×


תפריט נגישות

תביעת ביטוח חיים

 

מחפשים שירותי עורך דין ביטוח? רוצים לדעת מה עושה עורך דין הוצאה לפועל במיקרים של תביעת ביטוח חיים?

 

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא תביעת ביטוח חיים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין ביטוח מומלצים בישראל.

 

 

מדריך תביעת ביטוח חיים

 

המטרה של ביטוח חיים היא להבטיח את עתידם הכלכלי של המבוטח ושל בני משפחתו. באמצעות הביטוח יוכלו המבוטח ובני משפחתו לשמור על רמת החיים גם אם המבוטח לא יוכל לעבוד בשל נכות או מחלה.

 

ביטוח חיים מבטיח את עתידם הכלכלי של המבוטח ובני המשפחה של המבוטח גם במקרה של פטירה. במקרה של אובדן עבודה יקבל המבוטח תגמולי פנסיה. במקרה של פטירה יקבלו בני משפחתו של המבוטח קצבה חודשית או פיצוי חד פעמי.

 

חשוב לדעת שגם במקרים בהם נרכשה פוליסת ביטוח חיים, עשויות חברות הביטוח להימנע מתשלום. במקרים אלו חשוב לפנות אל עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח.

 

הגשת המסמכים הרלוונטיים למקרה

 

כדי לקבל את הפיצויים הכספיים צריכים המבוטח או המוטבים להגיש תביעה לחברת הביטוח ולצרף את המסמכים הרלוונטיים, מסמכים אלו משתנים מתביעה לתביעה.

 

במקרה של תביעת ביטוח חיים בגין מחלה קשה למשל, יש לצרף את המסמכים הבאים: טופס הגשת תביעה עם חתימה, אישור מרופא המשפחה בנוגע להיסטוריה הרפואית, אישורים רפואיים שונים, כמו: תעודות מחלה, תוצאות של בדיקות, אישור על מועד גילוי המחלה, סיכומי אשפוז ואישורים נוספים. כמו כן, יש לצרף דו"ח של בדיקה היסטופתולוגית.

 

דוגמה נוספת: במקרה שמגישים תביעת ביטוח חיים בגין נכות מוחלטת ותמידית, יש לצרף את המסמכים הבאים: טופס הגשת תביעה עם חתימה, אישור מרופא משפחה בנוגע להיסטוריה הרפואית ואישורים מהיום בו התרחש האירוע: אישור מהרופא המטפל, סיכום אשפוז ודו"ח חדר מיון. כמו כן, יש לצרף לתביעה אישורים ממוסדות ממשלתיים, אישורים אלו צריכים להעיד על הסיבות לתאונה. האישורים יכולים להינתן ממשרד הביטחון, משטרת ישראל וגורמים אחרים. נוסף על כך, יש להגיש אישורים שמעידים על נכות קבועה, אישורים אלו כוללים: פרוטוקול ואישור מרופא מומחה.

 

איך להפחית את הסיכויים לדחיית התביעה?

 

כדי למנוע מצב בו חברות הביטוח ידחו את התביעה ויציגו בפני המבוטח או מוטביו עילות שונות שלפיהן מצדיקות את הדחיה, חשוב לקבל ייעוץ מעורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח חיים. בעזרת שירותיו של עורך דין שמתמחה בתחום, יהיה ניתן לקבל את הפיצויים.

 

מעבר לזאת, כדאי מאוד להיעזר בעורך דין שמתמחה בביטוחי חיים גם כשחותמים על הפוליסה. עורך הדין יוכל להסביר ללקוח על תנאי הפוליסה ולמנוע מצב בו התשלומים לא יינתנו בשל חוסר הבנת הכתוב בה.

 

מחירון עורך דין ביטוח

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין לענייני תביעת ביטוח חיים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.