×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין ירושה וצוואה

מבקשים לקבל הצעת מחיר לצוואה הדדית
19-03-2024 10:00

עורך דין ירושה וצוואה

19-03-2024 13:59

עורך דין ירושה וצוואה

יעוץ לפני טיפול
19-03-2024 19:17

עורך דין ירושה וצוואה

אשמח אם תחזרו אליי
22-03-2024 18:45

עורך דין ירושה וצוואה

31-03-2024 18:42

עורך דין ירושה וצוואה

03-04-2024 20:30

עורך דין ירושה וצוואה

אשמח לשוחח לגבי הכנת צוואה
04-04-2024 16:16

עורך דין ירושה וצוואה

whatsapp
08-04-2024 17:19

עורך דין ירושה וצוואה

לעשות צו ירושה .
09-04-2024 13:40

עורך דין ירושה וצוואה

09-04-2024 17:33

עורך דין ירושה

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין ירושה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין לדיני ירושה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין ירושה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

שירות 10 המומלצים

 

צריך לפרגן לאיש הזה!

עורך דין ונוטריון יניב אור צוואות וירושות

 

שבוע לאחר פגישתי עם עורך דין יניב אור התקשרו אלינו לשירות 10 וביקשו עורך דין לענייני צוואה שיגיע לבית לקוח בצפון הארץ ובדחיפות.

 

עורך דין זה לא וטרינר ולא נהוג להגיע לפגישה בבית הלקוח, ישר שיתפתי את יניב במקרה והוא נסע בדחיפות לטפל באותה משפחה, האישה שממנה "נלקחה העדות לצוואה" מתה כמה שעות לאחר מכן, לא הכרתי את האישה אבל כאב לי מאוד, אולי אני פשוט רגיש מדי... וליניב לא אמרתי ואולי הוא יקרא את זה כאן, תודה מעומק הלב, זה בכלל לא מובן מאליו, יש לך עבודה לא פשוטה ואתה פשוט עושה שליחות מצווה.

 

רשמים מהפגישה שלי עם עו"ד יניב אור - מעניין מאוד ושווה את הזמן.

 

 

 

איך לבחור עורך דין ירושה?

 

דיני הירושה בישראל מעוגנים בחוק הירושה תשכ"ה משנת 1965 ולאורך השנים התעבה החוק ונולדו תקדימים חדשים. על פי החוק יש שלושה ענפי ירושה (פרנטלות)- צאצאים, הורים וצאצאים והענף השלישי הוא ההורים של ההורים. החוק הישראלי מכיר במקרים שונים כגון זכאות בני זוג שאינם נשואים (ידועים בציבור), זכאות המדינה כאשר אין יורשים או כאשר המוריש חי בישראל אך אינו אזרח של המדינה ועוד.

 

מורכבות החוק דורשת מקצועיות, ניסיון וידע רב ולכן בבחירת עורך דין לענייני ירושה חשוב לפנות רק לעורך דין מנוסה וכך ניתן למנוע מאבקי ירושה עתידיים. חשוב לפנות לעורך דין מקצועי בתחום ולחתום צוואה בפני עורך דין המתמחה בענייני ירושות וצוואות למרות שניתן לערוך צוואה ללא עורך דין ויש לה תוקף משפטי. ידוע כי ישנם סכסוכים רבים בין בני משפחה בנוגע לכספי ירושות ועל מנת למנוע סכסוך ירושה בין אחים חשוב לפנות לעזרת עו"ד מומחה לדיני ירושה, להכין צוואה ולנסות למנוע ככל הניתן מאבקים וסכסוכים בתוך המשפחה. אגב, גם כאשר מעוניינים לבצע נישול מהירושה חשוב לפנות לעורך דין מקצועי המתמחה בתחום ולפעול על פי החוק.

 

הזכות לצוות ולהוריש

 

עריכת צוואה היא זכות בסיסית לכל אזרח ישראלי הנמצאת ומוגדרת בדיני הירושה. על פי החוק הישראלי יכול כל מוריש להגדיר ולקבוע כיצד לחלק את רכושו לאחר מותו. עריכת צוואה בפני עורך דין או כתיבת צוואה ללא עורך דין אך בנוכחות עדים יכולה להתבצע בכתב או בעל פה ועל פי החוק בישראל יש לחלק את הרכוש של האדם בהתאם לחוק הירושה.

 

חלוקת הצוואה והחלט המוריש עלולה להוביל לעתים לסכסוכים משפטיים רגשיים ואמוציונאליים העלולים לגרום לנתק משפחתי. חשוב לדעת כי לאחר מותו של המוריש במידה ואין צוואה כתובה נדרשים יורשיו להגיש בקשה למתן צו ירושה. במקרים בהם אין הסכמה בין היורשים השונים יש לדון בתיק בבית המשפט לענייני משפחה.

 

אם כך, כיצד למנוע מאבקי ירושה עתידיים?

 

כדאי לדעת כי ניסוח צוואה על ידי ובלווי עורך דין לענייני ירושה יכולה לחסוך ריבים משפחתיים וסכסוכים בין בני המשפחה ובעזרת ניסוח ברור באופן מקצועי ולאחר ייעוץ משפטי ניתן להקדים תרופה לסכסוכים ולמנוע ככל הניתן בעיות העלולות להיווצר בין בני המשפחה ו/או היורשים. עורך הדין ינסח את הצוואה בהתאם לחוק הירושה הנהוג בישראל וכך לדוגמה ניתן להחליט על כספי הירושה מראש ולמנוע מחלוקות וסכסוכים מיותרים בתוך המשפחה.

