×


תפריט נגישות

נהיגה ללא רישיון בתוקף

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין תעבורה

במיקרים של נהיגה ללא רישיון בתוקף?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא נהיגה ללא רישיון בתוקף, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין תעבורה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תעבורה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

מה לעשות אם נתפסת נוהג ללא רישיון?

 

רב האנשים מחסירים פעימה כאשר שוטר מורה להם לעצור בצד הכביש, אבל אדם הנוהג ללא רישיון נהיגה חווה רגע קשה במיוחד.

 

אם נהגת ללא רישיון נהיגה ושוטר עצר אותך, ברור שהסתבכת. ואולם, ידע הוא כח וחשוב שתגדיל את הידע שלך עד כמה שאפשר בכל הנוגע אל נהיגה ללא רישיון.

 

לא כל מקרה של נהיגה ללא רישיון נהיגה דומה למשנהו והידיעה הזו יכולה לעשות את ההבדל מבחינת חומרת הענישה.

 

ככל עבירת תעבורה, כדאי שתצטייד בשירותי עו"ד לתעבורה אמין ומקצועי אם אתה מוזמן אל בית המשפט.

 

גם במקרים הקלים ביותר ובעיקר במקרים המורכבים- הוא יכול להיות זה שיעשה את ההבדל בין עונש קל לענישה חמורה.

 

אבל כדי לעזור לך להבין את מצבך טוב יותר, לא חייבים לפנות ישירות אל עו"ד. להלן כמה פרטים על מקרים שונים של נהיגה ללא רישיונות נהיגה.

 

"שכחתי בבית"

 

חשוב להבין כי נהיגה ללא רישיון רכב הינה עבירה חמורה, הכי חמורה שיש. לכן לעבירה זו יש תוצאה אופטימית, בד"כ, רק במקרה הבנאלי של שכחת רישיון רכב בתוקף בבית.

 

נהיגה ללא מסמכי רישיון ( נהיגה ללא רישיון עליי) או מסמכי הביטוח הינה עבירה, אך אם הרישיון בתוקף ואינו נמצא עליך מצבך הרבה יותר טוב מבכל מצב אחר.

 

מה העונש על נהיגה ללא רישיון נהיגה עליך? קנס לא גדול וחוסר נוחות גדולה: עליך להזדהות בפני השוטר ע"י תעודה מזהה אחרת (חוגר או תעודת זהות) ולהתייצב עם רישיון בתוקף תוך 24 שעות.

 

חוסר הנוחות גדל עוד יותר אם אין עליך שום תעודה מזהה- אז ייתכן ותהיה מעוכב בתחנת המשטרה עד שיביאו אליך תעודה מזהה.

 

בעיה טכנית

 

טרם נדבר על מקרה זה של נהיגה ללא רישיון, חשוב לציין כי מדריך לנהג אשר נתפס נוהג ללא רישיון (דע את זכויותיך!) איכותי חייב לכלול המלצה מפורשת בכל הנוגע אל מקרים בדרגות חומרה גבוהות מזו הראשונה: ייעוץ משפטי נהיגה ללא רישיון, כזה של עו"ד תעבורה מקצועי, הוא עניין של הכרח.

 

כאשר נהג נתפס על נהיגה ללא רישיון בתוקף מצבו יכול להיות בעייתי, אך חידוש רישיון נתפס לרב בעיני שופטי התעבורה כעניין טכני. לכן, עם הייעוץ הנכון- יש אפשרות להקלה משמעותית בעונשים.

 

בד"כ העונש על נהיגה ללא תעודות רישיון בתוקף יהיה קנס, וגם זה יכול להיות מופחת משמעותית אם יחודש התוקף עד תאריך הדיון בבית המשפט, שכן שופטים נוהגים להתחשב בנהגים במקרה החידוש.

 

חידוש רישיון נהיגה הוא לעתים עניין כלכלי גרידא, לכן, אי תשלום רישיון רכב נחשב לעבירה חמורה פחות מדומות לה, (למשל במקרים של נהיגה בזמן פסילה, שבגללה לא חודש הרישיון.) אולם אפשר להסתדר במקרה של עבירה כזו ללא עו"ד- אך אין ספק כי מדובר בנכס משמעותי כאשר הוא אכן נמצא שם לייעץ לכם.

 

רישיון לא מתאים

 

אולם הכביש זהה עבור כל הנהגים, אך הרישיון הניתן בידיך הוא רישיון ספציפי ומקנה לך את הזכות לנהוג רק על פיו. נהיגה ללא רישיון מתאים הינה עבירה חמורה.

