×


תפריט נגישות

מחירון הדפסת פליירים

כמה עולה הדפסת פליירים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון הדפסת פליירים מעודכן לשנת 2019.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של בתי דפוס בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר להדפסת פליירים מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

מחירון הדפסת פליירים - A3

סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל -  175-135 גרם
גודל - 40X27

2,000 פליירים חד צדדי
800-1,000 ש"ח

2,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,000-1,100 ש"ח

3,000 פליירים חד צדדי
מחיר - 1,000-1,150 ש"ח

3,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,200-1,300 ש"ח

4,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  1,150-1,250 ש"ח

4,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,300-1,400 ש"ח

5,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  1,250-1,400 ש"ח

5,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,400-1,500 ש"ח

10,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  2,200-2,400 ש"ח

10,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 2,400-2,500 ש"ח

20,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  4,000-4,200 ש"ח

20,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 4,300-4,400 ש"ח

40,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  8,000-8,200 ש"ח

40,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 8,300-8,400 ש"ח

 

מחירון הדפסת פליירים - A4

סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל -  175-135 גרם
גודל - 27X20

2,000 פליירים חד צדדי
400-450 ש"ח

2,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 600-650 ש"ח

3,000 פליירים חד צדדי
מחיר - 450-500 ש"ח

3,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 650-700 ש"ח

4,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  500-550 ש"ח

4,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 700-750 ש"ח

5,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  550-600 ש"ח

5,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 750-800 ש"ח

10,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  1,000-1,050 ש"ח

10,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,200-1,250 ש"ח

20,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  2,000-2,200 ש"ח

20,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 2,200-2,300 ש"ח

40,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  4,000-4,200 ש"ח

40,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 4,200-4,300 ש"ח

 

מחירון הדפסת פליירים - 2/3 A4

סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל -  175-135 גרם
גודל - 20X18

2,000 פליירים חד צדדי
400-450 ש"ח

2,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 600-650 ש"ח

3,000 פליירים חד צדדי
מחיר - 450-500 ש"ח

3,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 650-700 ש"ח

4,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  500-550 ש"ח

4,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 700-750 ש"ח

5,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  550-600 ש"ח

5,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 750-800 ש"ח

10,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  1,000-1,050 ש"ח

10,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,200-1,250 ש"ח

20,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  2,000-2,200 ש"ח

20,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 2,200-2,300 ש"ח

40,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  4,000-4,200 ש"ח

40,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 4,200-4,300 ש"ח

 

מחירון הדפסת פליירים - A5

סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל -  175-135 גרם
גודל - 20X14

2,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 300-350 ש"ח

3,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 350-400 ש"ח

4,000 פליירים דו צדדי
מחיר -400-450 ש"ח

5,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 450-500 ש"ח

10,000 פליירים דו צדדי
מחיר -  750-800 ש"ח

20,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,200-1,300 ש"ח

40,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 2,200-2,300 ש"ח

 

מחירון הדפסת פליירים A4 1/2

סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל -  175-135 גרם
גודל - 27X10

2,000 פליירים חד צדדי
100-150 ש"ח

2,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 300-350 ש"ח

3,000 פליירים חד צדדי
מחיר - 150-200 ש"ח

3,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 350-400 ש"ח

4,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  200-250 ש"ח

4,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 400-450 ש"ח

5,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  250-300 ש"ח

5,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 450-500 ש"ח

10,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  550-600 ש"ח

10,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 750-800 ש"ח

20,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  2,000-2,200 ש"ח

20,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,200-1,300 ש"ח

40,000 פליירים חד צדדי
מחיר -  2,000-2,100 ש"ח

40,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 2,200-2,300 ש"ח

 

מחירון הדפסת פליירים פליירים 1/3 A4

סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל -  175-135 גרם
גודל - 20X9.1

2,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 280-290 ש"ח

3,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 290-300 ש"ח

4,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 300-330 ש"ח

5,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 350-380 ש"ח

10,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 700-750 ש"ח

20,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,100-1,200 ש"ח

40,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 2,100-2,200 ש"ח

 

מחירון הדפסת פליירים פליירים A6

סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל -  175-135 גרם
גודל - 14X10

