×


תפריט נגישות

עורך דין ביטוח

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין ביטוח?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לדיני ביטוח מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין לביטוח, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

איך לבחור עורך דין ביטוח בעידן האינטרנט?


מה זה תביעות ביטוח?

 

לצערנו, רבים מאתנו נתקלים באירועי ביטוח במהלך חיינו. אירועי ביטוח עשויים להיות קשורים לביטוח חיים, ביטוח סיעוד, ביטוח נסיעות חוץ לארץ, ביטוח דירה, ביטוח מנהלים, ביטוח עסקים, יחסי מבוטח מבטח, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד.

 

מכיוון שרוב האנשים אינם מבינים בנושאי הביטוח המגוונים – אינם יודעים כיצד לבצע תביעה, מהי הדרך להתנהל מול חברת ביטוח, מה זה אומר בעצם - לחתום על ויתור תביעה, מה מספקים ביטוחים שונים וכו', יש לפנות אל עורך דין ביטוח מומלץ ולקבל ממנו את מלא המידע.

 

עורך דין מקצועי ובעל ניסיון יוכל לספק הדרכה, הכוונה וליווי לכל אורך התהליך.

 

חשוב לציין כי חברות הביטוח נוהגות לדחות תביעות שונות ולספק נימוקים מגוונים עבור מקרים שונים כמו למשל- אי תשלום תגמולים בחלקם או במלואם. אנשים רבים אשר מאמינים לחברות הביטוח נפגעים מכך ומוותרים על הכספים אשר מגיעים להם כחוק.

 

נוסף על כך, חלק מהאנשים מסכימים להתפשר להצעות של חברות הביטוח גם אם אין הדבר צודק.

 

חשוב מאוד שלא לוותר לחברות הביטוח ולשמור על הזכויות כמוטבים או כמבוטחים, רק בצורה זו יהיה ניתן למנוע הפסדים, נזקים ועוגמת נפש.

 

בחר את עורך הדין המתאים

 

ייעוץ אצל עורך דין תביעות ביטוח בשלבים המוקדמים יוכל לסייע מאוד ואף לקבוע את תוצאותיו הסופיות של תהליך התביעה. נוסף על כך, יש לפנות אל חוקר ביטוח ושמאי. שמאי וחוקר הביטוח צריכים לקבל את כל המידע בנושא שכן ההמלצות שלהן ישפיעו על המשך התהליך.

 

נוסף על כך, חשוב לקבל עותק של כל מסמך עליו חתמת או כתבת. יש לדרוש לקבל עותק באותו הזמן ולא לדחות זאת להמשך התהליך.

 

דבר נוסף עליו חשוב להקפיד יהיה להודיע לסוכן ביטוח על המקרה בהקדם ולשמור אסמכתא של כל הראיות והמסמכים שתמסור לחברות הביטוח, לשמאי או לחוקר. משרד עורכי דין לענייני ביטוח אשר מעסיק עורכי דין מומלצים לדיני ביטוח יוכל לסייע לך לאורך כל התהליך ולקבל פיצויים מחברת הביטוח.

 

מכיוון שחשוב לבחור בעורך דין איכותי ומקצועי יש לבצע סריקה נרחבת, לבחון מספר עורכי דין ולבחור עורך דין תביעות ביטוח אשר השאיר את הרושם הטוב ביותר וגרם לך לחוש שניתן לסמוך עליו.

 

בחר בעורך דין אשר מתמחה במקרה שלך

 

אין כמו ניסיון כדי ליהנות מיתרון

 

תחומי הביטוח הינם מגוונים ביותר ולכן יש לבחור בעורך דין מתאים אשר מתמחה בתחום המדובר.

 

אם אתה זקוק לסיוע בתחום ביטוח רכב - פנה אל עורך דין ביטוח רכב, אם המקרה המדובר דורש עורך דין ביטוח לאומי - פנה אל עו"ד מומחה ביטוח לאומי, אם נגרם נזק לרכוש שלך פנה אל עורך דין אשר מתמחה בתחום תביעות ביטוח ונזקי רכוש, אם אירעה חלילה תאונה במסגרת העבודה (בדרך אליה, במהלכה או בדרך חזרה ממנה), פנה אל עורך דין אשר מתמחה בתחום תביעות תאונת עבודה או עורך דין אשר מתמחה בתחום תביעות ביטוח אבדן כושר עבודה, אם הדירה שלך נפגעה פנה אל עורך דין אשר מתמחה בתחום תביעת ביטוח דירה וכו'.

