×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

תספורת לאישה

שמי דיאנה גרה בקרית גת, ראיתי שיש בשירות מספרה בבאר שבע מעוניינת בסלסול פרמננט לשיער שעבר החלקות במשך שנים. החלקה אחרונה נעשתה לפני 4 חודשים
28-03-2024 10:50

תספורת לאישה

whatsapp
02-04-2024 07:32

תספורת לאישה

04-04-2024 12:51

תספורת לאישה

14-04-2024 11:49

מחירון תספורות נשים

כמה עולה לעשות תספורות נשים במספרה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון תספורות נשים במספרה, מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "צבע לשיער – מסובב לנו את הראש."

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מספרות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לתספורות נשים ממספרות מומלצות, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש תספורת נשים במספרה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מעצבי שיער יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

כמה עולה לעשות צבע לשיער במספרה?

 


טווחי מחירים לפי אורך שיער

 

מחירון צבע לשיער במספרה


צביעת שיער ארוך

130-320 ₪

 

צביעת שיער קצר

70-220 ₪

 

צביעת שורשי השיער

70-200 ₪

 

מחירון צבע לשיער לפי סגנון


צביעת שיער בסגנון "אומברה"

350-800 ₪

 

צביעת שיער בסגנון "אומברה בלונד אפור"

450-1,200 ₪

 

צביעת שיער בסגנון "חום בליאז"

350-900 ₪

 

מחירון גוונים לשיער במספרה


ביצוע גוונים חלקי לשיער ארוך

160-380 ₪

 

ביצוע גוונים מלא לשיער ארוך

320-650 ₪

 

ביצוע גוונים לשיער קצר

120-280 ₪

 

מחירון שטיפת צבעים לשיער במספרה


שטיפת צבע לבעלי שיער ארוך

120-270 ₪

 

שטיפת צבע לבעלי שיער קצר

40-120 ₪

 

פן לשיער  
   
פן לשיער קצר : 40-80 ש"ח

פן לשיער ארוך : 50-100 ש"ח

 

 

**מחירון עודכן בתאריך 30.03.23

ט.ל.ח

 

 

תספורת נשים

 


התחושה של האישה והרושם שהיא יוצרת על הסביבה מושפעים בין היתר מהתספורת שלה. תספורת מתאימה עשויה לגרום לאשה להיראות צעירה יותר, מוארת ומרשימה, בעוד תספורת שאינה מתאימה עשויה לפגוע במראה שלה ולייצר רושם של אישה שאינה מטפחת את עצמה או אפילו אינה מודעת לסגנון עיצוב השיער שהולם אותה.

 

במדריך זה ננסה להסביר כיצד ניתן להתאים תספורת לנשים ונתייחס לשני אלמנטים שונים: האחד הוא מבנה הפנים של האשה והאחר הוא סוג השיער שלה.
 

 

התאמת התסרוקת לפנים - כיצד לייצר הרמוניה בין מבנה הפנים ובין התספורת?

 

 

אחד האלמנטים שמשפיעים על מידת ההתאמה של התספורת לאשה הוא הפנים שלה.


על מנת לייצר התאמה בין התסרוקת ובין פניה של האישה יש להתחשב במבנה של הפנים, ביחס בין הכתפיים ובין הראש, בגודל של הראש, באורך הצוואר ובמיקום של הפה, האף, הגבות והעיניים. במקרים בהם מאפיינים אלו אינם נלקחים בחשבון, עשויה התסרוקת שלא להתאים בשל חוסר הרמוניה, משמעות הדבר היא שהתספורת לא תחמיא לפניה של האשה.


אז כיצד יודעים מהו מבנה הפנים של האישה?


מיד נסביר על כך.

 

 

איך ניתן לדעת מהי צורת מבנה הפנים של האישה?

 

 

ניתן לאבחן את צורת מבנה הפנים על ידי עמידה מול המראה והתבוננות במבנה הפנים, לשם כך יש לראות את תויי הפנים בצורה ברורה.


