×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין תעבורה

שלילת רישיון נהיגה
03-03-2024 11:09

עורך דין תעבורה

שלום צריכה יעוץ,בן שלי חייל ,נהג באוטו ונכנס בתאונת שרשרת,הוא עצר בפקק,ומאחורה נכנסו בו במהירות רבה,וכתוצאה מכך הבן נכנס באוטו מקדימה .מישהיה מאחורה אין לו ביטוח,ולבן שלי רק ביטוח חובה.היתה גם בת שלי נוסעת באוטו איתו ,נסעה באמבולנס לבית חולים.השאלה מה עושים איך מתנהלים,זאתי מקדימה הביטוח שלה תתבע אותנו,אוטו שלה הורידו מה כביש,גם אוטו שלנו טוטלס מה עושים כמה יעלה לי עורך דין ואיזה צריך ע.דין יש כמה תיקים פה הבנתי,נגד זה שמאחורה והגנה נגד זה שמקדימה
04-03-2024 09:30

עורך דין תעבורה

שלום רב! מבקש לצור קשר משעות הבוקר ועד 13:00. תודה!
04-03-2024 11:47

עורך דין תעבורה

אתם מתעסקים בדוחות חניה איזה 11 של מצלמות שצלמו אותי ברמת גן והם לא נשלחו לי בדואר ורק עכשיו אני נכנס לפי מספר רכב ואני רואה שיש מלא דוחות ועוד שכבר עבר זמנם וזה טפח לעורך דין
10-03-2024 17:38

עורך דין תעבורה

whatsapp
24-03-2024 20:25

נהיגה במהירות מופרזת

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין תעבורה

במיקרים של נהיגה במהירות מופרזת?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא נהיגה במהירות מופרזת, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין תעבורה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תעבורה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

מדריך לנתפס נוהג במהירות מופרזת

 

מהירות מופרזת היא מבין עבירות תנועה הרציניות יותר, עם זאת, נהיגה במהירות מופרזת יכולה להתרחש לכל אחד מאתנו- בגלל חוסר שימת לב אם לא תכנון מראש.

 

דיני תעבורה מתייחסים ברצינות אל עבירות מהירות המצולמות ע"י מצלמות מהירות, בין אם מדובר על מצלמות מהירות חדשות ומתוחכמות, מכמונות מהירות סטנדרטיות או דוחות משטרה של שוטרי משטרת התנועה המחזיקים בסוגי מצלמות משטרה וכלים נוספים למדידת מהירות נהיגה.

 

אבל אתה לעתים כלל לא יודע שנתפסת או עברת על חוק נהיגה במהירות מופרזת, שכן במקרים של דוח מהירות מצלמה נייחת, תקבל את הקנס או הזימון לביתך ולא במקום האירוע. ומה עושים מרגע זה? הדבר תלוי בחומרת המסמכים המגיעים אל ביתך.

 

קנס רגיל



אם קיבלת הביתה קנסות תעבורה, בעיקר כאלה שאתה יודע שמגיע לך- כדאי לך למהר ולשלם אותם. עיכוב של תשלום דוחות משטרה ובעיקר של דוח מהירות יעבוד לרעתך ורק יטפח מעל לפרופורציות ככל שהזמן עובר.

 

זהו עונש על מהירות מופרזת אוטומטי למדי והוא ניתן במקרים הקלים יותר של הפרה קטנה של תקנות התעבורה הנוגעים אל מהירות מותרת ומהירות מופרזת בכביש.

 

מכמונת מהירות או מצלמת מהירות מודדת ומצלמת רכבים הנוסעים במהירות מופרזת והעונש הוא מיידי- שובר הקנס הוא שמגיע אליך הבית ולא זימון לבית משפט.

 

קנס לא צודק

 

קורה לעיתים כי קנס מהירות שקיבלת אינו קנס צודק לטענתך.

 

במקרה כזה, עליך להגיש ערעור תוך 90 יום מקבלת הקנס המסביר את הסיבות בשלן עברת על מהירות נסיעה מותרת.

 

אולם קשה מאד לבטל קנס על עבירת מהירות, אם יש לך טענה לגיטימית כדאי מאד לנסות. אפשר לנסות לבד אך הסיכוי לביטול הקנס גדל בעת שימוש בשירותי עורך דין לתעבורה.

 

עם זאת, עליך לבדוק כי עלות שכרם של עורכי דין לתעבורה לא יעלה על סכום קנס על מהירות מופרזת- כך אולי ישתלם לך פשוט לשלם את הקנס ולשכוח מזה.

 

אם הקנס מערב איבוד נקודות על עבירות תעבורה מצטברות ואם אינך יכול לאפשר לעצמך עוד הפרה של חוקי התעבורה השיקול הכלכלי לא רלוונטי ועליך לפנות אל משרד עורכי דין לתעבורה עבור ייעוץ משפטי נהיגה במהירות מופרזת שינסה להדריך אותך כיצד ניתן לבטל קנס על מהירות ואת הנקודות.

 

זימון לבית משפט

 

אם קיבלת יותר מאשר קנס על מהירות נסיעה באדיבות מצלמות מהירות בכביש 6 לדוגמא, אלא זימון לבית משפט- עליך לפנות מיידית אל עורך דין תעבורה נהיגה מומחה. מהירות הפנייה שלך אל עו"ד תעבורה תיתן בידו יותר זמן להבין את התיק ולהתכונן להגנתך טוב יותר.

