×


תפריט נגישות

מחירון דרכון פורטוגלי

 

כמה עולה דרכון פורטוגלי?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הוצאת דרכון פורטוגלי מעודכן לשנת 2023.

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות ועורכי דין המספקים שירותי הוצאת דרכון פורטוגלי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר להוצאת אזרחות פורטוגלית.

 

ייעוץ, בדיקת זכאות והצעת מחיר לאזרחות פורטוגלית, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש איך להוציא דרכון פורטוגלי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות להוצאת דרכון פורטוגלי יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירותים להוצאת דרכון פורטוגלי

מחירון מומלץ

מחירון דרכון פורטוגלי עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

טווחי מחירים 

 

הגשת בקשה להוצאת דרכון פורטוגלי על ידי עורך דין
600-700 דולר לאדם

 

תרגום מסמכים רשמיים
מחיר: 150-60 ₪ לתרגום מסמך

 

אישור נוטריוני
300-350 ₪ לכל מסמך

 

אישור מהקהילה היהודית לאימות מסמכים
מחיר לאדם אחד: 500 אירו
מחיר לבן משפחה נוסף: 250 אירו

 

בולים מטעם ממשלת פורטוגל
מחיר: 250 אירו

 

טיפול מלא של עורך דין בהוצאת דרכון פורטוגלי
מחיר: 10,000-16,000 ₪

 

המדריך להוצאת דרכון פורטוגלי בקליק!

 

רוצים להוציא דרכון אירופאי? ההזדמנות שלכם מתחילה בפורטוגל!

 

מה נותן דרכון פורטוגלי?

 

יתרונות רבים יש לבעליו של דרכון פורטוגלי אשר מדורג במקום ה 8 בדירוג הדרכונים החזקים בעולם ומעניק לבעליו את האפשרות לבקר ב 185 מדינות בעולם ללא צורך בהוצאת ויזה ושלא לדבר על האפשרות של ללמוד ולעבוד בכל מדינה החברה באיחוד האירופי.

 

מי זכאי לדרכון פורטוגלי?

 

אלפי ישראלים כבר קיבלו אזרחות פורטוגלית ומאות אלפים נוספים זכאים והסיבה לכך די פשוטה, לרוב תושבי מדינת ישראל יש "שורשים מרוקאים", מדובר למעשה באיזה קרוב רחוק שנמצא בשרשרת "אילן היוחסין" כצאצא למגורשי ספרד ופורטוגל, אולי זה נשמע לכם מופרך וחסר סיכוי אך למעשה אם מישהו מהמשפחה הגיע מארצות המופיעות כאן ברשימה אז בסיכוי גבוה שם המשפחה יופיע במאגר התושבים וזה כבר נותן לו סיכוי מאוד גבוה להיות זכאי לאזרחות פורטוגלית, המדינות : צרפת, מרוקו, תוניס, תימן, פורטוגל, אלג'יריה, טורקיה, בולגריה, יוגוסלביה, יוון, בלגיה, מצרים, לבנון, סוריה וברזיל.

 

מה צריך לעשות כדי לקבל אזרחות פורטוגלית? מי נותן אזרחות פורטוגלית והאם אפשר להוציא דרכון לבד?

 

ניתן לעשות את תהליך הוצאת הדרכון הפורטוגלי באופן עצמאי וללא חברה או עורך דין מלווה ועל ידי כך לחסוך אלפי שקלים, אך אם אתם רוצים לזרז את התהליך ולא לעשות טעויות קריטיות שיכולות לפסול אתכם לצמיתות אז רצוי ועדיף למצוא חברה או עורך דין מקצועיים ובעלי ניסיון, כאלה שכבר עשו את תהליך הוצאת האזרחות עשרות פעמים והם יוכלו להציג עבורכם המלצות של ישראלים שקיבלו את הדרכון הפורטוגלי.

 

כמה זמן לוקח תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית? 

 

שלב א

 

בדיקת זכאות לוקחת מספר ימים, ניתן למלא טופס צור קשר כאן באתר ללא עלות וללא התחייבות ותקבלו תשובה טלפונית מהירה ובמידת הצורך ייעוץ וליווי מקצועי.

 

שלב ב

 

תחילת תהליך איסוף מסמכים והגשה לאישור עקרוני מהקהילה היהודית בפורטוגל לוקחת כ 14 ימי עבודה.

 

תעודת לידה, צילום דרכון, תרשים עץ משפחתי עד לדור של סבא וסבתא, תמונות ומסמכים נוספים אשר מוכיחים כי אתם משויכים לצאצאים של מגורשי ספרד, מילוי טופס בקשה בשם  ״Personal details for Certificate״

 

שליחת המסמכים במייל לקהילה היהודית בעיר פורטו:

 

[email protected]

 

לאחר שליחת המייל וקבלת תשובה לאישור הבקשה תצטרכו לעשות העברה בנקאית על סך 250 אירו.

 

שלב ג 

 

תרגום והוצאת מסמכים נוספים ועד קבלת אישור רשמי ממשלת פורטוגל תיקח 3-4 חודשים.

 

בתהליך זה יש להוציא תעודת יושר ממשטרת ישראל  ולאשר אותה בקונסוליה הפורטוגזית, בעלי עבר פלילי שהורשעו וישבו בכלא לתקופה של מעל 3 שנים לא יקבלו אישור ולכן בקשתם לאזרחות פורטוגלית תידחה אוטומטית.

 

השלב הבא יהיה לתרגם את המסמכים לפורטוגזית ולאשר הכל אצל נוטריון, מדובר על תעודת היושר, תעודת הלידה, דרכון (פספורט) ולאשר אפוסטיל בבית המשפט.

 

לבסוף יש לשלוח את כל הממסכים ואישור התשלום בדואר רשום ועדיף דרך חברת שליחויות מקצועית, לרשויות בעיר הבירה של פורטוגל, ליסבון.

 

עכשיו תדמיינו שיש לכם תעודת זהות ודרכון פורטוגלים וכל אירופה פתוחה עבורכם, אם זה לעבודה, לימודים ומגורים, בהצלחה בחיים החדשים שלכם 😊