×


תפריט נגישות

מחירון רופא עור

כמה עולה טיפולים בתחום רפואת עור?

 

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, בדף זה תמצאו מחירון רופא עור מעודכן לשנת 2023.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות עור בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה חשובה : כרגע באתר כמה עולה אין אפשרות לבקש הצעת מחיר לטיפולי עור מאחר שאין לנו כרגע נותן שירות מומלץ בתחום.

 

ייעוץ והצעת מחיר לטיפולי עור, ללא עלות וללא התחייבות!

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש רופא עור, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 רופאי עור יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי רופא עור טווחי מחירים ועמלות

 

 

מחירון רופא עור עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה טיפולים של רופא עור?


שעת ייעוץ של רופא עור

400-800 ₪

 

שעת ייעוץ של רופא עור דרך קופת חולים

100-200 ₪


טווחי מחירים טיפול בכתמי עור


משחות רפואיות לטיפול בכתמי עור

70-100 ₪ (פר משחה)

 

פילינג כימי

1,500-10,000 ₪

 

טיפול בקרני אור

5,000-7,000 ₪

מחירון הסרת כתמי עור


טווחי מחירים טיפולי מזותרפיה


טיפולי פנים מזותרפיה באמצעות דיקור

2,500-7,000 ₪

 

טיפולי פנים מזותרפיה ללא מחטים

1,000-7,000 ₪

 

סדרת 10 טיפולי מזותרפיה נגד נשירת שיער

7,000-8,000 ₪

 

טיפול בודד לנשירת שיער באמצעות מזותרפיה

800-1,000 ₪

מחירון מזותרפיה


טווחי מחירים הסרת נקודות חן


הסרת נקודת חן על ידי מחט

300-1,000 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי לייזר

300-1,100 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי גלי רדיו

300-1,200 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי חנקן נוזלי

300-1,000 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי הסרה כירורגית

2,000-1,400 ₪

 

הסרת נקודת חן על ידי ניתוח פלסטי

2,000-2,400 ₪

מחירון הסרת נקודות חן

 

טווחי מחירים טיפול בפטרת ציפורניים


מחיר טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר באצבע אחת

1,000-2,500 ₪

 

מחיר טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר ב 10 אצבעות

2,500-7,000 ₪

 

מחיר טיפול טבעי בפטרת ציפורניים  באצבע אחת

350-400 ₪ (מחיר לטיפול בודד)

 

מחיר טיפול טבעי בפטרת ציפורניים ב 10 אצבעות

500-800 ₪ (מחיר לטיפול בודד)

מחירון טיפול בפטרת ציפורניים

 

טיפולים נוספים


טווחי מחירים טיפול באקנה בפנים

200-400 ₪

 

טווחי מחירים סדרת 5 טיפולים בפיגמנטציה

1,200-2,000 ₪

ט.ל.ח

 

 

כל מה שצריך לדעת לפני ביקור אצל רופא עור


איזה בדיקות וטיפולים עושה רופא עור?

 

העור אשר מכסה את גופינו הוא האיבר הכי גדול בגוף ויש לו תפקידים רבים- העור אחראי על סילוק הפסולת מהגוף, מגן על הגוף מפני כניסת מזהמים, מווסת את הטמפרטורה, מגן מפציעות ועוד. מכיוון שהעור כל כך חשוב ומורכב עלול כל נזק או פגם לגרום למחלה או בעיה. כדי לטפל בעור בצורה הטובה ביותר ולמנוע מחלות ובעיות תפקודיות התפתח ענף הדרמטולוגיה- ענף רפואי שמתעסק רק בעור.

 

רופא עור נקרא בשם דרמטולוג. רופאי העור יכולים לתת למטופלים מרשמים לתרופות אנטיביוטיות, לטפל במטופלים באמצעות משחות סטרואידיות, לבצע הסרת שומות במקרים שונים, כמו למשל- כאשר יש שומה מאוד גדולה, כאשר בתוך השומה יש נקודות חומות בגוונים שונים, כאשר יש  שומה בולטת וכו', הם מבצעים מעקב אחרי שומות, מבצעים טיפולים של הסרת נגעים בעור, מבצעים טיפולי מניעת סרטן העור, מבצעים דרמוסקופיה (טכניקת אבחנה שאינה פולשנית אשר מאפשרת לרופא לבחון נגעים שפירים וממאירים בעור) ועוד.