 

מבחינת החוק, נהיגה ללא רישיון ברכב פרטי, נהיגה ללא רישיון ברכב מסחרי או נהיגה במשאית מבלי רישיון נהיגה מתאים, היא נהיגה ללא רישיון לכל דבר- אם יש לך רק רישיון לאופנוע למשל- כיוון שאינך מורשה ברכב ולכן אתה מהווה סכנה לסובבים אותך בכביש.

 

אם נתפסת בעבירה זו, הפעולה הראשונה שלך צריכה להיות פנייה באתר עורך דין מומחה עונה על שאלות בנושאי תעבורה.

 

חיטוט בשלל שאלות ותשובות לנתפס נוהג ללא רישיון יעשרו את המידע שלך על הנושא ולמידה על נהיגה ללא רישיון פסקי דין תדגיש בפניך עד כמה חשוב עו"ד טוב לתעבורה בשירותיך במצב כזה.

 

טווח העונשים הוא רחב- קנסות על מגוון סכומים שונים וגם פסילת רישיון נהיגה ואף מאסר במקרים של מעשי נהיגה חוזרת ללא רישיון מתאים.

 

קיים גם פורום נהיגה ללא רישיון אך הוא לא יעזור לך למצוא עו"ד מומחה בד"כ.

 

מעולם לא הוציא רישיון

 

נהיגה למי שאין רישיון כלל היא החמורה ביותר מבין שלל עבירות תנועה ובית המשפט רואה אותה ככזו.

 

לא משנה מה הנסיבות האישיות, העונשים הם ללא ספק הגבוהים ביותר בקטגוריה.

 

אי הוצאת רישיון נהיגה ועליה על הכביש היא בד"כ עבירה של צעירים. נהיגה ללא רישיון קטין, מבחינת משרד הרישוי, דיני תעבורה והרשויות, היא מעשה פלילי לכל דבר.

 

קטין גם יישפט בבית משפט פלילי לנוער, מה שיכול להכתים את כל עתידו- ולא רק על הכביש.

 

נהיגה ללא רישיון, בין אם רישיון לאופנוע או נהיגה ללא רישיון נהיגה ברכב- תהיה חמורה יותר אם מדובר על מקרה חוזר על עצמו, אם מדובר על נהיגה בשכרות ללא רישיון נהיגה, נהיגה במהירות מופרזת ללא רישיון נהיגה או כזו הנגמרת בתאונה.

 

הפנייה כאן היא אל עו"ד פלילי לנוער ולא אל עו"ד תעבורה.

 

על נהיגה ללא רישיון – סיכום



בין אם נתפסת נוהג ללא רישיון בקטנוע או ברכב – עליך לבדוק היכן אתה ממוקם על ספקטרום החומרה של המעשה.

 

כל נהיגה ללא רישיון הנה בעייתית, אך אם רישיון נהיגה אבד או נשכח בבית או נתפסת על נהיגה ללא רישיון בתוקף- מצבך עדיין שפיר. אפשר לוותר על שירותי עו"ד, למרות שעו"ד איכותי ואמין בצדך לעולם לא יזיק ועלול להקטין גם את העונש שתקבל בין אם ע"י הקטנה או ביטול של קנס, פסילת רישיון ועוד. אם מצבך חמור יותר ואין לך רישיונות נהיגה לסוג הרכב עליו נהגת או שאין לך רישיון בכלל- עליך לפנות בדחיפות אל עו"ד.

 

באם הנך קטין- ייתכן ותזדקק לשירותי עו"ד פלילי. עו"ד תעבורה מטפל גם בנושאים נוספים כגון הקטנת קנסות רישיון נהיגה על אי ציות לחוקי תנועה, נהיגה ללא מלווה, נהיגה בלי ביטוח, נהיגה בפסילה, נהיגה על רכב ללא טסט, נהיגה ללא חולצה או נעליים, נהיגה עם כפכפים, נהיגה בשכרות וכמובן ייצוגך במקרה של אישומי עבירות תעבורה חמורות הנגמרות בתאונה ומוות.

 

עו"ד אמין, איכותי ומנוסה יכול להיות ההבדל בין מאסר לקנס עבורך- וזה בהחלט שווה בדיקה מעמיקה של מי בדיוק אתה הולך להעסיק.

 

לכל עו"ד יש את המומחיות והניסיון שלו ועליך להקפיד לבחור את המומחה הכי רלוונטי עבורך.

 

כמה עולה ייעוץ ועמלת עורך דין תעבורה עבור נהיגה ללא רישיון?

 

עלויות, שכר טרחה וטווחי מחירים

 

מחיר יעוץ משפטי ראשוני לענייני נהיגה ללא רישיון
1,000-1,500 ₪

 

עורך דין תעבורה שכר טרחה
2,000-30,000 ₪

 

ט.ל.ח

 

עו"ד תעבורה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.