×


תפריט נגישות

שלילת רישיון נהיגה

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין תעבורה

במיקרים של שלילת רישיון נהיגה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא שלילת רישיון נהיגה, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין תעבורה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תעבורה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

שלילת רישיון נהיגה



קיימים מספר דרכים לאבד את רישיון הנהיגה שלך- בין אם בידי שוטר הנותן פסילה מנהלית או בית דין המורה על שלילת רישיון נהיגה.

 

בכל מקרה, שתי הדרכים מובילות אל בית הדין וזה הנו מקום בו הופעה ללא עורך דין תמיד תפעל לרעתך.

 

מרגע קבלת השלילה או זימון לבית הדין, מציאת עורך הדין והבנת המצב לאשורו, בחינת עברך התעבורתי ובניית אסטרטגיה - צריכים להיות הדברים היחידים בסדר העדיפויות שלך.

 

קבלת שלילה



פסילת רישיון נהיגה מנהלית, ניתנת ע"י שוטר במקום בו הוא עוצר אותך.

 

הוא אינו משתמש בפסילה כעונש אלא כאמצעי מניעה לסכנה נוספת מצד הנהג על חיי אדם על הכביש.

 

אמצעי זהירות זה יוטל בגלל עבירות תנועה חמורות כגון שלילה על מהירות, שלילת רישיון נהיגה בעקבות תאונה, שלילת רישיון נהיגה אלכוהול, בעיות חמורות ברכב המתגלות בעת בדיקת רישיון רכב ועוד.

 

השלילה המנהלית נכנסת לפועל מיידית ותקפה ל-30 יום ויחד אתה תמיד יגיע זימון אל בית משפט תעבורה.

 

כבר במקרה זה של שלילה מיידית אפשר בהחלט לפנות אל עו"ד לתעבורה.

 

לעתים הוא יהיה מסוגל להגיש בקשה לביטול פסילה מנהלית ולהחזיר אותך אל הכביש עד הדיון בבית המשפט.

 

דיון בית המשפט

 

לא משנה אם ריצית או לא פסילה מנהלית, מגיע תאריך הדיון בבית המשפט. עליך לדעת כי דחיית תאריך הדיון לא משנה דבר אם קיים מעליך איום של פסילה קודמת על תנאי- שכן הזמן בו מתחשבים הוא זמן העבירה ולא זמן הדיון.

 

עו"ד דיני תעבורה איכותי בשלב הזה הוא הכרח. הוא יערוך בדיקת עבירות תנועה קודמות שלך וידאג כי עבירת תנועה קודמות שלך לא יופיעו שלא לצורך בבית הדין או ידע להתכונן לכך לכל הפחות. בנוסף, הוא יוכל לבדוק האם העבירה בה אתה מואשם תפעיל פסילת רישיון נהיגה על תנאי שכבר יש בעברך או שאינה רלוונטית, יערוך בדיקת נקודות תעבורה ויוודא כי בדיקות רלוונטיות כגון בדיקת עיניים לרישיון, בדיקת רישיון נהיגה בתוקף, בדיקות ינשוף או בדיקות רלוונטיות אחרות שביצעת טרם העבירה או בוצעו בך במהלך העצירה על העבירה.

 

מטרתו תהיה למצוא את נקודות החולשה של הבדיקות המרשיעות אותך ואת כל נקודות החוזק של הראיות והבדיקות המזכות אותך.

 

המשפט ופסק הדין

 

בחירה איכותית של משרד עורכי דין לתעבורה תעמיד לשירותך עו"ד תעבורה מומלץ, איכותי, אמין ובעיקר משתף פעולה. ובכל זאת, שלב המשפט הוא שלב בו אתה עומד בצללים ועורך הדין הוא שמוביל את המהלכים.

 

התייעצויות עם עורך דין לענייני תעבורה במהלך המשפט בהחלט חשובה אבל כדי לחוש שאתה בעניינים, תוכל להיעזר גם במידע מתוך פורום דיני תעבורה או לחפש מידעים על פסקי דין תעבורה דומים ורלוונטיים לך כגון פסקי דין נהיגה בשכרות, במהירות מופרזת או עבירות נוספות על חוקי תנועה. שים לב כי עבירות תנועה נהג חדש שונות מאלה של וותיק, עבירות תנועה הנגמרות בתאונה שונות מאלו שלא וגם חומרת התאונה משנה.

 

אם החלטת לחפש פסקי דין, חפש את המקרים הקרובים אליך ביותר וגם אז, כדאי שתזכור כי קיים הגורם האנושי של השופט ועורך הדין- שיכולים להזיז מעט את פסק דין תעבורה שלך.

