×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין מיסים

06-03-2024 13:50

עורך דין מיסים

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין מיסים?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לדיני מיסים מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין מיסים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

הכל על עורך דין מיסים

 

קשה למצוא בימינו אנשים שאינם מקטרים על המיסים שיש לשלם וניתן בהחלט להבין את הקיטורים אך עדיף לשלם ולקטר מאשר לא לשלם ולבצע עבירה.

 

שיטת המס בארצנו משלבת בין שתי שיטות - בין השיטה הטריטוריאלית ובין השיטה הפרסונאלית.

 

השיטה הראשונה מתייחסת לתשלום המיסים במדינה בה התקבלו הכספים והשיטה השנייה מתייחסת לתשלום אישי - כלומר לסכום הכסף שאדם משלם ללא קשר למיקום בו התקבלו הכספים - אלא בהתאם להכנסתו כך שגם אם הוא מרוויח את כספיו מעבר לים אך מתגורר בישראל עדיין עליו לשלם.

 

ישנם כמה סוגי מיסים, ביניהם - מס ההכנסה, הלא הוא המס המטריד ביותר משום שהוא מחבל במוטיבציה של העובד.

 

מס ההכנסה הינו מס ישיר ויש לשלם אותו בהתאם להכנסה.

 

מס ישיר נוסף הינו מס שבח מקרקעין - את המס הזה לוקחת רשות המס בשמחה לאחר שאנשים מוכרים דירה.

 

נוסף על המיסים הישירים ישנם מיסים עקיפים- ביניהם- מס מכס, מס מע"מ וכו' (איזה כיף לנו).

 

מהי המטרה של כל המיסים האלו?

 

כל אחד מאתנו היה מוותר בשמחה על תשלום המיסים, אך אין מה לעשות- יש למיסים הללו סיבה. באמצעותם יכולה המדינה להשקיע בתחומים שונים כמו למשל: בצבא, בחינוך, בבריאות וכו'- למרות שגם כאן, כל תחום מעלה מחלוקות רבות.

 

כמו כן, יש לשלם את המיסים כדי לחלק את הכספים בין הציבור ולצמצם פערים- גם כאן המחלוקות רבות שכן בפועל עדיין ניתן למצוא (האמת שלא צריך לחפש) פערים משמעותיים בין אוכלוסיות שונות. נוסף על כך, יש לשלם מיסים כדי להגן על מוצרים שונים שמייצרת הארץ ולהגן על היצרנים המקומיים כך שיצליחו להרוויח למרות הרכישות מחו"ל, כדי לעשות זאת משולמים המכס וההיטלים על ידי היבואן, כך ניתן להגן על היצרנים המקומיים- אך גם הגנה זו אינה מלאה ומשתנה לפי אינטרסים, שכן לפעמים מעדיפה המדינה שלא לתת את השליטה ליצרנים המקומיים.

 

מי לא צריך לשלם מיסים?

 

למרות שמרבית האוכלוסייה (וגם כאן חלוקות הדעות) משלמת מיסים ישנם לא מעט אנשים אשר מקבלים פטור מהתענוג.

 

בין המיסים הללו ניתן לקבל פטור מתשלום מס שבח - הפטור המוכר הינו פטור בעת מכירה של דירה למגורים - אם למשל מקבלים דירה בירושה ומוכרים אותה לא צריך לשלם את מס השבח.

 

נוסף על כך, מקבלים נכים ועיוורים פטור מתשלום מס הכנסה, נכים יכולים לשלם תשלום מס נמוך יותר כאשר הם רוכשים דירה למגורים, נכים מקבלים הנחה עבור תשלום הארנונה ועוד.

 

מהן עבירות מס?

 

ומה העונש הקבוע בחוק על כל עבירה?

 

כמובן שיש אנשים שמחליטים להתחמק מתשלומי המיסים - וודאי שמעתם עליהם לא פעם ולא פעמיים.

