×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין משפחה

26-03-2024 20:32

עורך דין משפחה

30-03-2024 20:36

עורך דין משפחה

12-04-2024 11:44

עורך דין משפחה

היי, הגעתי דרך האתר שלום, שמי גינת, אני והגרוש שלי חתומים על הסכם מזונות. הסכומים שסגרנו בינינו מאוד מאוד נמוכים בהסכמה. היום אני מגדלת אותם לבד כי הוא עזב לתאילנד לתקופה לא ידועה-זה גם בערך כתוב במעורפל בחוזה. אני מעוניינת לדעת לפי המשכורות שלנו, המשמורת המלאה שלי איתם וכו' מה באמת גובה המזונות שהוא אמור לשלם לי. אשמח לייעוץ ראשוני ובמה זה כרוך? תודה מראש
15-04-2024 13:43

עורך דין משפחה

whatsapp
23-04-2024 15:43

עורך דין לענייני משפחה

רוצים לדעת מה עושה עורך דין לענייני משפחה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לענייני משפחה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין משפחה, ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין משפחה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין משפחה מובילים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

איך לבחור עורך דין לדיני משפחה?


בחירת עורך דין משפחה היא משימה מורכבת הדורשת בדיקה עמוקה, השוואה בין מספר עורכי דין, ייעוץ, התרשמות מקצועית ובדיקת הכימיה בין הלקוח לעורך הדין.

 

יש חשיבות מכרעת לבחירת עורך דין גירושין וכלל שהלקוח יקבל ייעוץ משפטי טוב יותר וייצוג משפטי איכותי כך עולים סיכוייו להצליח ולזכות במשפט, בהליכי הגישור או בתהליך הבוררות.

 

חשוב לדעת כי דיני המשפחה, בהם נושאים כמו הסדרי ראיה, חלוקת רכוש ומזונות ילדים או מזונות אישה, הם לרוב מורכבים ובמהלך הדיונים עולות אמוציות רבות ויש מטענים רגשיים בקרב כל בני המשפחה.

 

עורכי דין דיני משפחה מתמחים בנושא דיני המשפחה המורכבים וכידוע, מספר הגירושים בארץ עולה מדי שנה.

 

בין תפקידיו הנוספים של עו"ד משפחה ניתן למצוא תחומים כגון צוואות וירושות, אפוטרופסות, נישואים אזרחיים או נישואים בין בני זוג מאותו מין, משמורת ילדים, אימוץ ילדים, פונדקאות, אלימות בין בני הזוג או אלימות במשפחה ועוד. לכן, בבחירת עו"ד מומחה לדיני משפחה חשוב להפעיל שיקול דעת, לקבל המלצות, לבדוק ניסיון מקצועי וכמובן להשוות מחירים.

 

עלות שכר הטרחה של עורך הדין

 

רבים שואלים כמה עולה עורך דין לדיני משפחה ולאחר בדיקה באינטרנט או שיחות טלפון לחברים ולעורכי דין הם מחליטים לבסוף לבחור עורך דין לפי שיקולי עלות.

 

החלטה זו עלולה להיות קריטית וגורלית מאחר ויש לבחור עורך דין לפי מקצועיות וניסיון אך כמובן בעזרת השוואת מחירים ניתן לבחור היטב מאחר ויש עורכי דין דיני משפחה עם ניסיון וותק הדורשים שכר גבוה בעוד עורך דין צעיר יותר אך טוב לא פחות יכול לדרוש סכומים נמוכים בהרבה ולהילחם לטובת הלקוח במקצועיות ובמומחיות גבוהה.

 

לכן, יש להפעיל את שיקול הדעת ולמצוא את הנוסחה הטובה ביותר מבחינת הלקוח בנוגי לשיקולי עלות מול תועלת.

 

כיום, בעזרת האינטרנט ואתרי השוואות המחרים והאינדקסים המקצועיים ניתן להעריך מראש מהו מחיר עורך דין משפחה ממוצע בשוק וניתן באמצעות אתרי השוואת המחירים לבצע סקר שוק מקיף. כך ניתן להכין מראש את התקציב הנדרש לטובת הייעוץ והייצוג המשפטי אך אין לוותר על פגישה ראשונית, לרוב בחינם, על מנת להתרשם הן ממקצועיות עורך הדין והן מהכימיה עמו.

 

אגב, עורך דין משפחה מקצועי ומנוסה לעולם לא יבטיח הבטחות שווא ללקוח אלא יעריך מהם סיכויי ההצלחה ויעלה בפני הלקוח מהן אפשרויות הפעולה השונות עמן ניתן לפעול.

 

בנוסף, כאשר בודקים כמה עולה עורך דין לדיני משפחה יש לבדוק האם הצעת המחיר שעורך הדין הציע כוללת ייצוג וליווי משפטי לכל אורך ניהול התיק ולכל אורך התהליך.

 

ישנם עורכי דין הגובים עבור כל פגישה שכר טרחה בנפרד ומוסיפים עלויות עבור כתיבת ושליחת מכתב רשמי, ניסוח חוזים משפטיים ועבור ייצוג משפטי בבית המשפט או בערכאות השונות.

