×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין פטנטים

whatsapp
20-03-2024 16:43

מחירון עורך דין פטנטים

 

 

כמה עולה שירות של עורך דין פטנטים?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין פטנטים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "הכל על עורך דין פטנטים" 

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לשירותי עורך דין פטנטים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין פטנטים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי שירות עורך דין פטנטים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון עורך דין פטנטים עודכן בתאריך 15.03.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה שירות של עורך דין פטנטים?

 

 

ייעוץ ראשוני דיני פטנטים לפגישה אחת
100 – 500 ₪

 

ייעוץ דיני פטנטים כולל אפיון מסמכים
900 – 1,000 ₪

 

ייעוץ בתחום דיני פטנטים לעסקים
500 – 1,000 ₪

 

שליחת התראות
250 – 300 ₪

 

כתיבת תצהירים
400 – 500 ₪

 

הכנת כתב הרשאה
400 – 500 ₪

 

הכנה וכתיבת חוות דעת משפטיות
900 – 1,000 ₪

 

עריכה והגשת בקשה לרישום
של סימן מסחרי כשאין התנגדות
800-900 ₪

 

כתב הגנה בפני התנגדות לרישום
של סימן מסחרי - 1,800-1,900 ₪

 

ייצוג בפני הרשם לסימני מסחר
800-900 ₪

 

אגרה ממשלתית להגשת רישום
פטנט בישראל - 1,200-2,000 ₪

 

בקשה לרישום פטנט בינלאומי
10,000-20,000 ₪

 

עמלת מומחה עורך דין פטנטים
- 10-15% מערך התביעה

 

 

הכל על עורך דין פטנטים

 

איך פטנט נולד?

 

כל פטנט מתחיל ברעיון של יזם והרעיון מהווה קניין רוחני ששייך לו או לחילופין שייך למעסיק שלו.

 

במידה ואכן מדובר על רעיון שאינו קיים בשוק והוא דרוש לציבור ויכול להיות בו שימוש ניתן לרשום עליו פטנט.

 

לא פשוט להמציא פטנט בעולמינו המתקדם ורווי הפטנטים ונראה כאילו כבר חשבו על הכל ולא רק חשבו- אלא גם הוציאו לפועל, ועדיין, תמיד ניתן לחדש ולהעלות רעיונות אשר עשויים להתגלגל להמצאה חדשה.

 

 

כל הזכויות שמורות להוגה ההמצאה

 

הפטנט הינו מסמך משפטי אשר מגן על הממציא למשך 20 שנה. הגנה זו מונעת מאנשים אחרים להשתמש באותה ההמצאה ללא רשות.

 

כדי לקבל את ההגנה צריך בעל הרעיון להגיש בקשה לפטנט.

 

בהמשך ולאחר בחינת הבקשה היא הופכת למסמך פטנט ועליה להכיל תיאור מפורט אשר כתוב בשפה מקצועית לפי הדרישות במשרדים אשר עוסקים בתחום ונמצאים בארץ ובעולם.

 

על המסמך לכלול את התחום בו עוסקת ההמצאה, תמציתה, תאור מפורט אודותיה, שרטוטים ותביעות.

 

יש לציין כי משרדי רישום הפטנטים מעוניינים לקדם את עולם המחקר והפיתוח משום שאלו תורמים לקידום ולשיפור איכות החיים, כמובן שישנו גם שיקול כלכלי שכן הפטנטים עשויים להפיק רווחים גבוהים.

 

 

בעולם עולם תחרותי יש לקבל הגנה משפטית

 

משום שאנו חיים בעולם בו התחרות קשה ותמיד קיים חשש שמישהו ישמע על ההמצאה ויקדים לעשות בה שימוש צריך בעל ההמצאה לפנות אל עורכי דין לקניין רוחני.

 

עורך דין לרישום פטנטים יגן על ההמצאה מפני גניבה. כמו כן, בצורה זו לא יוכלו המתחרים של בית העסק או החברה להמציא המצאות דומות לתחום בו עוסקת ההמצאה.

