×


תפריט נגישות

תאונת פגע וברח

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין תעבורה

במיקרים של תאונת פגע וברח?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא תאונת פגע וברח, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין תעבורה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תעבורה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

כל מה שצריך לדעת על תאונת פגע וברח



מה זו תאונת פגע וברח?

תאונות הדרכים הינן בעיה קשה במדינתנו ובכל שבוע אנו שומעים על תאונות שונות שגרמו לפגיעות בגוף, לפגיעות ברכוש ואף הובילו למוות. אחד מסוגי התאונות הינו תאונת פגע וברח.

 

תאונת פגע וברח הינה תאונה בה הנהג שהיה מעורב או גרם לתאונה לא עוצר ונמלט מהמקום.

 

תאונות פגע וברח גורמות לנזקים רבים- ראשית, הנפגע בתאונה לא מקבל את הטיפול הראשוני אשר עשוי לשפר את מצבו ואף להציל אותו ממוות.

 

שנית, הנהג שנמלט מבצע עבירה פלילית אשר עשויה להובילו לכלא. שלישית, הנפגע עלול להתקשות בבקשת הפיצויים.

 

מהן העבירות והעונשים בחוק?



לפי החוק הכתוב בשפה עברית הפקרה לאחר פגיעה, נהג שהיה מעורב בתאונה שפגעה באדם ויכול היה לדעת כי האדם נפגע או עלול היה להיפגע אך לא עצר כדי לסייע לו ולקרוא לעזרה יקבל עונש של שלוש שנים בכלא.

 

אם הנהג ידע שנפגע אדם אך לא עצר באזור התאונה או קרוב לאזור התאונה הוא יקבל מאסר של 7 שנים.

 

במידה והנפגע נחבל באופן חמור או במידה ומדובר על תאונת פגע וברח עם הרוגים יקבל הפוגע כ- 14 שנות מאסר.

 

במידה ונוספו למצבים הללו עבירות נוספות כמו למשל: נהיגה בשכרות, נהיגה בלי ביטוח בתוקף, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בעת פסילה וכו' עשוי העונש להיות חמור יותר.

 

לפי פסקי דין פגע וברח חייב אדם שהיה מעורב בתאונת הדרכים להזעיק עזרה, להמתין עד להגעת גופי ההצלה, למנוע נזקים נוספים ולהגיש לנפגע עזרה ראשונה בצורה הטובה ביותר שהוא יכול. כמו כן, חייב הפוגע לדאוג לפינויו של הנפגע באמבולנס או לדאוג להעביר אותו לטיפול רפואי אשר יינתן ברכב אחר.

 

באמצעות החוקים הללו ניתן להגדיל את הסיכויים שהנהג יסייע לנפגע לקבל עזרה באופן מיידי, דבר אשר יגן על גופו ונפשו. כמו כן, עשוי החוק למנוע מהנהג להתחמק מאחריות.

 

איזה סוגי תאונות יש בהקשר לפגע ברח?

 

במידה ומדובר על תאונת פגע וברח ללא נפגעים כמו למשל- תאונת פגע וברח ברכב חונה כך שרק הרכוש נפגע והנהג מסרב להזדהות יפתח נגדו תיק במשטרה והוא יואשם בכך שלא מסר פרטים.

 

במידה ואחד מהרכבים המעורבים הינו רכב צבאי או רכב ששייך למשטרה יפתח תיק חקירה.

 

במידה ואחד הנהגים שמעורבים בתאונה בה נפגע רק רכוש מתעקש להגיש כתב אישום כנגד הנהג הנוסף בשל רשלנות יכול להיות שתפתח חקירה והנהג הנאשם יועמד לדין.

 

מסקנות המקרים הללו תלויים בין היתר בזמן שעבר ממועד התאונה עד שהתלונה הוגשה- בהתאם לכך יוחלט האם להתחיל בחקירה.

 

סיכויי פתיחת התיק יקטנו במצבים בהם חלף זמן רב ותקפים גם לגבי תאונות בהן נפגעו אנשים ברמה קלה.

 

במידה וישנה הרשעה של תאונה ללא נפגעים יקבע העונש בהתאם לחומרת האישומים.

 

מהן זכויות נפגעי תאונות דרכים בתאונת פגע וברח?

 

איך לקבל את מלוא הפיצויים בתאונת פגע וברח בגין נזקי גוף?

 

במידה ואחד הנהגים השאיר פצועים וברח הוא מבצע עבירה פלילית ולכן אנשים שנפגעים בתאונת דרכים ומקפידים לפעול לפי כמה כללים יוכלו לקבל את כל הזכויות של נפגעי תאונות דרכים, גם במקרים בהם חברת הביטוח הינה חברת הביטוח החובה של הפוגע.

