×


תפריט נגישות

פסילה על תנאי

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין תעבורה

במיקרים של פסילת רישיון נהיגה או פסילה על תנאי?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא פסילת רישיון נהיגה ופסילה על תנאי, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין תעבורה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תעבורה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

התמודדות עם פסילה



לא משנה מהן עבירות תנועה אותן ביצעת, אין ספק כי אחד העונשים המידיים והמפחידים ביותר עבור כל נהג הנה פסילה מידיית של הרישיון ע"י השוטר.

 

בין אם הרכב הוא מקור הפרנסה שלך או שאתה מעוניין בו מסיבות פחות אקוטיות- אין ספק כי שלילת רישיון עושה גלים ביכולות ההתארגנות שלך.

 

שוטר יכול להורות על פסילה מנהלית שתכנס לפועל מיד אם הוא חש כי נהג מסכן חיי אדם בנהיגה בלתי אחראית ואולם- לא הכל אבוד גם בשלב בו הפסילה כבר יצאה לדרך.

 

עורך דין לדיני תעבורה מנוסה ומיומן יכול להגיש בקשה לביטול פסילה מנהלית עם נימוקים שיבטלו אותה עד לדיון בבית משפט. לכן, חשוב למצוא עורך דין דיני תעבורה איכותי ומנוסה שיהיה לצדך.

 

פסילה ושלילה



לפני שמתחילים לדבר על חיפוש עו"ד בואו נבין רגע מהן פסילת ושלילת הרישיון.

 

שני גופים יכולים להורות על שלילה או פסילה: פסילה מנהלית ע"י שוטר במקום האירוע או עונש של שלילת רישיון ע"י בית דין.

 

במקרה של בית דין יש להפריד בין פסילת רישיון על תנאי ופסילה בפועל. פסילה בפועל מתחילה באופן מיידי ואילו פסילה על תנאי היא הזדמנות נוספת לתיקון, עונש שיופעל רק אם הנהג יעשה טעות נוספת.

 

השוטר יעשה שימוש במתן פסילת רשיון נהיגה בעת חשש לסכנה לחיי אדם אם הנהג יישאר על הכביש כאמור, כמו במקרים של פסילת רישיון לאחר מעבר באור אדום, פסילת רישיון על נהיגה במהירות מופרזת, פסילת רישיון בשל דיבור בטלפון הסלולרי בזמן נהיגה, פסילת רישיון על נהיגה בשכרות לאחר קריאות חריגות של אלכוהול ונהיגה לא מאוזנת במיוחד, פסילת רישיון בשל אי ציות לשלט עצור ועוד, לשיקול דעתו.

 

שלילתו של השוטר מוגבלת בזמן- 30 יום בלבד והזמנה אל בית הדין.

 

בית הדין משתמש בשלילת במתן פסק דין תעבורה של שלילה כעונש למקרים רבים, בניהם: שלילה לנהג חדש או וותיק בעל צבירה גבוהה של נקודות רשיון נהיגה, מעורבות בתאונה וסיבות מקבילות לאלה של השוטר בשיקוליו: שלילה על מהירות, שלילת רישיון נהיגה בשכרות, שלילת רישיון על אי ציות לתמרור עצור או שלילה על שימוש בסמים. שלא כמו פסילת השוטר, השלילה יכולה להיות בפועל או שלילה על תנאי.

 

מציאת עו"ד תעבורה

 

אם קיבלת שלילת רישיון, מהירות התגובה שלך היא גורם חשוב בהצלחת התיק.

 

פניה אל עורך דין תעבורה באופן מהיר תגדיל את הסיכויים שלך לשלוט על המצב. עם זאת, בחירת עורך דין מבין שלל הצעות של עורכי דין תעבורה יכולה להיות לא פשוטה. מומלץ למצוא רשימה של מועמדים בתוך פורום פסילת רישיון, פורום דיני תעבורה, פורום נהיגה בשכרות או אתר מקצועי המרכז הצעות של מספר עורכי דין ולבחון אותם.

 

עדיף אפילו לצלצל אל מספר מועמדים ולספר להם את הסיפור שלך בקווים כלליים ולהתעניין- האם התנסו בעבר במצב דומה של ערעור על בקשה לפסילת רישיון, מה היו הצלחותיהם במקרה הספציפי של פסילת רישיון בעקבות תאונת דרכים, במקרה של פסילת רישיון נהיגה לנהג חדש או תחת נסיבות אחרות הדומות לאלה שלך.