 

כמו כן, יכולים רופאי העור להזריק תכשירים שונים כדי לבצע טיפולים אסתטיים- כמו למשל: העלמת קמטים, מילוי שפתיים, מיצוק העור, מתיחת פנים באמצעות חוטים ועוד. מעבר לזאת יש רופאים שמבצעים השתלות שיער, הסרת שיער, שאיבת שומן ועוד.

 

רפואת העור - חלוקת תחומים


רפואת העור מתחלקת לנושאים רבים- ביניהם: מחלות דלקתיות, אלרגיות בעור, מחלות זיהומיות, מחלות גידוליות ועוד ולכן צריך כל רופא לעבור התמחות ספציפית. ישנם רופאים שמתמחים בתחום רפואת עור של ילדים- תחום שמתמקד במחלות עור שמופיעות בילדות ובמחלות גנטיות, יש רופאים שבוחרים להתמחות ברפואת מין, אחרים מתמחים בדרמטולוגיה פתולוגית, ניתן להתמחות ברפואת עור תעסוקתית אשר מאבחנת ומטפלת באלרגיות שונות, אפשר להתמחות בניתוחי מוס- במסגרתם נכרתים נגעים סרטניים ויש רופאים שמתמחים בתחום רפואת העור האסתטית אשר עוסקת בשיפור מראה העור.

 

להלן מספר בעיות עור ודרכי הטיפול בהן:


פסוריאזיס - פסוריאזיס הינה מחלת עור כרונית שמופיעה בדרגות שונות כך שאנשים שחולים בה יסבלו מתקופות של התקפים למשך כל חייהם. המחלה מתאפיינת בהופעת נגעים קשקשיים במקומות שונים. התקפי המחלה גורמים לגירוד, אדמומיות ויובש אשר עשויים לגרום לכאבים.

 

טיפול בפסוריאזיס - ניתן לטפל במחלה באופן מקומי- באמצעות משחות וקרמים, סטרואידים, תרופות שמכילות ויטמין D, תרופות שמכילות ויטמין A ועוד. חשוב לדעת כי מריחת סטרואידים למשך זמן ממושך או על גבי שטחים גדולים עלולה להוביל להגברת ההתפרצות ושימוש בתרופות שמכילות ויטמין A עשויות לגרום לגירוי בעור, אסורות לשימוש במהלך הריון או הנקה ולא מומלצות עבור נוער וילדים.

 

כמו כן, ניתן לטפל במחלה באמצעות מתוטרקסאט אשר חוסם את הפעילות של החומצה הפולית וכתוצאה מכך מפחית את ההיווצרות של תאי העור החדשים. טיפול לטווח קצר יהיה מלווה בתופעות לוואי רק במקרים נדירים. תופעות הלוואי עשויות להיות פגיעה זמנית בתפקוד של הכבד, דיכוי חיסוני, פגיעה במח העצם ופגיעה בהתפתחות של תאי הזרע (לכן צריכים הגברים המטופלים להשתמש באמצעי מניעה במהלך הטיפול וכ- 3 שבועות לאחר סיומו). הטיפול לא מומלץ עבור חולים במחלות כבד. נוסף על כך, אין לשתות אלכוהול לאורך הטיפול ואין לבצעו במהלך הריון.

 

טיפולים נוספים יכולים להתבצע באמצעות ציקלוספורין אשר עלול לפגוע בתפקוד הכליות ולגרום לעליה בלחץ הדם וניתן לקבל טיפול באמצעות רטינואידים אך הטיפול עלול לגרום לעליה בכמות השומנים בדם, לפגוע בתפקוד הכבד, לגרום ליובש בשפתיים ובדרכי הנשימה ולגרום לנשירת שיער. כמו כן, אסור להרות כשנתיים לאחר סיום הטיפול.

 

טיפול מסוג אחר יכול להיות טיפול פוטותרפיה - טיפול שמתבצע באמצעות חשיפת המטופל אל אור אלוטרה סגול בתחום UVB. אפשר לבצע את הטיפול במרפאות או לרכוש את המנורה ולבצע את הטיפול בבית. נוסף על כך, ניתן לבצע את הטיפול באופן טבעי בים המלח. את טיפול הפוטותרפיה ניתן לשלב עם טבליות פסוראלין שמגבירות את הרגישות של העור אל קרני השמש. חשוב לדעת כי הטבליות גורמות לעור ולעיניים להיות רגישים יותר לשמש ולכן יש להשתמש במשקפיים מיוחדים במשך 42 שעות לפחות לאחר לקיחת התרופה.

