×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין עבודה

הצעת מחיר
31-03-2024 09:16

עורך דין עבודה

הצעת מחיר לייצוג קבוע (מסחרי) לפי 3-5 שעות חודשיות
03-04-2024 12:42

עורך דין עבודה

04-04-2024 06:58

עורך דין עבודה

מחפש עו"ד לניסוח הסכם ביני לעמותה בחו"ל. הסעיפים כתובים, והם צריכים להיות מנוסחים נכון מבחינה משפטית, ובאנגלית. מדובר על עמוד אחד. נא חזרו אלי עם הצעת מחיר.
08-04-2024 15:02

עורך דין עבודה

whatsapp
11-04-2024 12:46

עורך דין עבודה

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין דיני עבודה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לעינייני עבודה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין עבודה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

איך לבחור עורך דין לדיני עבודה?

 

מחפשים עורך דין לדיני עבודה? מעוניינים לבדוק מהן הזכויות המגיעות לכם אחרי תאונת עבודה או פיטורין שלא כדין?

 

כדאי לבחור עו"ד דיני עבודה מקצועי, מנוסה ומיומן שיבחן את המקרה לעומק ויסביר לכם מהן הזכויות שלכם וכיצד יש לפעול במסגרת החוק על מנת לקבל את הזכויות המגיעות לכם.

 

חשוב לדעת כי בית הדין לעבודה הוא הסמכות לדיונים בדיני עבודה ובזכויות עובדים. מורכבות וחשיבות התחום דורשת מאיתנו לקבל ייעוץ משפטי וחשוב לקבל ייצוג בערכאות המתאימות ובדיונים השונים בבית המשפט, מול ביטוח לאומי ומול המעסיק ועורכי דינו. במציאות בה אנו חיים בה יש שכירים רבים העובדים כעובדי קבלן, עסקים מפטרים עובדים או נופלים, רבים זקוקים לייעוץ משפטי ולייצוג הולם.

 

עורך דין לענייני עבודה מתמחה בנושא זכויות עובדים ועליו לשלוט במגוון רחב של נושאים, ביניהם: פיטורין שלא כדין, חישוב פיצויי פיטורין ופיצויים לעובדים בגלל תאונות עבודה. עורכי דין דיני עבודה מייצגים לקוחות פרטיים אך הם מלווים גם חברות ותאגידים ומייעצים למעסיקים בנושאי הזכויות של העובדים, מלווים ומנסחים הסכמי עבודה ומלווים תהליכים מורכבים ורגישים של גלי פיטורין גדולים בחברות התמודדות עם מציאות כלכלית קשה והתייעלות.

 

ייצוג עובדים והגנה על זכויותיהם

 

עו"ד מומחה לדיני עבודה מציע שירות חשוב לשכירים ולעובדים המתמודדים עם בעיות שונות מול המעסיקים, מול ארגונים ומול ביטוח לאומי ומוסדות אחרים. בגלל המציאות הכלכלית המורכבת בוחרים עובדים רבים בחברות להתאגד ולשם כך עליהם לפנות לעורך דין מומחה ולקבל ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי על מנת להתמודד עם המוסדות השונים והמעביד וכך הם יכולים לשמור על זכויותיהם המגיעות להם על פי חוק.

 

בבחירת עורך דין יש להקפיד על בדיקת המקצועיות והניסיון של עורך הדין מאחר ומדבור בהליכים מורכבים ונדרשת הבנה עמוקה בדיני העבודה ובזכויות השונות. בנוסף, ייצוג העובדים דורש התמודדות מורכבת מול רשויות, מוסדות וחברות ולכן חשוב לפנות לעזרת עורך דין נזיקין מומחה ובעל ניסיון רב הן בניסוח הסכמים והן בייצוג משפטי בערכאות השונות ומול מעסיקים.

 

כאשר מחשבים פיצויי פיטורין והעובד מרגיש כי זכויותיו נרמסות וכי הוא אינו זוכה לקבל את המגיע לו חשוב לפנות לעו"ד מומחה על מנת שיבדוק את הנושא וייצג את העובד עד להסדרת הנושא ולקבלת מלוא זכויותיו מהמעסיק. מדובר לעיתים בכספים רבים ולכן אין לזלזל בבחירת עורך הדין אלא חשוב לפנות למומחה בעל ניסיון עשיר בתחום.

 

ייצוג וייעוץ לחברות וארגונים

 

כאמור, עורך דין לדיני עבודה מציע את שירותי גם לחברות ולארגונים במשק הישראלי, מהמגזר הפרטי והעסקי.

 

יש לבחור עו"ד מקצועי ומנוסה שתפקידו לייעץ למעסיק, להכין חוזי עבודה המיצגים את האינטרסים של המעסיק תוך שמירה על חוקיות החוזה, לספק חוות דעת מקצועיות, לייעץ בנושאים מורכבים כגון סכסוכי עבודה, חבות המעסיק, זכויות רפואיות, חישוב פיצויי פיטורין ועוד.

