×


תפריט נגישות

מחירון הצטרפות sting tv

הדרך המהירה והמשתלמת ביותר להצטרף לסטינג טיוי

נציג שירות אישי ללא תור וללא המתנה!

sting tv

מבצעים למצטרפים לחבילות sting tv

חבילות sting tv

הצעה
מחיר

חבילת טריפל Sting Tv - אינטרנט סיביים אופטיים עד 1,000 מגה + סטינג טיוי

חיבור אינטרנט סיבים אופטיים 1,000MB חודשיים ראשונים ב 79 ש"ח.

₪209

טריפל סיבים אופטיים + נטפליקס במחיר ללא תחרות! 1,000 מגה אינטרנט סיבים סופר מהיר, 2 ממירים, אפליקציית סטינג, התקנה ללא עלות בבניין דירות, 399 ש"ח התקנה לבית פרטי.

סטינג טיוי - מבצע חודש ראשון חינם! + 2 ממירים והתקנה ללא עלות

מבצע חודש ראשון חינם! 5 חבילות תוכן: ילדים + סדרות + סרטים + מדע וטבע + חבילת ספורט 5.

₪59

חודש ראשון חינם, 2 ממירים והתקנה חינם

טריפל Next אינטרנט סיבים אופטיים 300 מגה באנדל ספק ותשתית +‏ טלוויזיה נקסט טיוי

NEXT TV+ החבילת ערוצים מורחבת של הוט, מעל 50 ערוצים לצפייה ישירה, וחבילת אינטרנט סיבים אופטיים הכוללת ספק ותשתית עד 300 מגה. כולל ראוטר ומגדיל טווח בשווי 30 ש"ח לחודש.

₪99

ניתן להסיר את השירות בכל שלב ללא צורך בנציג!

 

כמה עולה להצטרף לחבילות סטינג טיוי?

כמה עולה שירות 10

 

רק דרך אתר כמה עולה ניתן לקבל ייעוץ בטלפון ולהצטרף לסטינג טיוי בקליק!

072-2773209

 

כמה עולה להצטרף Sting Tv? ברוכים הבאים לאתר כמה עולה מבית שירות 10, ריכזנו עבורכם מחירון מלא ומעודכן עבור חבילות ושירותי סטינג טיוי, השוו מחירים, וביחרו את חבילת הטלוויזיה והאינטרנט המתאימה עבורכם, קבלו ייעוץ אישי, מהיר ובחינם!

 

דרך אתר כמה עולה ישנו שירות שובר שוק!  - משווק מכירות מטעם סטינג, לא שירות לקוחות! מיועד ללקוחות מצטרפים חדשים לסטינג אשר רוצים להתחבר בקלות, ללא תור, וללא המתנה לנציג מכירות - מתייעצים, משווים, מתחברים, ומתנתקים מחברת התקשורת הקיימת, והכל בקליק! לפעמים יש מבצעים בטלוויזיה של סטינג שאסור לפרסם באינטרנט, לכן תמיד תשאלו את נציג המכירות לגבי מבצעים סודיים!

כמה עולה חבילות סטינג טיוי טלוויזיה מבית Yes?

 

כמה עולה להצטרף לטלוויזיה של Sting Tv? ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון מלא ומעודכן עבור חבילות ומבצעים בסטינג טיוי, השוו מחירים של חבילות סטינג טיוי וביחרו את החבילה המתאימה עבורכם, קבלו דרך אתרנו ייעוץ אישי, מהיר ובחינם מנציג מכירות מטעם סטינג טיוי אשר יענה לכם על כל שאלה בסבלנות, ובנוסף המלצות על חבילות סטינג טיוי וערוצי yes.

 

 

סטינג טיוי הצטרפות

 

בשורה נהדרת לכל צופי הטלוויזיה הנלהבים! לא משנה איזה סוג חבילת טלוויזיה או אינטרנט אתם מחפשים...? יש לנו הכל מהכל, מגוון חבילת ערוצי סדרות, חבילות סרטים, חבילות ערוצי ספורט, חבילת ערוצים במיוחד למשפחה, חבילת ספק אינטרנט כולל תשתית, בתוספת טלוויזיה של סטינג TV מבית YES.

 

מלבד המחירון לחבילות sting tv ניתן לקבל כאן באתר ייעוץ ממומחה לערוצי טלוויזיה בכבלים של כל חברות התקשורת והמלצות לבחירת חבילת תכנים מתאימה, לבצע השוואת מחירים, להתקשר למוקד מכירות מבצעי סטינג טיוי למצטרפים חדשים, לעשות מעבר מהיר לsting tv מכל חברת תקשורת, והכל ללא תור וללא המתנה! השאירו את הפרטים בטופס צור קשר ונציג הטלוויזיה של סטינג טיוי יחזור אליכם בשיחת טלפון בתוך מספר דקות!

 

טריפל סטינג טי וי + נטפליקס + אינטרנט סיביים אופטיים

 

שדרוג מארץ השדרוגים, להתחבר לסטינג טיוי עם אינטרנט במהירות 1,000 מגה, זה ממש מטורף! כל התקלות שהיו בעבר, נשארו בעבר, חיבור אינטנרט מהיר מונע בעיות של סטרימינג, סרט לא "נתקע" באמצע והגלישה הביתית במחשב האישי היא חוויה, ומה אם נספר לכם שיש גם דיל לנטפליקס....? ועוד במחיר מוזל, רק בשביל זה שווה להתחבר לחבילה של סטינג.