 

ערעורים וקבלת פסק דין

 

בסיום משפט חוקי תעבורה תקבל את פסק הדין שלך. ייתכן ותקבל קנס בלבד, ייתכן פסילה על תנאי, שלילה בפועל ואפילו מאסר- או שילוב כלשהו בין כולם. חשוב שתדע שיש לך יכולת לערער ופנה חזרה אל עורך דין לתעבורה אותו שכרת.

 

במקרה והחלטת שלא לערער, ברר את כל הפרטים בנוגע אל פסק הדין והמשמעויות שלו דרך עורך דין תעבורה שלך- היום וגם בעתיד.

 

בירור שלילת רישיון נהיגה לעומק: ממתי ועד מתי? האם יש שלילה על תנאי בהמשך השלילה בפועל? מה תצטרך לעשות כדי לעבור חידוש רישיון נהיגה לאחר שלילה? האם תצטרך חידוש רישיון רכב, מבחן תיאוריה, טסט נהיגה, בדיקות כלשהן? האם יש השפעה על שיטת ניקוד עבירות תנועה שביצעת והאם נקודות תעבורה אלה נותרות גם לאחר שריצית את העונש? לכמה זמן? האם יש מגבלות עליך מבחינת משרד התעבורה לקבל סוגי רישיונות נהיגה חלופיים ,לכלי רכב אחר, כגון רישיון לאופנוע, רישיון לקטנוע, רישיון לרכב ציבורי ועוד.

 

העתיד על הכביש



עליך לברר גם מהם הדברים שיסכנו את עתידך על הכביש בעתיד - מהן אותן עברות תנועה שאסור בשום פנים ואופן שתעשה עד סיום ריצוי העונש כדי לא להחמיר את מצבך, כיוון שהענישה תהיה חמורה יותר בפעם הבאה.

 

כך למשל נהיגה בזמן פסילה יכולה להחמיר מאד את מצבך אם אתה מצפה לסיום העונש אבל גם נהיגה בלי רישיון בתוקף בסיום הפסילה יכולה להיות חמורה יותר עבורך מאשר עבור הנהג הממוצע.

 

ניקוד תעבורה זוטר עלול להצטבר אצלך למספרים בעייתיים בעקבות העונש, אם כלל נקודות רישיון נהיגה מלכתחילה ועוד. גם כאן, עבודתם של עורכי דין דיני תעבורה שלך טרם הסתיימה והם המקור האמין והיציב ביותר למידע שיש לך.

 

נצל זאת וברר כל פרט ופרט באשר להתנהגות אפשרית בעתיד שעלולה לסבך אותך עוד יותר.

 

היציאה אל העתיד

 

בסיום תיק תעבורה, בין אם נגמר בעונש קל כקנס או בעונש קשה יותר כגון שלילה לנהג חדש או שלילת רישיון נקודות תקבל פסק דין.

 

פסק דין זה יהיה סופי אחרי ערעור- אם תחליט לגשת אל אחד.

 

החל מרגע זה, ראה בחייך על הכביש כנקודת מפנה- והזדמנות חדשה. ריצוי של העונש או התענגות על הזכייה צריכים בכל זאת להכניס אותך לעמדת ערנות ולעודד אותך לנהוג זהיר וחכם יותר בכבישים לאחר קבלת רישיון נהיגה חזרה אל הידיים שלך.

 

זהירות זו תשמור על צבירת נקודות תעבורה נמוכות עבורך והתנהלות נבונה בכביש שתמנע ממך להיות שוב מעורב עם משרדי הרישוי והתעבורה. עם זאת, חשוב שתזכור כי כולנו בני אדם ולא הכל בכבישים תלוי בנו- עבירות קטנות של תעבורה הן חלק מהמציאות היומיומית שלנו ואלה עלולות להצטבר בנקודות עד לסף בעייתי, קנסות או עונשים ניתנים לעתים באופן לא צודק וישנם כמובן המקרים- לא עלינו- של תאונות, בהם תמיד כדאי לשמור על ייצוג משפטי הולם. לכן, גם הנהג הזהיר ביותר, כדאי שימצא עו"ד מומחה תעבורה טוב וישמור את מספרו במקום נגיש ובטוח, לכל מקרה שלא יהיה.

 

כמה עולה ייעוץ ועמלת עורך דין תעבורה

עבור טיפול בשלילת רישיון נהיגה?

 

עלויות, שכר טרחה וטווחי מחירים

 

מחיר יעוץ משפטי ראשוני לענייני עברות תנועה
1,000-1,500 ₪

 

מחיר טיפול בתיקי שלילת רישיון נהיגה
4,000-4,500 ₪

 

עורך דין תעבורה שכר טרחה
2,000-30,000 ₪

 

ט.ל.ח

 

עו"ד תעבורה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.