×


תפריט נגישות

מחירון תספורות גברים

כמה עולה תספורות גברים במספרה?

 

כמה עולה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון תספורות גברים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "תספורת לגבר – מסביב לראשם של הגברים."

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מעצבי שיער ומספרות מומלצות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לתספורות גברים במספרה, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש תספורת לגבר, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מעצבי שיער יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

כמה עולה תספורות לגברים?


תספורת לגבר

30-80 ₪

 

תספורת לילד

30-60 ₪

 

צביעת שיער קצר

80-220 ₪

 

צביעת שיער ארוך

100-250 ₪

 

**מחירון עודכן בתאריך 13.07.23

ט.ל.ח

 

 

תספורות לגבר – מסביב לראשם של הגברים


למרות שעולם התסרוקות והתספורות נמצא בשליטת הנשים, ניתן לראות שלא מעט גברים מקפידים לטפח את שערם ואף להשתמש בתכשירים שונים כדי לעצב אותו בדיוק בזווית הנכונה ובהתאם לדרישות האופנה.

 

כן, נראה שרמת המודעות בנוגע למראה החיצוני לא פסחה על בני המין הגברי שרוצים גם הם להראות במיטבם – אם כדי לצור רושם טוב בעבודה, אם כדי למשוך בנות זוג פוטנציאליות, אם כדי להישאר בבית, לעשות לעצמם בוק ולעלות תמונות באינסטגרם או פשוט כדי לשמח את אמא.

 

תספורת מתאימה יכולה לשנות את המראה החיצוני מהקצה אל הקצה, לשפר את הביטחון העצמי ואפילו לגרום לגבר להיראות גבוה יותר. השאלה הנשאלת היא "מהי התספורת הנכונה?" במאמר זה ננסה לענות על השאלה החשובה הזו ועל שאלות נוספות.

 

איך תדעו מהי התספורת שמתאימה לכם?

 


תספורת מתאימה תשתלב היטב עם מבנה הפנים. מכיוון שקיימים מגוון סוגים של מבני פנים, חשוב שכל גבר יכיר את סוג מבנה פניו ובהתאם למבנה, יבחר את התספורת הנכונה עבורו.

 

למרות שאנו רואים שפע פרצופים מדי יום ואף פרצוף אינו זהה לאחר (מלבד במקרה של תאומים זהים וגם אז לא תמיד), ישנם מספר סוגים מרכזיים של מבני פנים.

 

כדי לעשות סדר בדברים, ריכזנו 4 סוגים של מבני פנים ותספורות שמתאימות לכל אחד מהסוגים הללו:

 

• מבנה פנים עגול – לבעלי מבנה פנים עגול כדאי לבחור בתספורת שתעדן את פניהם ותטשטש את הצורה העגולה, לכן, התספורת המתאימה תהיה זוויתית וחדה. כדי להשיג את המטרה כדאי לבחור בתסרוקת שתכיל מעט נפח בצדדים ותהיה הדוקה לקרקפת. אפשר גם לבחור בתספורת עם בלורית שפונה לצדדים כאשר השיער שבצדי הפנים הדוק לקרקפת.

 

• מבנה פנים ריבועי – לבעלי מבנה פנים ריבועי כדאי לבחור בתספורת שתיצור שבירה בקווים הישרים של הפנים ותהיה יותר עיגולית. תספורת אפשרית תהיה בלורית עם צדדים בעלי נפח. בניגוד לכך – תספורת קצרה והדוקה תדגיש עוד יותר את מבנה הפנים הריבועי.

 

• מבנה פנים אליפסה – בעלי מבנה פנים אליפסה בעצם "זכו" בכל הקופה כי רוב התספורות יחמיאו להם. לגברים אלו יש הרבה יותר חופש והם יכולים לשחק עם התספורת בהתאם לסגנון המועדף עליהם וכמובן – בהתאם לסוג השיער, שגם הוא פרמטר חשוב. יחד עם זאת, לא כדאי עבור בעלי מבנה פנים זה לבחור בפוני מסיבי, משום שהוא יגרום לפנים להראות עגולות יותר.

 

• מבנה פנים משולש – גם לבעלי מבנה פנים משולש קל מאוד למצוא תספורות מתאימות, אבל התספורות שיהלמו אותם בצורה הרבה ביותר יהיו תספורות שופעות וארוכות. גברים אלו יוכלו גם לבחור בתספורת קצוצה. התספורת שלא תתאים להם תהיה בצורה משולשת.

 

חוקים חשובים לבחירת התספורת


יש כמה חוקים חשובים שנוגעים לנושא התספורת, הקפדה על החוקים תסייע בבחירת התספורת המתאימה.

 

להלן 3 חוקים חשובים עליהם יש להקפיד בעת בחירת תספורת:

 

1. רצוי שלא לבחור בתספורת שממשיכה את מבנה הפנים. במידה שמבנה הפנים ריבועי למשל, יש לבחור בתספורת שתשבור את המבנה.

