×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

צביעת שיער

צבע חום לשורשים לבנים
28-03-2024 08:58

צביעת שיער

whatsapp
03-04-2024 11:30

צביעת שיער

תספורת וצבע
03-04-2024 11:32

צביעת שיער

שלום, מעוניינת בגוונים
17-04-2024 09:58

מחירון צבע לשיער

כמה עולה לעשות צבע לשיער במספרה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון צביעת שיער במספרה, מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "צבע לשיער – מסובב לנו את הראש."

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מספרות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לצביעת שיער ממספרות מובילות בישראל, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש צביעת שיער במספרה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מעצבי שיער יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

כמה עולה לעשות צבע לשיער במספרה?

 


טווחי מחירים לפי אורך שיער

 

מחירון צבע לשיער במספרה


צביעת שיער ארוך

130-320 ₪

 

צביעת שיער קצר

70-220 ₪

 

צביעת שורשי השיער

70-200 ₪

 

מחירון צבע לשיער לפי סגנון


צביעת שיער בסגנון "אומברה"

350-800 ₪

 

צביעת שיער בסגנון "אומברה בלונד אפור"

450-1,200 ₪

 

צביעת שיער בסגנון "חום בליאז"

350-900 ₪

 

מחירון גוונים לשיער במספרה


ביצוע גוונים חלקי לשיער ארוך

160-380 ₪

 

ביצוע גוונים מלא לשיער ארוך

320-650 ₪

 

ביצוע גוונים לשיער קצר

120-280 ₪

 

מחירון שטיפת צבעים לשיער במספרה


שטיפת צבע לבעלי שיער ארוך

120-270 ₪

 

שטיפת צבע לבעלי שיער קצר

40-120 ₪

 

**מחירון עודכן בתאריך 30.03.23

ט.ל.ח

 

 

צבע לשיער – מסובב לנו את הראש

 


אם כדי להעניק עניין וסטייל לשיער או כדי להעניק מראה של שיער בריא ובעל נפח, אם כדי לשנות את הלוק ולהתרענן, להסתיר שיער שיבה או כחלק ממרד נעורים – צביעת שיער היא אחד הנושאים הבוערים בעולם אסתטיקה.

 

צבע לשיער יכול לשנות את כל התחושה והמראה שלנו – לגרום לנו להיראות נועזות ושובבות או עדינות ואלגנטיות, לגרום למראה שלנו להיות צעקני ובולט, צעיר ותוסס או מתוחכם ולא שיגרתי. היום השוק כל כך מגוון עד שלא פעם אנו מוצאות את עצמנו מתלבטות בשאלות שונות שנוגעות לנושא.

 

שאלות שקשורות לעולם צביעת השיער ומספר מילים על צבע שיער לגבר

 


במדריך זה ננסה לענות על שלוש שאלות מרכזיות שמהוות חלק בלתי נפרד מעולם צביעת השיער. אגב, לפני שנתחיל חשוב לנו לציין שגם גברים צובעים בימינו את השיער – אם כדי לשנות את המראה ולקבל "לוק" אחר או לצורך צביעת שיער לבן. יחד עם זאת, ברור שהתחום פונה בעיקר לנשים.

 

כשמדובר על בני שלושים ומעלה, נראה שרובם לא צובעים את השיער, ככלל, השיער הלבן נחשב לסקסי וכל עוד יש לגבר שיער (בעיקר בישראל) – הרי זה משובח וזה בכלל לא משנה שהמלנין שבגופו החל לנטוש את הזירה. בכל אופן, מכיוון שהשוק נשלט על ידי נשים – המאמר נכתב בלשון נקבה.

 

 

מתי לצבוע בבית ומתי לעשות צבע במספרה?

 


כדי לענות על שאלה זו יש להתייחס למספר גורמים. אחד הגורמים הוא הצבע שהצובעת מעוניינת לקבל. במקרה שמדובר על צבע אדום, חום או שחור, יהיה קל יחסית לבצע את הצביעה בבית, אך במקרה שהצבע המבוקש הוא בלונדיני, יהיה יותר קשה לצבוע את השיער בבית.

 

באופן כללי, אם לא רוצים להסתכן, עדיף ללכת למספרה משום שהספר יוכל לסייע לצובעת לבחור את הגוון הנכון עבורה וידע כיצד להגיע לאותו גוון על ידי ערבוב צבעים. פעמים רבות יש לנטרל פיגמנטים כדי להגיע למטרה וכלל לא פשוט לעשות זאת.

 

כמו כן, לא קל לצבוע את השיער בגוונים משום שיש צורך במיומנות רבה. גוונים לשיער שנעשים בצורה לא נכונה עשויים לפגוע בתספורת בצורה משמעותית. כדי ליצור גוונים יש להתחשב בצבע הפנים של האשה ובצבע שערה. במקרים בהם השיער צבוע, יהיה צורך בחומרים חזקים יותר כאשר במקרים בהם השיער טבעי, יהיה ניתן לבחור בחומרים פחות חזקים.