2,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 260-280 ש"ח

3,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 270-290 ש"ח

4,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 280-300 ש"ח

5,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 300-350 ש"ח

10,000 פליירים דו צדדי
מחיר -  400-450 ש"ח

20,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 750-800 ש"ח

40,000 פליירים דו צדדי
מחיר - 1,100-1,200 ש"ח

 

מחירון עיצוב פליירים

עיצוב פלייר דו צדדי A3
סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל - 175-135 גרם
גודל - 40X27
מחיר - 100-450 ש"ח

עיצוב פלייר דו צדדי A4
סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל - 175-135 גרם
גודל - 27X20
מחיר - 100-350 ש"ח

פלייר צבע מלא דו צדדי 2/3 A4
סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל - 175-135 גרם
גודל - 20X18
מחיר - 100-350 ש"ח

פלייר צבע מלא דו צדדי A5
סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל - 175-135 גרם
גודל - 20X14
מחיר - 100-300 ש"ח

פלייר צבע מלא דו צדדי A4 1/2
סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל - 175-135 גרם
גודל - 27X10
מחיר - 100-300 ש"ח

פלייר צבע מלא דו צדדי A4 1/3
סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל - 175-135 גרם
גודל - 20X9.1
מחיר - 100-220 ש"ח

פלייר צבע מלא דו צדדי A6
סוג נייר - כרומו מט
צבע - מלא
משקל - 175-135 גרם
גודל - 40X27
מחיר - 100-180 ש"ח

ט.ל.ח

 

 

הדפסת פליירים – שיטת פרסום משתלמת ביותר

פלייר או עלון בעברית, הוא אחד מכלי השיווק והפרסום היעילים ביותר הקיימים בשוק. למרות שנראה לנו כי רוב הפליירים נזרקים לפח האשפה הקרוב, הרי, שפלייר המעוצב נכון, במחיר סביר, "עושה את העבודה", הוא גורם למספר הלקוחות הרצוי והמתאים להגיע אל אותו בית עסק שחילק את הפלייר, לכן חשוב לוותר על הדפסת פליירים.


הדפסת פליירים לשם פרסום מקומי

בכל תחום, המאבק על ליבו וכיסו של כל לקוח הוא מאבק יום יומי ובית עסק הרוצה להתקיים לא יכול להתחמק ממנו. לכן, צריך לעשות את הדברים בצורה מושכלת, ולא לבזבז משאבים מיותרים במקומות שלא יביאו תועלת.

לא כל בית עסק יכול להרשות לעצמו פירסום ארצי בטלוויזיה, ברדיו או בעיתונות הכתובה, למעשה, הוא גם לא בהכרח צריך. החוג לקפוארה בעיר מגורי, לא צריך לפרסם את עצמו בערים רחוקות, משום שאף ילד לא יגיע אליו משם. יחד עם זאת, כדאי לו מאוד לפרסם בשתי הערים הסמוכות לנו, ובארבעת המושבים המקיפים אותנו – זה קהל היעד שלו.

שיטת הפרסום באמצעות פליירים היא אחת השיטות הנפוצות ביותר בעולם הפרסום. עסקים רבים בוחרים לבצע הדפסת פליירים לצורך הצגת השירותים הניתנים במסגרת בית העסק או המוצרים הנמכרים בו. בנוסף להפצת התכונות של בית העסק, שימוש בפליירים מבוצע גם לצורך קידום של מבצעים חד פעמיים או זמניים ואף קידום של רעיון.

למרות שתהליך השימוש והיצירה של פליירים נראה פשוט, הדפסת פליירים באופן הנכון היא מלאכת מחשבת שיש להפקיד בידי אנשי מקצוע רבים החל ממעצבים מקצועיים אשר יעצבו את הפליירים ועד לבית דפוס אשר יבצע את הדפסת הפליירים באופן המקצועי והנכון ביותר.

לאור השימושים הרחבים של בתי עסק רבים בשיטת הפרסום באמצעות פליירים, הצורך להתבלט ולספק אטרקטיביות באמצעות עיצוב והדפסת פליירים הולך ועולה על מנת לעמוד בתחרות הגוברת. שיטות הדפסת פליירים רבות היום מציעות מגוון רחב של סוגי הדפסות ושימושים שונים של מדפסות אשר עושים את ההבדל ומבליטים פליירים אחדים על פני פליירים אחרים באמצעות אלמנטים שונים.

