×


תפריט נגישות

עורך דין פשיטת רגל

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין לפשיטת רגל?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין פשיטת רגל, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

הכל על עורך דין פשיטת רגל

 

מהי פקודת פשיטת רגל?

פשיטת רגל הינה מצב בו האדם נפרד מהנכסים אשר שייכים לו כאשר המטרה שלו היא לטפל בנכסים ולשלם את החובות.

 

במרבית המקרים אין לאנשים שמגיעים למצב של פשיטת רגל נכסים והם מבצעים את ההליכים כדי לפתוח דף חדש בהמשך וכדי לעכב הליכים משפטיים אש מתנהלים נגדם.

 

פושט רגל הינו כל תושב ישראל אשר הגיע לגיל 18 ומעלה וחייב כ- 16,490 ₪ ומעלה.

 

יש לציין כי חלים שינויים בסכום. המטרה של פקודת פשיטת הרגל היא לאפשר לבעל החובות להתחיל מחדש ובעצם לאפס את החובות והזכויות שלו - במילים אחרות: לשים סוף לחובות על ידי פשיטת רגל.

 

ההליך הינו ארוך ומורכב, על כן יש לפנות אל עורך דין מומחה לדין פשיטות רגל.

 

התהליך כולל כמה שלבים - במהלך השלב הראשון צריך החייב להגיש בקשה לפשיטת רגל.

 

בשלב הסיום - לאחר קבלת ההפטר (במידה והצליח לקבלו) הוא נפטר מחובותיו. כמו כן, צריך בעל החובות לעבור תחקיר אודות חובותיו.

 

יש לציין כי במידה והחובות הצטברו במרמה או בכל אופן אחר שאינו בתם לב לא יקבל החייב את הפטור.

 

נקלעתם לחובות?

 

פנו אל עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום פסקי דין פשיטת רגל

לא פשוט למצוא את עורכי הדין המתאימים ולקבל חוות דעת משפטית מעורכי דין מומחים לענייני פשיטת רגל ולכן חשוב מאוד לבחון את עורכי הדין ולבחור בבעל מקצועי מתאים.

 

עורך דין מקצועי יהיה אמין, מנוסה וילווה את הלקוח לכל אורך התהליך. בתחילת הדרך, יבחן עורך הדין את המקרה, יבדוק את הנסיבות אשר הובילו לצבירת החוב וייעץ לו לגבי ההמשך.

 

עורך דין מנוסה יהיה בעל מקצוע אשר סייע לאנשים במקרים רבים ומגוונים, כמו למשל: סייע במקרים של חדלות פירעון, פשיטת רגל של חברה בע"מ, פשיטת רגל של עסק, פירוק חברה וכו'.

 

נוסף על כך, יספק עורך הדין ייצוג והגנה מפני נושים, יהיה מנוסה בתהליך מחיקת חובות ועוד.

 

מה זה צו כינוס?


המטרה של צו הכינוס היא לעכב את ההליכים המבצעיים והמשפטיים אשר מתבצעים נגד בעל החובות. מהרגע בו ניתן הצו אסור לחייב לבצע פעולות כלכליות ובמרבית המקרים חייב בעל החובות לשלם תשלום חודשי לתיק פשיטת הרגל ובית המשפט מעכב אותו במקרים בהם הוא מעוניין לצאת מהארץ.

 

לאחר מתן צו הכינוס חייב בעל החובות לדווח על ההוצאות וההכנסות שלו כל חודשיים. כמו כן, עליו לשלם את התשלום החודשי שנקבע. במידה ולא יעמוד החייב בחובותיו עשוי הליך פשיטת הרגל להתבטל (זאת במקרים בהם ביקש החייב או עורך דינו לבצע את ההליך).

 

הכרזה כפושט רגל

 

לאחר צו הכינוס רשאים הנושים לתבוע את החוב (יש להם חצי שנה להגיש את התביעה).

 

במידה והנושים החליטו לדרוש את הסכום הם צריכים להביא עימם תביעת חובה. נוסף על כך, מתחיל תהליך אשר נקרא- כינוס נכסים- כלומר, תהליך איסוף של הנכסים השייכים לחייב וחלוקתם בין הנושים.

 

מהו צו הפטר? מהן חובות אשר חסינים מהליך פשיטת רגל?


צו ההפטר הינו הצו אשר פוטר את בעל החובות מחובותיו. לאחר קבלת צו ההפטר הוא יכול להתחיל את דרכו מחדש. כדי לקבל את הפטור צריך בית המשפט להשתכנע כי אין סיבה להמשיך את התהליך.

 

חשוב לדעת כי ההפטר אינו פוטר את בעל החובות מכל החובות וכי יש תביעות חסינות בפני התהליך כמו למשל: קנסות או מזונות.