 

2. חשוב להתאים את התספורת גם לסוג השיער ולקו השיער ולא רק למבנה הפנים. השיער יכול להיות מתולתל, חלק, גלי, אפרו, יבש, שמנוני והרשימה עוד ארוכה. יש תסרוקות שלא מתאימות לסוג שיער מסוים, ולכן, יש להתחשב במאפייניו של השיער.

 

3. ביקור תקופתי אצל הספר השכונתי זה טוב ויפה, אבל חשוב להקפיד לטפח את השיער כחלק בלתי נפרד מהשגרה. אין זה אומר שצריך לשבת מול המראה במשך שעות ולמרוח קרמים ותכשירים אחרים בכמויות מסחריות, אבל כן חשוב לבחור את השמפו ואת המוצרים בהתאם לסוג השיער ובהתאם לתסרוקת הנבחרת.

 

ומה לגבי צביעת שיער לגברים?


בשקט בשקט יוצאים להם הגברים מהמערות ומתחילים לדפוק בדלתותיו של העולם המתקדם, עולם שמציב את המראה החיצוני במרכז הבמה. אם אנחנו שמחים שכך הדבר או אם אנחנו לא שמחים, זה כבר נושא אחר, אך זוהי כרגע המציאות.

 

כחלק משינוי הגישה בנוגע למראה החיצוני, נראה שחלק מהגברים מחליטים לצבוע את השיער. אז נכון ששוק צביעת השיער פונה בעיקר לנשים, אך בימינו, גם הגברים לא נשארים מקופחים.

 

חלק מהגברים צובעים את השיער כדי להסתיר את שיערות השיבה. על פני השטח נראה שלא הרבה גברים בוחרים לעשות זאת, ייתכן שריצ'רד גיר בכל זאת עשה עבודה טובה. יחד עם זאת, מראים חלק מהממצאים שהרבה גברים כן צובעים את שיערם אך מכחישים. אחד הגברים שהודו בדבר בפני דלתיים סגורות סיפר שאפילו אשתו לא יודעת שהוא צובע את שערו המאפיר.

 

סקרים שבחנו את הנושא מצאו ש- 27% מהגברים בעלי שיער השיבה יסכימו לצבוע את שערם אם בנות זוגם יעודדו אותם לעשות זאת. 17% מהגברים יצבעו את השיער כדי להיראות צעירים יותר, 6% מהגברים יצבעו את השיער כדי לחזק את הביטחון העצמי, 4.6% מהגברים יצבעו את השיער כדי להכיר בחורות צעירות מגילם ו-4.3% מהגברים יצבעו את שיערם רק בגלל הסיכוי שהמראה החדש יתחבב על בחורות.

 

לצד הניסיון להסתיר את שיערות השיבה כדי לקבל מראה צעיר יותר, בוחרים חלק מהגברים לבקר אצל מעצבי השיער כדי לצבוע את שיערם גם בגילאים צעירים. מסתבר שיש שם לגברים שלא חוששים לטפח את המראה החיצוני שלהם, גברים אלו מכונים בשם: "מטרוסקסואליים". לטרנד צביעת השיער בקרב גברים תרמו ככל הנראה מפורסמים שונים, ביניהם: דייוויד בקהאם, בראד פיט ומפורסמים אחרים.

 

הוחלט לצבוע את השיער? איך לעשות את זה נכון?


אם הוחלט לצבוע את השיער, חשוב לעשות את זה נכון. להלן 4 טיפים לצביעת שיער לגברים:

 

1. לאט ובזהירות – רצוי להתחיל בהדרגה. אם המטרה היא להבהיר את השיער, רצוי להבהיר רק את הקצוות ולבחור בשני גוונים לכל היותר. הבהרת הקצוות תראה טבעית, כך שהדבר לא יהיה בולט בצורה קיצונית והכי חשוב – השיער יראה כאילו שהוא חזר מחופשת קיץ.

 

2. קודם שורשים (ההיפך מהאפשרות הקודמת) – במידה שהשיער בהיר באופן טבעי, ניתן לצבוע את השורשים בגוון בהיר ולצבוע את הקצוות בגוון כהה יותר.

 

3. צביעת כל השיער (אך בהדרגה) – אם רוצים להתחיל בהילוך גבוה יותר, אפשר לצבוע את השורשים בצבע שדומה מאוד לגוון הטבעי. לאחר מכן, ניתן לבחור בצבע שבהיר בגוון אחד יותר מהצבע הטבעי ולצבוע בכל סנטימטר בעת ההתרחקות מהשורשים. לאחר תקופה מסוימת יהיה ניתן להוסיף הבהרה קלה והשינוי לא יהיה בולט משום שהוא יתבצע בהדרגה.