 

עורך דין מנוסה אשר צבר ניסיון בתחום דיני ביטוח יוכל לתבוע את חברת הביטוח, לבצע תביעת ביטוח עסק, תביעת ביטוח מנהלים, תביעת ביטוח סיעודי, תביעת ביטוח נסיעות לחו"ל, תביעת ביטוח חיים, תביעת ביטוח פנסיה וכו' באופן המקצועי, היעיל והמדויק ביותר.

 

כיצד ניתן לאתר את עורך הדין המתאים ביותר?

 

תוכל למצוא את עורך הדין המתאים לך באמצעות דרכים שונות – ראשית, תוכל לקבל מידע באמצעות הדרך הישנה - תוכל לחפש בעלי מקצוע בעיתון או לפנות אל חברים, קולגות ומכרים אשר נעזרו בשירותים של עורך דין תביעות ביטוח.

 

קבלת המלצות מחברים ומכרים הינה דרך טובה אך היא עשויה שלא להספיק שכן לא בטוח שהם יכירו עורך דין מקצועי אשר עוסק בתחום, אך אל חשש, זכור כי אנו נמצאים בעידן מתקדם וכי ניתן למצוא את כל המידע המבוקש באמצעות האינטרנט.

 

באמצעות חיפוש פשוט באינטרנט תוכל לבחון מספר אתרים של עורכי דין אשר עוסקים בתחום הביטוח, תוכל לקרוא על ניסיונם המקצועי, לגלות היכן רכשו את השכלתם, לקרוא המלצות של לקוחות, לדעת מהם אחוזי ההצלחה שלהם ועוד.

 

כמו כן, תוכל להיכנס לפורומים אשר עוסקים בתחום עריכת דין ותביעות ביטוח - לשאול שאלות ולקבל תשובות והמלצות.

 

בצורה זו תוכל לדעת לאילו עורכי דין כדאי לך לפנות ומאילו עורכי דין כדאי לך להימנע.

 

נוסף על כך, תוכל להקליד את השאלה: "כמה עולה עורך דין ביטוח?" במנועי החיפוש ותוכל לבצע השוואה בין כמה עורכי דין ולהקליד את הביטוי "עורכי דין ביטוח השוואות מחירים".

 

חשוב שתזכור כי עורך דין זול מידי עלול להצביע על כך שהוא בתחילת דרכו ומכיוון שמדובר על נושא חשוב ביותר נסה שלא להתפשר על עורך דין מתחיל ולבחור בעורך דין מנוסה יותר, גם אם המחירים שלו גבוהים יותר.

 

מחירים וחשיבותה של כימייה

 

אל תבחר בעורך דין אשר גורם לך להרגיש לא בנוח

 

לאחר שתאתר כמה עורכי דין אשר נראים לך מתאימים והגונים, מומלץ עבורך לבדוק מהם המחירים שהם גובים ולבחור בעורך דין אשר מתאים לתקציב שלך. השלב הבא יהיה לערוך פגישה עם אותו עורך דין. מטרת הפגישה היא לבדוק את הכימיה ביניכם ולוודא כי אתה מרגיש בנוח עם עורך הדין, מסוגל לדבר איתו, להקשיב לו ולקבל ממנו ייעוץ.

 

במידה ועורך הדין אינו בעל יחסי אנוש טובים או במידה ופשוט אין ביניכם כימייה, מומלץ עבורך לפנות אל עורך דין אחר. (אין לך מה לדאוג, עורך הדין עימו נפגשת לא יוכל להשתמש במידע שקיבל ממך לרעתך). חשוב מאוד לבחור בעורך דין אשר גורם לך להרגיש שניתן לדבר איתו ושאפשר לסמוך עליו שכן הדבר ישפיע על שיתוף הפעולה ביניכם בהמשך.

 

קבל את התמונה המלאה

 

מהם סיכויי ההצלחה שלך?

 

אם אתה מעוניין להגיש תביעה נגד חברת הביטוח דרוש מעורך הדין להציג בפנייך את התמונה המלאה בנוגע לתביעה ולהסביר לך מהם סיכויי ההצלחה ומהם סיכויי הכישלון.

 

נוסף על כך, חשוב לפנות אל עורך דין ביטוח אשר מספק שירות למבוטחים בלבד (ואינו מייצג חברות ביטוח). בצורה זו לא יוצר ניגוד אינטרסים.

 

מחירון עורך דין ביטוח

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין לדיני תביעות ביטוח

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.