×


תפריט נגישות

עורך דין מסחרי

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין מסחרי?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין מסחריים מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין מסחרי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

איך לבחור עורך דין מסחרי בעידן האינטרנט?

 

באילו תחומים עוסק עורך דין מסחרי?

 

משרד עורך דין מסחרי עוסק בתחומים רבים. בין מגוון התחומים אשר כלולים תחת הקטגוריה - "משפט מסחרי" ניתן למצוא את הנושאים הבאים: ייעץ משפטי לחברות ותאגידים (עורך דין מומחה לדייני חברות והסכמים), עורך דין מקרקעין, דיני חוזים, הסכמי מסחר, מתן ייעוץ משפטי לחברות, הסכם מסחרי, הסכמי שותפות, הסכמי עבודה, הסכמי השקעות, מיזוגים, רכישות, עורכי דין לדיני אינטרנט, עורכי דין לחברת היי טק, הסכמי השקעות בנדל"ן דיני צרכנות, דיני חברות, סימן מסחרי, דיני תאגידים הקמת חברות בע"מ, קניין רוחני וזכויות יוצרים, פירוק חברות ועוד.

 

עורך דין אזרחי או עורכי דין מסחריים הינם בעלי מקצוע מבוקשים ביותר בימינו משום שאנשים רבים זקוקים מידי פעם לייעוץ משפטי או עורך דין לחוזה כמו למשל - רכישת בית חדש, כתב אישום פלילי, פשיטת רגל, תאונות דרכים, פיצויי פיטורים, הפרת הסכם ועוד.

 

במהלך השנים חלה עליה בכמות עורכי הדין בארץ ועם העלייה במספרתם חלה עלייה בכמות ההליכים המשפטיים.

 

כיצד ניתן לאתר את עורך הדין המתאים?

 

פנו אל מכרים, קרובים וחברים

 

אם אתם זקוקים לאורך דין מסחרי מומלץ תוכלו ללכת בדרך הישנה והטובה ולקבל המלצות מחברים, קולגות או קרובי משפחה אשר נעזרו בשירותיו של עורך דין מסחרי והיו שבעי רצון מעבודתו. כמו כן, רבים מאיתנו מכירים עורכי דין וניתן לפנות אל מכר או חבר - רצוי מאוד להיזהר כאשר פונים אל חבר, מכר או קרוב משפחה שכן הוא עלול שלא להיות מקצועי או מנוסה בתחום הספציפי, כמו כן יש לא מעט אנשים אשר נוהגים להפריד בין עבודה וחברים כדי להימנע מסכסוכים ובעיות, איננו אומרים לכם שלא לפנות אל חבר או מכר - רק היו ערים לבעיות אשר עלולות לצוץ והישארו עם היד על הדופק.

היעזרו באינטרנט

 

למצוא עורכי דין דיני מסחר מומלצים

 

למרות שהדרך הישנה טובה ונחלה לא מעט הצלחות, מומלץ להיעזר בכלי הפופולארי - הלא הוא האינטרנט אשר מאפשר לנו לקבל מידע בנוגע לכל נושא שבעולם.

 

עורכי הדין נבדלים זה מזה במגוון תחומים - לחלקם יש הצלחות בבתי משפט וחלקם נחלו כישלונות, לחלק מהם יש ניסיון רב בתחומם בעוד אחרים נמצאים בתחילת דרכם, ישנם עורכי דין מפורסמים יותר ומפורסמים פחות וכו'- במרבית המקרים תלוי המחיר במידת ההצלחה ועורכי דין מפורסמים אשר נחלו הצלחות יגבו מחירים גבוהים יותר מעורכי דין מתחילים או עורכי דין שאינם מוכרים.

 

באמצעות האינטרנט תוכלו לקבל אינפורמציה רבה - תוכלו להיכנס למגוון אתרים של עורכי דין, לקרוא על ניסיונם, תחומי עיסוקם, תוכלו לגלות היכן סיימו את לימודיהם, היכן עברו התמחות, תוכלו להשוות מחירים ולבדוק היכן ממוקם משרדם.

 

בצורה זו תוכלו לקבל פרופורציות נכונות ולבחור בצורה נכונה. כמו כן, תוכלו לשאול שאלות ולקבל המלצות בפורומים אשר עוסקים בתחום עורכי דין, תוכלו לחפש מאמרים אשר נכתבו על עורכי דין ולהתרשם מרמת מקצועיותם, תוכלו לחפש אמירות שיוחסו לעורכי הדין ועוד.

 

משרד גדול או משרד קטן?

 

משרדי עורכי דין מסחרי – מה עדיף?