 

בעיה נוספת עליה נסביר הינה פטרת ציפורניים. פטרת הציפורניים הינה זיהום בציפורני הרגליים. הזיהום נגרם בעקבות המצאות פטריות אשר נוצרות במקומות לחים וחמים. מדובר על תופעה מוכרת ונפוצה והיא גורמת לציפורניים להיות עבות, צהובות, לבנות או חומות ואפילו עשויה לגרום לניתוק הציפורניים. בטווח הקצר פוגעת הפטרת במראה של הציפורניים ובמידה והיא לא מטופלת כראוי היא עלולה לגרום לפטרת בכפות הרגליים. במידה ומופיע פטרת יש לפנות אל רופא עור אשר יאבחן את הפטרת וייקח דגימה קטנה במעבדה. בדיקת הציפורן תחת מיקרוסקופ ועשיית תרבית תוכל לאפשר לו לאבחן את הפטרת.

 

כ- 10 ימים לפני הבדיקה אין למרוח לק או קרמים על גבי ציפורני הרגליים. הטיפול בפטרת הציפורניים יכול להתבצע באופן מקומי (שימוש בנוזל מסוים פעם ביום, שימוש בלק) או לכלול שימוש בכדורים. תופעות הלוואי של הכדורים נדירות ועשויות להיות כאבי בטן, פריחה, הפרעה זמנית בתפקוד הכבד או שלשול. התופעות חולפות לאחר סיום הטיפול. במידה ומשתמשים בכדור Terbinafine עשוי חוש הטעם לפגע (במקרים נדירים). במידה וניתן טיפול תרופתי יש לעדכן את המטפל ולבצע בדיקת תפקודי כבד ובדיקת ספירת דם לפני הטיפול. לאחר שהתחיל הטיפול יש לבצע בדיקה של תפקודי כבד פעם בחודש. נוסף על כך, לא מומלץ להשתמש בכדורים במהלך הריון או במהלך הנקה.

 

מהן הסממנים המראים אפשרות לסרטן העור?


חשוב מאוד להיות מודעים למצב העור ולבחון את נקודות החן באופן עצמאי מכפות הרגליים עד הראש. חשוב מאוד לבדוק גם מקומות שקשה לראות כמו הגב, ניתן לבדק אותם באמצעות אדם קרוב. יש לציין כי הבדיקה העצמאית אינה מחליפה את הבדיקה של הרופא- עליה נסביר בהמשך. במידה ומגלים נקודת חן שנראית חשודה צריך לפנות אל רופא העור במהירות.

 

נקודת חן שעשויה להיות בעייתית תהיה נקודת חן שיש לה מאפיין אחד או כמה מהמאפיינים הבאים:

 

*בליטה או נגע חדש בעור


*שינוי בנגע- השינוי יכול להיות בגודל, בצבע, בצורה, במרקם, בשטח הפנים ובעובי.


*הנגע יכול להיות בעל מראה שונה מהנגעים האחרים שמופיעים על העור.


*נגעים שלא חולפים במשך כמה שבועות- אלו יכולים להיות נגעים בגוון ורוד או בליטות שנראות זמניות.


* נגע שגורם לגירודים, דימומים או תחושות אחרות.


*פצע שלא מחלים תוך 3 שבועות.


* נגע ורוד שחוזר ונעלם באותו מקום, בעיקר אם הוא חוזר לאחר חשיפה לקרני השמש.


* נגע שכואב, מדמם או מגרד בקלות לאחר שפשוף או מגע.


* פצע שמכוסה בגלד, קשקש או מדמם מעבר ל- 3 שבועות.

 

יש לציין כי הנגעים לא חייבים להיות מסוכנים וגם נגעים שפירים עשויים לגרום להופעת הסימנים שהוזכרו אך במידה והם מופיעים חשוב לפנות אל רופא עור מומחה. הרופא יאבחן את הנגע ויגלה האם מדובר על נגע שפיר או על סרטן העור.

 

חשוב לשים לב אל נגעים שמתפתחים במהירות- תוך מספר שבועות עד חודשים- גם אם נערכה לאחרונה בדיקה אצל רופא עור- במקרים אלו יש לקבוע תור בדחיפות- בצורה זו יהיה ניתן לתת מענה למלנומה שנקראת בשם- "מלנומה קשרית" אשר מתאפיינת בצמיחה לעומק העור בזמן קצר. במידה והאדם לא מקבל טיפול במהירות עלולה המלנומה להגיע אל האיברים הפנימיים.

 

בדיקת שומות - איך מתבצעת בדיקת שומות?