 

עו"ד תעבורה מומלץ אפשר למצוא בתוך פורום דיני תעבורה. בתוך פורום תעבורה תוכל למצוא גם שאלות ותשובות עבירת מהירות מופרזת שהן שאלות ותשובות כלליות, תקנות ועונשים מהירות בנהיגה מופרזת שכדאי שתהיה מודע אליהם, מתי ניתן לבטל דוח מהירות ועוד מידע שימושי שאולי יעזור לך.

 

עם זאת, ברגע האמת לשאלה מה לעשות אם נרשם לך דוח מהירות וקיבלת זימון לבית משפט הביתה- התשובה היא אחת: מקצוענים. עו"ד לתעבורה יסביר לך מה העונש על מהירות מופרזת הצפוי במקרה הספציפי שלך ולמה זומנת למשפט במקום לקבל קנס על מהירות סטנדרטי.

 

הזימון מרמז כי המקרה שלך אינו "פשוט" לכאורה אך גם נותן לעו"ד אפשרות גדולה יותר להתערב ולתקן עבורך את המצב.

 

התמודדות בבית המשפט

 

משפט תעבורה אינו מדע מדויק כמו שנדמה, למרות חוקי תעבורה ברורים. זאת בגלל שבכל מקרה ישנן נסיבות כאלה ואחרות שיכולות לשנות את הענישה- בין אם להקל או להחמיר. כך למשל נהיגה במהירות מופרזת שנגמרת בתאונה, בנפגעים או במקרה של מהירות מופרזת נהג חדש היא שונה וחמורה יותר מאשר להיתפס ע"י מכמונות מהירות חדשות בדיוק כאשר הרגל שלך הכבידה טיפה יותר מהרצוי על הגז, במהירות לא גבוהה מעל המותר ולזמן קצר בלבד.

 

נהיגה מופרזת שמגיעה אל בית המשפט עדיין יכולה להיגמר בענישה של קנסות מהירות בלבד, אם עו"ד שלך מצליח להוכיח את טענתו לנסיבות מקלות.

 

עו"ד תמיד יחפש נסיבות מקלות בכל תיק, שכן זוהי הדרך לזיכוי או הקלה בעונש של עבירה על תקנות נהיגה במהירות מופרזת.

 

בפינה שלך



מבין מאות הצעות שתקבל משלל עורכי דין תעבורה- עליך לבחור את האדם האחד שייצג אותך. חשיבות הייצוג גבוהה ככל שהמקרה שלך קשה יותר. מובן שגם בעת דוחות מהירות קלים עם עונשים קלים- אתה עלול למצוא את עצמך בבעיה עם ייצוג לא הולם- אך הנזק הרבה יותר גדול ככל שהסיכונים גדולים יותר.

 

זאת כאשר מעורבת בתוך עבירת הנהיגה המופרזת גם עבירה נוספת- או תוצאה הרסנית של הנהיגה המהירה. כך במקרה של נהיגה במהירות בהשפעת אלכוהול, נהיגה מופרזת שנגמרת בתאונה או נהיגה מופרזת סדרתית. במקרים אלה עו"ד טוב אינו מספיק, עליך לבחור עו"ד מומחה בדיוק למצבים אלה וכדאי מאד שיהיה ברמה גבוהה של מקצועיות.

 

שתקפיד על בחירת עו"ד מקצועי, מיומן בהתמודדות עם עבירת תנועה של מהירות מופרזת רלוונטית לך ועם הרבה סבלנות להוביל אותך בתהליך.

 

גם פניות עו"ד חשובה מאין כמוה עבורך כדי למצות את השירות שלו עד תום ולהגיע אל הנקודה הרצויה לך.

 

מה יעשה עו"ד

 

אז למה אתה זקוק לעו"ד מומחה בבית משפט גם במקרים הבינוניים והקלים? כיוון שאתה אינך עו"ד ולניסיונו ומקצועיותו של עו"ד בתהליך בית המשפט אין תחליף.

 

עו"ד טוב יחפש את הנקודות החלשות בתביעה כגון אי מילוי דוח מהירות כפי הנדרש, נסיבות אנוש מקלות כגון מקרי חירום ועוד- הכל, כדי להפוך את המקרה שלך לאנושי יותר, כזה שמקל על הענישה. כך, במקום עונשים קשים יותר של שלילה על מהירות או איבוד נקודות, ייתכן ותצא בנזק של קנס בלבד.

 

גם במקרים של קנסות- לעו"ד השפעה גדולה על גובה הקנס עם הוא יעבוד בצורה נכונה לטובתך.

 

עו"ד מקצועי ידע גם איך לתמרן סביב הדברים שעובדים לרעתך, אותם תעלה התביעה בעת הדיון על תיק תעבורה שלך.

 

בדיקת עבירות תנועה הינה תהליך שגרתי במהלך המשפט ובמצב כזה דוחות תנועה קודמים על מהירות מופרזת הם בעיתיים מאד מבחינתך.

 

על עו"ד לנסות ולהוכיח כי דוחות תעבורה אלא אינם רלוונטיים כיוון שהם ישנים, נעשו על עברות תנועה אחרות או שהמקרה הספציפי כעת שונה בתכלית.

 

כמה עולה ייעוץ ועמלת עורך דין תעבורה עבור נהיגה במהירות מופרזת?



עלויות, שכר טרחה וטווחי מחירים

 

מחיר יעוץ משפטי ראשוני לענייני תעבורה
1,000-1,500 ₪

 

נהיגה במהירות מופרזת לנהג חדש
5,000-50,000 ₪

 

עורך דין תעבורה שכר טרחה
2,000-30,000 ₪

 

עו"ד תעבורה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.