 

יש לציין כי ישנם מקרים בהם הרעיון לא יוצא אל הפועל משום שאיש אינו מעוניין להשקיע בו.

 

במקרים אלו לא ניתן לבצע רישום פטנטים מקצועי. לפעמים ניתן למכור את הזכויות של הפטנט לחברה אחרת או להעניק לה רישיון ולהרוויח מכך.

 

איך לרשום את הפטנט?

 

רישום פטנטים בישראל, רישום פטנטים בחו"ל

 

כדי לרשום פטנט יש לבצע כמה שלבים: ראשית, יש להיפגש עם עורך פטנטים.

 

יש להגיע לפגישה עם כל המסמכים ובמידה ונמצא מסמך כלשהו אשר עוסק בתחום של ההמצאה יש להביאו. בצורה זו יהיה ניתן לקבל חוות דעת משפטית מעורכי דין מומחים בתחום הקניין הרוחני והפטנטים.

 

לאחר שעורך הדין בחן את המסמכים על עורך הפטנטים לכתוב את פירוט ההמצאה במטרה להגיש בקשה לפטנט.

 

ההגשה נכתבת בהתאם לדרישות שנקבעו ועליה להיות פרי עבודה משותפת של עורך הדין ובעל ההמצאה.

 

השלב השלישי בתהליך יהיה הגשת הבקשה למשרד הפטנטים ולשלם אגרות.

 

יש לכלול בבקשה אישור על התשלום.

 

לאחר מכן, יש להמתין עד שהמשרד ידון בבקשה, הבוחן יבדוק האם הרעיון כשיר להגנה בעזרת פטנט, יבדוק האם הוא חדשני והאם ניתן להוציאו לפועל.

 

במידה והבקשה התקבלה הפטנט יוצא לאור. בניגוד לישראל בה הבקשה עבור פטנט מתפרסמת עוד לפני קבלת הפטנט, ברחבי העולם הבקשה מתפרסמת בעת בחינתה.

 

עד שהבחינה מסתיימת עשויות לעבור כשלוש וחצי שנים בממוצע.

 

כפי שצוין, הפטנט מעניק לבעליו הגנה למשך 20 שנה אך כדי לשמור על ההגנה יש לשלם אגרה אשר מחדשת את הפטנט.

 

בחלק מהמדינות יש לשלם אגרה אחת לתקופה גם אם הפטנט עוד לא עבר רישום.

 

יש לכם רעיון? אל תהססו! קבלו זכויות יוצרים

 

פנו אל עורך דין אשר מתמחה בתחום פסקי דין קניין רוחני

 

אם יש לכם רעיון ואתם מאמינים בו ומעוניינים להוציא אותו לפועל יהיה עליכם להגן עליו בהתאם לחוקים שנקבעו. כדי לעשות זאת יהיה עליכם לפנות אל משרד עו"ד פטנטים מקצועי.

 

תוכלו לפנות אל עורך דין לאפליקציות וסטארט אפ, עורך דין לרישום חברה, עורך דין להסכם סודיות או עורך דין מתאים אשר עוסק בכל נושא אחר אשר רלוונטי לכם.

 

חשוב מאוד שלא לפנות אל כל עורך דין משום שעורך דין אשר מתמחה בתחומים אחרים לא יהיה בקיא ובעל ניסיון בנושא.

 

עורך דין אשר מתמחה בתחום וסיפק שירותים במגוון מקרים כמו למשל: ביצע עריכה והגשת פטנטים, סיפק ייצוג בתביעה על הפרת זכויות יוצרים, סיפק ייעוץ במקרים של הסכמי מייסדים, הקמת חברה, הסכמי השקעה וכו' יוכל לסייע לכם לכל אורך התהליך.

 

איך אוכל למצוא עו"ד פטנטים מנוסה?