לצערנו, הרבה ישראלים סבלים מגידולי עור. אחת הסיבות לכך היא החשיפה הרבה לקרינת השמש החזקה שיש בישראל. בין מגוון האנשים יש כאלו שנמצאים בסיכון גבוה יותר מאחרים. אנשים שנמצאים בסיכון רב יותר הינם אנשים שיש להם הרבה נקודות חן בגוף, אנשים שחלו במלנומה או סבלנו מגידולים ממאירים בעבר, אנשים שיש להם קרובים שסבלו או שסובלים מגידולים בעור, אנשים שסבלו בעבר מכוויות שמש, אנשים שיש להם עור בהיר ועיניים בהירות, אנשים שנמצאים בחוץ- בשעות האור במשך שעתיים ומעלה, אנשים שגילו בעבר שומות א- טיפיות ועוד. אוכלוסייה זו צריכה להקפיד לבצע מעקב באופן קבוע וללכת אל רופא עור מקצועי אחת לתקופה כדי שהוא יבדוק את נקודות החן השונות אשר עשויות להיות- נקודות חן גדולות על הגב, נקודות חן בפנים, שומות בצורה מוזרה ועוד. כמו כן, יבדוק הרופא מצבים של דימום באזור השומה, יבדוק האם חל שינוי בצורת השומה ויסיר את הנגעים החשודים. מומלץ לבצע אבחון נקודות חן ונגעים פעם בשנה (גם לאנשים שלא נמצאים בקבוצת הסיכון). הקפדה על ביצוע הבדיקות תאפשר לרופא לגלות גם נגעים שהתפתחו באזורים מוסתרים.

 

בדיקת השומות והנגעים מתבצעת באמצעות מיקרוסקופ שנקרא בשם דרמטוסקופ (טכניקת האבחנה נקראת דרמטוסוקפיה). באמצעות המיקרוסקופ ניתן להבחין בנגעים שעלולים להיות מסוכנים. כמו כן, יכול הרופא לצלם נגעים מסוימים או לעשות לכל הנגעים בגוף מיפוי ממוחשב. על ידי שמירת הבדיקות יכול הרופא לבצע השוואות ולגלות שינויים בצבע או בגודל של הנגע- במידה והרופא חושד שמדובר על נגע מסוכן הוא עשוי לכרות אותו. במרבית המקרים מתבצעת כריתת נגע עורי תחת הרדמה מקומית במרפאה שמתמחה בתחום. את הרקמה שנכרתה שולח הרופא לבדיקה פתולוגית אשר קובעת האם הנגע יצא בשלמותו ועד כמה הוא מסוכן.

 

בחלק מהמקרים בהם קיימת נקודת חן מסוכנת יבצע הרופא ביופסיה אשר נקראת בשם אקסיזיה. הבדיקה תתבצע תחת הרדמה מקומית. לאחר שהמקום מורדם מסיר הרופא את הנגע באמצעות חתוך כירורגי ותופר את החתך. הנגע שהוסר ישלח לאבחון במעבדה. לאחר האבחון יקבל הרופא את התשובה ויסביר למטופל על התוצאות.

 

טיפולי רפואה אסתטית - טיפולים קוסמטיים לא פולשניים


כפי שציינו, מבצעים רופאי עור רבים טיפולים קוסמטיים שמטרתם לשפר את העור ולגרום לו להראות מרשים ואסתטי. בין מגוון הטיפולים מבצעים רופאי העור טיפול באקנה. טיפול זה מתבצע באמצעות תרופות, אנטיביוטיקה, פוטותרפיה ועוד. כמו כן, מטפלים רופאי העור בהופעת קמטים באמצעות הזרקות וחומרי מילוי, מבצעים טיפולים שונים של הזנה ורענון של העור, מבצעים טיפולים של הצערה של העור ומיצוק העור, מבצעים טיפול בקמטי הבעה, מבצעים פילינג, עיצוב ומילוי שפתיים ועוד, מבצעים טיפול נגד פיגמנטציה וכו'.

 

אחת משיטות הטיפול הינה מזותרפיה


המזותרפיה מותחת את עור הפנים באמצעות הזרקת ויטמינים בכמות קטנה. הויטמינים מוזרקים באמצעות מחט עדינה אל המקום המטופל ומעוררים את היווצרות האלסטין והקולגן אשר משפרים את הזרימה של הדם. הטיפול מתאים לחלקי גוף שונים- כמו למשל- הצוואר והידיים וגורם לעור להיות מתוח ואסתטי. המזותרפיה מסייעת גם בצמצום הצלוליטיס היא מצמצמת את השומן באזור על ידי הגברת זרימת הדם ומחליקה את העור.

