×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

הוט אינטרנט

24-02-2024 23:38

הוט אינטרנט

24-02-2024 23:41

הוט טריפל

26-02-2024 18:12

הוט טלוויזיה

26-02-2024 18:13

הוט טריפל

27-02-2024 18:29

הוט טריפל

28-02-2024 09:09

הוט מובייל

ננעל לי הטלפון אשמח לקבל קודפי יו קאי
28-02-2024 16:31

הוט מובייל

29-02-2024 18:19

הוט מובייל

04-03-2024 13:16

הוט אינטרנט

06-03-2024 11:28

מחירון הצטרפות למסלולי HOT mobile

הדרך המהירה והמשתלמת ביותר להצטרף להוט

נציג שירות אישי ללא תור וללא המתנה!

הוט

כמה עולה הצטרפות למסלולי הוט מובייל?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם בתחתית הדף מחירון מלא ומקיף עבור הצטרפות למסלולי הוט מובייל.

לא משנה איזה סוג מסלול אתם מחפשים...? יש לנו הכל מהכל , מסלולים ללא הגבלה, מסלולי בנק דקות, מסלולים למגזר החרדי ועוד..

מלבד המחירון המומלץ למסלולי הוט מובייל ניתן לקבל כאן באתר ייעוץ מומחה והמלצות לבחירת חבילת סלולר מתאימה, לבצע השוואת מחירים, להתקשר למוקד מכירות מבצעי הוט למצטרפים חדשים, לעשות ניוד מהיר ל HOT MOBILE והכל ללא תור וללא המתנה!

 

השוואות מחירים מסלולי HOT mobile מעודכנת לשנת 2023

 

HOT mobile חבילות סלולר

הצעה
מחיר

Hot Mobile - חבילה מושלמת 200GB פלוס FIX

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 120 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 200 ג´יגה גלישה.

₪44.90

כולל שירות תיקונים הוט מובייל FIX, מחיר לשנתיים

Hot mobile - מושלמת 150 ג´יגה

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 150 ג´יגה גלישה.

₪29.90

מחיר קבוע למשך שנה

Hot Mobile - מושלמת 200GB פלוס NORTON

שיחות ו SMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 110 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, עד 200 ג´יגה גלישה.

₪44.90

כולל חבילת אבטחה Norton, מחיר לשנתיים

Hot Mobile - 5G

שיחות וSMS ליעדים סלולריים בארץ בשימוש עד 3,000 דקות זמן אויר/הודעות SMS במחזור חיוב, 250 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים, גלישה עד 750 ג'יגה.

₪49.90

עלות חודשית 49.9 בצירוף 2 מנויים ומעלה, קו בודד בעלות 54.9 ש"ח לחודש מחיר קבוע ל3 שנים. 750 ג'יגה.

 

הבהרה : מחירון חבילות סלולר של חברת HOT mobile נלקח מאתר החברה הראשית בכדי לעזור לגולשים לבצע השוואת מחירים קלה ומהירה, מחירי החבילות יכולים להשתנות לפני שעודכנו כאן באתר כמה עולה ולכן אין באפשרותנו להיות אחראים למחיר המוצג ולפני שעושים מעבר או רכישת חבילת תקשורת חובה לוודא את המחירים מול משווק מורשה או נציג מוסמך של חברת HOT mobile.

 

מחירון הצטרפות למסלולי HOT mobile בקליק!

 

טלפון מוקד מכירות מבצעי הוט מובייל - 072-2773148

 

כל מה שצריך לדעת על הצטרפות להוט מובייל

 

במהלך השנים האחרונות הפכו המוביילים לחלק בלתי נפרד מחייהם של בני האדם בעולם המערבי והם מלווים את המשתמשים במשך כל שעות היממה ומכל מקום בו הם נמצאים, ייתכן וזהו טירוף אך זה המצב, פסיכולוגיית המוביילים הינה מורכבת ביותר ולא נעסוק בה כעת.

