×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין ייצוג בבתי משפט

תחום העתירה מול רשויות מקומיות ארנונה
13-03-2024 23:55

משפט מנהלי ועתירות

 

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין משפט מנהלי ועתירות?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין משפט מנהלי ועתירות מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין עבור משפט מנהלי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

עורך דין מנהלי, עתירה מנהלית

 

מה זה משפט מנהלי?

 

משפט מנהלי מתייחס למערכת היחסים בין רשויות המדינה – (כמו למשל- רשויות מקומיות, וועדות ציבוריות, רשות השידור, הבורסה לניירות ערך או במילים אחרות כל גוף אשר לוקח על עצמו סמכויות בחוק) ובין הפרטים.

 

בניגוד לתפיסה שכל מה שאסור מותר הוא מותר - תפיסה אשר מתייחסת לבני האדם, במקרים של רשויות המדינה הדבר שונה ולפי התפיסה – כל מה שלא מותר באופן מפורש וברור- הוא אסור לפי החוק. בצורה זו ניתן להגביל את כוחן של הרשויות ובעלי הסמכויות ולמנוע מהם לפגוע באזרח.

 

לפי הכלל יש לאזרח זכות לשימוע- כלומר אם הרשות המנהלית פוגעת באחד האזרחים עליה לתת לו אפשרות לטעון.

 

לפני ביצוע השימוע (הטיעון), חייבת הרשות לספק לאותו האזרח את מלא המידע ובחינם. בצורה זו הוא יוכל להתכונן לשימוע. כמו כן, חייבת הרשות לענות לאזרח לא מאוחר מ-45 יום ולהסביר את ההחלטות שקיבלה.

 

כל ההחלטות שקיבלה הרשות חייבות להיות נקיות לגמרי ובמידה והאזרח נפגע מההחלטה הוא יכול לעתור לבית משפט מחוזי ואף לבג"ץ.

 

מה זה עתירה מנהלית?

 

במרבית המקרים תוגש העתירה המנהלית לבתי משפט מחוזיים. העתירה המנהלית יכולה להיות מוגשת על ידי כל אזרח אשר מעוניין להגישה נגד גוף ציבורי כלשהו. המטרה של העתירה המנהלית היא לאפשר לאזרח לשנות החלטות שהתקבלו על ידי הגופים הציבוריים והרשויות.

 

העתירה המנהלית עשויה לדון בתחומים רבים כגון: גביית ארנונה גבוה מידי, הפרת הבטחה מנהלית וכו'. כמו כן, יכול אדם אשר משתתף במכרז וסבור כי זכותו נפגעה להגיש עתירה מנהלית.

 

האזרח יכול להגיש את העתירה נגד משרד החינוך, נגד החלטה שקיבלה הועדה המקומית ועוד.

 

נקלעת לסיטואציה בעייתית? נעשה לך עוול?

 

אם נקלעת למצב בעייתי ואתה צריך לקבל ייצוג משפטי מול העירייה, ייצוג משפטי מול מוסדות ממשלתיים, אם אתה מעוניין להגיש עתירה נגד רשויות מקומיות או עררים ועתירות מנהלתיות עבור גוף אחר, יהיה עלייך לפנות אל משרד עורכי דין המתמחה במשפט מנהלי.

 

עורך דין מומחה למשפט מנהלי ידע כיצד יש להגיש עתירה מנהלית בצורה נכונה, כיצד לבצע הגשת עתירה לבג"ץ, יתמחה בתחום עתירות מנהליות על כל סוגן, יתמחה בתחום הסדרת מעמד בישראל, יכיר את כל פסקי דין וחוקים הדרושים, יהיה בעל ניסיון בתהליך ייצוג עותרים לבית המשפט העליון הגבוה לצדק ויהיה בקיא בתחום פסקי דין מנהל משפטי.

 

באמצעות עו"ד מומלץ למשפט מנהלי והגשת עתירות ועררים אשר צבר ניסיון בתחום וסייע במגוון תחומים כמו למשל: גבייה מנהלית, איחוד משפחות, קבלת אשרות שהייה, קבלת אשרות עבודה לעובדים זרים והתמודד בצורה מקצועית עם קנסות מנהליים תוכל להיות בטוח שאתה נמצא בידיים טובות ומקצועיות.

 

כיצד למצוא עורך דין מנהלי מומלץ?