לרשות בעלי העסקים המבקשים לבצע הדפסת פליירים מקצועית עומדים כלים שונים המאפשרים הדפסת פליירים מקצועית. בין הכלים המקובלים לשימוש היום ניתן למצוא אפליקציות אינטרנטיות שונות המציעות מגוון של תבניות עיצוביות מהן יכול המשתמש לבחור ולבצע עיצוב של פליירים באופן עצמאי. דרך נוספת של עיצוב פליירים היא שימוש במעצב גרפי מקצועי אשר יבצע עיצוב של פליירים באופן אישי וספציפיים לבעל העסק או נותן השירות.

לאחר בחירת העיצוב או ביצוע עיצוב אישי, גם תהליך הדפסת פליירים כולל סוגים ושיטות שונות של פליירים בתלות במחיר. הלקוח יכול לבחור להדפיס את הפליירים על סוגים שונים של ניירות מניירות איכותיים ביותר ועד ניירות פשוטים, לבחור בהדפסים צבעוניים או בשחור לבן, לבחור הדפסת העיצובים על צד אחד של הנייר או על שני הצדדים וכדומה.

לסיכום, שיטת הפרסום באמצעות הדפסת פליירים הינה השיטה הנפוצה ביותר להפצה ולפרסום בית עסק, רעיון או שירותים והסטנדרטים הגבוהים של הדפסת פליירים מכילים מגוון רחב של סוגי עיצובים וסוגי הדפסות לבחירתו של הלקוח המבקש את הדפסת הפליירים תוך תלות במחירים ובמטרות שלשמן מיועדים הפליירים.

 

הדפסת פליירים בטכנולוגיה מתקדמת

בעבר, הדפסת פליירים הייתה עניין מורכב שהצריך מפגשים עם מספר גורמים מקצועיים עד להשלמת הפרוייקט. היום, בתי דפוס איכותיים מציעים את כל השירותים הקשורים בהדפסת פליירים תחת קורת גג אחת.

בתי הדפוס מציעים שירותי עיצוב גרפי, כך שאפשר לקבל עיצוב מקצועי ורלוונטי לפרסום אותו רוצים להציע בפלייר, פרסום לאנשים מבוגרים יהיה שונה מפרסום לצעירים.

ההדפסה נעשית בעזרת מכונות דפוס מקצועיות, כך שהיא איכותית ומדויקת, כל איור, תמונה או צבע ברורים ונקיים על הדף. אם יש צורך, אפשר לבצע פייר מקופל בדרכים שונות, על פי המסר שהם אמורים להעביר.

ולבסוף, חשוב לחשוב מראש ולהחליט על אופן הפצת הפלייר: בתיבות דואר של איזורים מסוימים, בקניונים, קרוב לבתי ספר וגני ילדים, למשלוח בדואר על פי רשימת דיוור מפולחת ועוד. גם שירות זה מעניקים בתי הדפוס, הם עוזרים בבניית תוכנית הפצה יעילה וטובה.

בכל מקרה, לפני שפונים לבית דפוס, חשוב לעשות סקר שוק קטן, ולבקש מספר הצעות מחיר ולהשוואות ביניהם, ההבדלים יכולים להיות משמעותיים ביותר.


עיצוב פליירים אפקטיבי

שימוש בפליירים לצרכים פרסומיים שיווקיים היא הדרך הנפוצה ביותר בה בוחרי עסקים רבים הן בגלל החשיפה הגדולה של הפליירים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי והן בגלל העלות הזולה יחסית של עיצוב פליירים וחלוקתם. באמצעות עיצוב נכון של פליירים ואסטרטגיית חלוקת פליירים נכונה יכול בעל העסק או נותן השירותים להגדיל את החשיפה של בית העסק ולהגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שבסופו של דבר יובילו להגדלת הרווחים של בית העסק.

שימוש נכון בשיטת הפליירים לצרכים שיווקיים תלוי בשני גורמים עיקריים, עיצוב פליירים רלוונטי ונכון וחלוקה נכונה של הפליירים לקהל המתאים. מהו עיצוב נכון של פליירים וכיצד ניתן למקסם את התוצאות של שימוש בפליירים ככלי שיווקי? כל התשובות בכתבה הבאה.


