×


תפריט נגישות

השכרת שטחי אחסון במחשב פרטי

כל מה שצריך לדעת על השכרת שטחי אחסון במחשבים פרטיים.

כמה עולה? איך זה עובד וכמה כסף אפשר להרוויח? 

בתחתית הדף תמצאו מדריך שאלות ותשובות קצר עבור השכרת שטחי אחסון במחשבים אישיים, למי שיש שאלות נוספות אז מוזמן לפנות דרך טופס צור קשר המופיע בצד שמאל ונציגי חברות להשכרת שטחי אחסון יחזרו טלפונית.

 

השכרת שטחי אחסון במחשבים פרטיים, איך זה עובד?

חברות לאבטחת מידע דוגמת קיירוס בישראל שוכרות שטחי אחסון במחשבים אישיים, בעלי המחשבים מתוגמלים בהכנסה פאסיבית חודשית בהתאם לשטח האחסון המושכר.

 

האם הטכנולוגיה של השכרת שטחי אחסון במחשבים פרטיים בטוחה?

הטכנולוגיה מאוד בטוחה מכיוון שבמחשבים אלה ישנם מפתחות קידוד של חלקי קבצים ממגוון רב של חברות שונות והמפתחות מפוזרים על מחשבים רבים ברחבי העולם וכך מי שמצליח להגיע לקבצים לעולם אינו יוכל לבצע פיענוח של הקבצים.

 

מלבד השכרת שטחי האחסון, האם ישנם אפיקי הכנסה נוספים למשכירים?

אכן כן, גיוס של אנשים נוספים שימכרו לחברה שטחי אחסון יזכה את המפנה בעמלה חודשית שוטפת  כל עוד אותם לקוחות ממשיכים להשכיר שטחי אחסון לחברה.

 

למה לחברה כלשהי משתלם לרכוש שטחי אחסון מאנשים פרטיים?

היום שטחי אחסון ניתן לרכוש במחירים מאוד זולים ואם היה מדובר נטו על השכרה של שטחי אחסון אז היו פונים ישירות להשכרת שרתים בחוות אחסון מקצועיות אך כאן השימוש הוא לצורך אבטחה ואחסון מידע על גבי ריבוי מחשבים במקומות שונים בעולם מהווה את הפתרון האולטימטיבי לשמירה ואבטחת המידע.

 


כמה שנים קיימות חברות לקניית שטחי אחסון על מחשבים פרטיים בישראל?

בישראל פתרון זה די חדש והגיע רק לפני שנה, כמו תמיד לישראל הכל מגיע באיחור אופנתי, אחרי שמספר שנים דברים רצים בעולם זה בסוף מגיע לישראל, ישראלים לא פראיירים, הם תמיד מחכים לראות מה קורה עם מוצרים ושירותים בשאר העולם ורק שהכל מרגיש בטוח הם עולים על העגלה ומצטרפים.

 

כמה כסף אפשר להרוויח ממכירת שטחי אחסון על מחשב פרטי?

הכל תלוי עם איזו חברה עובדים, בדרך כלל ניתן להרוויח 19$ ליום.

 

שיווק רשתי - MLM

ישנו גם מסלול תגמול נוסף שדרכו ניתן להרוויח אפילו עשרות אלפי שקלים בחודש, שיווק רשתי או בשמו הלועזי MLM זו דרך למכור מוצרים ושירותים ישירות מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך, את הפרש העלויות שמשולם לכל הספקים שנמצאים בדרך עד שהמוצר מגיע ללקוח, כגון אנשי מכירות, מפיצים, אנשים שירות ועלויות פרסום עוברים ישר למשווקים הנמצאים ברשת, זה שיווק מפה לאוזן בו מקבלים תגמול על כל אדם שנמצא אצלך ברשת המכירות, רשת המכירות זה סוג של אילן יוחסין, תרשים הנראה כמו עץ עם הרבה ענפים המראה מיקום של כל חבר הנמצא ברשת ההפצה ומכאן גם השם שיווק רב שכבתי.