×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין אזרחי

פניה במכתב לרשיות החינוך בהקשר להתעללות בקטין
10-03-2024 14:18

עורך דין אזרחי

קיבלתי כתב תביעה מהבנק וצריכה לכתוב כתב הגנה וייעוץ ועוד...
11-03-2024 17:29

עורך דין אזרחי

27-03-2024 09:16

עורך דין אזרחי

רוצים לדעת מה עושה עורך דין אזרחי?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריכים, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין דיני אזרחות, ללא עלות וללא התחייבות!

כמה עולה

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין אזרחי, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין מובילים לענייני אזרחות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

מה זה משפט אזרחי ובמה הוא עוסק?

 

המשפט האזרחי הינו ענף בתחום המשפטים והוא מסדיר את החוקים בין האדם וזולתו. המשפט האזרחי כולל בתוכו מספר ענפים משפטיים. ענפים אלו מסדירים את הקשרים בין הפרטים.

 

תחומי המשפט האזרחי הינם: דיני חוזים - ביניהם התחייבויות שונות והסכמים בין חברות ובני אדם, דיני משפחה (גירושים, נישואין וחלוקת תפקידים בין בני הזוג), דיני קניין (בעלות ורכוש), דיני עבודה - הסדרת היחסים בין ארגוני עובדים, מעבידים ועובדים ומשפט בינלאומי פרטי אשר עוסק במצבים בהם ישנו עירוב של גורם משיטת משפט שונה.

 

מטרתו של המשפט האזרחי הוא לצור מערכת חברתית חזקה אשר תאפשר לפרטים לשגשג מבחינה אישית, כלכלית וחברתית.

 

עורך דין אזרחי מקצועי ותחומי השירות שהוא יוכל להעניק לכם

 

עורכי דין מומלצים דיני אזרחות יכירו היטב דיני חוזים, ידעו כיצד להתנהל במצבים של הפרת הסכמים, יהיו בעלי ניסיון תחומים: תביעה משפטית, תביעה ייצוגית, תביעה נגד הרשויות, תביעות קטנות, לשון הרע, גישור סכסוכים, סכסוכי שכנים, חוק הגנת הצרכן, דיני צרכנות, דיני בנקאות, הפרת חוזה, עריכת חוזה, כתב תביעה, תובענות כספיות תביעת פיצויים, הפרת הסכם תיווך ועוד.

 

עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בתחום המשפט האזרחי יוכל להעניק לכם ייעוץ משפטי לפני חתימה על הסכמים, יהיה מנוסה בביצוע עריכת הסכמים, כתב הגנה, ליטיגציה (טיעון בבית המשפט) ויוכל לספק ייצוג משפטי מקצועי בבית המשפט. באמצעות עו"ד נוטריון תוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר ולכן יהיה עליכם למצוא את בעל המקצוע המתאים.

 

אל תתפשרו על עורך דין אשר נמצא בתחילת דרכו

 

מחיר נמוך מידי? נא להרים גבה ולבדוק את הדברים

המשפט האזרחי נמצא בכל מקום שכן הוא עוסק בנו ובסביבה שלנו ולא מעט אנשים זקוקים לעורכי דין אשר עוסקים בתחום.

 

אם נקלעתם לאחד מהמצבים הכלולים במסגרת משפט אזרחי יהיה עליכם לאתר עורך דין אזרחי. באמצעות עו"ד אזרחי מומלץ תוכלו למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם ולמזער את הפגיעה.

 

מגוון משרדי עורכי הדין אשר עוסקים בתחום הדין המסחרי עלולים לבלבל כל אחד ולכן חשוב להתמקד ולאתר משרד עורכי דין אזרחי מומלץ אשר מתאים לסיטואציה אליה נקלעתם.

 

חשוב מאוד שלא להתפשר על עורך הדין ולא לבחור דווקא בבעל מקצוע אשר גובה מחירים נמוכים שכן הוא עלול שלא להיות מנוסה מספיק באותו התחום בו אתם זקוקים לעזרה. כמו כן, הוא עשוי להיות בתחילת דרכו.

 

כדי למצוא עורך דין אזרחי אשר מתאים לתקציב שלכם וכדי לקבל מושג על המחירים הממוצעים בשוק תוכלו לבצע חיפוש באינטרנט ולהקליד את השאלה: כמה עולה שירות עורך דין אזרחי? כמו כן, תוכלו להקליד את המשפט: עורך דין אזרחי השוואת מחירים ולקבל מגוון תוצאות. מתוכן תוכלו למיין את עורכי הדין אשר מתאימים לכם.

 

כיצד תמצאו את עורך הדין?