 

כתוצאה מהביקוש אחר שירותי סלולר הוקמו מגוון חברות והתחרות ביניהן רבה. הדעות בנוגע לאיכות החברות חלוקות וכל אדם יספר על חברת סלולר מומלצת לפי ראות עיניו – אדם אחד יוכל להמליץ על הצטרפות לסלקום, אחר יוכל להבטיח כי הצטרפות לפרטנר שינתה את חייו ואדם אחר יוכל לומר כי הצטרפות לפלאפון היא אחת ההחלטות החשובות שעשה בשנה האחרונה.

 

האפשרויות הרבות עשויות לבלבל אך יש לזכור כי בסך הכל הן מיטיבות עם הצרכן שכן התחרות עשויה להפחית את המחירים, לעודד היווצרות של מסלולי סלולר שווים ולשפר את חווית הצרכן, שכן כל חברה מנסה להילחם על לקוחותיה. בין החברות הקיימות בשוק ניתן למצוא גם את הוט מובייל.

 

חבילת סלולר מומלצת – הוט מובייל

 

הצטרפות הוט מובייל – הוט מובייל הצטרפות, למה כדאי להצטרף לחברה?

 

הוט מובייל מציעה ללקוחותיה מגוון שירותים, ביניהם: חווית גלישה מהירה, שירות לקוחות הוט מובייל בפריסה ארצית, מגוון חבילות שמתאימות לקהלי יעד שונים, ביניהם: הוט מובייל לעסקים, הוט מובייל לחיילים, הוט מובייל לחברות וארגונים, חבילות הוט מובייל חו"ל ועוד.

 

בחינה קצרה של מסלולים בהוט מובייל תגלה כי קיימים מסלולי הוט מובייל גלישה ללא הגבלה, חבילת שיחות ליחידים, חבילת שיחות למשפחות, הודעות וגלישה באינטרנט ללא הגבלה, שירותי הוט מובייל שיחות לחו"ל לשפע יעדים כאשר כרטיס sim הוט מובייל מגיע עם שליח עד הבית, הוט מובייל חבילת אינטרנט בחו"ל בעלות של 10 ₪ לחודש ועוד. כמובן שניתן למצוא מידע נוסף על הוט מובייל הטבות ומומלץ לעשות זאת כדי שלא לפספס דילים טובים.

 

להלן הסבר קצר על 3 חבילות מומלצות:

 

1. HOT mobile ‏- ‏ללא הגבלה אקסטרה – החבילה לא מוגבלת וכוללת ספק אינטרנט למשך 6 חודשים, שיחות והודעות ללא הגבלה ושיחות לחו"ל ל – 31 מדינות.

 

למצטרפים נשלח סים בחינם תוך 3 ימים בלבד. עלות החבילה: 49 ₪ לחודש.

 

* מתאימה מאוד לאנשים שאוהבים לגלוש באינטרנט, לשלוח הודעות לנהל שיחות טלפון בארץ ובחו"ל ללא הגבלה.

 

2. HOT mobile ‏- ‏10+ - החבילה כוללת שיחות לחו"ל במחיר בהתאם למחירון ושיחה או הודעת SMS בעלות של 10 אגורות לדקה.

 

רוכשי החבילה מקבלים 100 דקות שיחה, 100 מגה גלישה, 10 דקות לחו"ל ו – 100 הודעות. עלות החבילה: 10 ₪ לחודש.

 

* מתאימה לאנשים שממעטים לשוחח.

 

3. HOT mobile ‏- ‏חיילים – החבילה כוללת ספק אינטרנט לחצי שנה, שיחות לחו"ל לכ – 31 מדינות והודעות ושיחות ללא הגבלה.

 

למצטרפים ישלח סים ללא תשלום תוך 3 ימים. עלות החבילה: 39 ₪ לחודש.

 

*מתאימה לחיילים, אך כדי לרכוש את החבילה יש לשלוח תעודת חוגר תוך 30 יום, אחרת יועבר המשתמש לתוכנית בעלת תנאים זהים עם 6 GB של גלישה בעלות 79.90 ₪ לחודש.

 

טלפון מכירות הוט מובייל - רכישת מכשירים

 

מבצע בהוט מובייל - הוט מובייל דילים – שווה לבדוק!