 

במידה ולא ניתן לאתר את הפרטים של הפוגע ניתן לפעול בדרכים חלופיות ולהגיש את התביעה לפיצויים לתאגיד קרנית .

 

הנפגעים הזכאים לפיצויים הינם הולכי רגל, טרמפיסטים שנסעו ברכב שפגע, רוכבי אופניים ואנשים שהשתמשו בכלי רכב שלא בוטח בפוליסה של ביטוח החובה ונפצעו.

 

כל אלו יכולים לתבוע את הזכויות מחברת הביטוח בה משתמש האדם שפגע.

 

כדי למנוע מצב בו לא יקבל הנפגע פיצוי, מומלץ לרשום את מספרו של הרכב או את הפרטים של הפוגע, לבקש פרטים מעדים ולמסור את הפרטים למשטרה במהירות האפשרית. כמו כן, יש לפנות אל בית החולים, לקבל טיפול רפואי וליידע את הרופאים כי הייתה פגיעה של תאונת דרכים.

 

במידה והרכב שפגע לא עצר צריך להתפנות מהמקום בו התרחשה התאונה, להזמין אמבולנס ולדווח למד"א על הפגיעה, רצוי לבקש גם פרטים מעדים שנמצאו במקום ומומלץ לצלם את המקום בו התרחשה התאונה ואת הרכבים המעורבים. נוסף על כך, יש לבדוק האם הצוות הרפואי רשם את הפרטים כפי שנמסרו, במידה והפרטים שונו יש לתקנם.

 

פגעתם בתאונת פגע וברח?

פנו אל עורך דין אשר מתמחה בתחום

 

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים פגע וברח ונפגעתם חשוב שתפנו אל עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתאונות דרכים פגע וברח. עורך דין מקצועי ורווי ניסיון אשר סייע למגוון נפגעים בתאונות פגע וברח לממש את זכויותיהם יכיר את כל החוקים, יטפל בכל המסמכים הדרושים (ביניהם אישור מטעם המשטרה וסיכום רפואי) וידע כיצד להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל את מלוא הפיצויים.

 

איך אוכל למצוא את עורך הדין המתאים?



תוכלו למצוא את עורך הדין המתאים בדרכים שונות- תוכלו לפנות אל חברים, מכרים, קרובי משפחה, חברים לפייסבוק או קולגות, תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ותוכלו לערוך חיפוש בפורומים.


לפנות אל הסביבה הקרובה

 

במידה ותפנו אל סביבתכם הקרובה- אל החברים, המכרים, קרובי המשפחה, הקולגות או חבריכם בפייסבוק תוכלו לקבל המלצות רבות- הסביבה הקרובה תוכל להמליץ לכם על עורכי דין מקצועיים ומנוסים אשר מתמחים בתחום תאונות דרכים פגע וברח, תוכל לספק לכם מידע על תביעות תאונת דרכים ותוכל להזהיר אתכם מפני עורך דין שאינו מנוסה בתחום ועלול להפחית את סיכויי ההצלחה שלכם לקבל פיצויים.

 

באמצעות חיפוש בפייסבוק תוכלו למצוא דפי עסק של עורכי דין אשר מתמחים בתחום עבירות פגע וברח ולבדוק את חוות הדעת ואת כמות הלייקים שקיבלו. כמו כן, יכילו חלק מדפי העסק קישור לאתר של עורך הדין- באתר תוכלו לקרוא פרטים אודותיו ובמידה והוא ישאיר עליכם רושם טוב תוכלו לצור קשר.


חיפושים באתרים

 

במידה ותערכו חיפוש באינטרנט תוכלו להקליד את המשפטים: "עורך דין תאונות דרכים מומלץ", "עורך דין תעבורה המלצות" או "עורכי דין תאונות דרכים המלצות" בשורת החיפוש ותמצאו מגוון אתרים אשר עוסקים בתאונות דרכים פגע וברח.

 

כאשר תעיינו באתרים חשוב שתבדקו האם מדובר על עורך דין שמתמחה בתחום דיני נזיקין ועבירות פגע וברח, האם הוא רכש השכלה ומחזיק ברישיון, מהם אחוזי ההצלחה שלו, היכן נמצא משרדו, מהו המחיר שגובה עורך הדין עבור שירותיו ועוד. מומלץ לבדוק מהם המחירים שגובים עורכי הדין המתעסקים בדיני נזיקין פגע וברח.

