×


תפריט נגישות

עורך דין צבאי

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין צבאי?


ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין צבאי מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין צבאי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

מה זה בית דין צבאי?

 

בית דין צבאי פועל כמו בית משפט פלילי ודיוניו עוסקים בעבירות שבוצעו על ידי אזרחים וחיילים אשר עובדים במסגרת הצבאית.

 

את סמכות השיפוט מקבלים בתי הדין הצבאיים מחוק השיפוט הצבאי, חוק זה מסמיך אותם ומאפשר להם לערוך משפט פלילי של חיילים. את בתי הדין הצבאיים מפעילה יחידת בין דין אשר נקראת בשם יבד"צ.

 

במרבית המקרים מתחילות החקירות בחקירה של מצ"ח (משטרה צבאית חוקרת) והמסקנות של מצ"ח מועברות לפרקליטות הצבאית. במידה והפרקליטות מגישה כתב אישום יועבר כתב האישום אל בית הדין הצבאי.

 

נאשמים בבית המשפט הצבאי רשאים לקבל ייצוג מהסנגוריה הצבאית או מעורך דין אזרחי אשר מחזיק באישור הופעה בבתי דין צבאיים.

 

פרטים חשובים שצריך לדעת

 

לבחור בעורך דין שמכיר את המערכת ויודע איך הדברים עובדים

 

במידה ונקלעתם למצב של משפט צבאי ואתם זקוקים להגנה מעורך דין צבאי יהיה עליכם לאתר עורך דין אשר מחזיק ברישיון המתאים ויכול לייצג אתכם בבתי דין צבאיים. כמו כן, חשוב לוודא כי עורך הדין יוצא פרקליטות צבאית שכן בצורה זו תוכלו להיות בטוחים שעורך הדין מכיר את המערכת מקרוב וידע לאן ולמי לפנות על מנת לאתר נחקר או לשחררו.

 

במידה ועורך הדין יוצא פרקליטות צבאית יכיר עורך הדין את שופט בית הדין הצבאי כך שהוא ידע בדיוק אילו שופטים מחמירים ואילו שופטים מקילים בעבירות השונות. בצורה זו יוכל עורך הדין הצבאי לספק את ההכנה הטובה ביותר.

 

מעבר לזאת, ידע עורך דין צבאי כיצד לקרוא מסמכים צבאיים מגוונים, ידע כיצד להשיגם והיכן לחפש אותם. מסמכים אלו עשויים להיות תדפיסים, חוות דעת, חומר רפואי, חומר נפשי ועוד.

 

למסמכים הללו יש חשיבות אדירה והם עשויים להשפיע על זמן המעצר, על הפחתת עונשים או על שחרור.

 

כמו כן, ידע עורך הדין הצבאי אילו אנשים מחזיקים בסמכות ומי אינו מחזיק בסמכות.

 

בצורה זו יהיה ניתן למנוע פעולות שונות אשר התבצעו על ידי אנשים ללא סמכות. אם לא די בזאת, יכיר עורך הדין את הפרוצדורות השונות - ידע כיצד לבצע הסדרת מעמד צבאי וידע כיצד להתמודד עם עבירות אלימות בצבא, חייל עריק, גיבה בצבא, הליך פלילי צבאי, עתירות אסירים, הטרדה מינית בצבא, עבירות סמים, שימוש בלתי חוקי בנשק ,מלש"בים, משפט על אובדן נשק ועוד.

 

כיצד ניתן לאתר עורך דין צבאי הכי טוב?

 

לקבל המלצות מהסובבים

 

כי שנכתב, מכיוון שמדובר על סוגיות ומצבים מורכבים ביותר יש לקבל שירות מעורך דין צבאי מקצועי יוצא פרקליטות צבאית בלבד.

 

עורך דין צבאי מומלץ או לחילופין, עורכת דין צבאי מומלצת תוכלו למצוא על ידי קבלת המלצות ממכרים או קרובים, אנשי קבע, חיילים בסדיר, חיילים בקבע ועוד אשר קיבלו שירות מטעם עורך דין לענייני צבא. כמו כן, תוכלו לבצע בדיקה באינטרנט ולחפש משרד עורכי דין צבאי מומלץ אשר מתמחה בתחום פסקי דין צבאיים ועוסק בתחום ייצוג חיילים בפני בתי דין צבאיים.