 

בית המשפט יכול לתת את צו ההפטר מיוזמתו- לאחר שהחייב הכריז כי פשט את הרגל ולאחר שעברה לפחות חצי שנה מקבלת צו הכינוס.

 

אופן כללי יכול התהליך להמשך מספר חודשים או מספר שנים- משך התהליך תלוי במקרה.

 

נקלעת לחובות? פנו אל עורך דין מנוסה בתחום פשיטת רגל

 

אם יש לכם עסק או חברה ונקלעתם לחובות משמעותיים, מומלץ עבורכם לבצע את התהליך ולקבל ייעוץ מעורך דין פשיטת רגל מקצועי ואמין.

 

עורך דין מקצועי יוכל לספק לכם ייצוג משפטי בעבירות פשיטת רגל ולהגדיל את הסיכויים שלכם לקבל צו הפטר, בצורה זו תוכלו להתמודד עם המצב ועם תם התקופה הקשה תוכלו להתחיל לבנות את העסק מחדש.

 

איך אוכל לאתר את עורך הדין המתאים ביותר?

 

תוכלו לאתר עורך דין מקצועי בדרכים שונות: ראשית, תוכלו לפנות אל הסביבה הקרובה - אל חברים, מכרים או קרובי משפחה ולבקש מהם חוות דעת על עורכי דין מומלצים לדיני פשיטת רגל. במידה ואלו לא יכירו עורכי דין מתאימים הם יוכלו לפנות אל סביבתם הקרובה ולסייע לכם למצוא את עורך הדין המתאים.

 

חשוב מאוד שלא לקבל שירות מעורך דין אשר אינו מתמחה בתחום. לפעמים, אנשים מתעצלים לערוך את החיפוש ופונים אל מכר אשר מתפקד כעורך דין אך אינו מתמחה בתחום הספציפי - נכון, זה אולי נשמע נוח יותר ותמיד נחמד לפנות אל מישהו מוכר אך עורך דין שאינו מתמחה בתחום פשיטת רגל עלול להכשיל את דרככם ולספק שירות שאינו מקצועי - על כן, עדיף להשקיע בחיפושים, לבדוק את עורכי הדין ולבחור בעורך דין אשר צבר ניסיון בתחום וטיפל במקרים רבים.

 

אופציה נוספת תהיה לערוך חיפוש באתרים של עורכי דין מנוסים. על ידי הקלדת המשפטים: "עורך דין פשיטת רגל והוצאה לפועל המלצות", "עורך דין לגביית חובות" וכו', תוכלו למצוא מגוון אתרים של עורכי דין- כמובן שחלקם יהיו יותר מקצועיים מהאחרים. כאשר תערכו את החיפושים בדקו מהו הוותק של כל עורך דין, באילו מקרים טיפל, היכן רכש את השכלתו, מהם אחוזי ההצלחה שלו, האם הוא זמין ללקוחותיו, היכן נמצא משרדו, האם הוא מופיע בבתי המשפט וכו'.

 

עוד אפשרות תהיה לגלוש בפורומים אשר עוסקים בתחום. הגולשים יוכלו להמליץ לכם על עורכי דין אשר מתמחים בנושא, יוכלו להזהיר אתכם ולומר לכם אל אילו עורכי דין לא כדאי לפנות, יוכלו לענות לכם על שאלות שונות כמו למשל: "כמה זמן נמשך תהליך פשיטת רגל?", "כמה זמן בדרך כלל לוקח לקבל הפטר?",מה ההגדלות לאדם אשר מוכרז כפושט רגל?", "כמה עולה שירות עורך דין פשיטת רגל?" וכו'. כמו כן, תוכלו לקבל אומדן לגבי עלות עורך דין פשיטת רגל על ידי הקלדת המילים: "עורכי דין פשיטת רגל השוואת מחירים" בשורת החיפוש.

 

השקיעו בחיפושים – הם יגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם

 

חשוב מאוד להשקיע בתהליך החיפוש ולא להתפשר על עורך הדין, אחרי הכל- איכותו ומקצועיותו עשויה להשפיע על כל המשך דרככם ועל כל תחום בחייכם - בין אם מדובר על התחום האישי, התחום הרגשי ובין אם מדובר על התחום המקצועי.

 

לאחר שתקבלו את כל המידע, תשוו בין עורכי דין, תפגשו עם מספר עורכי דין ותבדקו בין היתר האם יש לכם כימייה איתם (אין לזלזל בכימיה, היחס של עורך הדין והאנרגיה הקיימת ביניכם עשויה להשפיע על התהליך באופן ניכר), לאחר שתשוו מחירים ותבחנו את ההמלצות שקיבלתם מהסביבה - מהחברים, קרובי המשפחה, גולשי הפורומים וכו', תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם.

 

מחירון עורך דין פשיטת רגל

 

עו"ד פשיטת רגל - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.