×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

עורך דין תעבורה

שלילת רישיון נהיגה
03-03-2024 11:09

עורך דין תעבורה

שלום צריכה יעוץ,בן שלי חייל ,נהג באוטו ונכנס בתאונת שרשרת,הוא עצר בפקק,ומאחורה נכנסו בו במהירות רבה,וכתוצאה מכך הבן נכנס באוטו מקדימה .מישהיה מאחורה אין לו ביטוח,ולבן שלי רק ביטוח חובה.היתה גם בת שלי נוסעת באוטו איתו ,נסעה באמבולנס לבית חולים.השאלה מה עושים איך מתנהלים,זאתי מקדימה הביטוח שלה תתבע אותנו,אוטו שלה הורידו מה כביש,גם אוטו שלנו טוטלס מה עושים כמה יעלה לי עורך דין ואיזה צריך ע.דין יש כמה תיקים פה הבנתי,נגד זה שמאחורה והגנה נגד זה שמקדימה
04-03-2024 09:30

עורך דין תעבורה

שלום רב! מבקש לצור קשר משעות הבוקר ועד 13:00. תודה!
04-03-2024 11:47

עורך דין תעבורה

אתם מתעסקים בדוחות חניה איזה 11 של מצלמות שצלמו אותי ברמת גן והם לא נשלחו לי בדואר ורק עכשיו אני נכנס לפי מספר רכב ואני רואה שיש מלא דוחות ועוד שכבר עבר זמנם וזה טפח לעורך דין
10-03-2024 17:38

עורך דין תעבורה

whatsapp
24-03-2024 20:25

מחירון עורך דין תאונות דרכים

 

כמה עולה שירות של עורך דין תאונות דרכים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין תאונות דרכים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך לבחור עורך דין תאונות דרכים?" 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין תאונות דרכים, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תאונות דרכים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירות עורך דין תאונות דרכים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון עורך דין תאונות דרכים עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

ייעוץ בתחום תאונות דרכים

 

שכר טרחה מינימלי לפגישה אחת
550 – 500 ₪


ייעוץ עורך דין כולל אפיון מסמכים
1,000 – 900 ₪


כתיבת מכתבי התראות
250 – 300 ₪


כתיבת תצהירים
400 – 450 ₪


הכנת כתב הרשאה
400 – 450 ₪


הכנה וכתיבת חוות דעת משפטיות
950 – 900 ₪


עמלת עורך דין נזיקין בנושא תאונות דרכים
8-13% מערך התביעה


במידה ולא הוגשה תביעה לבית משפט
8% מערך התביעה


במידה והוגשה תביעה לבית משפט והסתיימה בפשרה
11% מערך התביעה


במידה והוגשה תביעה לבית משפט ואין פשרה
13% מערך התביעה


טווחי מחירים ועמלות תביעות נזיקין


תביעות נזיקין בסכום שלא יעלה על
161,238 ₪
15% מהסכום הנפסק


תביעות נזיקין בסכומים שנעים בין
161,238 עד 403,096 ₪
12.5% מהסכום הנפסק


תביעות נזיקין בסכום שמעל
403,096 ₪
10% מהסכום הנפסק


עמלת עורך דין נזיקין בנושא תביעות לקצבאות חודשיות


תביעות קצבאות בסכום שלא יעלה על
549.48 ₪ לחודש
15% מסכום התביעה


תביעות נזיקין בסכומים שנעים בין
549.48 עד 2233.68 ₪ בחודש
10% מסכום התביעה


תביעות נזיקין בסכומים שנעים בין
2233.68 עד 21,950.58 ₪ בחודש
10% - 4 מסכום התביעה

 

איך לבחור עורך דין תאונות דרכים?

 

מניתוח שנערך על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נמצא שחלה ירידה במספרן של תאונות הדרכים שהתרחשו בשנת 2018 ( 285) לעומת שנת 2017 (323).

 

מספרם של ההרוגים ירד אף הוא. בשנת 2017 נהרגו 364 אנשים כתוצאה מתאונות דרכים ובשנת 2018 נהרגו 315 אנשים כתוצאה מתאונות דרכים.

 

לצד הנתונים הללו נמצא כי מספר ההרוגים בתאונות בהן היו מעורבים אופניים חשמליים עלה מ- 7 ל- 19 במהלך שנת 2018.

 

למרות שניתן לראות ירידה במספר תאונות הדרכים ובמספרם של ההרוגים, עדיין מדובר בנתונים מדאיגים ביותר.

 

תאונות דרכים כגון: תאונות רכב, תאונות אופנוע, תאונות דריסה של הולך רגל ותאונות אחרות יכולות לשנות את כל החיים ברגע אחד – לגרום לנזקים קשים, נכות ואף למוות.

 

תביעות חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים

 

במקרים בהם אדם נפגע כתוצאה מתאונת דרכים, מגיע לו לקבל פיצויים. חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים מסדיר את תחום הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים בארץ ישראל.