 

כוחו של האינטרנט – היכולת לקבל מידע על כל נושא

 

באמצעות האינטרנט תוכלו לקבל מידע נרחב - תוכלו לבדוק היכן רכש עורך הדין את השכלתו, האם הוא עו"ד צבאי מקצועי, מהו ניסיונו בתחום בית הדין הצבאי, היכן נמצא משרדו (מומלץ לבחור בעורך דין נגיש משום שסביר להניח כי יהיה צורך להגיע לפגישות רבות), מהם אחוזי ההצלחה שלו, האם הוא יוצא פרקליטות והאם הוא עובד במשרד גדול או במשרד קטן (משרד גדול עשוי להיות יוקרתי יותר בעוד משרד קטן יהיה פרטי יותר ויעניק יחס אישי).

 

כמו כן תוכלו להיכנס אל לשכת עורכי הדין (האתר הרשמי) ולקבל מידע נרחב או לגלוש בפורמים שונים אשר עוסקים בתחום בתי דין צבאיים או עתירה לבית משפט צבאי ולשאול שאלות אודות עורך דין מתאים.

 

נוסף על כך תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולהרחיב את הידע שלכם- תוכלו לבדוק מה העונש על עריקות מהצבא, כיצד ניתן לקבל פטור משירות חובה, מתי ניתן לקבל עונש מאסר בכלא צבאי, כיצד תוכלו לקבל סיוע עורך דין צבאי לצאת מהצבא ועוד.

 

נקודה חשובה: במידה ובחרתם לגלוש בפורומים שונים ולקבל מענה עבור שאלות שונות זכרו כי לא כל מה שאנשים יגידו לכם הינו נכון לגביכם וקחו את המידע בעירבון מוגבל שכן מגוון משתנים משפיעים על התוצאה וכל מקרה לגופו.

 

עו"ד צבאי, מחיר שמתאים לתקציב – האמצע הוא המקום הנכון

 

לאחר שתקבלו את מלא המידע אודות עורך הדין תוכלו לרשום לעצמכם את שמותיהם של מספר עורכי דין שנראים לכם מתאימים. השלב הבא יהיה לבדוק כמה עולה שירותי עורך דין צבאי. גם עבור השאלה הזו תוכלו לקבל מענה באמצעות האינטרנט. באמצעות הקלדת המשפט "עורך דין צבאי השוואת מחירים" במנוע החיפוש תוכלו לקבל את התשובה לשאלות שלכם ולהבין מהו מנעד המחירים.

 

חשוב מאוד שלא לבחור בעורך דין אשר גובה מחיר נמוך מידי או יקר מידי שכן לא רצוי לחרוג מהתקציב הקיים ולא רצוי לבחור בעורך דין זול שכן הוא עלול להיות חסר ניסיון.

 

כדי לצמצם את האפשרויות מחקו את שמות עורכי הדין אשר גובים מחירים נמוכים או גבוהים מידי והישארו עם עורכי הדין המתאימים לכם מבחינת התקציב ומבחינת האיכות (הרושם שהשאירו עליכם).

 

להיפגש עם עורך הדין: בדקו האם אתם מרגישים בנוח עם עורך הדין והאם אתם יכולים לשוחח עימו ולסמוך עליו.

 

בשלב הבא יהיה עליכם להיפגש עם עורך הדין שבחרתם. חשיבותה של הפגישה רבה מאוד משום שבמהלכה תצטרכו לבדוק האם אותו עו"ד מומחה לענייני משפט צבאי מתאים לכם - האם הוא משדר מקצועיות, האם הוא גורם לכם להרגיש שאתם נמצאים בידיים בטוחות, האם הוא מקשיב למה שיש לכם להגיד, האם הוא סבלן, האם הוא נותן מענה מלא עבור השאלות שלכם והאם הוא מסביר את הדברים באופן ברור.

 

חשוב מאוד לפנות אל עורך דין אשר ניחן ביחסי אנוש טובים שכן הדבר ישפיע בצורה משמעותית על מצבכם.

 

במידה ועורך הדין אינו מקשיב, אינו מעניק מספיק תשומת לב ואינו משדר מקצועיות וביטחון- מומלץ עבורכם לפנות אל עורך דין אחר. (אל דאגה עורך הדין לא יוכל להשתמש במידע שנתתם לו לרעתכם.)

 

במידה ועורך הדין עושה רושם טוב ואתם מרגישים שתוכלו לעבוד איתו, הרי שמצאתם את עורך הדין הצבאי המתאים לכם.

 

מחירון עורך דין צבאי