להלן מספר סוגים של מבני פנים, המאפיינים של כל מבנה פנים והתספורות שעשויות להתאים להם.

 

במידה שמבנה הפנים עגול, יתאפיינו הפנים בסנטר קטן ולחיים עגולות, והתספורת המתאימה תייצר מראה יותר מוארך ופחות מלא.


אחת התספורות המתאימות תהיה שיער ארוך וחלק שאורכו מגיע עד מתחת לסנטר.


מומלץ לנשים בעלות פנים עגולות שעושות תספורת מסוג זו להרים את השיער שנמצא במרכז הראש, כך שהמצח יהיה חשוף.


יש לציין כי גם שיער קצר עשוי להתאים לנשים בעלות פנים מלאות, אך חשוב להצמיד את השיער לצדדים של הראש ולהימנע מניפוח השיער בחלקו העליון של הראש, תסרוקת כזו תוסיף נפח, וכפי שצוין - המטרה היא לייצר מראה פנים מוארך יותר.


בנוסף, כדאי שלא לבחור בתספורות קארה, שביל בצד או פוני, שכן תספורות אלו גורמות לפנים להיראות מלאות יותר.

 

 

במידה שפניה של אישה ארוכות ומראן מלבני, כאשר הסנטר והמצח בעלי אותו רוחב ומרוחקים זה מזה, תהיה התספורת המתאימה כזו שתאזן את צורת הפנים המלבניות.


ניתן לגרום לפנים הארוכות להיראות פחות ארוכות על ידי עיצוב תסרוקת קארה, כאשר השיער באורך הכתפיים. אופציה נוספת היא לבחור בפוני.

 


במקרה שהפנים מאוד ארוכות וצרות, עשויה תספורת שסופה בקו הסנטר להחמיא לאישה.


כמו כן עשוי פוני ארוך לצידי הפנים ותלתלים להעניק נפח לפנים ועל ידי כך לגרום להן להראות פחות ארוכות.


יש לציין כי שביל באמצע גורם לפנים להיראות ארוכות יותר, בשל כך, רצוי שהתסרוקת תהיה עם שביל בצד.
כמו כן, לא יתאים לנשים שפניהן ארוכות שיער ארוך, שכן הוא מאריך את הפנים.

 

 

במקרה שמבנה הפנים בצורת לב, יתאפיינו הפנים בסנטר צר ומצח רחב.


התספורת המומלצת לנשים בעלות מבנה פנים בצורת לב היא שיער שמגיע עד לכתפיים ומדורג לכיוון הסנטר. ניתן להעניק נפח לחלקו התחתון של הפנים על ידי עיצוב תלתלים בקצוות השיער.

 

יש לציין כי לא מומלץ לעצב תספורות שמעניקות נפח רב לחלק העליון של הפנים והופכות להיות בעלות נפח קטן יותר באזור הסנטר.

 

 

אם מבנה הפנים אובלי - כלומר בצורת אליפסה, יהיו הסנטר והמצח באותו רוחב. פנים בצורת אליפסה נחשבות ליפות במיוחד, כך שלנשים בעלות מבנה פנים זה יתאימו תספורות במגוון אורכים. במקרה של מבנה פנים אובלי מומלץ שלא לבחור בפוני עבה, משום שהפוני מסתיר את מבנה הפנים היפה.

 

 

במקרה שהפנים מרובעות, יתאפיינו הפנים בסנטר רחב, עצמות לחיים רחבות ומצח רחב, לכן, תהיה התספורת המתאימה כזו שבה השיער יהיה ארוך ומדורג, יגיע עד מתחת לסנטר ויסתיר את הסנטר.

 

 

כמו כן, עשויה התספורת המתאימה להיות קצרה או בינונית ובעלת קצה שגורם לפנים להיראות מרוככות יותר.
עדיף לנשים בעלות פנים מרובעות שלא לבחור בתספורות ישרות עם קצוות חדים.

 

 

התאמת התספורת לסוג השיער

 

 

לאחר שבחנו את מבני הפנים השונים ואת התספורות המומלצות והתספורות שאינן מומלצות למבני פנים אלו, נבחן מאפיין נוסף אשר משפיע על מידת ההתאמה של התספורת לאישה. מאפיין זה הינו סוג השיער.