 

מקצועיות עורך הדין

 

עורך דין דיני משפחה מתמחה בנושא המורכב ולרוב המחירים אינם זולים אך חשוב לקבל ייעוץ משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. ענייני המשפחה הינם מורכבים ועוסקים בנושאים הנוגעים לחיי בני המשפחה, נושאים המלווים לרוב במטענים רגשיים אך יש להם גם היבטים כלכליים חשובים.

 

בבחירת עורך דין לענייני גירושין ומשפחה חשוב לקבל את הייעוץ, הליווי והייצוג המשפטי הטוב ביותר מאחר ויש להתמודד לרוב עם עורך דין המייצג את הצד השני. לכן, כאשר בוחרים עורך דין יש לוודא כי פונים רק לעורך דין אשר מתמחה בנושאי משפחה וכי הוא מכיר את הנושא לעומק ויש לו ניסיון בתחום.

 

חשוב ונהוג לבקש מעורך הדין רשימת לקוחות ממליצים ומומלץ ליצור קשר עם כמה לקוחות על מנת לקבל חוות דעת על מקצועיות עורך הדין וכך ניתן להתרשם מהצלחותיו בתחום.

 

אגב, באינדקסים מקצועיים ניתן לרוב לקרוא חוות דעת של גולשים הממליצים לטוב או לרע על המקצועיות של עורך הדין המופיע באינדקס וכדאי להיעזר בנתונים אלה.

 

תפקידו של עורך דין משפחה לפעול לטובת הלקוח שלו, לייצג אותו בפני הערכאות השונות כגון בית דין רבני ובית דין לענייני משפחה ומול גופים נוספים הרלוונטיים לנושא.

 

חשוב כי עורך הדין יהיה זמין ויוכל לספק מענה מהיר כנגד פעולות של הצד השני ולעזור ללקוח בכל מקרה לגופו.

 

כך לדוגמה, יש חשיבות לנסות ולהקדים את עורך הדין המייצג את הצד השני, לפעול מהר ולעיתים עדיף להיות הצד הראשון אשר פונה בבקשה לסיים את הקשר או לתבוע את הצד השני בגין נושאי משפחה שונים.

 

ככל שעורך הדין מקצועי ומנוסה יותר כך זוכה הלקוח לייצוג משפטי רחב יותר וטוב יותר וסיכוייו לנצח במשפט או להגיע להסדר נוח עבורו טובים יותר.

 

פגישת ייעוץ ראשונה


בבחירת עורך דין לענייני משפחה חשוב לקבל המלצות מקרובי משפחה, מחברים ומקולגות לעבודה. בנוסף, מומלץ להיעזר באינטרנט על מנת להשוות בין עורכי דין שונים ולקרוא המלצות של גולשים ואנשי מקצוע, להשוות מחירים ברשת, ללמוד על הנושא ולבקר באתרים של עורכי דין שונים על מנת לקבל רושם כללי.

 

אחרי סינון ראשוני בין עורכי הדין כדאי לתאם מספר פגישות ייעוץ ראשוניות וכך ניתן להתרשם ממשרדו של עורך הדין, להקשיב לדעתו המקצועית ולסגנון הפעולה שלו, להקשיב לאסטרטגיה שהוא מציע ולהבין האם הוא רואה סיכויי הצלחה גבוהים בתיק המסוים. בנוסף, בפגישת הייעוץ ניתן לבדוק האם עורך הדין מעניק תחושת ביטחון והגנה ללקוח והאם יש כימיה ותקשורת פתוחה וטובה עמו.

 

חשוב לדעת כי יש תיקים אשר אורכים זמן רב ולכן יש לדעת האם עורך הדין גובה כסף עבור ניהול התיק מתחילתו ועד סופו או שעל הלקוח לשלם עבור כל פגישה, ייצוג ופעילות אחרת שעל עורך הדין לבצע עבורו. חשוב לבחור בעורך דין המעניק תחושה בטוחה ויש להתרשם האם העורך דין תקיף ומסוגל להילחם עבור הלקוח ולייצג אותו נאמנה על מנת לזכות במשפט או בדיון המשפטי המורכב.

 

לסיכום, בחירת עורך דין משפחה היא משימה מורכבת הדורשת שיקול דעת ובדיקת עלות מול תועלת. חשוב לבדוק האם עו"ד מומחה לדיני משפחה וגירושין בקי בכל פסקי דין דיני משפחה וכי זה תחום התמחותו העיקרי, ורק לאחד מספר פגישות ייעוץ עם עורכי דין שונים לענייני משפחה, השוואת מחירים והתרשמות מקצועית ממספר עורכי דין ניתן לקבל החלטה ולצאת למאבק המשפטי החשוב הכרוך לרוב בעלויות גבוהות, במטענים רגשיים ובהסדרים משמעותיים הנוגעים לחיי כל בני המשפחה.

 

מחירון עורך דין משפחה

 

עו"ד משפחה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.