×


תפריט נגישות

מחירון עורך דין נכי צהל

 

כמה עולה שירות של עורך דין נכי צה"ל?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון עורך דין נכי צה"ל מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך לבחור עורך דין לייצוג נכי צה"ל בעידן האינטרנט" 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של עורכי דין לענייני נכי צה"ל בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר מעורכי דין נכי צה"ל, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין נכי צה"ל, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי שירות עורך דין נכי צה"ל וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון עורך דין נכי צה"ל עודכן בתאריך 25.08.23

ט.ל.ח

 

כמה עולה שירות של עורך דין נכי צה"ל?

 

עמלת מומחה עורך דין נכי צה"ל
 10-15% מערך התביעה

 

שעת ייעוץ מומחה עורך דין נכי צה"ל , עורך דין צבאי
100-300 ₪

 

 

איך לבחור עורך דין לייצוג נכי צה"ל בעידן האינטרנט

 

לרוב הישראלים יש מערכת יחסים מורכבת מאוד עם צה"ל. חובת הגיוס לעומת הפטריוטיות ולעומת הרצון בחופש, הסכנה לעומת החובה המוסרית.

 

כל אלו הופכים את השירות במערכת הענקית והקפדנית הזו ללא פשוט בכלל.

 

אם נפגעתם פיזית או נפשית במהלך השירות שלכם, קבע או סדיר, אתם בוודאי יודעים כי מגיעים לכם פיצויים ממערכת הביטחון.

 

זה נכון גם למשרתים במשמר הגבול, במשרד הביטחון, בשב"כ ובמוסד.

 

אנו מקווים שלאחר קריאת הכתבה, תדעו איך לבחור בקלות משרד עורכי דין מומלץ לייצוג נכי צה"ל שייצג אתכם.

 

אילו סיבות יש לתבוע פיצויים מצה"ל?

 

לפני שאתם בכלל ניגשים לתבוע את הצבא, עניין מורכב בפני עצמו עליו נדבר עוד בהמשך, עליכם לדעת האם יש לכם סיבה טובה לעשות כן.

 

איתור זכויות והטבות לנכי צה"ל אפשרי באמצעות פנייה אל ארגון נכי צה"ל. כל פציעה פיזית שנגרמה במהלך השירות היא עילה הגיונית לתביעה.

 

חשוב לשים לב שגם פגיעה נפשית, כמו יצירת לחץ מוגזם או מחלות דחק פוסט טראומתי הן סיבה לתביעת פיצויים.

 

גם אזרחים שנפגעו בפיגועי טרור זכאים לתבוע את מערכת הביטחון על פגיעה ונכות קבועה, וגם עליהם להיות מיוצגים ע"י עורך דין מתאים.

 

לשם מה יש לי צורך בעורך דין מיוחד לייצוג נכי צה"ל?

 

ייצוג נכה צה"ל הוא משימה לא פשוטה עבור כל עורך דין. מלבד ההיכרות המעמיקה עם עולם המשפטים, הנדרשת עבור כל תביעה שהיא, יש גם צורך בהבנה של מערכת הביטחון, של צה"ל בפרט, ושל האופן שבו היא פועלת מול חייליה.

 

נוסף על כל אלו, יש גם צורך בהבנה רפואית מסוימת, שתעזור לעורך הדין לקבוע אחוזי נכות ולהבין למעשה את פוטנציאל התביעה.

 

פעמים רבות, גם התובע בעצמו לא מבין את חומרת הפגיעה שחווה, ואת פוטנציאל הפיצויים שעומד מולו במידה וינצח בתביעה מול הצבא או משרד הביטחון.

 

לתבוע את הצבא זה לא עניין פשוט

 

כפי שכבר ציינו, צה"ל הוא מערכת ענקית ומורכבת, שגם הוא חלק ממערכת גדולה עוד יותר – משרד הביטחון. במערכת הזו יש חיילים רבים שכפופים לה, חלק מהם יתבעו בשלב זה או אחר, ולכן לשתי המערכות הגדולות עורכי דין מומחים משלה.

 

תביעות מול אגף השיקום ומערכת הביטחון יכולות להפוך לסבוכות מאוד, להיות מתישות מבחינה ביורוקרטית ונפשית, ועלולות להסתיים במפח נפש עבור התובע.

 

משום כך יש צורך בשירותיו של עורך דין נכי צה"ל מומלץ, שיכיר את המערכת ואת אופן פעולתה, ויוכל כך לזרז תהליכים למען הלקוח.

