×


תפריט נגישות

מחירון פרסום באינטרנט

 

כמה עולה פרסום באינטרנט?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה ? ריכזנו עבורכם בתחתית הדף מדריך מלא ומקיף עבור פרסום באינטרנט.

 

לא משנה איזה סוג פרסום אתם צריכים...? יש לנו הכל מהכל , לידים, קידום בגוגל, פרסום ביוטיוב, פרסום בפייסבוק, , שיווק בטיקטוק, אינסטגרם ועוד.. 

 

פרסום עסקים באינטרנט


פרסום באינטרנט יכול להיות גם לא רווחי לבעל האתר המפרסם, בים של מיליוני אתרים קל להתפתות ולהוציא כסף עבור פרסום לא אפקטיבי, קבלו מספר טיפים לפרסום רווחי באינטרנט.

 

העסק שלך צריך לקוחות חדשים וכדי להביא לקוחות מהאינטרנט צריך לדעת ולעשות מספר דברים חשובים:

 

1. איפה ומי ? איפה נמצאים אותם גולשים שהם בסבירות גבוהה יכולים להיות לקוחות פוטנציאלים שלך בעסק, ומה פרופיל הלקוחות : גיל, מין איזור גיאוגרפי, תחומי עניין...פרסום במקומות לא מתאימים זה כמו לזרוק כסף מהחלון.

 

2. מהן שיטות הפרסום המתאימות ? יש מגוון שיטת פרסום ותשלום לשיווק אתרך : פרסום באנרים, מודעות טקסט, פרסום וידאו, דיוור בדואר אלקטרוני, תשלום עבור חשיפה, תשלום עבור "הקלקה" ( רק לגולשים שנכנסו לאתר ) , תשלום עבור לידים, תשלום עבור תקופה ועוד...

 

3. כתיבה שכנועית אפקטיבית כולל התאמה של העיצוב למסרים : לאחר מחקר שוק שבו מצאנו מי הלקוח ואיך להגיע אליו אנו צריכים לבנות קונספט שיווקי מותאם עבור כל ערוץ פרסומי, כמות הפניות שנקבל מושפעת ממקצועיות הקריאטיב וההתאמה של העיצוב.

 

4. ניתוח התוצאות ויישום : באמצעות תוכנות סטטיסטיקה נוכל לדעת מאילו אתרים מגיעים הגולשים, כמה זמן הם נמצאים בכל דף באתר ובסופו של דבר האם בצעו פנייה וכמה עלה לנו להפיק את אותה פנייה.

 

זהו תהליך מתמיד שבו אנו בודקים אילו ערוצי פרסום אפקטיביים עבורנו ? כמה כדאי לנו לשלם ? והאם יש צורך לעשות שינויים בתוכן הפרסום עצמו כדי להביא תוצאות יותר טובות.

 

הקמת קמפיין פרסום אינטרנטי אפקטיבי עבור שיווק אתרך מורכב מאלמנט של ניסוי וטעייה , לאחר בדיקת מספר פתרונות ושינוי מתמיד של מודעות הפרסום מתקבלות התוצאות בתוכנת הסטטסטיקות וכך אנו מוצאים את האתרים המתאימים והרווחיים לפרסום עבור לקוחותינו ובמקביל מורידים את הפרסום שלא הצליח להביא תוצאות חיוביות.

 

קצת על פרסום באתרים המובילים:


פרסום בפייסבוק בדרך כלל מתאים למי שמחפש פילוח דמוגרפי, עיר, גיל, מין סטטוס, ואפילו תחומי עניין משותפים.

 

פרסום בגוגל נכון להיום, לפרסם אתר בגוגל זה הדבר האפקטיבי והיעיל ביותר ביחס עלות מול תוצאה, פרסום אתרים בגוגל נעשה באמצעות בחירת מילות מפתח והמיקוד עבור פרסום מילות מפתח רלוונטיות לתחום הפעילות שלנו יאתרו עבורנו גולשים אשר מתעניינים במוצר או השירות שלנו.

 

יתרון נוסף הינו פרסום ברשת אתרי התוכן של גוגל באמצעות גוגל אדוורדס, בישראל מדובר על מאות אלפי אתרים אשר חברים ברשת הפרסום של גוגל והדבר נותן לנו את האפשרות לפרסם בקלות וביעילות באתרי נישה לתחום הפעילות העסקית שלנו ולהתנהל מבחינה כספית רק מול גורם אחד בלבד.

 

פרסום ביוטיוב נעשה באמצעות הממשק של גוגל אדוורדס ובדומה לפרסום בגוגל כאן אנו גם בוחרים מילות מפתח , ניתן לפרסם באנרים באתר עצמו וכן באנרים ומודעות פרסום טקסט בתוך סרטוני הוידאו עצמם. מחיר הפרסום ביוטיוב זול משמעותית ממחיר פרסום מקביל בחיפוש גוגל באותן מילות מפתח.

 

פרסום באתרי שירות 10 הינו פתרון אידיאלי לבעלי מקצוע שמחפשים פרסום לפי תוצאות, מגוון המסלולים שהאתר מציע מורידים מהעסק המפרסם את הצורך בלקיחת סיכון כספי.

 

לאתר מאגר אדיר של לקוחות פוטנציאלים ברוב התחומים הקיימים, רוב הלקוחות מגיעים מקידום ופרסום בגוגל, דיוור למועדוני חברים, שיווק ויראלי ביוטיוב ופרסום מאסיבי בפייסבוק. מגוון מסלולי הפרסום נותן למפרסם אפשרות למצוא אפיק פרסום רווחי לטווח ארוך.

 

הצעת מחיר לפרסום באינטרנט

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.