 

מעוניינים למצוא רופא עור מנוסה?


אם אתם סובלים מבעיית עור כלשהי, רוצים לבצע טיפולים אסתטיים או במידה ואתם מעוניינים לבצע בדיקות בריאותיות שונות- (דבר חשוב ביותר!) יהיה עליכם למצוא רופא עור ותיק מנוסה. במידה ואתם מעוניינים למצוא רופא עור פרטי חשוב שתבצעו בחינה מקיפה ותוודאו כי הוא סיים את לימודי רפואת העור, עבר את ההכשרות וההסמכות הדרושות (אלו יכולות להיות הסמכות בתחום בעיות עור, כירורגיה דרמטולוגית, מילוי והעלמת קמטים, פיגמנטציה ועוד) מחזיק ברישיון, מספק טיפולים במצבי חירום ושומר על המרפאה סטרילית ונקייה.

 

מעבר לזאת, יש לבחור ברופא עור סבלני אשר יגרום לכם להרגיש בנוח. בצורה זו תוכלו לשאול כל שאלה ולקבל מענה מלא. רופא עור מקצועי יסביר לכם על תהליך הטיפול, יבצע תיאום ציפיות ויסביר לכם על תופעות הלוואי האפשריות.

 

מעבר לזאת יש לבדוק מהם מחירי הטיפולים ורצוי לערוך השוואת מחירים באמצעות אתרים שונים. תוכלו להקליד את המשפטים: "כמה עולה טיפול אצל רופא עור?", "עלות טיפול אצל רופא עור" או "רופאי עור השוואת מחירים" בשורת החיפוש. מומלץ לבחור ברופא עור שגובה מחיר ממוצע.

 

איך אפשר למצוא רופא עור מנוסה?


תוכלו למצוא רופא עור מקצועי באמצעות קבלת המלצות ממכרים, חברים, קרובי משפחה או קולגות שביצעו טיפולים שונים- כמובן שיש לבדוק האם הרופא עליו קיבלתם המלצה מתמחה בתחום הדרוש לכם. נוסף על כך, תוכלו  לערוך חיפוש בפייסבוק ולבחון דפי עסק של רופאי עור. חלק מדפי העסק מכילים קישור לאתר האינטרנט כך שתוכלו לבדוק אותו. כמו כן, רצוי לשים לב לחוות הדעת ולמספר הלייקים.

 

דרך נוספת למציאת מידע תהיה לערוך חיפוש באינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: "רופא עור המלצות", "רופאי עור מומלצים" או "רופא עור מומלץ" בשורת החיפוש ולמצוא מגוון אתרים רלוונטיים. כאשר תבחנו את האתרים זכרו לבדוק מהו הוותק והניסיון של הרופא, האם הוא סיים את לימודי רפואת העור, עבר את ההכשרות וההסמכות הדרושות, מחזיק ברישיון, שומר על הקליניקה סטרילית, מתמחה בטיפול הדרוש לכם, גובה מחיר הוגן, מספק שירות בשעת חירום וכו'.

 

נוסף על כך, תוכלו לגלוש בפורומים אשר עוסקים בתחום הטיפול הדרוש לכם. תוכלו להקליד את המשפטים: "הסרת כתמים בעור באמצעות חנקן נוזלי פורום", "רופא עור מקצועי פורום", "טיפול במקרים של אסימטריה במבנה השומות פורומים", "בדיקת נקודות חן פורום", "שומה לא יפה פורום" ועוד. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על רופא עור מקצועי ואדיב אשר גובה מחיר הוגן ומלווה את מטופליו לאורך כל הדרך.

 

למצוא את רופא העור המתאים לכם


לאחר שתערכו את הבדיקות הדרושות - תקבלו המלצות מהסובבים, תבדקו את הרופאים השונים באמצעות אתרי האינטרנט ותערכו השוואת מחירים תוכלו לבחור את רופא העור המתאים לכם.

 

צוות כמה עולה מקווים שהצלחתם ללמוד על נושא הבעיות הרפואיות בנושא רפואת העור ולהבין את טווחי המחירים לפי סוגי הטיפולים.

 

לכל בקשה או שאלה נשמח להשיב על שאלותיכם ולסייע לכם, אנא פנו אלינו באמצעות צור קשר כאן באתר ונשמח לעזור.

 

מאחלים לכם למצוא את נותן השירות המקצועי והאדיב באזור מגוריכם.