 

חפשו את החברים שלכם – הם יכולים לעזור מאוד

 

טוב שם טוב משמן טוב, ואין דרך טובה יותר למצוא עורך דין עם שם טוב מאשר מלקוחות קודמים. עליכם למצוא נכה צה"ל או נפגע צבא שהגיש בקשה דומה לזו שלכם, ובעזרת עורך הדין שלו יוכל לדווח לכם על תוצאות מעודדות.

 

הדרך הפשוטה ביותר לעשות את זה, היא להיכנס אל פורטל נכי צה"ל באינטרנט.

 

מלבד פרטים על זכויות נכי צה"ל, אופן ההכרה בתור נכה צה"ל ועדכונים לגבי מצבכם מול המדינה, תוכלו להיכנס אל פורום נכי צה"ל, שם תוכלו להתייעץ ולשמוע ממאות חיילים לשעבר, שהתמודדו עם אותם קשיים כמוכם בדיוק.

 

האם הציעו לכם חוות דעת של רופא מומחה?

 

עם כמה שנדרש מעורך דין לייצוג נכי צה"ל לשמש בתור מעין רופא, כמובן שהוא אינו רופא, ובמיוחד לא רופא שמתמחה דווקא בסוג הפציעה שאתם כלקוחות חווים.

 

משום כך, לפני ייצוג מול אגף השיקום בצה"ל, עורכי דין מקצועיים רבים משתמשים בשירותיהם של רופאים מומחים.

 

רופאים אלו הם "בצד שלכם" וגם הם, כמו עורך הדין שלכם, רוצים לראות אתכם מקבלים את מירב הפיצויים על המחיר הפיזי והנפשי ששילמתם תמורת שירותכם את המדינה. חפשו עור

 

ייצוג נכי צה"ל הוא התמחות בפני עצמה

 

כפי שציינו, ייצוג נכים הוא משימה לא פשוטה עבור עורך הדין שלכם, שנדרש לתפקד גם בתור משפטן, גם בתור קצין וגם בתור מעין רופא.

 

עליו להכיר את זכויות נכי צה"ל בישראל, לדעת כיצד להעריך את אחוזי הנכות שלכם ולהכיר הרבה מקרים קודמים ששימשו תקדים, כדי שיוכל לייצג אתכם כהלכה מול מערכת שתעדיף להעניק לכם פיצויים נמוכים ככל הניתן.

 

עורך דין נכי צה"ל מומלץ הוא עורך דין עם התמחות ספציפית בתחום, כמו עו"ד לענייני נדל"ן או עורך דין פלילי. אל תתפשרו על אף אחד אחר – רק מומחה.

 

תפקיד עורך הדין בקביעת אחוזי הנכות שלכם

 

בדרך כלל, אחוזי הנכות נקבעים בצורה קרה על ידי רופא שמציין את הפגיעה המיידית ואת הפגיעה ארוכת הטווח בתובע. לעומת זאת, לעורך הדין יש כוח רב להשפיע על החלטה זו.

 

חשבו למשל על ההשפעות הנפשיות שיש לפגיעה פיזית בגוף, ועל ההשפעות החבויות שיש לפגיעות נפשיות לטווח הארוך.

 

בזמן שאת כל אלו יכול להיות שהרופא לא יראה או לא יתחשב, עורך הדין יחפש בכוונה תחילה, כדי להוכיח שאתם זכאים למקסימום פיצויים מהמערכת בה שירתם. זהו כוחו של עורך דין מוצלח לייצוג נכי צה"ל ומערכות הביטחון.

 

האם ניתן לערער על אחוזי נכות או על גובה פיצויים שנפסק לי?

 

בוודאי. כאמור, גופים בצה"ל ובמערכת הביטחון ימהרו לפסוק אחוזי נכות נמוכים. כמו כן, יכול להיות שניגשתם למשפט עם עורך דין בלתי מנוסה לצדכם, ואחוזי הנכות שנפסקו לכם לא תואמים את ציפיותיכם ואת תחושתכם.

 

ניתן לערער על קביעות ופסיקות כאלו, בעזרת עורך דין מתאים.

 

ייצוג מול קצין תגמולים, כשנעשה כמו שצריך, יכול לעשות את כל ההבדל בין תשלום פיצוי נמוך וחד פעמי, לבין תשלומים גדולים וחוזרים על בסיס חודשי, רכב רפואי לנכה והטבות רבות שיעזרו לכם להתמודד עם תהליך השיקום והחזרה לשגרה.

 

הבהרה


מחירי שירות של עורך דין נכי צה"ל משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממשרדי עורכי דין מומלצים ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ועורכי דין מובילים מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.