×


תפריט נגישות

מחירון חוגים אלטרנטיבים

 

כמה עולה חחוגים אלטרנטיביים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון חוגים אלטרנטיביים מעודכן לשנת 2020.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מפעילי חוגים אלטרנטיביים בישראל על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לחוגים אלטרנטיביים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

כמה עולה חוג אלטרנטיבי מתחום העידן החדש ?

 

נומרולוגיה

150-400 ש"ח (מחיר למפגש)

חוג קבלה

150-300 ש"ח (מחיר לחודש)

חוג אסטרולוגיה

150-250 ש"ח (מחיר לחודש)

קריאה בכף יד

150-400 ש"ח (מחיר למפגש)

טיהור הבית

150-300 ש"ח (מחיר למפגש)

אסטרונומיה

150-300 ש"ח (מחיר לחודש)

קריאה בקפה

150-300 ש"ח (מחיר למפגש)

קלפי טארוט

150-300 ש"ח (מחיר למפגש)

תרפייה באומנות

150-300 ש"ח (מחיר למפגש)

ריפוי בעיסוק

150-300 ש"ח (מחיר למפגש)

סטיילינג

150-350 ש"ח (מחיר למפגש)

שומרי משקל

150-300 ש"ח (מחיר לחודש)

ט.ל.ח

 

חוגים אלטרנטיבים, עידן חדש – כבר לא מילה גסה

 

בשנות ה-80 קבוצות רוחניות אלטרנטיביות החלו לגדול, להתעצם ולקבל חשיפה מהתקשורת האמריקאית, התקשורת האמריקאית איפיינה קבוצות אלו בשם אחד וכולל הנקרא, עידן חדש, העידן החדש למעשה מתאר מגוון רחב של תורות ואמונות רוחניות אשר ברובן הגיעו מתרבות המזרח, אולם קיבלו תוקף בתרבות המערבית ומגמה זו של קבלתן של תורות רוחניות אלו במערב, מאז שנות ה-80 הולכת וגדלה. כיום אנשים רבים, בין אם הם אנשים העוסקים במקצועות ריאליים כמו כלכלנים, רואי חשבון ואנשי הייטק ובין אם הם אנשי רוח העוסקים בתורת הנפש, פילוסופיה ופסיכולוגיה, מוצאים עניין רב בהכנסת רוח לחייהם והעמקת הידע בתורה רוחנית זו או אחרת.

 

כולנו רוח בה כלוא גוף

 

כיום, ישנם חוגים רבים אשר מפתחים את המיומנויות הרוחניות של כל אדם, בין אם אתה מציץ פעם בחודש בהורוסקופ ובין אם אתה הולך בקביעות לאיש רוח אשר ינחה אותך ויתן לך עצות, כולנו לעיתים מחפשים את הכוח הגדול שינחה אותנו ומעלים שאלות ותהיות לגבי קיומינו על פני כדור הארץ. חוגים העומדים תחת הכותרת עידן חדש, הינם רבים ומגוונים והם נותנים מענה לאנשים אשר חפצים בהכנסת עקרונות רוחניים, שלווה ומשמעות לחייהם.

 

חוגים אלטרנטיבים

 

מדיטציה - שמעתם על זה, ראיתם את זה, ניסיתם את זה אבל מה לעשות? כעבור כמה שניות של ישיבה, ללא תזוזה, משהו בכם אמר לכם, נו... בשביל מה זה טוב? ובכן, מדיטציה צריך לתרגל. ברגע שמתרגלים היא יכולה להפוך לכלי אשר ישרת אתכם נאמנה כל חייכם, כלי לשלווה ושקט פנימי, כלי לקבלת החלטות, פיתוח סבלנות והכי חשוב כלי אשר יחדיר אהבה לליבכם. כיום, אפשר להנות מקבוצות מאורגנות אשר מועברות על ידי מנחה בהם תוכלו לתרגל סוגים שונים של מדיטציות.

 

בנוסף למדיטציה ישנו ביקוש רב בשנים האחרונות לחוגי פאנג שואי אשר בהם תלמדו כיצד לעצב ולארגן את ביתיכם או כל חלל אחר בו אתם שוהים וכיצד להגיע על ידי העיצוב להרמוניה עם הטבע, בעבר חוגים שכאלו היו ללעג וקלס בקרב אנשים, כיום יותר ויותר אנשים מוצאים את מה שמחפש ליבם בחוגים כמו קריאה בקלפים, נורמולוגיה, תיקשור, אסטרולוגיה ועוד, חוגים אלו של עידן חדש, באים הן להעניק ידע והן להביא את משתתפיהם להעצמה רוחנית, אליה הם שואפים.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא חוגים אלטרנטיביים ולהבין את טווחי המחירים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.