 

ניתן לקבל מידע אודות המחירים על ידי הקלדת המשפטים: "כמה עולה שירות עורך דין פגע וברח?", " עלות עורך דין לייצוג מואשם בתאונת פגע וברח" או "עורך דין תאונות דרכים השוואת מחירים", לא מומלץ לבחור בעורך דין שגובה מחיר נמוך באופן קיצוני ממחירי השוק שכן הוא עלול להיות חסר ניסיון, לא להיות מומחה בתחום ועוד. נוסף על כך, תוכלו לקרוא על הצד השני- הצד של הפוגע.

 

תוכלו לקבל מידע על הנושא באמצעות הקלדת המשפט: "ייצוג נאשם בעבירת פגע וברח" בשורת החיפוש.


גלישה בפורומים

 

במידה ותבחרו לערוך חיפוש בפורומים אשר עוסקים בתאונות פגע וברח תוכלו להקליד את המשפטים: "עורך דין פלילי תאונות פגע וברח פורומים", " תאונת פגע וברח משרד התחבורה פורום", "עורכי דין נזקי גוף תאונות פגע וברח פורומים" ועוד ותמצאו את מבוקשכם.

 

גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על עורכי דין אשר מתמחים בתחום תאונות פגע וברח, יוכלו להמליץ לכם על עורכי דין מתאימים אשר עובדים באזור שלכם, יוכלו להמליץ לכם על עורכי דין מקצועיים אשר מתמחים בתחום וגובים מחירים סבירים ועוד.


קיבלתם מידע? הגיע הזמן לבחור

 

לאחר שתקבלו את המידע מהסביבה הקרובה, מהפורומים ומאתרי האינטרנט, לאחר שתערכו השוואת מחירים ולאחר שתשוחחו ותפגשו עם כמה עורכי דין כדי לוודא שהם מתאימים לכם תוכלו להתחיל בתהליך.

 

התחלנו בתהליך. מה לעשות אם עורך הדין לא מתאים?

 

החלפת עורך דין בתאונת דרכים

 

לצערנו, לא תמיד יש התאמה בין בעל המקצוע ובין הלקוח ולא תמיד מעניק בעל המקצוע שירות מקצועי, לכן יש להיות מודעים לביצועי עורך הדין ולתחושות שלכם ובמידת הצורך להחליף את עורך הדין בעורך דין אחר.

 

עורך דין מתאים ייצג את לקוחותיו בנאמנות ובזהירות, יכיר את כל החוקים הרלוונטיים, יעבוד בהתאם ללוח הזמנים שנקבע בחוק, יענה ללקוחותיו על כל שאלה בסבלנות, יסביר ללקוחותיו על המסמכים השונים עליהם יש לחתום ויעדכן את הלקוחות בנוגע לפסיקות וחקיקות שרלוונטיות עבורם.

 

במידה ועורך הדין לא מסביר ללקוחותיו כיצד יש להתנהל, מה צריך לעשות- למשל- האם יש לאסוף חומרים רפואיים וקבלות של הוצאות, מה לומר לרופאים וכו', לא מתמצא בתיק, מספק עצות שאינן מועילות ואף גורמות לנזקים, לא מנוסה מספיק, לא מבין במשרד הבריאות, בביטוח לאומי ועוד נושאים חשובים אשר קשורים לתאונות דרכים, לא מסכים להיפגש עם הלקוחות בטענה שאין לו זמן, לא מגיש תביעות, שכח להופיע בבית המשפט כמה פעמים וכו' חשוב מאוד להחליפו.

 

עורך דין שאינו מתאים ואינו מקפיד להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי עלול לפגוע בכל התהליך ולגרום לבזבוז כספים, בזבוז זמן ועוגמת נפש.

 

במידה ונתקלתם בעורך דין כזה החליפו אותו במהירות, גם אם כבר התחלתם את התהליך.

 

כמה עולה ייעוץ ועמלת עורך דין תעבורה עבור תאונת פגע וברח?



עלויות, שכר טרחה וטווחי מחירים

 

מחיר יעוץ משפטי ראשוני לענייני עברות תנועה
1,000-1,500 ₪

 

עורך דין תעבורה שכר טרחה
2,000-30,000 ₪

 

תאונת אופנוע נהיגה רשלנית
7,000-300,000 ₪

 

תאונת דרכים נהיגה רשלנית ברכב
7,000-300,000 ₪

 

תאונת דרכים הולך רגל
7,000-500,000 

הריגה כתוצאה מתאונת דרכים
150,000-500,000 ₪

 

תאונת דרכים גרימת נכות
8%-13% מערך התביעה

ט.ל.ח

 

עו"ד תעבורה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.