 

מכיוון שישנם מגוון עורכי דין בשוק ובמבחר הנרחב עלול לבלבל, יש לאתר את עורך הדין המתאים בקפדנות ולא להתפשר על בעל המקצוע הראשון שמוצאים. עורכי דין מומלצים ניתן למצוא על ידי קבלת המלצות ממכרים, קולגות וחברים אשר קיבלו שירות מעורך דין שמתמחה בתחום בית משפט לעניינים מקומיים, בתי משפט מנהליים ועוד. במידה ויש לך חבר או מכר אשר עוסק בתחום עריכת הדין והוא מציע לך שירות, מומלץ לבדוק האם הוא מתמחה בדין מנהלי שכן לא כדאי לקבל שירות מעורך דין שאינו מתמחה בתחום.

 

נוסף על כך, תוכל למצוא את עורך הדין המנהלי באמצעות גלישה באינטרנט ובחינת מספר אתרים של עורכי דין אשר עוסקים בתחום המשפט המנהלי.

 

כאשר תבצע את החיפוש באתרים השונים תוכל לבדוק מהו ניסיונו של עורך הדין, האם הוא עובד במשרד גדול או במשרד קטן (ייתכן כי במשרד קטן תקבל יחס אישי יותר מאשר במשרד גדול בעוד משרד גדול יהיה מרשים יותר), תוכל לבדוק היכן רכש עורך הדין את השכלתו, מהם אחוזי ההצלחה שלו, האם יש לו לקוחות מוכרים, היכן ממוקם המשרד של עורך הדין (כדאי לפנות אל עורך דין אשר מספק שירות במרחק סביר מהאזור בו אתה גר, בצורה זו לא תתקשה להגיע לפגישות) ועוד.

 

כמו כן, תוכל להיכנס לפורומים שונים אשר עוסקים בתחום המשפט המנהלי ולבקש המלצות מגולשים שונים אשר נעזרו בעורכי דין מנהליים. (יש לציין כי אותם הגולשים יוכלו להזהיר אותך ולייעץ לך לאילו עורכי דין מנהלתיים לא כדאי לפנות).

 

מהם סכומי הכסף שעורכי הדין גובים?

 

לאחר שתקבל את מלא המידע יהיה עלייך לבחון את המחירים הקיימים בשוק ואת המחירים שעורכי הדין אשר מעניינים אותך גובים. באמצעות הקלדת המשפטים: "כמה עולה שירות עורך דין מנהלי"? או "עורך דין מנהלי השוואת מחירים" במנועי החיפוש באינטרנט תוכל לקבל מידע אודות המחירים הגבוהים, הנמוכים והממוצעים בשוק.

 

רצוי מאוד שלא לבחור בעורך דין מנהלי זול מידי שכן הוא עלול להיות בתחילת דרכו ומומלץ לבחור בעורך דין מנהלי אשר צבר ניסיון ומכיר את התחום טוב יותר, בצורה זו תוכל להגדיל את סיכויי ההצלחה. כדי לאתר את עורך הדין אשר מתאים לצרכיך יהיה עלייך לבחור בעורך דין מנוסה אשר מתאים לתקציב אשר עומד לרשותך.

 

כדי לעשות סדר בבלגן תוכל להכין רשימה של מספר עורכי דין אשר עומדים בדרישות. השלב הבא יהיה להיפגש עימם.

 

הגיע הזמן לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך הדין, אל תתפשר על עורך הדין שלך

 

חשוב מאוד להיפגש עם עורך הדין ולקיים מעיין פגישת ייעוץ ראשונית. במהלך הפגישה יהיה עלייך להסביר לעורך הדין על המצב, על המטרות ולוודא כי הוא מחזיק בכל הנתונים הדרושים. כמו כן, יהיה עלייך לשים לב לכימיה עם עורך הדין.

 

אם אתה מרגיש שאתה יכול לדבר עם עורך הדין ושיש לו סבלנות וידע נרחב - הרי שמדובר על עורך דין מתאים, אך אם העורך דין אינו יוצר רושם טוב ואינו גורם לך להרגיש שאתה יכול להתבטא ולחוש בביטחון הרי שמומלץ לבדוק עורך דין אחר.

 

הסיבה לכך פשוטה: חלק בלתי נפרד מההצלחה תלוי בכימיה בינך ובין עורך הדין ויש צורך בשיתוף פעולה על מנת להגיע להצלחה.

 

יוצאים לדרך

 

לאחר שאיתרת את עורך הדין המתאים מבחינה מקצועית, אישית ומבחינת התקציב ולאחר שישבת עימו וסיפרת לו את כל פרטי המקרה והמטרות יוכל בעל המקצוע להעריך את אחוזי ההצלחה או הכישלון.

 

השלב הבא יהיה לצאת אל הדרך.

 

מחירון משפט מנהלי ועתירות

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין מנהלי

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.