עיצוב ויזואלי

עיצוב פליירים באופן נכון תלוי במידה רבה בעיצוב הוויזואלי של הפליירים ובאופן הנגשת המידע על גבי הפליירים. שימוש בצבעים נכונים המתאימים לרוח התקופה ולשירותים המוצעים בפליירים והעמדת אלמנטים עיצוביים שונים יכולים לעשות את העבודה ולמשוך את מקבל הפליירים כבר ברגע הראשון בו הוא נחשף לפלייר שמונח בידו. סיוע של מעצב גרפי מוסמך ומקצועי יכול לסייע בבניית עיצוב ויזואלי נכון של פליירים בהתאם לצרכים ולמאפיינים של בית העסק או השירות המפורסמים בפלייר.


עיצוב התוכן

עיצוב פליירים נכון תלוי בנוסף גם בתוכן המוצג על גבי הפליירים. האלמנטים השונים המרכיבים את התוכן של הפליירים יכולים להשפיע הן על האפקטיביות של הפליירים בקרב הלקוחות שקוראים אותו והן על ההתרשמות שלהם מבית העסק המפרסם. במסגרת עיצוב התוכן של הפליירים חשוב לתת דגש על שגיאת הכתיב. פליירים עם תכנים הכתובים בשגיאות כתיב יכולים לעשות נזק יותר מתועלת גם אם העיצוב שלהם עומד בכל הסטנדרטים המקובלים.

דגש נוסף שיש לשים לב בתוכן הפליירים הוא התוכן השיווקי המוצע ללקוח שאליו מיועד הפלייר. לקוחות רבים מרפרפים בפליירים שהם מקבלים ולכן במידה והתוכן השיווקי אונו מודגש מספיק או מושך את העין, הלקוח הפוטנציאלי לא יקבל את ההצעה השיווקית מהפלייר והאפקטיביות של הפלייר תרד. עיצוב פליירים אפקטיבי באמצעות תוכן שיווקי ממצה ומתוחכם יכול להפוך את הפליירים לכלי פרסומי יעיל ביותר.

 

הדרך הנכונה לפרסום באמצעות חלוקת פליירים

אחת האסטרטגיות הפרסומיות הנפוצות ביותר היא פרסום על ידי ביצוע חלוקת פליירים. לשיטת פרסום זו יתרונות רבים החל משליטה במקומות הפרסום הרלוונטיים ביותר, הצגת התוכן השיווקי באופן ממוקד על דף ממצה ועוד. שיטת הפרסום באמצעות פליירים נחשבת גם לאחת השיטות הזולות ביותר היות והיא דורשת הוצאה חד פעמית של הדפסת הפליירים שניתן להשתמש בהם לאורך זמן. מהי הדרך הנכונה ביותר לבצע חלוקת פליירים לקידום העסק? להלן התשובות.


הכנת פליירים רלוונטיים

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת הפרסום באמצעות חלוקת פליירים הוא הפליירים עצמם. פליירים אשר מושכים את העין מבחינה ויזואלית ימשכו גם את הלקוחות הפוטנציאליים לקרוא את הכתוב בהם ולהתייחס לכתוב, בנוסף, הכללת הצעות שיווקיות רלוונטיות בפליירים עצמם יכולים להפוך את הפלייר לסוג של קופון אשר שיש לשמור. חשוב ביותר לכלול במסגרת המידע בפליירים מידע רב ככל הניתן על המיקום של בית העסק, ההטבות הניתנות בו והמבצעים המוצעים.


חלוקת פליירים במקומות רלוונטיים

גורם נוסף הידוע בחשיבותו להצלחת הפרסום באמצעות חלוקת פליירים היא חלוקה נכונה ורלוונטית של הפליירים. במידה והפרסום הכלול בפליירים מוצע לאוכלוסייה ספציפית, רצוי ככל הניתן לחלק את הפליירים בסביבה הרלוונטית ביותר לאוכלוסייה, למשל פליירים המכילים הצעה שיווקית לסטודנטים יקבלו את הרלוונטיות הגבוהה ביותר במידה ויחולקו באזור הלימודים כמו במתחם האוניברסיטה או המכללה.

