×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

הובלה ימית

מבקש ה.מחיר לקונטיינר20' חומ"ס, משנחאי לחיפה או אשדוד. זמינות מיידית
27-03-2024 05:43

הובלה אווירית

27-03-2024 14:40

הובלה ימית

31-03-2024 11:12

הובלה ימית

שילוח מכולה מבנקוק לתל אביב
31-03-2024 13:17

הובלה ימית

whatsapp
31-03-2024 15:28

יבוא מסין

31-03-2024 16:08

הובלה ימית

נא לא להתקשר בימי שני כל היום ושלישי פנויה רק עד 16:00 תודה
31-03-2024 17:52

הובלה ימית

משלוחים מאוקראינה לישראל עבור עסק לבגדים
01-04-2024 09:44

הובלה ימית

העברת מטוס מפורק בתוך מכולה לארצות הברית
01-04-2024 22:09

הובלה אווירית

02-04-2024 15:38

מחירון יבוא אישי

מחפש לעשות יבוא אישי?

 

כמה עולה יבוא אישי ?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה ? ריכזנו עבורכם בתחתית הדף מחירון מלא ומקיף עבור יבוא אישי.

לא משנה מה תרצו לייבא...? יש לנו הכל מהכל , יבוא אישי מסין, טורקיה, תאילנד, ארה"ב, אוסטרליה, מדינות אירופה ועוד, באתר תמצאו יבואנים אמינים.

מלבד מחירון יבוא אישי המומלץ תמצאו גם מדריך טיפים ליבוא אישי.

מדריך טיפים בנושא יבוא אישי

 

שם זה לא פה

 

שנה אחרי תחילת המחאה החברתית במדינת ישראל, רק מי שמתסכל ממש ממש מקרוב יכול להגיד שמשהו השתנה וגם אז, לא ממש. מחירי הדירות מותנו אך עדיין בלתי מושגים, מחיר הקוטג' לכל הפחות אותו הדבר ושלא נדבר בכלל על כל השאר. יוזמות כאלה ואחרות של משרד האוצר מנסות לגרום למחירי הסחורה לרדת, אבל בנינו- רב מדינת ישראל כבר עברה מזמן לרכישות באי-ביי, לא?


מגדול ועד קטן

 

ממגן מסך לאייפון ועד לרכב, ידוע כי משתלם היום לקנות דברים בחו"ל. אפילו אם ניקח בחשבון את מחיר המשלוח, באופן אבסורדי, יוצא לרב כי המחיר שתשלם בארץ על פריט סחורה זה או אחר יהיה גבוה בעשרות אחוזים מאשר מה שתשלם על יבוא- שלא לדבר על כך שבמקרים רבים מאד מדובר על מחיר כפול! אפשר להתעצבן מהתופעה ולנסות לשנות אותה או להישאר אדישים אליה- אבל בינתיים, אין שום סיבה להישאר מאחור ולשלם יותר עבור אותם המוצרים.


נפלאות הרכישה

 

קחו לדוגמא יבוא אישי של רכב. מבלי להיכנס למחירים מדויקים אפשר לאומר שמשתלם יותר להביא רכב מחו"ל מאשר לקנותו בארץ. בדרך כלל אפשר לחסוך במינימום 10% מעלות הרכב החדש. מובן שיש גם חסרונות- צריך לחכות שהמשלוח יגיע- מה שלוקח זמן לא מועט, להתעסק עם לא מעט ניירת וגם לא לראות או לגעת ברכב לפני הרכישה, בעיה שנהיית קשה ואקוטית כאשר מדובר על יבוא אישי של רכב יד שנייה למשל. כך תהיה חייב להסתפק במילתו של המוכר מבלי לראות את הרכב בעצמך. משהו שיכול להרתיע בהחלט מהקניה.


יוקרה

 

אז מתי משתלם באמת לעשות יבוא אישי של רכב? כאשר מדובר ברכבי יוקרה ורכבים ירוקים. המיסים על הרכבים ההיברידיים נמוכים עד מאד כדי לעודד את הצרכן הישראלי להשתמש בהם והפערים בין מחירי מכוניות היוקרה בארץ ובחו"ל גבוהים עוד יותר מאשר המכוניות ה"רגילות". אם תחשבו על זה- באותו מחיר תוכלו לשדרג לרכב יוקרתי יותר ולהתפנק לא רק מנוחות, שיא הקדמה הטכנולוגית אלא גם סמל סטאטוס אמיתי במחירים שלאף אחד אחר אין. אז עד יבוא שינוי - יאללה לרשת. 

 

טיפים עבור יבוא אישי

 

יותר ויותר אנשים חוקרים ומבררים כדאיות יבוא אישי של חפצים,רכבים,אופנועים, טרקטורונים, יאכטות ועוד..בשונה מייבוא מסחרי הנועד לצורך מכירה ומסחר, ייבוא אישי זהו ייבוא הנעשה לשימוש אישי פרטי ללא אפשרויות מסחר. ייבוא אישי זהו ייבוא של פריט בודד או מספר פריטים הפטור ממכס אבל אינו פטור ממיסי הייבוא מס קניה ומע"מ במידה וחל עליו לפי חוקי המכס בישראל וזאת בתנאי שמעריך המכס יראה בייבוא כייבוא אישי לצריכה פרטית.


