיע הזמן לדעת בדיוק מאתם בדיוק צריכים להשלים כדי להגיע למטרות שלכם. כמעט כל מכון נותן שירותים חינם של ייעוץ ויש גם מכונים פרטיים אז כל מה שתצטרכו זה לשאול. ראשית, הגיעו  לפגישה מוכנים - מה אני רוצה ללמוד, מה התוכניות שלי, בערך בכללי מה אני רוצה להשלים.

בייעוץ יסבירו לכם הכל, יכול להיות שלא תצטרכו להשלים 5 יחידות מתמטיקה ופיזיקה כדי ללמוד חינוך במכללה, אז הקשיבו לייעוץ הם יחסכו לכם הרבה כסף או יעניקו לכם את ההתקף לב של חייכם. בכל מקרה, לכו לייעוץ, זה ייתן לכם המון.

7. מתי לקחת את הקורס?

למה זה חשוב מתי לקחת את הקורס? ובכן יש בגרויות בקיץ ובחורף. לא כל הבגרויות שבקיץ הן גם בחורף, שימו לב. בנוסף אם תכננתם ללמוד גם פסיכומטרי תזכרו שיש לו מועדים מיוחדים ויש דד ליין להגשת ציונים בחלק מהמכללות ובאוניברסיטאות בטוח (בד"כ עד אפריל מגישים ציונים באוניברסיטאות). קחו את הקורס בזמן הכי טוב בשבילכם והכניסו למשוואה את כל התאריכים. זמנים זה דבר מאד חשוב - אל תפספסו שנה בגלל טעויות קטנות.

8. ללמוד לבד

יש תמיד את האפשרות ללמוד לבד, סה"כ יש לכם הכרות מינימלית עם החומר. אך לפני שאתם רצים לחסוך כסף וללמוד לבדכם בבית,  שאלו את עצמכם כמה שאלות: האם יש לי את המשמעת העצמית לשבת בבית וללמוד? האם יש לי את היכולות להתמודד עם החומר לבד? האם אני צריך רק לשפר או לעשות מחדש? האם זה שווה את החיסכון של הכסף? תמיד תזכרו שעם קורס יהיה לכם הכי פחות כאב ראש, הוא תמיד מעודכן לתוכנית הלימודים, יש מערכת תמיכה וזה הדבר המומלץ לעשות.

9. חרדת בחינות ואבחונים

(הפרעות קשב, היפראקטיביות, דיסלקציה וכו')

נלחצים ממבחנים וזה משפיע על הביצועים שלכם בבחינה? זה מוכר וידוע - זו חרדת בחינות. אין מה להתבייש, רוב האנשים כבר מוכנים עם הרסקיו בכל בחינה. יש גם דרגות של חרדת בחינות, יכול להיות אפילו שיש לכם דרגה נמוכה ולא אבחנתם את הבעיה בתיכון מפאת חוסר ידע או תשומת לב ירודה מהמורים.

בנוסף, אם יש לכם חשש שאתם לא אובחנתם כראוי בתיכון ע"י המורים, לא שמעו אתכם ואתם חשים בעצמות שהתאמצתם וזה לא בא לידי ביטוי בלימודים - שקלו לבצע אבחון מקצועי באחד המכונים. אולי זה יעלה כסף ואולי אפילו לא מעט אבל זה ילווה אתכם כל חייכם ותדעו לטפל בבעיה. בנוסף, לגבי חרדת בחינות, אם ידוע לכם שאתם סובלים ממנה דעו שיש ברוב המכונים של הקורסים גם קבוצות תמיכה, ייעוץ ותמיכה מהמורה שיעזרו לכם. אל תישאו את זה לבד, יש כמוכם עוד הרבה ואין בושה בלדבר על זה קצת ולהירגע.

10. לכו לים!

זהו הטיפ האחרון אך לא פחות חשוב - תזכרו להירגע. המשיכו לנהל אורך חיים רגיל, צאו, תיהנו, עשו ספורט כדי להמריץ את עצמכם (זה גם יחדד אתכם וישמור עליכם ערניים ללימודים), בלו עם חברים ואל תשכחו שיש לכם חיים מחוץ ללימודים. הפרידו בין החיים הפרטיים שלכם ללימודים ותזכרו שזה לא הכל בחיים. ועוד טיפ קטנטן: אל תלמדו ביום האחרון לפני הבחינה, לכו לים תיהנו ותנו למוח להירגע ולהפנים את החומר - השקעתם, אין סיבה שלא תזכו לתוצאות יפות.

 

הבהרה

 

מחירי השלמת בגרויות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממוסדות לימוד מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ויועצי לימודי השלמת בגרות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.