 

כידוע, ישנם מגוון סוגי שיער: יש נשים ששיערן חלק, נשים ששיערן גלי, נשים בעלות שיער עבה וגלי, נשים ששיערן נפוח ומקורזל ונשים בעלות שיער מתולתל או דליל.

 

במידה ששיערה של האישה מקורזל ונפוח, שיער ארוך ודירוג רך יתאימו לסוג שיערה. במקרה של שיער מסוג זה לא מומלץ לבחור בתספורת המתאפיינת בשיער מאוד קצר, שכן השיער יתנפח מאוד ויווצר מראה שאינו מסודר.


אם האישה מעוניינת במראה של שיער נפוח, היא תוכל לבחור בין מגוון תספורות שיעניקו לפניה מראה ייחודי.


אפשרות נוספת עבור נשים שמעוניינות להפחית מנפח שיערן הנפוח והמקורזל היא לבצע טיפול שמטרתו להפחית מהנפח. הפחתת הנפח תאפשר לאישה לקבל את המראה המועדף עליה, שיכול להיות למשל: שיער חלק שיתקבל על ידי החלקת שיער או פתיחת תלתלים.

 

 

נשים ששיערן חלק עד גלי יכולות לבחור בין מגוון עיצובי שיער, שכן ניתן יחסית בקלות לשלוט בעיצוב השיער ולייצר את המראה המבוקש.

 

במקרה של שיער גלי ועבה - סוג שיער נפוץ ביותר בישראל, שעשוי להיות גם יבש בשל מזג האוויר, ניתן גם כן לבחור בין מגוון תספורות.

 

אם שיערה של האישה חלק ודליל, רצוי עבור האישה לבחור בתספורות קצרות ובעלות נפח, על ידי בחירה בתספורות אלו יהיה ניתן לקבל מראה של שיער מלא יחסית.


במידה שהשיער ארוך, הוא עשוי להישאר קרוב לקרקפת והתוצאה שתתקבל תהיה מראה דליל יותר.
 


לצד כל המצוין בנוגע לסוג השיער, וכן למבנה הפנים ובחירת התספורת, יש להתחשב בגורמים נוספים כאשר בוחרים תספורת, גורמים אלו הם ההעדפות האישיות של כל אישה, האופי שלה וסגנונה האישי.


גם אורח החיים של האישה משפיע על בחירת התסרוקת ומידת ההשקעה הרצויה שלה בשיער מהווה שיקול נוסף - יש נשים שאינן מעוניינות להקדיש זמן רב לתסרוקת שלהן ויש נשים שאוהבות להשקיע בכך.

 

סוגי תספורות נשים: לצד טרנדים חמים לתספורות נשים 2021 ניתן לראות סוגי תספורות שחוזרים בקטלוגים כל שנה אך בווריאציות שונות - תספורות נשים קצרות, שיער ארוך, מדורגות, קארה, תספורות נשים עם פוני, תלתלים, שיער נפוח, תוספת גוונים לתספורת ועוד... מומלץ לשאול מדי פעם את מעצב השיער מה הטרנד השנה.

 

 

איך לבחור מעצב שיער מתאים?

 

 

כשאנו מחפשים בעל מקצוע, הרי שהמאפיין הראשון שמעניין את רובנו הוא רמת המקצועיות שלו. הידע והניסיון שצבר בעל המקצוע לאורך השנים עשויים להשפיע רבות על התוצאה שנקבל.


יחד עם זאת, במקרה של בחירת ספר, ישנה חשיבות רבה גם לקשר האישי שנרקם בין הספר והלקוחה. יתכן שהקשר שנרקם בין הצדדים חשוב יותר מאשר במקרים בהם מתקבל שירות מבעלי מקצוע אחרים.


נשים רבות רואות בספר שלהן איש סוד של ממש, כנראה שהמגע הפיזי בשיער במהלך הטיפול משחק תפקיד משמעותי בכך.