 

בין העבירות הקיימות בתחום ניתן למצוא עצמאיים אשר מרוויחים "כסף שחור" ומבצעים עבירות מס הכנסה, ישנם אנשים שמבצעים עבירות מע"מ, אינם משלמים מס רכישה, מגישים פנקסי חשבונות שאינם אמיתיים, משמיטים הכנסות בדו"ח, מוסרים הצהרות כוזבות ועוד.

 

ישנם הבדלים רבים בין עבירות המס, לכן העונשים לא תמיד ברורים אך במרבית המקרים כאשר האדם ביצע עבירות כלכליות פוסק בית המשפט את גזר הדין לפי המקרה הספציפי - למשל, אם האדם העלים מיסים בשווי של 200,000 שקלים וביצע את המעשה "רק" פעם אחת הוא יקבל עונש מופחת מאדם אשר העלים את אותו הסכום מספר פעמים.

 

עבירות מס עשויות לפגוע במשק ובקופת הציבור בצורה ניכרת - כך שאדם אשר מבצע עבירות מסוימות פוגע בעצם באזרחים - במקרים אלו דוגל בית המשפט בהרתעה כדי למנוע מהציבור לבצע עבירות מס.

 

יש לציין כי לפעמים, פסק הדין בגין עבירות מס הינו כליאה ולא תשלום כספי.

 

מהו חוק עידוד השקעות הון?

 

המטרה של חוק עידוד להשקעות הון הינה לעודד יזמים להשקיע במשק הישראלי ולהגדיל את כמות הייצור, יכולת הייצור והיקף היצוא.

 

בצורה זו ניתן לייצר מקומות עבודה נוספים ולמצוא עבודה לאנשים רבים.

 

כדי לעודד את המשקיעים ניתנים תמריצים בתחומים רבים, ביניהם: תחום הדיור, התיירות, המחקר והפיתוח התעשייתי ועוד.

 

ישנם שני מסלולים של הטבות- הראשון הינו מסלול מענקים - מסלול זה יעניק את ההטבה לאחר הפניה אל מרכז ההשקעות ולאחר קבלת אישור כי העסק עמד ביעדים.

 

המסלול השני הינו מסלול הטבות מס - כדי לקבל את ההטבות יש להגיש את הדו"ח לרשות המס ולדרוש אותן.

 

במידה ומדובר על מקרה מורכב מומלץ לפנות אל מנהל הרשות כדי לקבל החלטת מיסוי וכן מתווה מס, זאת כדי למזער את החשיפה של המס.

 

הפקיד יכול לשלול או לאשר את ההטבה בהתאם למצב החברה.

 

למצוא עורך דין מיסים איכותי

 

עורך דין מיסים ברמה גבוהה יתמחה בתחום המיסים, יספק מידע מקיף בתחום ויספק ייעוץ משפטי כאשר ישנו חשד לביצוע עבירות שונות כגון: עבירות צווארון לבן, עבירות הלבנת הון, עבירות מכס, עבירות מרמה, שוחד וכו'.

 

חשוב מאוד שיהיה לעורך הדין ניסיון מול בתי המשפט ורשות המיסים. כמו כן, עליו להיות מנוסה בתחומים רבים כמו למשל: הגשת ערעור, מתן ייצוג משפטי מול רשויות המס בישראל, ייצוג נישומים ובעלי עסקים המואשמים בעבירות מס, פסילת ספרים ושומות וכו'.

 

כיצד תוכלו למצוא עורך דין מנוסה?

 

במידה והואשמתם בביצוע עבירות מס חשוב שתקבלו חוות דעת משפטית מעורכי דין מומחים לענייני מס.

 

משרד מתאים יהיה משרד עורכי דין מומחה במיסוי אזרחי, מיסוי מקרקעין, מיסוי בינלאומי, מיסוי הייטק וכו' ולכן חשוב לבחון את עורכי הדין השונים ולבצע בחירה נכונה.