 

השיחה הטלפונית אמורה אולם להיות כללית אך היא תתן לך את הטעימה הראשונה של פסקי דין נהיגה בשכרות, אחרי תאונות או אי ציות לחוקי תנועה אחרים- עורך דין לענייני תעבורה מועמדים אלה מומחים בה.

 

צמצום הרשימה

 

שלב שניים הוא צמצום רשימת מועמדי עורך דין לתעבורה לשניים שלושה ופנייה אל פגישות אישיות. כאן הזמן להתרשם מאמינות, מקצועיות, ניסיון ואדיבות עורכי דין לתעבורה מועמדים שלך. גם דברים טכניים כמו זמינות ופניות עורכי הדין, קירבתם הפיזית אל מקום המגורים שלך או נוחיות הגעתך אל משרדיהם וכמובן המחיר שהם גובים על שירותיהם- הם שיקולים שעליך לקחת.

 

בפגישה הראשונית, זה הזמן להבין לעומק את מושג הפסילה על תנאי ועל מה הוא אומר מבחינתך: אם יש לך כבר פסילה על תנאי האם היא תופעל מיידית במקרה שלך או בדיוק פג תוקפה. אם אין לך פסילה על תנאי תלויה ועומדת- האם יש צפי שתמיר את הפסילה בפועל באותה פסילה על תנאי ועוד.

 

חשוב שתדע כי כל פנייה אל עו"ד תעבורה צריכה להתחיל בעריכת בדיקת עבירות תנועה קודמות מקיפה שלך. כך תדע לא רק על פסילות על תנאי מוקדמות אלא כל עבירה שתחמיר את מצבך בבית המשפט מראש.

 

בסיום הדיון בבית משפט או לא. בכל מקרה, אחד הדברים שתחפש אצל עורך הדין שלך הוא שיתוף מלא, כדי להרגיש חלק מההחלטות ולהיות בשליטה מה שיותר מלאה על המתרחש.

 

פגישת סגירה

 

בשלב שלישי זה נראה כמו שלב שאפשר לדלג עליו, אך בהחלט מומלץ שלא. לאחר פגישה עם שניים שלושה עורכי דין מתחרים והחלטה- חזור לפגישה שניונית עם עורך הדין שבחרת.

 

וודא כי סיפרת לו כל מה שקרה וחשוב שידע על העונש על נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, קנס על מהירות מופרזת או כל דבר אחר שביצעת, הורשעת או הייתה התדיינות בגינו בבית המשפט בעברך ובעבירה העכשווית.

 

שאל את עורך הדין מה הצפי לעונש במקרה הספציפי שלך, איך אפשר לרכך אותו, האם ישפיע הדבר על נקודות תעבורה שצברת והאם תוכל לצפות קבלת רישיון נהיגה לאחר שלילה בעתיד.

 

וודא שוב כי בדקתם האם תהיה הפעלת פסילה על תנאי קודמת שלך או שפג תוקפה. גם המקרים הברורים ביותר של צבירת נקודות תעבורה מעל המותר, נהיגה ללא רישיון, נהיגה בשלילה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בלי רישיון בכלל או השפעת האלכוהול על הנהיגה – אינם אף פעם ברורים וחד משמעיים כמו שאולי נדמה לך ועורך דין מנוסה ואיכותי ידע למצוא את הנקודות המרככות את המצב עבורך ולהשתמש בהם כדי לדאוג לזכות או להוריד במה שיותר את חומרת העונש.

 

כך ייתכן מאד וימצא דרך לשמור עליך מריצוי מאסר בגין נהיגה בשלילה או הקלה בעונש משלילה חד משמעית ופעילה אל פסילה על תנאי בלבד.

 

עורך דין גם ידע לעשות ניחוש מושכל לגבי העונש הצפוי לך, כך שתוכל להכין את עצמך מראש, בהתחשב בכל עבירות העבר וההווה שלך.

 

השלב הרביעי והאחרון הוא ליטוש אסטרטגיית ההתמודדות עם בית המשפט והפנייה אל בית הדין. מכאן, אתה יותר צופה ממעורב אקטיבי ועורך הדין שלך הוא הדובר והמייצג שלך.

 

כמה עולה ייעוץ ועמלת עורך דין תעבורה

עבור טיפול בפסילת רישיון נהיגה ופסילה על תנאי?

 

עלויות, שכר טרחה וטווחי מחירים

 

מחיר יעוץ משפטי ראשוני לענייני עברות תנועה
1,000-1,500 ₪

 

מחיר טיפול בתיקי פסילה על תנאי
4,000-4,500 ₪

 

עורך דין תעבורה שכר טרחה
2,000-30,000 ₪

 

עו"ד תעבורה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.