 

אגב, לעורך הדין יש חשיבות רבה גם בנושא ירושה מההורים וחלוקה בזמן גירושים מאחר ונושא זה עולה לא פעם לדיונים בבתי המשפט ולכן מומלץ לנסח צוואה בעזרת עורך דין מקצועי המתמחה בנושא מורכב זה. בנוסף, חשוב לדעת כי עורך הדין יכול להקליט בווידאו אץ המוריש ובבוא העת הוא ישמיע ליורשים מה היה רצונו של המוריש וסרט זה נחשב לראיה מקובלת התומכת בנוסח הצוואה הכתוב וחתום על ידי המוריש.

 

השוואת מחירים

 

האם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה עו"ד לדיני ירושה? אם כן, הרי ניתן להיעזר באינטרנט לגלוש לאינדקסים המקצועיים בהם רשומים עורכי הדין מכל התחומים ולגלות מהו מחיר עו"ד לדיני ירושה בממוצע. לאחר הבדיקה תוכלו לפנות למספר עורכי דין צוואות וענייני ירושה, לבקש הצעות מחיר ולהשוות מחירים. אמנם, אין מחיר קבוע ועורך הדין יתמחר את התיק על פי מידת המורכבות שלו ולכן חשוב להגיע לפגישת ייעוץ אצל עו"ד מומחה לדיני ירושה ועורך הדין יוכל לתמחר את עלות התיק בהתאם.

 

כתיבת צוואה בפני עורך דין נחשבת לפעולה יחסית פשוטה ולכן מחירה אינה גבוה אך חשוב לפנות רק לעורך דין המתמחה בנושא צוואות וירושות על מנת לנסח צוואה בעלת תוקף משפטי ונכונה מבחינה חוקית. יש הבדלים משמעותיים ודקויות חשובות עליהן יש לתת את הדעת בניסוח ירושה לילדים, נישול מהירושה, ירושה של חלק מחשבון הבנק ועוד. לכן, חשוב לבחור היטב בעורך דין מקצועי ומנוסה וכך ניתן למנוע מריבות וסכסכי ירושה בעתיד.

 

ייעוץ מקצועי של עו"ד צוואות

 

עריכת הצוואה בעזרת עורך דין ירושות מבטיחה ניסוח בהתאם לחוק ויש לנסח את הצוואה בכתב, בפני רשות שיפוטית, בעל פה או עם עדים. לעיתים יש לנסח צוואה עם מנגנונים מיוחדים הכוללים סוגיות משפטיות והגנה על היורשים במקרים מסוימים.

 

בנוסף, יש להתייחס בניסוח הצוואה לסוגיות המס וכדאי לצפות תנאים העלולים להשתנות כמו פטירתו בטרם עת של אחד היורשים, גירושין, גיל ועוד. במקרים בהם יורש מרגיש כי קופח או במקרים בהם הוא נושל מהצוואה יש לפנות לעורך דין ירושות וצוואות מקצועי ולהגיש מכתב ההתנגדות למתן צו קיום לצוואה. את הבקשה יש לנסח על ידי עורך דין מקצועי ולהעבירה בכתב למשרד הרשם לענייני ירושה, ובמוסף יש לשלם את האגרה הנדרשת לכך.

 

אגב, חשוב לדעת כי במקרה בו היורש אינו מצוין בצוואה עליו לעקוב אחרי הפרסומים המופיעים בעיתונים של רשם הירושה מאחר והוא לא יקבל התראה כמו היורשים האחרים. לכן, עליו לפנות לרשם לענייני הירושה בתוך 14 יום ממועד פרסום הגשת מימוש צו ירושה ועזרת עו"ד נדרשת מאחר והוא יכול לעקוב אחרי הפרסומים ברשומות השונות בהן רשם הירושות חייב לפרסם.

 

אגב, ביטול צוואה נחשב להליך מורכב ויקר וכדאי להתייעץ עם עורך דין מקצועי ומנוסה כדי לאמוד את סיכויי ההצלחה לבטל את הצוואה בבית המשפט.

 

הסכם בין יורשים

 

כאמור, חוק הירושה מורכב ונדרשת בקיאות רבה בנושא. לכן, חשוב לפנות רק לעורכי דין המתמחים בנושא צוואות, ירושות וניהול עיזבונות. אגב, לאחר מתן צו ירושה ואישור הצו בבית המשפט יכולים היורשים להגיע להסדר יורשים השונה מהצוואה, לדוגמה להעביר נכס מיורש אחד לאחר וכדומה.

 

לעיתים יש שיקולי מס הגורמים ליורשים לנסח הסכם שונה בין היורשים ולחסוך בעלויות המס השונות.

 

כדאי לדעת כי הסכם ביו יורשים אפשרי כל עוד לא חול העיזבון מאחר ולאחר חלוקת העיזבון מדובר בהסדר בין בעלי רכוש.

 

לסיכום, בבחירת עורך דין לענייני ירושה יש להפעיל שיקול דעת ולבחור בעורך דין מקצועי ומנוסה על מנת למנוע סכסוכים בין היורשים בעתיד ועל מנת לנסח צוואה בהתאם לחוק תוך התחשבות בכל הפרמטרים הנוגעים לנושא מורכב זה, כגון סוגיות מס ועוד.

 

חשוב להשוות מחירים באינטרנט ולקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות כדי להתרשם מעורך הדין ומבקיאותו בנושא המורכב של דיני הירושה והצוואות.

 

מחירון עורך דין ירושה

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין צוואה וירושה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.