 

פורומים, אינטרנט וקבל המלצות ממכרים

לא פשוט לאתר את עורך הדין המתאים אך היום יותר קל למצוא אותו מאשר בעבר. מעבר לאפשרות לפנות אל חברים, מכרים וקרובי משפחה ולקבל מהם המלצות, תוכלו להיעזר בכלי החכם ביותר- הלא הוא האינטרנט ומנועי החיפוש.

 

באמצעות האינטרנט תוכלו לאתר כמות רבה של עורכי דין אשר עוסקים בתחום המשפט האזרחי ותחסכו זמן רב. כאשר תעיינו באתרים השונים זכרו לבדוק מהו ניסיונו של עורך הדין, היכן נמצא המשרד שלו (האם הוא נמצא בקרבת האזור בו אתם נמצאים - שכן מומלץ לפנות אל עורך דין נגיש, הדבר יקל עליכם במהלך הפגישות). כמו כן, תוכלו לבדוק מהם אחוזי ההצלחה של עורך הדין, האם הוא עובד במשרד גדול או קטן (במשרדים גדולים נוטה עורך הדין הבכיר להעביר את התיק לעורכי הדין האחרים במשרד ועורכי הדין הללו מטפלים בתיק יחדיו. במשרד קטן יותר, נוטה עורך הדין הבכיר לטפל בכל התיק- מתחילתו ועד סופו ויש לכך יתרון).

 

נוסף על כך, תוכלו לבדוק מהו המחיר שגובה עורך הדין עבור שירותיו ועוד.

 

דרכים נוספות לקבלת אינפורמציה אודות עורך הדין יהיו באמצעות גלישה בפורומים שונים. באמצעות הפורומים תוכלו לקבל הרבה מאוד טיפים - תוכלו להבין מיהם עורכי הדין המצליחים ביותר בתחום ולאילו עורכי דין פחות מומלץ לפנות, תוכלו לקבל מידע אודות המחירים שעורכי הדין גובים, תוכלו לקבל מידע אודות אחוזי ההצלחה שלהם ועוד.

 

הגיע הזמן המתאים – נפגשים עם עורך הדין

 

היו ערים לתחושות שלכם – האם עורך הדין גורם לכם לחוש ביטחון?

לאחר שתקבלו את מלא המידע תוכלו לבחור במספר מצומצם של עורכי דין אשר עונים על הצרכים שלכם ומתאימים לתקציב אשר עומד לרשותכם. השלב הבא יהיה להיפגש עם עורכי הדין ולבדוק האם אתם מסוגלים לעבוד עימם.

 

במהלך הפגישה יהיה עליכם לספק לעורך דין את מלא המידע. בצורה זו תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה זמן בהמשך. חשוב מאוד שעורך הדין ידע כמה שיותר על הסיטואציה אליה נקלעתם. בצורה זו הוא יוכל להעריך את סיכויי ההצלחה או הכישלון של התיק.

 

במידה ונפגשתם עם עורך דין שאינו עושה רושם טוב ואינו גורם לכם להרגיש שניתן לסמוך עליו – קבעו פגישה עם עורך דין אחר. אין ספק כי חלק בלתי נפרד מהתהליך דורש עבודת צוות ושיתוף פעולה מלא ואם אין לכם תחושה טובה עם עורך הדין שלכם מומלץ שלא לקבל ממנו שירות.

 

לחילופין, עורך דין בעל יחסי אנוש טובים אשר גורם לכם להרגיש שאתם נמצאים בידיים טובות ובטוחות יהיה הבחירה הנכונה, יחד איתו תוכלו להתקדם בתהליך ולקבל מידע אופן שוטף (לשקיפות העבודה יש חשיבות רבה).

 

כמו כן, רצוי לבחור בעורך דין אשר יהיה זמין עבורכם שכן שאלות עשויות לצוץ וודאי תרצו לקבל עליהן תשובות מבלי לחכות זמן ממושך.

 

נא להדק חגורות

הגיע הזמן לצאת לדרך – מתחילים לטפל בתיק

 

גם אם זה ייקח זמן – אתם יודעים שאתם נמצאים בידיים טובות

 

לאחר שבחרתם בעורך דין אזרחי אשר עונה על הצרכים שלכם וגורם לכם להרגיש שאתם נמצאים בידיים מקצועיות ובטוחות תוכלו להתחיל לטפל בתיק - צעד אחר צעד.

 

עורך דין מנוסה ומקצועי יתמוך בכם לאורך כל הדרך, יעבוד בשקיפות מלאה ויוביל אתכם אל ההצלחה.

 

גם אם קצירת הרווחים תיקח זמן אתם תוכלו להרגיש רגועים משום שתדעו שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר וכי אתם מקבלים הגנה וייעוץ מקצועי ואישי.

 

מחירון עורך דין אזרחי

 

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין אזרחי

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.