 

בעולם רווי ממציאים ובעלי רעיונות מקוריים ניתן למצוא את עורך הדין המבוקש ללא הרבה קשיים, ועדיין, יש לבחון את עורכי הדין הקיימים כדי להימנע מפנייה אל עורך דין שאינו מקצועי.

 

לפנות אל הסביבה בלי לחשוף את ההמצאה


לאחר שביצעתם חיפוש פטנטים וגיליתם שלא קיימים רעיונות דומים לרעיון שלכם תוכלו למצוא את עורך הדין המתאים בדרכים שונות- ראשית תוכלו לפנות אל החברים, המכרים או הקולגות שלכם ולבקש חוות דעת על עורכי דין מומלצים ועורכי פטנטים. חשוב מאוד לשים לב למי אתם פונים ולא לפנות אל אנשים שעלולים לגזול מכם את הרעיון וליישמו, על כן, חישבו היטב לפני שתפנו אל הסובבים.

 

תוכלו לשתף את הרעיון שלכם עם אנשים קרובים אך במידה ואינכם בוטחים באדם רצוי לדבר באופן כללי ורק לשאול אותו האם הוא מכיר עורך דין אשר מתמחה בתחום קניין רוחני כמו למשל: ליווי סטארט אפים, רישום סימני מסחר וכו' (אל תתפתו לספר יותר מכך).

 

אתרים באינטרנט - לקבל מידע במהירות


כמו כן, תוכלו לפנות אל מקור המידע הגדול ביותר- הלא הוא האינטרנט. על ידי הקלדת המשפטים: "עורך דין פטנטים המלצות", דיני נדלן פטנטים" או " ליטיגציה מסחרית" תוכלו למצוא מגוון עורכי דין.

 

כאשר תבחנו את בעלי המקצוע חשוב שתבדקו מהו הוותק והניסיון שלהם, באילו מקרים טיפלו (דיני אינטרנט, תביעה על העתקה, תביעה על חיקויים, הגנה על הפרטיות וכו'), היכן נמצא המשרד שלהם, האם האתר מכיל המלצות של לקוחות, האם הם זמינים ללקוחות שלהם, האם הם מלווים כל לקוח מתחילת התאריך ועד לסיומו וכו', מהו גובה התשלום שהם גובים עבור עבודתם ועוד (תוכלו לקבל אומדן אודות עלות עורך דין פטנטים על ידי הקלדת המשפט: "עורכי דין לפטנטים השוואת מחירים" בשורת החיפוש בצורה זו תוכלו לדעת האם המחיר שגובים עורכי הדין אשר מופיעים באתר הינו מחיר סביר.

 

לגלוש ולהפעיל את הראש


אופציה נוספת למציאת עורך דין מתאים תוכל להתבצע באמצעות פורומים. תוכלו להקליד את המילים: " עו"ד פטנטים מומלץ פורומים" בשורת החיפוש ותמצאו מגוון פורומים אשר עוסקים בתחום. גולשי הפורומים יוכלו לספק לכם המלצות, יוכלו לספר לכם על התהליך, יוכלו לספר לכם כמה זמן לקח להם להוציא את ההמצאה לפועל (במידה והצליחו), יוכלו לספר לכם כיצד לבצע בדיקות מקיפות ולוודא כי לא קיימות המצאות דומות לשלכם (גם כאן נהגו בזהירות ואל תחשפו את הרעיון שלכם - זכרו כי אינכם מכירים את הנפשות הפועלות ודברו בכלליות). כמו כן, יוכלו הגולשים לענות לכם על השאלה: " כמה עולה שירות עורך דין פטנטים?"

 

לאחר בחינת עורכי הדין השונים, קבלת ההמלצות, השוואת המחירים וכו' תוכלו לפנות אל עורך הדין המתאים ולהתחיל לעבוד. מי יודע.. אולי האפליקציה שלכם תתרום לעולם ותגרום לכם להרוויח.

 

הבהרה


מחירי שירות של עורך דין פטנטים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין פטנטים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.