 

בנוגע לגוון העור של האשה חשוב להיזהר עם הצבע – במקרה שגוון העור צהבהב או מאוד בהיר, לא יתאים לאשה לצבוע לבלונדיני. מעבר לזאת, יש נשים שלא יודעות איזה צבע שיער באמת מתאים להן ורוצות לבחור צבעים אופנתיים לשיער או למשל צבע כמו של שחקנית מפורסמת (זוכרות את הסגידה לשיער של ג'ניפר אניסטון?), ספר מקצועי ידע כיצד להסביר ללקוחה מהו צבע השיער שבאמת מתאים לה וכמובן – איך להגיע אליו. אם היא תתייחס לדבריו או לא – זה כבר עניין שלה אבל הרבה פעמים הספרים מצליחים במשימה והתוצאה המתקבלת מרשימה.

 

סיבות נוספות שגורמות לצביעה במספרה להיות עדיפה על פני צביעה בבית הן שרק אדם אחר יכול לראות את הראש במלואו – דבר שמגדיל את הסיכוי לצבוע את השיער באופן אחיד ומשום שלאחר הצביעה לא צריך להתחיל לנקות את האזור. מעבר לזאת, עבור נשים רבות מדובר על בילוי בפני עצמו.

 

יחד עם זאת, יש לא מעט סיבות שגורמות לצביעה בבית להיות עדיפה על פני צביעה במספרה. השיקולים המרכזיים הם כסף וזמן. צבע לשיער במספרה עולה הרבה יותר מצביעה בבית, על אחת כמה וכמה כשהבילוי הופך לקבוע. כמו כן, עשויה הצביעה במספרה (ובעיקר במספרה מפונפנת) לגזול שעות ארוכות. נשים שצובעות את השיער בבית יכולות לבצע מספר פעולות בו זמנית, כמו למשל: לכבס, לבשל ולהדיח כלים, כמובן שיש להיזהר כדי שהצבע לא ינזל.

 

סיבה אחרת שגורמת לנשים להעדיף לצבוע את השיער בבית היא שככה ניתן לדעת באילו חומרים משתמשים, במידה שלא סומכים על הספר הרי שמדובר על פרמטר חשוב.

 

אחת ההמלצות שניתן לתת לנשים שמתלבטות בין האפשרות ללכת למספרה ובין האפשרות לצבוע את השיער בבית נוגעת לנושא התאמת צבע שיער. ההמלצה היא לבצע את הצביעה הראשונה במספרה, כך יהיה ניתן לדעת מהו הגוון המתאים.

 

 

איך להתאים צבע לשיער?

 


התאמת צבע לשיער היא מלאכה של ממש. כלל לא מספיק לקום בבוקרו של יום ולהכריז: "אני רוצה להיות בלונדינית", כלומר... זה אפשרי, אבל ייתכן שהתוצאה שתתקבל לא תהיה משביעת רצון.

 

כדי להתאים את צבע השיער יש להתחשב בגורמים שונים.

 

הגורם הראשון והחשוב ביותר הוא גוון העור. לבעלות גוון עור בהיר וורדרד יתאימו גווני חום בהירים כאשר לבעלות צבע עור בינוני – כהה בגוון קר יתאימו צבעים כהים. לבעלות עור בהיר בגוון חם יתאימו הצבעים: חום בהיר בשילוב גוונים זהובים, בלונד אדמדם או שטני ולבעלות עור כהה יתאים בין היתר צבע בגוון שוקולד.

 

הגורם השני בו יש להתחשב בעת בחירת צבע לשיער הוא הבריאות של השיער. לא מומלץ עבור נשים ששערן חלש להבהיר את השיער. הסיבה לכך היא שהבהרת השיער דורשת ממנו לעבור תהליכים כימיים חזקים ביותר – הרבה יותר מאשר בצביעה רגילה. מעבר לזאת, עדיף לאשה שסובלת מנשירה לצבוע את שיערה בגוון כהה מאשר צבע בלונד משום שגוון כהה מסייע בהסתרת נשירה.

 

פרמטר נוסף בו יש להתחשב הוא צבע העיניים. לצבע עיניים בהיר מתאים מאוד צבע שיער ג'ינג'י כאשר לצבע עיניים חום מתאים מאוד גוון בלונד עדין וחום ערמוני. נוסף על שלושת הגורמים הללו חשוב להתאים את צבע השיער לאופי, לסגנון הלבוש ולסגנון החיים. אם מדובר על אשה שכבר התנסתה בצבעים שונים, היא תוכל לדעת איזה צבע גרם לה להרגיש טוב. כמובן שגם ההתבגרות גורמת לשינוי בטעם האישי, ועדיין ניתן להתחשב בזמנים עברו.

 

שלושה גורמים נוספים בהם ניתן להתחשב הם: מקום העבודה, חיי החברה והאופנה. אך כפי שציינו – אין להסתמך רק על האופנה ועל הדוגמניות היפות שמציצות מתוך קטלוג צבעי השיער משום שצבע שמתאים לדוגמנית לא תמיד יתאים למתבוננת.