 

הבעיה המרכזית במקרה של תאונות דרכים היא שהנפגעים צריכים להוכיח שנגרם להם נזק בשל רשלנותו של הנתבע.

 

במקרים בהם הנתבע לא התרשל, במקרים בהם אי אפשר להוכיח שהנתבע התרשל, במקרים בהם לא ניתן למצוא את גורם הנזק ובמקרים בהם הנפגע גרם לנזק – לא יינתן פיצוי.

 

באמצעות חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים אפשר להבטיח שהנפגעים יפוצו.

 

כדי לקיים את החוק, אחראים הנהגים שהיו מעורבים בתאונת דרכים על הנפגעים ומחויבים בביטוח שיכסה גם על מקרים של תאונה עצמית.

 

תאונות דרכים כתאונת עבודה ותאונות דרכים כתאונה "רגילה"

 

כדי להבין את נושא תאונות הדרכים בהקשר של פיצויים, יש להבחין בין שני מקרים: המקרה הראשון הוא תאונות דרכים רגילות והמקרה השני הוא תאונות דרכים שחלות בדרך לעבודה.

 

תאונת דרכים רגילה – תאונת דרכים רגילה היא תאונה שלא חלה במסגרת העבודה. במקרה שחלה תאונה מסוג זה, מוגשת התביעה אל חברת הביטוח או במידה וישנם – אל ביטוחים פרטיים. את התביעה ניתן להגיש רק כאשר יש רישיון נהיגה בתוקף וביטוח חובה בתוקף.

 

במקרה שהאדם שנפגע הינו הולך רגל, תוגש התביעה אל ביטוח החובה של הנהג כל עוד הביטוח שלו בתוקף. במידה שהביטוח של הנהג אינו בתוקף, יש להגיש את התביעה לקרן פיצוי לנפגעי תאונות דרכים בשם: "קרנית".

 

גם אדם שנפגע כתוצאה מנסיעה ברכב עם נהג שלא החזיק בביטוח יכול להגיש תביעה לקרנית. יש לציין שהנהג לא יכול לתבוע את קרנית, במידה שהוא יחליט להגיש תביעה, הוא יוכל לתבוע את הפוגע בתביעת נזיקין.

 

הגשת תביעה לביטוח במקרה של תאונה "רגילה"

 

לאחר תאונת דרכים

 

כל סוג של תאונת דרכים, חשוב מאוד לבצע בדיקה רפואית. במידה שהפגיעה גרמה לכאבים או לנזק, יש לפנות אל עורך דין שמתמחה בנזיקין.

 

עורך דין שמתמחה בנזיקין יסייע לנפגע להגיש תביעה לחברת הביטוח. במידה שהנפגע נהג ברכב, עליו להגיש את התביעה לחברת הביטוח שלו.

 

במידה שהנפגע הוא הנוסע, עליו להגיש את התביעה לחברת הביטוח של האדם שנהג ברכב בו הוא נסע.

 

במידה שהנפגע נפגע במהלך הליכה ברגל, עליו להגיש את התביעה לחברת הביטוח בה מבוטח נהג הרכב שפגע בו.

 

ניתן להגיש את המסמכים לקרנית או לביטוח החובה לאחר 6 חודשים ממועד התאונה.

 

בשלב זה נעשה מצבו של הנפגע קבוע. במקרים בהם הכאבים או הנזקים חלפו, ניתן לסיים עם התביעה בלי להמתין במשך 6 חודשים.

 

בחלק מהמקרים מציעה חברת הביטוח פיצוי שמשקף נכות.

 

במקרים אלו ניתן לשקול את האפשרות לסיים את התביעה.

 

במקרה שהאדם שנפגע ועורך הדין סבורים שהפיצוי שחברת הביטוח הציעה נמוך מדי, ניתן לפנות אל בית משפט השלום ולהגיש תביעה נזיקית.

 

במידה שתוגש תביעה לבית משפט השלום, יכולה התביעה להגיע לסכום של עד 2.5 מיליון ₪. כמו כן, ניתן להגיש תביעה בסכום גבוה יותר לבית המשפט המחוזי.

 

גובה הפיצוי

 

גם אם מדובר על פציעה זעירה, יינתן פיצוי חד פעמי.

 

סכום הפיצוי תלוי בגיל הנפגע, השכר שהוא מרוויח ובמידה שנקבעו לו אחוזי נכות יחושב סכום הפיצוי גם בהתאם לאחוזים אלו.

 

במקרים בהם הנפגע קטין, יחושב הפיצוי לפי השכר הממוצע במשק.

 

תאונת דרכים שהתרחשה במסגרת העבודה

 

תאונת דרכים במסגרת העבודה היא תאונה שהתרחשה בדרך לעבודה או לחילופין – בדרך חזרה מהעבודה. במקרים רבים עולה השאלה "מה קורה אם חלה סטייה מהדרך הרגילה?", התשובה לשאלה היא שהתאונה לא תוכר בתור תאונת עבודה כל עוד חלה סטייה משמעותית מהדרך הרגילה.