 

כאשר עסק מעוניין לבצע גל פיטורין עליו לבחור עורך דין לענייני עבודה המיומן בעריכת הסכמים ותפקידו לייצג את המעסיק, לדון עם העובדים, לעסוק בחישוב הפיצויים בהתאם לנוסח חוק פיצויי פיטורין תוך שמירה על האינטרס של בעל העסק.

 

במקרה של תביעת המעסיק על ידי עובד או על ידי קבוצת עובדים עליו לייצג את המעסיק בבית המשפט ולנהל מו"מ עם העורך דין של העובד על מנת להגיע לפשרה או להסכמה המקובלת על שני הצדדים.

 

מומחיות בנושאים מורכבים

 

עורכי דין לענייני עבודה עוסקים במגוון נושאים, בהם תחומי משפט חדשים יחסית אך מורכבים מאוד.

 

בין התחומים היותר מורכבים נמצא תביעת פיצויים אחרי תאונת עבודה מאחר ויש להתמודד בכמה חזיתות, בהן ביטוח לאומי, חוות דעת של רופאים, המעסיק וחברת הביטוח.

 

כמעט ולא ניתן להתמודד לבד בנושא המורכב של זכויות רפואיות או זכויות עובדים בגין אובדן כושר עבודה ויש עורכי דין המתמחים רק בנושא זה.

 

לכן, בבחירת עו"ד נזיקין חשוב לבדוק כי הוא אכן עוסק בתחום המורכב הספציפי עמו מתמודד השכיר.

 

חשוב מראש לחפש עורכי דין מיומנים, באמצעות האינטרנט או בעזרת ארגוני עובדים, ואין לקחת כל עורך דין אלא לבחור היטב ולבדוק האומנם יש לעורך הדין ניסיון וידע בתחום הרלוונטי.

 

כך גם בנושא בחירת עו"ד לנשים המעוניינות לתבוע את המעסיק בגין פיטורין בהיריון ועל אחת כמה וכמה בנושא פיצויים לנפגעי תאונות עבודה או פיטורין שלא כדין.

 

כל נושא דורש התמחות ולכן חשוב לוודא כי לעורך דין אליו פונים יש ניסיון בתחום הרלוונטי ומומלץ לבקש המלצות, לבדוק באתר האינטרנט של עורך הדין האם הוא מתמחה בנושאים אלה וכדאי להגיע לפגישת ייעוץ בחינם כדי להתרשם מבקיאותו של עורך הדין.

 

זכויות וזכאות לעובדים

 

המציאות בישראל מגלה כי מדי יום בתי הדין לעבודה עמוסים וכי זכויות עובדים רבים נרמסות. כדאי לדעת כי דיני עבודה נוגעים לתחומים רבים ומגוונים כגון: פיצויי פיטורין, זכויות עובדים, זכויות נשים בעבודה, אובדן כושר עבודה, זכויות עובדי קבלן, הטרדה מינית בעבודה ועוד.

 

בנוסף, התחום עוסק בתנאי הזכאות של העובדים ובהם הבראה, נסיעות וכדומה. ידיהם של עורכי הדין לענייני עבודה עמוסות בגלל ריבוי המקרים והתביעות וכדאי לדעת כי תפקידו של עורך דין דיני עבודה אינו מסתכם בייעוץ ובהגשת התביעה בבית הדין אלא עליו לרוב להתמודד מול המעסיק ועורכי דינו, להתמקח, ולעיתים ניתן להגיע להסדרים ולסיכומים טובים יותר עבור העובד מחוץ לכותלי בית המשפט.

 

לכן, בבחירת עורך דין פיטורים או עו"ד מומחה לענייני עבודה וזכויות עובדים חשוב לוודא כי הוא יודע לייצג את הלקוח היטב לא רק בבית המשפט אלא גם לייצג אותו נאמנה על מנת להגיע להסדר הטוב ביותר מבחינת הלקוח ללא צורך בדיונים רבים בבית הדין.

 

ייצוג מקצועי וייעוץ משפטי ברמה גבוהה יבטיח את הזכויות שלכם ויאפשר לכם להתמודד עם המציאות החדשה אליה נקלעתם, לדוגמא פיטורין או אובדן כושר עבודה.

 

למה חשוב לעשות השוואת מחירים?

 

כמה עולה עורך דין לדיני עבודה? זו שאלה מורכבת מכיוון שכל בעיה דורשת התמודדות שונה ויש מקרים קלים יחסית בעוד מקרים אחרים הינם מורכבים ואורכים זמן רב. לכן, כדאי לקרוא באתר מהו מחיר עורך דין עבודה בממוצע, לחפש עורכי דין דיני עבודה מנוסים ומקצועיים, לקרוא חוות דעת עליהם, להשוות מחירים ולקבוע פגישת ייעוץ על מנת להתרשם מהמקצועיות של עורך הדין, להקשיב לעורך הדין כיצד הוא מתכוון לייצג אתכם וכצד הוא אומד את סיכויי ההצלחה שלכם ורק אז לבחור בעורך הדין המתאים ביותר עבורכם.

 

מחירון עורך דין עבודה

 

עו"ד עבודה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.