×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין מיסים

06-03-2024 13:50

מחירון עורך דין דיני מיסים

 

כמה עולה שירות של עורך דין מיסים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין מיסים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : איך לבחור עורך דין מיסים" באינטרנט.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין לענייני מיסים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין מיסים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין מיסים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירות עורך דין מיסים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון עורך דין מיסים עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה שירות של עורך דין מיסים?

 

ייעוץ ראשוני דיני מיסים לפגישה אחת
500 – 700 ₪

 

ייעוץ דיני מיסים כולל אפיון מסמכים
900 – 1,200 ₪

 

פגישה שלישית והלאה
500 – 1,000 ₪

 

ייעוץ בתחום דיני מיסים לעסקים
500 – 1,000 ₪

 

עמלת עורך דין מיסים
10-20% מערך התביעה

 

שליחת התראות
250 – 300 ₪

 

כתיבת תצהירים
400 – 500 ₪

 

הכנת כתב הרשאה
400 – 500 ₪

 

הכנה וכתיבת חוות דעת משפטיות
900 – 1,000 ₪

 

טווחי מחירים ערעורים דיני מיסים

 

ערעורים לבתי המפשט המחוזיים
50% או עד 5,354 ₪ מהשכר

 

ערעור לבית המשפט העליון
50% או עד 7,105 ₪ מהשכר

 

דיון נוסף בית מפשט מחוזי
640 ₪ מהדיון השלישי

 

מיסים וארנונוה לבית משותף
7.5% מהסכום במחלוקת

 

ערעור למס הכנסה
7.5% מהסכום במחלוקת

 

איך לבחור עורך דין מיסים

 

הקונספט העומד מאחורי המס הוא קונספט פשוט מאוד: כל אזרח שמרוויח כסף בכל צורה שהיא, צריך לחלוק את הרווח שלו עם המדינה לטובת הכלל.

 

המדובר בצדק שצריך להיעשות, ושמאפשר לפרט לחיות בתוך חברה וליהנות מכל מה שחברה יכולה להציע לו.

 

יחד עם זאת, יש לוודא שכולם נוהגים בצורה זו באופן שוויוני ומשום כך נחקקו אין ספור חוקים ותקנות שאמורים לסייע לגוף המרכזי לגביית מיסים, רשות המיסים, לבצע את עבודתה בצורה מדוייקת ולוודא שכולם עומדים שווים בפני החוק.

 

כמובן שאפשר למצוא תמיד סטיות ושחיתויות בתוך מוסד ממשלתי כה גדול, אבל בשורה התחתונה מדובר בגוף שעובד בצורה מוקפדת וישרה.

 

הצורך בייצוג משפטי מול רשות המיסים הוא צורך לגיטימי בהחלט

 

שלל החוקים והתקנות מחייבים אותנו לעבוד בצורה מסויימת ועל פי כללים קפדניים בניהול הכספים שלנו, על מנת שניתן בכל רגע נתון לבחון האם אנו משלמים את המיסים בהתאם לחוק.

 

ישנם אנשים שפועלים בצורה מכוונת להטעות את רשות המיסים, על מנת לשלם פחות מס מן הנדרש, אך מרבית האנשים פשוט עושים טעויות תמימות שיכולות להעמיד אותם במצב מאתגר מול החוק ומול רשות המיסים האחראית על אכיפת החוק.

 

במקרה כזה, אם נקלעתם אליו, אתם רוצים שלצידכם יעמוד מומחה לדיני מיסים בתחום האזרחי והפלילי, או במילים אחרות עורך דין מיסים.

 

להוכיח שאתם נקיים, שאם עשיתם טעויות, הן נעשו בתום לב

 

החוק הוא מאוד ברור ומדבר בצורה מאוד חד משמעית, יחד עם זאת, לכל חוק ישנם חריגים, ותפקידו של עורך הדין הוא להוכיח שאתם משתייכים לאותם חריגים. רשות המיסים תראה בכם מלכתחילה כאנשים שעברו על החוק, ויהיה עליכם להוכיח שלא כך הוא הדבר על מנת להתנקות מכל החשדות, אבל מרגע שהצלחתם להוכיח דבר כזה, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים ורשות המיסים לא תרדוף אתכם לחינם.

 

עורכי דין מומלצים לענייני מיסים מספקים מגוון רחב של שירותים ובראשם ייצוג נישומים ובעלי עסקים המואשמים בעבירות מס, ובכלל זה עבירות מס הכנסה, עבירות מע"מ, עבירות צווארון לבן, עבירות הלבנת הון ועוד.

 

המלצות ככלי חשוב ומרכזי בבחירת עורך הדין המתאים לכם ביותר

 

בבחירת עורך דין מיסים המלצות הוא כלי חשוב שיכול לשרת אתכם בבחירת עורך הדין הנכון והמתאים לכם ביותר.

 

המטרה שלכם היא לאתר את עורך הדין המקצועי ביותר במחיר הטוב ביותר, ולעיתים המלצה אחת שאתם מקבלים מחברים, בני משפחה, מכרים או קולגות יכולה לחבר אתכם בדיוק לאיש המקצוע המתאים.