במידה והפליירים רלוונטיים עבור הקהל הרחב ולא עבור אוכלוסייה ספציפית, חשוב לחלק את הפליירים במקומות בהם ניתן לקבל חשיפה רבה ככל הניתן של אוכלוסייה הטרוגנית כמו בקרבת סופרמרקטים או בקרבת מרכזי עסקים אשר נותנים שירותים לקהל הרחב. כך החשיפה של הפליירים תהיה רחבה ככל הניתן והמידע בפליירים יגיע לקהל הרלוונטי ביותר.

לסיכום, חלוקת פליירים היא אחת הדרכים המשתלמות ביותר לפרסום בית עסק ולהפצת השירותים והמוצרים השונים בקרב קהלים ספציפיים או רחבים. אפקטיביות החלוקה תושפע רבות הן מהאופן בו יודפסו הפליירים והן מהמקומות בו יחולקו ובכל מקרה חשוב לזכור כי השפעת הפרסום המופק על ידי חלוקת פליירים לא חייבת להיות מידית וניתן לראות את התוצאות של הפרסום לטווח הרחוק יותר.


כל היתרונות של דיוור ישיר אפקטיבי

דיוור ישיר היא אחת משיטות השיווק הנפוצות והמשתלמות ביותר עבור העסק או החברה המבצעת את הדיוור הישיר. עם התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, דיוור ישיר המבוצע באופן אוטומטי לתיבות המייל האלקטרוני של הלקוחות טומן בחובו יתרונות רבים החל מחיסכון ומודעות לסביבה ירוקה ועד תפוצה רחבה ביותר של חומרים פרסומיים לקידום בית העסק והשירותים השונים.

חברות רבות הרחיבו את המושג דיוור ישיר וניתן לראות היום גם בנקים המעודדים את לקוחותיהם להתחברות לשירות דיוור ישיר המאפשר שליחת מידע ישירות לתיבת המייל המאובטחת של הלקוח באתר הבנק. סוג זה של דיוור ישיר מאפשר שליטה גבוהה יותר על עדכון הלקוח והוזלה משמעותית של הוצאות הדיוור הרגילות.


יישום שיטת הדיוור הישיר

על מנת ליישם את שיטת הדיוור הישיר למטרות שיווקיות יש לבנות מאגר לקוחות ובסיסי ידע אשר יהוו את הבסיס למשלוח דיוור ישיר. הלקוחות שייכללו במאגר יכולים להיות לקוחות שביקרו בעבר בבית העסק או לקוחות פוטנציאליים אשר ניתן לאתרם על ידי כלים שונים כמו לקוחות המבקרים באתרים המשתייכים לחברה ומסכימים לקבל דיוור ישיר, לקוחות המשתייכים לארגונים מסוימים הקרובים לבית העסק וכדומה.


ביצוע דיוור ישיר אפקטיבי

האפקטיביות של שיטת דיוור ישיר נמדדת על ידי הגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאליים ובסופו של דבר הגדלת הרווחים של בית העסק לטווח הקצר או הארוך. על מנת להשיג את האפקטיביות הגבוהה ביותר מתהליך הדיוור הישיר חשוב ביותר לוודא את הרלוונטיות של תוכן הדיוור הנשלח ללקוחות כמו גם את התדירות שלו. תוכן רלוונטי המעוצב באופן מושך ויזואלית ורעיונית יהווה נקודת פתיחה טובה ברושם שייווצר על הלקוח וברלוונטיות של ההצעה השיווקית שניתנת ללקוח.

תוכן שיווקי הכולל יתרונות ללקוח כמו מתנות והטבות, מחירים נמוכים, מבצעים מוגבלים בזמן, שוברים וקופונים יכול למשוך את הקהל וליצור את הצורך שלו במוצרים המוצעים בדיוור הישיר. בנוסף לתוכן, הרלוונטיות של הדיוור הישיר יכולה להיות גבוהה יותר על ידי תזמון ותדירות נכונים של משלוח הדיוור. משלוח דיוור ישיר על מבצעים המוצעים בחגים יכול להיות רלוונטי ביותר אם נשלח בסמוך לחג ותדירות מוגזמת של דיוור שנשלח ללקוחות יכולה להגביר את חוסר העניין בעתידי בדיוורים הישירים שנשלחים מאותה חברה.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על הדפסת פליירים ולהבין את טווחי המחירים.

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.

 

מחירון דפוס