כמו כן, אין לשכוח את ההשפעה הרבה של מראה השיער על הביטחון העצמי, כאן עשוי מעצב שיער טוב לסייע מאוד ללקוחותיו ולגרום להם, באמצעות כישוריו, ההקשבה לרצונותיהם, ההבנה וההכלה לסייע להם להרגיש טוב יותר עם עצמם.

 

כדי לבחור בספר המתאים רצוי לפנות אל חברים וקרובים שניתן לבטוח בהם, וכמובן - ששיערם נראה טוב והולם את מבנה הפנים שלהם ואת סוג השיער שלהם.


המלצות מחברים יכולות לסייע מאוד בבחירת בעל המקצוע המתאים, בעיקר אם אותם אנשים מתאפיינים בתכונות דומות ובעלי מראה דומה.

 

רצוי לשאול את האנשים מהם מתקבלות ההמלצות שאלות שונות בנוגע לצורת העבודה של הספר, כמו למשל: האם הוא נוהג לקבל לקוחות רבים באותו זמן - דבר אשר משפיע על זמן הטיפול, וכן לשאול שאלות הנוגעות ליחס האישי.


שאלות נוספות שכדאי לשאול הן: מהו מספר העובדים במספרה, מהי הזמינות של הספר ומהי רמת הקפדתו על היגיינה.

 

גורם נוסף שמשפיע על בחירת הספר הוא מיקומה של המספרה. השאיפה של רוב האנשים שמחפשים ספר היא למצוא בעל מקצוע שנמצא בקרבת מקום המגורים שלהם או באזור בו הם עובדים, כך שהם לא יצטרכו לבזבז הרבה זמן בדרכים.


יחד עם זאת, לא כדאי להגביל את המיקום בצורה ניכרת, שכן גם אם ספר מקצועי נמצא במרחק שאינו קצר, אך עדיין סביר, שווה להשקיע ולהגיע אליו.


כמובן שבעת בחינת נושא זה יש להתחשב גם בתדירות ההגעה למספרה.

 

כמו כן, רצוי להגיע אל המספרה, לבדוק האם יש חנייה באזור ולבחון את המראה והאווירה המאפיינים את המקום.

 

נוסף על המלצות אלו רצוי לשוחח עם מעצבי השיער כדי להתרשם ממקצועיות ומאופי.


חשוב מאוד לבחור במעצב שיער שניחן בסבלנות, ורצוי מאוד לבחור מעצב שיער שמסכים שלקוחותיו הפוטנציאליים יגיעו לפגישת התייעצות והיכרות טרם קביעת תור לתספורת.


פגישת ייעוץ עם מעצב השיער תאפשר קבלת מידע רב, בין היתר מידע בנוגע ליצירתיות של הספר והאפשרויות הקיימות.

 

בניגוד לתספורות גברים, תספורות נשים הן קשות לביצוע ולכן חשוב למצוא מעצב שיער מומחה לתספורות נשים.

בארץ יש כמות "מטורפת" של מספרות ומעצבי שיער אך את הספרים המקצוענים בכל איזור אפשר לספור על יד אחת ולכן נשים רבות נוסעות מרחקים של שעה ואפילו שעתיים רק כדי לקבל תספורת מתאימה וברמה גבוהה!
 

 

ייעוץ והצעת מחיר לשירותי צביעת שיער במספרה, ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש מספרה לצביעת שיער, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר, עד 3 מעצבי שיער מומחים לצביעת שיער יחזרו אליכן טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

הצעת מחיר לעיצוב שיער

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
מספרת Heads באר שבע

שעות פעילות: ימי: א, ד, ה - 9:00 - 20:00 יום ב - 9:00 - 19:00 יום ג - 9:00 - 15:00 יום שישי : 9:00 - 15:00
טלפון: 072-2706375
מספרת Heads נס ציונה

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 8:30 - 19:00 יום שישי: 8:30 - 14:30 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773168
מספרת Heads ראשון לציון

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 9:30 - 20:00 יום שישי: 8:30 - 15:00 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773162