×


תפריט נגישות

עורך דין פטנטים

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין פטנטים?


ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לפטנטים מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין פטנטים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

איך לבחור עורך דין פטנטים?

 

מחפשים עורך דין מומחה לרישום פטנטים? מעוניינים להפוך רעיון לפטנט ועסק מצליח? מחפשים עורך דין מקצועי המתמחה בתחום דיני אינטרנט ופטנטים? אם כך, חשוב לפנות לשירותי עו"ד קניין רוחני, סימני מסחר ופטנטים אשר מתמחה בנושאים מגוונים בעולם המשפט וזכויות היוצרים.

 

בין היתר, העורך דין מייצג ממציאים או בעלי נכסים שלא מוגדרים כמוחשיים ותפקידו להגן על זכויות היוצרים הקבועים בחוק דיני זכויות יוצרים.

 

בנוסף עורך דין לקניין רוחני, סימני מסחר ופטנטים מייצג אנשים הנתבעים בגין הפרת זכויות יוצרים ובין תפקידיו גם לייעץ ולייצג אמנים ויוצרים מכל התחומים על מנת להגן על הזכויות שלהם.

 

עורך הדין יכין חוזים והסכמים עבור האמנים, היוצרים והממציאים אך תחום נוסף וחשוב בו לרוב עוסק העורך דין הוא התחום המורכב של סימני מסחר.

 

בעידן הגלובלי ועם התפתחות האינטרנט מופרים לא פעם סימני מסחר וכדי להגן על המותג או על הסימן המסחרי יש לדאוג לרישום הסימן המסחרי במשרדי רשם סימני המסחר.

 

באתר תוכלו ליהנות מעורכי דין מקצועיים בתחום המורכב של קניין רוחני ואם יש לכם המצאה או פטנט אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר ובעזרת עו"ד מקצועי תוכלו לבדוק האם לא חשבו על הפטנט או המוצר לפניכם.

 

בדוק האם לא חשבו על זה לפניך

 

כאמור, לפני שאתם ממהרים לפתח אב טיפוס ולהשקיע כסף רב ברישום הפטנט או להתחיל בייצור של המוצר הייחודי עליכם לבצע בדיקה מקצועית האם חשבו על המוצר או הפטנט לפניכם.

 

עו"ד קניין רוחני, סימני מסחר ופטנטים יבצע את הבדיקה ברשות הפטנטים בארץ ובחו"ל.

 

חשוב לדעת כי רק בעזרת עורך דין מקצועי המתמחה בנושא רישום פטנטים תוכלו לוודא כי הפטנט לא נשם כבר.

 

בנוסף, חשוב לקבל ייעוץ משפטי בנושא רישום הפטנט מכיוון שיש השלכות כספיות ומשפטיות לנושא הרישום ולבחירת מיקום הרישום, ברשם הפטנטים בארץ או בחו"ל.

 

עורך הדין יבצע חיפוש פטנטים בארץ ובחו"ל ועל פי ממצאיו ייעץ ללקוח הפונה אליו.

 

במידה ואין פטנט רשום חשוב להבטיח זכויות בלעדיות לממציאים ויש לבצע זאת רק בעזרת עו"ד המתמחה בנושא.

 

קניין רוחני באינטרנט

 

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים ועם ההתפתחות הטכנולוגית והאינטרנט בפרט עלינו להיעזר לא פעם בשירותיו של עורך דין קניין רוחני, סימני מסחר ופטנטים. לרוב, עולות הסוגיות המשפטיות בגלל האינטרנט ורבים פונים לעזרת עורכי הדין לייעוץ או לייצוג משפטי בנושאים כגון תביעות בגין לשון הרע באינטרנט.

 

כידוע, עם התפתחות האינטרנט והמדיה החברתית יכול כל אדם להביע את דעתו בחופשיות.

 

ישנם מקרים בהם אנשים מנצלים את המדיה המקוונת והדיגיטלית כדי לפגוע, להעליב או להעליל על אנשים.

 

בנוסף, המסחר באינטרנט הולך, מתקדם ומשתכלל וחברות ופרטים זקוקים לייעוץ משפטי בתחום דיני הקניין הרוחני, לרוב במקרים של הפרת זכויות יוצרים או סימני מסחר.

 

עורך הדין מייצג את בעל הזכות או את העסק אשר רשם כדין את הסימן המסחרי שמבדל אותו ממתחרים ותורם למיתוג העסק, ועורך הדין ייעץ ללקוח ובהתאם לצורך יכין ויגיש את כתב תביעה וייצג את הלקוח, פרטי או עסקי, בבית המשפט.