 

 

קהל היעד של שירות סטינג טיוי

 

 

אף על פי שרוב משתמשי שירות הטלוויזיה של סטינג טיוי הם אנשים צעירים אשר אוהבים לבחור את התכנים אשר מתאימים להם באופן אישי ובזמן שהם רוצים לראות, עדיין מבוגרים שרוצים לצפות בשירות VOD, לגלוש באינטרנט ולשלם רק על ערוצים ותכנים אשר רלוונטיים אליהם ובמחיר מוזל, סטינג טיוי הוא הפתרון עבורכם!

 

סטינג טיוי מתאים למי שתמיד רצה להצטרף לטלוויזיה של yes אבל היא יקרה עבורו,  אז בסטינג טיוי מבית yes תקבלו חבילת ערוצים מוזלת ומותאמת לכל כיס.

 

 

אילו תכנים מציע שירות סטינג טיוי?

 

  ( הטקסט נלקח מאתר שירות לקוחות בקליק )

 

 

מי שרוצה להצטרף לסטינג טיוי יכול לצפות בכל הערוצים הרגילים שמשודרים באיכות – HD ביניהם: ערוץ 13, 14, כאן 11, 24 ואחרים. כמו כן, יכולים המצטרפים לבחור בחבילות טלוויזיה מגוונות, ביניהן: חבילות ערוצי ספורט, סרטים וסדרות. המחירים של ערוצי החבילות משתנים בין חבילה לחבילה והם מפתיעים ביותר.

 

ערוצי סדרות, ביניהם: yes Drama, yes Comedy, yes Action וערוץ ויוה וויוה+.

 

משפחות עם ילדים יכולות לקבל 10 ערוצים שונים שכוללים בין היתר את: ערוץ הופ, ניק ג'וניור, ילדות ישראלית, ערוץ הכוכבים, ניקולודיאון, teennic וג'וניור.

 

במידה שבני הבית הם חובבי ערוצי טבע, הם יקבלו 5 ערוצים מובילים שכוללים בין היתר את: ערוץ דיסקברי, נשיונל ג'אוגרפיק, Planet ודיסקברי סיינס.

 

חובבי ערוצי הסרטים יוכלו לצפות ב-5 ערוצים, ביניהם: yes דוקו, yes4, yes2 ,yes1 ו-yes5. כמו כן, יקבלו הרוכשים ספריית VOD שמכילה 1,000 סרטים ויוכלו למצוא ביניהם מגוון סרטים חדשים.

 

במידה שבני הבית חובבי ערוצי ספורט, הם יכולים לבחור בין ארבע חבילות ספורט שונות: חבילת ספורט, חבילת ספורט 1, חבילת ספורט 5 וחבילת ספורט 5 פרימיום. מחירי החבילות נעים בין 9 שקלים ל- 67 שקלים לחודש. חבילת ספורט 5 למשל, כוללת את הערוצים: ספורט 5HD פלוס וספורט 5HD בעוד חבילת ספורט 5 פרימיום כוללת את הערוצים: ספורט 5 4K, ספורט 5 LIVE HD, ספורט 5STARS וספורט 5 גולד.

 

חבילת ערוצים למשפחה – שכשמה – מתאימה למשפחות. החבילה כוללת את ערוצי הילדים, המדע והטבע, הסדרות, הסרטים וחבילת ספורט 5. מחירה של החבילה המשפחתית הוא 99 שקלים לחודש.

 

אם בוחנים את היצע התוכן, ניתן לראות שהמנויים של סטינג טיוי מקבלים מגוון תכנים אך לא את כל התכנים שמקבלים המנויים של YES. ניתן להבין את הסיבה לכך, אחרי הכל המחיר שמשלמים מנויי סטינג טיוי נמוך הרבה יותר מהמחיר שמשלמים מנויי הטלוויזיה של YES.

 

כמו כן, ניתן לראות שיש בסטינג טיוי סדרות ללא עונות ישנות, אך אל דאגה – הסדרות האהובות חיות ובועטות וכל הערוצים הישראליים כלולים בכל חבילה.

 

 

סטרימר סטינג טיוי ואפליקצייה לצפייה במחשב בטלפון

 

 

סטרימר סטינג טיוי דרך הטלוויזיה הביתית פועל על אנדרואיד וכמו כן האפליקצייה תומכת במערכות ההפעלה של IOS ( אפל ) בסמארטפון ובטבלט, כך שניתן לצפות בתכני סטינג טיוי מכל מקום ובכל זמן!

 

 

אפשר לצפות בשלושה סטרימטרים של אנדרואיד TV ובשני מכשירים נוספים יחד!

 

במידה שלרוכשים אין בבית סטרימטר מתאים, הם יכולים לקבל את הסטרימר הראשון בשכירות וללא תשלום. השכרת סטרימר שני תעלה 19 שקלים לחודש והשכרת סטרימר שלישי תעלה עוד 19 שקלים לחודש. לאחר ההרשמה שאינה כרוכה בתשלום, מתבצעת באתר וללא שירות לקוחות, יש לחבר את הסטרימר. בסטרימר אפשר להתקין כל מני אפליקציות, כולל אפליקציה של סלקום TV שהוא כאמור – מתחרה של סטינג טיוי.

 

 

הבהרה : מחירון חבילות הטלוויזיה של חברת sting tv נלקח מאתר החברה הראשית בכדי לעזור לגולשים לבצע השוואת מחירים קלה ומהירה, מחירי החבילות יכולים להשתנות לפני שעודכנו כאן באתר כמה עולה ולכן אין באפשרותנו להיות אחראים למחיר המוצג ולפני שעושים מעבר או רכישת חבילת תקשורת חובה לוודא את המחירים מול משווק מורשה או נציג מוסמך של חברת sting tv.

נציג מטעם סטינג ממתין לספק לך שירות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.