יבוא אישי של חפצים בשנים

 

האחרונות חל גידול ברכישות הפרטיות בחו"ל בין אם זה רכישת פריט בודד באיביי ועד ייבוא של רהיטים ותכולת דירה מסין. בשירות אישי תלווה ותבצע עבורך את כל תהליך יבוא הרכב משעת הקנייה Tommy Line Logistics חברת ועד מסירת הרכב לביתך.


יבוא כלי רכב

 

כיום בשונה מהעבר מדינת ישראל מתירה לייבוא של כלי רכב ושיט לכלל התושבים בכפוף לתקנות ולנהלים שקבע המשרד.

על פי פרסומים של משרד התחבורה ניתן לייבא רכב על פי התנאים הבאים:

1. רכב פרטי

רכב פרטי שמשקלו עד 3.5 טון וששנת הייצור שלו אינה עולה על 24 חודשים ממועד רישומו בארץ

2. רכב אספנות

רכב נוסעים פרטי אופנוע מסחרי שמשקלו המותר עד 4 טון ושעברו לפחות 30 שנה ממועד ייצורו.

3. רכב לתושב חוזר בעל זכויות

ניתן לייבא רכב כנ"ל, אשר במועד רישומו בארץ טרם חלפו ארבע שנים מיום ייצורו.

4. רכב לעולה חדש בעל זכויות

ניתן לייבא רכב פרטי או מסחרי עד 4.5 טון בתנאים הנ"ל, ללא הגבלת שנת ייצור.

 

חשוב לציין !

 

על פי חוק מותר לייבא עד 2 רכבים בייבוא אישי לשנה. 3 חודשים לפני כן לצורכי אם הרכב מתקרב ל 24 חודשים יש לקחת בחשבון הגעתו 4 שיחרור, רישומים ובדיקות נוספות. חברתנו תלווה אתכם בכל הקשור בתהליך הלוגיסטי וההובלה הליכים במדינת המקור ובמדינת היעד בכל מקום בעולם לפי חוקיות באותה מדינה.

שרות אישי מקיף הכולל טיפול ברכישה עצמה בדיקת ההצעה כולל יעוץ בדיקת טייטל, הובלה יבשתית, הובלה ימית,  הפקת רישיון יבוא, טיפול בשחרור מהמכס, הפקת רישיון זמני, מספר לרכב, טיפול בתקינה, אישור ושירות.

 

טיפים עבור הובלה ימית


נניח ולא חסר לכם כסף ותמיד רציתם להגשים חלום: רכב יוקרה אמיתי שישב אצלכם בחנייה מתחת לבית. נניח שאפילו רכב יוקרה ממוצע, "כמו של כולם", לא הולם אתכם ואתם רוצים להתפנק באמת. יש באפשרותכם להזמין רכב בעיצוב אישי ישירות מחברת הייצור של הרכב שתרצו. כך תוכלו לקשט באבנים יקרות את הפגוש שלכם, להטביע את חותם שמכם על הגג הנפתח ואפילו להמציא צבע על שמכם.


זמן וסבלנות


כדאי להגשים את החלום, בהנחה שתמיד הייתם עשירים, תצטרכו לא רק כסף. תצטרכו המון כסף. אבל חוץ מכסף תצטרכו גם סבלנות- שהרי מדובר במסע ארוך של הובלה ימית ממדינת הייצור של הרכב עד ארצנו הקטנה. צריך לזכור שבדרך כלל אין מדובר ברכב שלך בלבד המובל ארצה, אלה במספר רכבים נוסף, שלא כולם יעדם זהה. גם זה יאריך את ההובלה של הרכב שלך. כאשר מדברים על הובלה ימית יש לזכור שמדובר לא רק בשינוע הרכב אלא גם והעמסתו, סידור המס, הסדרי הנמלים ורישום הייצוא שלו ועדיין, המתנה ממושכת זו תשתלם לאותם לקוחות מיוחדים.


מס משתנה זה כן משנה


אבל גם אם אין לכם כסף לרכב יוקרה בהזמנה אישית, כדאי לדעת כי במדינות מסוימות המס הנלקח על ידי הרשויות בגין רכישת רכב חדש יכול להגיע לעשרות אחוזים, כמו במדינת ישראל. הובלה ימית יכולה להיות פיתרון מצוין לאלו שרוצים לרכוש את רכב חלומותיהם בחוץ לארץ ולשלם בארץ רק על הסדרי המכס ואז להימנע מאותם אחוזי מס גבוהים. לא אחת קורה שבעת רכישת רכב מחו"ל, אפילו רכב פשוט למדי ואפילו יד שנייה, יצא שקניתם טוב יותר ממה שיכולתם לעשות בארץ.


יומן מסע


במידה וכן החלטתם לרכוש רכב איכותי נאמר מתוצרת יפן או קוריאה הדרומית ולהשתמש בהובלה ימית, ייתכן מאוד שהרכב ישונע דרך הונג קונג, שם שדה הנמלים מהגדולים בעולם, יעשה עצירה או שתיים בנמלים נוספים כדי לחדש דלקים ואספה לצוות האוניה המובילה את האוצר שלכם- אח"כ יגיע הרכב אל אחד הנמלים שבארץ, שם ייאסף על ידכם או ע"י נציג מטעמכם- למשל חברת תיווך של הובלות רכב אישיות מחו"ל.

הצעת מחיר ליבוא אישי

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.