 

4. הבהרת קצוות לשיער מאפיר – אם רוצים לטשטש את השיער המאפיר, אפשר להוסיף לו גוונים. הגוונים ישנו את המראה בצורה ניכרת ולא יגרמו לפגיעה משמעותית בשיער. באמצעות הבהרת קצוות שיער דקים, יהיה ניתן לקבל נפח ולהסתיר את השיער הלבן.

 

לא בבית ספרנו – מספר תסרוקות לא רצויות


לצד התספורות המומלצות, יש לא מעט תספורות שפשוט צריך להוציא מסל האפשרויות. להלן 7 תספורות שלא יתקבלו בבית ספרנו. הצטיידו במעט הומור, אנחנו יוצאים לדרך.

 

מצעד התספורות שיש לומר להן –"לא!"

 

1. שיער קצר למעלה וארוך מאחורה – את התסרוקת הזו ניתן למצוא בעיקר ליד דוכני הלוטו, התספורת לא נפוצה בכלל, ועדיין, יש גברים שבוחרים בה משום מה.

 

2. קוקו – קוקו אולי מתאים לנשים אבל ממש לא לגברים. גבר עם קוקו נראה מיושן ובעידן הקדמה זה ממש לא מתאים.

 

3. תלתלים עם סרט ראש – גברים עם תלתלים וסרט על הראש יכולים להתקבל בברכה רק אם הם חזרו אתמול מטיול ממושך בדרום אמריקה. לאחר שלושה ימים בארץ יש להתחבר למציאות. התסרוקת הזו בכלל מוזרה כשהיא מופיעה על גברים בני שלושים שפשוט לא מסכימים להתבגר.

 

4. מראה הערס – התספורת הזו שמתאפיינת בגילוח בצדדים וקוצים בקודקוד קצת מזכירה זרבוב, אבל לא בטוח שהערס המצוי ידע על מה אנחנו מדברים. יחד עם שפע הג'ל מתקבל מראה בכלל לא נעים לעין.

 

5. פלומת ראש – גברים שמסתובבים עם פלומת ראש לא מוסברת נראים כאילו ששערם לא ראה מקלחת מזה שנים רבות. פלומת הראש יכולה לפגוע במראה החיצוני גם אם הגבר התקשט ולבש טוקסידו (למרות שמה הסיכוי שזה יקרה?)

 

6. מכחישי הקרחות – ברגע שניתן לראות את קו המתאר של הקרחת – זה הזמן לעשות מעשה. כן, השיער שעוד נשאר על הראש יעלם במהירות ולכן יש לגלח את כל הראש - ומהר. התכחשות לדבר תהיה מביכה. יש לזכור שאחת התכונות המושכות ביותר היא היכולת לקבל את המציאות ולהסתגל אליה.

 

7. תלתלים פרועים – אין שום בעיה עם תלתלים, ההיפך – תלתלים הם תספורת יפה מאוד במקרה שיש בהם איזשהו סדר וארגון, אך מראה של גבר עם תלתלים פרועים שלא נחפפו במהלך החודשים האחרונים עשוי לגרום ללא מעט נשים להוציא כנגדו צו הרחקה.

 

לסיכום


בכל הנוגע לתספורות של גברים - חשוב לדעת מאילו תספורות להישמר ואילו תספורות לאמץ. תספורת נכונה שמתאימה למבנה הפנים ולפעמים שינוי צבע השיער, יכולים לגרום לגבר להיראות נפלא וכתוצאה מכך לשפר את הביטחון העצמי בצורה ניכרת.

 

אפשר לדעת מהי התספורת המתאימה על ידי בחינת גברים אחרים בעלי מבנה פנים דומה. בחינת הסובבים תוכל ללמד לא מעט בנוגע לתספורות המתאימות והפחות מחמיאות. כמו כן, אפשר ואף רצוי ללכת לספר מקצועי, לקבל ממנו המלצות ולבקש ממנו להתאים את התספורת.

 

לאחר היציאה מהמספרה יש לשים לב לתגובות הסובבים, לא תמיד כולם יאהבו את המראה החדש, אבל אם האנשים החשובים יאהבו את התוצאה – הרי זה משובח.

 

*** מחירי תספורות לגברים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממעצבי שיער מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומעצבי שיער מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

 

הצעת מחיר לתספורות גברים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
מספרת Heads באר שבע

שעות פעילות: ימי: א, ד, ה - 9:00 - 20:00 יום ב - 9:00 - 19:00 יום ג - 9:00 - 15:00 יום שישי : 9:00 - 15:00
טלפון: 072-2706375
מספרת Heads נס ציונה

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 8:30 - 19:00 יום שישי: 8:30 - 14:30 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773168
מספרת Heads ראשון לציון

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 9:30 - 20:00 יום שישי: 8:30 - 15:00 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773162