 

סביר להניח שתתקלו בהתלבטות הבאה: האם לבחור במשרד קטן או במשרד גדול. חשוב לדעת כי במידה ותבחרו במשרד גדול עשויה העבודה להתבצע על ידי עורכי דין מתחילים ומתמחים - לכן יש לבדוק מי יטפל בתיק שלכם בסופו של דבר.

 

במרבית המקרים מעניקים משרדי עורכי דין קטנים יחס אישי יותר ועורך הדין הבכיר מטפל בתיק, חשוב לבחור במשרד בהתאם לסוג התיק - במרבית המקרים אנשים שזקוקים לייעוץ משפטי בתחומים אישיים יותר כמו דיני אישות יעדיפו משרד קטן בעוד חברות מסחריות יעדיפו משרד גדול.

 

היפגשו עם עורך הדין

 

בדקו את הכימיה עם עורך הדין שלכם- אם זה לא זה בחרו בעורך דין אחר. אל תתפשרו! מכיוון שעורך הדין יכול להיות מקצועי, רציני ואיכותי אך בעל יחסי אנוש גרועים אשר יפגעו בעבודה המשותפת, חשוב לערוך פגישה ולבחון את הכימיה הקיימת – ייתכן והרושם הראשוני של עורך הדין יהיה מוטעה אך במרבית המקרים ניתן לחוש זאת במהלך הפגישה.

 

חשוב מאוד להרגיש שניתן לבטוח בעורך הדין שכן תחושת הביטחון הינה קריטית להצלחה ולרמת שיתוף הפעולה.

 

חשוב לציין כי עורכי דין אשר מתמחים בתחום המסחר (או בכל תחום אחר בו תזדקקו לשירות) עשויים לגבות תשלום עבור פגישת הייעוץ. בנוגע למחירים - חשוב מאוד למצוא את עמק השווה - לא לבחור בעורך דין מסחרי יקר מידי ולא להתפתות ולקבל שירות מעורך דין זול מידי שכן הוא עלול שלא להיות מקצועי מספיק.

 

עורך הדין המתאים יגבה מחיר שמתאים לתקציב שלכם ויהיה איכותי מספיק. בצורה זו לא תתאכזבו ולא תרגישו שעשקו אתכם.

 

היו מוכנים לפגישת הייעוץ

 

כדאי מאוד להגיע מוכנים ומאורגנים לפגישת הייעוץ הראשונה. בצורה זו יהיה ניתן לחסוך בעלויות וזמן. כדי לנצל את הזמן בצורה יעילה יש להגיע עם כל העובדות החשובות וכל המסמכים הדרושים - אין שום סיבה לחשוש מפני חשיפה משום שעורך הדין מחויב לשמור על הפרטיות שלכם גם אם בסופו של דבר לא תעזרו בשירותיו.

 

באמצעות פגישת הייעוץ תוכלו להבין כמה עולה שכר טרחה עורך דין מסחרי, תבינו האם יש ביניכם הבנה וכימייה ותוכלו לדעת האם עורך הדין מתאים לכם.

 

במידה ואינכם מרגישים שאתם יכולים לסמוך על אותו עורך דין, פנו למשרד אחר. חבל לקבל שירות מבעל מקצוע שעושה רושם לא טוב.

 

יש לזכור כי תמיד מומלץ לשאול את עורך הדין שאלות בנוגע לאסטרטגיה המשפטית בה הוא מתכנן לנקוט וכדאי ואף רצוי לפנות אל עורך דין נוסף ולשמוע את דעתו בנושא.

 

 

לאחר הבדיקה המקיפה

 

לאחר שערכתם מחקר מקיף באינטרנט – בחנתם את עורכי הדין השונים, קראתם מאמרים שכתבו, השתתפתם בפורומים וקיבלתם המלצות, קראתם על הניסיון והוותק של כל עורך דין ,בדקתם האם מדובר על משרד גדול ובעל מוניטין או על משרד קטן ואינטימי, בחנתם היכן ממוקם המשרד, ביצעתם השוואת מחירים (חפשו עורך דין מסחרי השוואת באינטרנט), בדקתם מהו שכר הטרחה שגובה עורך הדין, קיבלתם המלצות מחברים ומכרים אשר נעזרו בשירותיו של עורך דין מסחרי, הגעתם לפגישת ייעוץ אישית והרגשתם אם מתאים לכם או לחילופין אם לא מתאים לכם לקבל את שירותיו של אותו עורך דין וכו', תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם ולהתחיל את התהליך ברגל ימין.

 

מחירון עורך דין מסחרי

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין מסחרי

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.