 

המלצות תוכלו לקבל גם בדרכים אחרות לרבות פנייה לעורכי דין העוסקים בתחומים משיקים כדוגמת מיסוי בינלאומי, מיסוי מקרקעין וכדומה. בכל מקרה, אתם רוצים לבחון גם את תחומי ההתמחות של עורך הדין אותו אתם בוחנים באופן ספציפי.

 

טיפול במגוון רחב של אירועי מס

 

עולם המיסים הוא עולם נרחב, ומכיל בתוכו שורה ארוכה של נושאים וסיטואציות בהם אתם עשויים להידרש לשירותיו של עורך דין.

 

כך למשל, ייתכן שאתם זקוקים לעורך דין שיסייע לכם לצאת ממצב של פסילת ספרים ושומות עליו הוחלט על ידי רשות המיסים, מצב של ביטול פטור ניכוי מס במקור, קנסות גבוהים שהוטלו עליכם וכדומה.

 

במרבית המקרים, רשות המיסים נוקטת באמצעים אלה מכוח החוק, כך שכל פעולה כזאת נחשבת לחוקית, ויחד עם זאת, עם הייצוג הנכון של עורך הדין הנכון, תוכלו לצאת ממרבית המצבים הללו בצורה נקייה לחלוטין, אם תצליחו להוכיח שהכל נעשה בתום לב, ולא באופן סדרתי ועברייני.

 

בחירת עורך הדין המתאים ביותר למקרה הספציפי

 

בבחירת עורך הדין, עליכם להבין בדיוק לאיזה צורך אתם זקוקים לעורך הדין. עורך דין מומחה לתכנון מס הוא עורך הדין שאתם רוצים שיעמוד לצידכם אם אתם מעוניינים לבצע תכנון מס, או אם רשות המיסים מעוניינת לברר את פעילות תכנון המס שלכם, ואתם רוצים להציג בפניה חוות דעת משפטית מעורכי דין מומחים לענייני מס ובאופן ספציפי סביב הנושא של תכנון מס.

 

יחד עם זאת, ייצוג משפטי מול רשויות המס בישראל, רצוי שיתבצע על ידי עורך דין המתמחה בנושאים יותר "עממיים" סביב ההתנהלות שלנו מול רשות המיסים, ניהול הספרים, ערעור בתיק מיסים, הוצאת חשבוניות, הגשת ערעור, הגשת דו"חות, דיני שומה וכדומה.

 

לשאול את השאלות הנכונות כדי להבין מול מי אתם עומדים

 

כדי לבחור את עורך הדין המתאים לכם ביותר, אתם רוצים לקבוע פגישת ייעוץ מקדימה, ובפגישה הזאת נסו לשאול כמה שיותר שאלות שחלקן מיועדות לספק לכם מידע שבאמת חסר לכם, וחלקן מיועדות לעמוד על טיבו של איש המקצוע העומד או יושב מולכם.

 

כך למשל, תוכלו לשאול את השאלה הפשוטה מהן עבירות מס? ומה העונש הקבוע בחוק על כל עבירה? או מהו חוק עידוד השקעות הון? הכל על פי המקרה.

 

עורך דין רציני יסביר לכם את הדברים בצורה חכמה, ינתב את הדיון אל המקרה הספציפי שלכם, ויספק לכם ערך מוסף שיוכל לסייע לכם. עורך דין שרק מעוניין בכספכם, יגיד לכם "את זה תשאירו לי".

 

עורך דין עצמאי או משרד עורכי דין?

 

כמו כן, יהיה עליכם להחליט האם אתם בוחרים בעורך דין עצמאי המנהל משרד עצמאי משלו או דווקא משרד עורכי דין מומחה במיסוי אזרחי, פלילי, בינלאומי או כל סוג מיסוי אחר שסביבו אתם זקוקים לייעוץ המשפטי. ישנם משרדים המתמחים בתחום של מיסוי הייטק, ישנם אחרים המתמחים בתחומים אחרים, וישנם גם עורכי דין פרטיים המנהלים את המשרד של עצמם, ויכולים לספק לכם בדיוק את אותו ערך מוסף, ואולי אף מעבר לכך.

 

המחיר הוא פרמטר חשוב, אבל לא בוחרים עורך דין רק על פי המחיר

 

לבסוף, פרמטר חשוב נוסף שיהיה עליכם לבחון בתהליך הבחירה הוא עניין המחיר. אחת השאלות שלבטח מאוד מעסיקה אתכם היא כמה עולה שירות עורך דין לעניין מיסים? ובכן, עלות עורך דין מיסים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למקרה, אך לעורכי דין שונים ישנן שיטות תמחור שונות המציבות אותם מלכתחילה בדרגת תמחור גבוהה או נמוכה יותר ביחס לשאר השחקנים בשוק.

 

בבחירת עורכי דין מיסים השוואת מחירים הוא תהליך שאתם רוצים לעבור, ולעבור בצורה רצינית וקפדנית. אתם לבטח לא אמורים לבחור עורך דין רק על פי המחיר שהם מציעים, אבל זה בהחלט פרמטר שחשוב שיילקח בחשבון.

 

הבהרה

 

מחירי שירות של עורך דין מיסים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין דיני מיסים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.