 

חשוב מאוד שלא לפנות אל עורך דין שאינו מתמחה בתחום משום שהוא לא יהיה בקיא בכל החוקים ועשוי לבצע עבודה שאינה טובה.

 

לפנות אל מכרים? לא בטוח שזה רעיון טוב

 

פעמים רבות נוהגים אנשים לפנות אל סביבתם הקרובה ולקבל אינפורמציה על בעלי מקצוע, אך במקרה הזה – במידה והואשמתם בביצוע עבירת מס לא בטוח שכדאי לכם לפנות אל הסביבה הקרובה ולבקש המלצות שכן סביר להניח שאינכם גאים במצב אליו הגעתם ואנשים רבים עשויים לשפוט אתכם ולהתרחק.

 

כמובן שתוכלו לפנות אל חברים קרובים ביותר אך רק במידה והם יוכלו לסייע לכם או לפחות לשמוע את דבריכם ולסייע לכם להתמודד עם המצב.

 

למצוא את עורך הדין בדרכים דיסקרטיות יותר

 

תוכלו למצוא את עורך הדין המתאים בדרכים נוספות ודיסקרטיות יותר. ראשית, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולבחון אתרים שונים אשר עוסקים בתחום. הקלדת המשפטים: "עורכי דין מומלצים לענייני מיסים", "עורך דין מומחה לתכנון מס", "דיוני שומה" וכו' יוכלו לסייע לכם למצוא מגוון אתרים של עורכי דין אשר מתמחים בתחום המיסים.

 

כאשר תבחנו את האתרים השונים שימו לב לפרטים החשובים- בדקו מהו ניסיונו של עורך הדין, כמה שנים הוא עוסק בתחום, היכן רכש את השכלתו, באילו מקרים טיפל, מהו המחיר שהוא גובה עבור עבודתו, האם הוא מופיע בבתי משפט, האם הוא זמין ללקוחותיו - ואם כן - מתי, היכן ממוקם משרדו, האם מופיעות באתר המלצות של לקוחות שנעזרו בשירותיו ועוד.

 

כמו כן, תוכלו לגלוש בפורומים שונים אשר עוסקים בדיני מיסים - תוכלו להקליד את המשפטים: "פורומים של עורך דין מיסים המלצות" "פורומים של הגשת ערעור בתיק מיסים" וכו' ולמצוא מגוון פורומים מתאימים בקלות. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על מומחה לדיני מיסים בתחום האזרחי והפלילי, יוכלו לענות לכם על השאלה: "כמה עולה שירות עורך דין לעניין מיסים?" (תוכלו לדעת מהי עלות עורך דין מיסים בצורה נוספת- על ידי הקלדת המשפט :"עורכי דין מיסים השוואת מחירים" במנוע החיפוש ועוד. כמו כן, יוכלו גולשי הפורומים לספר לכם על מקרים שאירעו להם, על מצבים עימם התמודדו ועוד.

 

לאחר שתקבלו את כל האינפורמציה הדרושה, תשוו בין עורכי דין ואף תקיימו מספר פגישות ייעוץ, תוכלו לבחור את עורך הדין המתאים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

 

מחירון עורך דין מיסים

 

תחומי פעילות עורך דין מיסים

 

מה עושה עורך דין מס?

 

  • ייצוג עסקים וחברות מול רשויות המס.
  • חקירה במס הכנסה.
  • חקירה במע"מ.
  • עבירות מס הכנסה ומע"מ.
  • מיסוי פלילי ואזרחי.
  • עבירות צווארון לבן.
  • מיסוי מקרקעין.
  • ביקורת מס, כופר וערורעי מס.
  • חוות דעת במיסים.
  • ליטיגציה בתיקי מס.
  • חשבוניות מס פיקטיביות.
  • עבירות מיסוי בינלאומי.

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין לענייני מיסים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.