 

חשוב לדעת שגם במקרה שחלה סטייה, ישנם מקרים בהם התאונה כן תחשב לתאונת עבודה, מקרים אלו חלים על מצבים בהם העובד מילא חובה כלשהי שקשורה לעבודה, כאשר העובד סטה מהדרך כדי ללוות את הילדים לגן וכאשר העובד סטה מהדרך כדי לקיים מצוות תפילה בבוקר. בניגוד לך – סטייה מהדרך לצורך תפילת צהריים או תפילת ערב אינה מוכרת בתור תאונת עבודה.

 

במקרים בהם מדובר על פגיעה משמעותית, ניתן לתבוע 2 גורמים: את ביטוח החובה ואת הביטוח הלאומי. במקרה שהנפגע לא תובע את הביטוח הלאומי הוא מפסיד. ההפסד נובע מכך שחברת הביטוח תקזז מהסכום שהביטוח הלאומי היה משלם לנפגע.

 

כדי לתבוע את הביטוח הלאומי יש להגיש טפסים שונים. כמו כן, ניתן לעבור בדיקה במסגרת ועדה רפואית כדי לקבוע נכות עבודה. קביעת אחוזי הנכות תחייב את חברת הביטוח ובית המשפט.

 

האדם שנפגע כתוצאה מתאונת הדרכים יקבל מהביטוח הלאומי 75% משכרו לאורך חופשת המחלה. התשלום יינתן למשך 91 ימים במקרה שהחופשה רצופה. לאחר 3 חודשים תוגש תביעה לנכות מהעבודה.

 

הביטוח הלאומי יכול לקבוע לנפגע נכות זמנית. במידה שהנפגע לא עובד, הוא יכול להגיש בקשה למעמד של נכה נזקק. נכה נזקק מקבל פיצוי מלא למשך 4 חודשים לכל תקופה.

 

נכות צמיתה (קבועה) תקבע לאחר תקופה מסוימת. במידה שההכנסה של הנפגע ירדה בצורה משמעותית, הוא יוכל להפעיל את תקנה מספר 15 של הביטוח הלאומי במטרה להגדיל את סכום הנכות הקבועה.

 

הביטוח הלאומי יפצה את הנפגע רק במקרה שנקבעה נכות קבועה של לפחות 9%.

 

במידה שהנכות הקבועה שנקבעה נעה בין 9%-19%, יינתן תשלום חד פעמי. במקרה שהנכות הקבועה עומדת על 20% ומעלה, תינתן קצבה חודשית.

 

במידה שהנפגע קיבל קצבה חודשית לאורך תקופה, הגיע לגיל הפנסיה וזכאי לקבלת קצבת זקנה, הוא יקבל מהביטוח הלאומי את הסכום הגבוה מבין הקצבאות.

 

בחירת עורך דין תאונות דרכים

 

תאונות דרכים הן נושא מורכב, רגיש וכואב ביותר. מכיוון שמדובר על נושא כה קשה ומורכב, זקוקים אנשים שנפגעו במהלך תאונת דרכים לסיוע של עורך דין שמתמחה בתחום. עורך דין מתאים יתמחה בנזיקין, נזקי גוף ותאונות דרכים בלבד.

 

חשוב  וודא שאותו עורך דין מייצג רק נפגעים. עורכי דין שמייצגים גם נפגעי תאונות דרכים וגם חברות ביטוח עשויים להימצא בסיטואציה של ניגוד עניינים. 

 

חשוב מאוד לבחור בעורך דין שצבר ניסיון נרחב ויודע כיצד לספק ייצוג מול ביטוח לאומי, כיצד לנהוג עם חברות הביטוח וכיצד להצליח למצות את זכויותיו של הנפגע.

 

מעבר לזאת, כדאי לבחון אתרים שונים של עורכי דין שמתמחים בתחום אך לא להסתמך על האתרים באופן בלעדי.

 

רצוי מאוד לפנות אל אנשים שנפגעו בתאונת דרכים ולבקש מהם המלצות על עורך דין שמתמחה בתחום.

 

עצה נוספת תהיה לבחון את עורך הדין ולבדוק האם הוא מזהה את שמות עצמות הגוף. עורך דין שמתחמק ממתן תשובה - לא מתמחה בתאונות דרכים.

 

כמו כן, יש לבדוק מהו התשלום שגובה עורך הדין. לא כדאי לבחור בעורך דין שגובה תשלום נמוך באופן קיצוני.

 

ההצעה האחרונה היא לסמוך על התחושה האישית והאינטואיציה ולבחור רק בעורך דין שנותן תחושה שניתן לסמוך עליו.

 

הבהרה


מחירי שירות של עורך דין תאונות דרכים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

ייעוץ ראשוני בחינם מעורך דין תאונות דרכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.