 

 

איך לבחור צבע לשיער?

 

 

צבע לשיער סופר פארם – משימה "מסמרת שערות": הרבה נשים שמעוניינות לצבוע את השיער בבית והולכות לסופרפארם כדי לרכוש צבע, מוצאות את עצמן עומדות מול המדפים ומתלבטות. המבחר העצום של הצבעים, החומרים והסגנונות עשוי לבלבל כל אחת ואף לגזול זמן רב. האם לבחור בצבע חינה לשיער? צבע שיער טבעי? צבע לשיער ללא אמוניה? צבע אורגני לשיער? צבע לשיער שטני? ההיצע שעומד על המדף מאיים ביותר.

 

היתרון המשמעותי שחל במהלך השנים האחרונות הוא העלייה ברמת המודעות בנוגע לבריאות השיער, כך שניתן למצוא חומרים שמחזקים את השיער, מכילים שמנים, מלחים טבעיים, ויטמינים ומרגיעים את הקרקפת.

 

יחד עם זאת, חשוב להקפיד להשתמש בחומרי צביעה ניטרליים שלא מכילים אמוניה ובעלי אחוז חמצן נמוך. עבור צעירים ששערם עוד לא נפגע כתוצאה מאקלים או פגעי הזמן רצוי לבחור בחינה, צבעים חד פעמיים, צבעים טבעיים לשיער ושטיפות.

 

אם בוחנים את החברות המובילות בשוק ניתן לראות את השמות: אינדולה, קולסטון, לוריאל ( שמציעה בין היתר צבע לשיער שיורד בחפיפה) וחברות נוספות. חברה אחרת שמבטיחה חומרי צביעה שמבוססים על 60% שמנים טבעיים היא גרנייה. צבע לשיער גרנייה אינו מכיל אמוניה ולכן פחות מזיק לשיער (לפי התאוריה).

 

כדי לבחור צבע לשיער חשוב לבדוק איזו חברה ייצרה אותו ואיפה הוא מיוצר, אילו חומרים הוא מכיל והאם הוא מכיל גם חומרים שמזינים את השיער ומעניקים לו לחות. כמובן שחשוב לקבל המלצות מנשים ולבקש מידע על חברות ומותגי צבע לשיער מובילים.

 

הכי קל, נוח ופשוט לקפוץ למספרה, ולתת לספר להציע לך גוון צבע שיער מתאים. נכון שיותר יקר לעשות צבע לשיער במספרה מאשר לצבוע את השיער לבד בבית, אך גם התוצאות הן הבדל של שמים וארץ וכנ"ל לגבי ההרגשה שלך.

 

 

לסיום - 3 עצות לצביעת שיער בבית

 


ישנן מגוון המלצות שניתנות לנשים שמחליטות לצבוע את שערן בבית. בין שלל העצות הללו בחרנו לציין 3 טיפים חשובים:

 

1. לא כדאי לשנות את צבע השיער לצבע בהיר או כהה יותר משני גוונים מצבע השיער הטבעי. אם ההחלטה היא לבצע שינוי קיצוני יש לבצעו רק במספרה איכותית.

 

2. בעת צביעת השיער יש להקפיד לקחת זמנים. כדי לדעת מתי להסיר את הצבע יש לקרוא את ההוראות בטרם הצביעה. אם הצבע יישאר יותר מדי זמן על הראש הוא יפגע לא רק בגוון אלא גם בבריאות של השיער.

 

3. אין להסתמך על צבע השיער שמופיע על האריזה משום שהתמונה עלולה להטעות. יש לקרוא היטב את התיאור שרשום על האריזה, התיאור יכלול הסבר מפורט על הגוון.

 

 

האם צבע שיערך מתאים לאופי שלך?

 

 

שיער בצבע גוון שחור

 

 

שיער בצבע גוון כחול

 

 

שיער בצבע גוון חום

 

 

שיער בצבע גוון אדום

 

 

שיער בצבע גוון סגול

 

 

שיער בצבע גוון כתום

 

 

שיער בצבע גוון בלונד

 

 

שיער בצבע גוון תכלת

 

 

שיער בצבע גוון ירוק

 

 

שיער בצבע גוון ורוד

 

 

*** מחירי צביעת שיער במספרה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקציה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ממספרות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא טופס בקשה להצעת מחיר אשר מופיע בחלק העליון של הדף, ומעצבי שיער מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

הצעת מחיר לצביעת שיער במספרה

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
מספרת Heads באר שבע

שעות פעילות: ימי: א, ד, ה - 9:00 - 20:00 יום ב - 9:00 - 19:00 יום ג - 9:00 - 15:00 יום שישי : 9:00 - 15:00
טלפון: 072-2706375
מספרת Heads נס ציונה

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 8:30 - 19:00 יום שישי: 8:30 - 14:30 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773168
מספרת Heads ראשון לציון

שעות פעילות: ימי: א, ג, ד, ה - 9:30 - 20:00 יום שישי: 8:30 - 15:00 יום שני ושבת - הסניף סגור!
טלפון: 072-2773162