 

הגנה על אמנים ויוצרים

 

עולם האינטרנט חושף יוצרים ואמנים רבים לשימוש ביצירות שלהם ללא רשות, תוך הפרת זכויות ואי תשלום.

 

עורך דין קניין רוחני, סימני מסחר ופטנטים דואג להגן על זכויות האמנים והיוצרים ומתוקף תפקידו הוא יתבע את האדם או החברה אשר הפרו את זכויותיו של היוצר, בבית המשפט הרלוונטי לנושא. לכן, אמנים ויוצרים נזקקים פעמים רבות לשירותיהם של עורכי הדים בתחום הקניין הרוחני וזכויות היוצרים וחשוב כי יפנו לעורך דין מקצועי בתחום שיוכל לייעץ להם בכל הנוגע לזכויותיהם וכן כי יקבלו ייעוץ משפטי מקצועי ונדרש בבואם לחתום על הסכמים לשימוש ביצירתם, שימוש חלקי או מלא, בפומבי או בפרסום.

 

ייעוץ וליווי משפטי לחברות הייטק

 

ענף ההייטק הביא עמו חידושים רבים הן לעולם הטכנולוגי והן לעולם המשפט.

 

חברות הייטק רבות זקוקות לרישום פטנטים והן פונות לעזרת עורך דין המתמחה ברישום פטנטים בארץ או בחו"ל לאחר חיפוש פטנטים ובדיקת הנושא.

 

אגב, בין היתר יכול עורך הדין להעניק ייעוץ משפטי חשוב במשא ומתן עם משקיעים וכמובן להגן על האינטרסים של היזמים ובעלי חברת ההייטק.

 

רישום פטנט להייטק דורש מקצועיות ברמה גבוהה והבנת תחום הפטנטים וענף ההייטק ולכן חשוב לאתר עורכי דין מנוסים ומקצועיים בתחום ספציפי זה.

 

באתר תוכלו לקבל מידע אודות עורכי הדין המובילים בתחום רישום פטנטים לחברות הייטק ולהיעזר בשירותם המקצועי והחשוב.

 

השירות המקצועי ניתן גם לחברות וארגונים בכל תחומי התעשייה והמסחר וחברות רבות הפועלות בעידן הגלובלי וברשת זקוקות לשירות מקצועי במגוון נושאים, ביניהם סודות מסחריים, סימני מסחר ועוד.

 

עורך הדין מייצג את בעלי הסימן המסחרי ובכל מקרה בו יש הפרה או גניבה, ולעיתים גם במקרים בהם נעשית הטעיה, יפעל עורך הדין על מנת לייצג את האינטרסים של בעל הסימן המסחרי ויגן על הלקוח כחוק.

 

חיפוש עורכי דין באינטרנט

 

כדי להגן על האינטרסים ועל הפטנטים או סימני המסחר שלכם חשוב לפנות לעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום. עורכי דין לרישום פטנטים וסימני מסחר וקניין רוחני מופיעים באינדקסים מקצועיים וגם כאן באתר תוכלו לקבל מידע על משרדי עורכי דין מובילים בתחום.

 

ניתן לחפש במנוע החיפוש, גוגל או אחרים, ולקבל רשימת תוצאות ארוכה של עורכי דין בתחום אך לעיתים קשה לבחור עורך דין מבין שפע התוצאות ולכן באתר תוכלו לאתר משרד עורכי דין לזכויות יוצרים בקלות ולקבל הצעות אליכם למייל.

 

כאמור, כאשר מחפשים עורך דין מומחה לרישום פטנטים או מומחה בנושא סימני מסחר, קניין רוחני וזכויות יוצרים חשוב לפנות רק לעורכי דין המתמחים בנושא.

 

באתרים המקצועיים ניתן לקרוא חוות דעת על עורכי הדין וכך להתרשם מסל השירותים שהם מציעים ומניסיונם המקצועי בתחום המורכב.

 

דיני אינטרנט הינם תחום מורכב הנמצא בהתהוות וכיום, בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים יש חשיבות גבוהה לייעוץ משפטי בנושא זכויות יוצרים, רשימת פטנט, קניין רוחני וסימנים מסחריים.

 

לסיכום


חשוב לבחור עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום הפטנטים, הקניין הרוחני וזכויות היוצרים. באתר תיהנו ממגוון עורכי דין מקצועיים ומובילים בתחומם וניתן להשוות מחירים וליהנות משירות מתקדם, איכותי וייחודי בו הלקוח ניצב בראש.

 

ניתן להשאיר באתר פרטים ולקבל הצעות משתלמות מעורכי הדין המקצועיים והמנוסים ביותר.

 

מחירון עורך דין פטנטים

 

פגישת ייעוץ חינם - עו"ד רישום פטנטים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.