 

חברת הוט מובייל מציעה מגוון סוגי מוביילים. ניתן לרכוש בחברת הוט מובייל מכשירים מגוונים ומתקדמים במחירים משתלמים. בין המכשירים הנמכרים ניתן למצוא את: Samsung Galaxy S7, LG G5, iPhone 6s Plus 64GB, Samsung Galaxy S6 edge ועוד. נוסף על כך, ניתן לחלק את מחירי המכשירים ל – 18 תשלומים.

 

במידה ורוצים לרכוש מכשיר חדש מומלץ לעיין באתר של הוט מובייל מכירות ולבחון את המבחר הקיים. כמו כן, מומלץ לבדוק מידי פעם את ההנחות וההטבות שהחברה מציעה, הוט מובייל מבצעים יכולים להיות משתלמים ביותר.

 

שירות לקוחות טלפון hot mobile  - תמיד עם הלקוח

 

לחברת הוט מובייל סניפים בכל רחבי הארץ, כך שניתן לקבל שירות באילת, תל אביב, חדרה, באר שבע, ירושלים, טבריה וכו'.

 

רוב הסניפים נגישים לבעלי מוגבלויות והסניפים שעוד לא נגישים יהיו נגישים בקרוב. יש לציין כי הנגישות כוללת גם הקראה עבור כבדי ראייה.

 

סניפי החברה פתוחים בימים א – ו' כאשר שעות הפעילות בימים א' – ה' הינן 10:00 – 18:00 ושעות הפעילות בימי שישי הינן 09:00 – 13:00.

 

שעות הפעילות הרבות מאפשרות לכל אחד למצוא את הזמן המתאים ולגשת לסניף כדי לבצע פעולות שונות, ביניהן: הוט מובייל החלפת סים, רכישת מכשיר חדש, תיקון נזקים חיצוניים, תיקון נזקים פנימיים, קבלת מכשיר חלופי ועוד.

 

מענה טלפוני וערוצי התקשרות נוספים

 

במידה ויש צורך בקבלת שירות טלפוני ניתן לפנות אל טלפון שירות לקוחות הוט מובייל ללא תשלום ולקבל מידע בנוגע לתשלומי חשבונות וכן תמיכה טכנית, טיפול בתקלות וביצוע פעולות שונות כמו למשל: ניוד קו להוט מובייל, ניוד פלאפון להוט מובייל, שינוי הוט מובייל מספר טלפון, הפעלה של כרטיס סים, הוט מובייל החלפת תוכנית, תפעול תא קולי, הגדרות גלישה וכו'.

 

באתר החברה ניתן לקבל מענה עבור מגוון נושאים – אפשר לשאול שאלות, להתלונן בפני נציב תלונות, לקבל שירותי תמיכה ברשת החברתית פייסבוק, לצור קשר במייל, לקבל שירות בטוויטר, בצ'אט או בהודעה ועוד.

 

חשוב לציין כי יש להוט מובייל חברת בת ששמה – הוט מובייל תקשורת בינלאומית בע"מ, חברה זו מחזיקה ברישיון למתן שירותי תקשורת.

 

שירותי תוכן חדשניים – אפליקציות משפרות חיים

 

נוסף על כל ההטבות מציעה הוט מובייל שירותי תוכן חיוניים, ביניהם: אפליקציית מכמונות מהירות שמדווחת על מכמונות שנמצאות באזור הנסיעה של הנהגים וכוללת אזורי אכיפה, מצלמות על נתיבי תחבורה ציבורית, מכמונות קבועות מארבים ועוד.

 

אפליקציה נוספת הינה אפליקציית מפה – האפליקציה מספקת המלצות על מסעדות, בתי אירוח, מוקדי חירום, מסלולים ועוד. אפליקציה יעילה אחרת הינה אפליקציית ניווט שטח, האפליקציה מתאימה לניווט באופניים, ברכב וברגל. מחיר שלושת האפליקציות הינו 9.90 לחודש.

 

חברת הוט מובייל – לקבל חוות דעת מהסובבים

 

הוט מובייל המלצות ומענה על שאלות

 

מכיוון שלכל אדם יש צרכים שונים וכל אחד משתמש במובייל באופן אחר - אחד מעדיף לתקשר באמצעות הודעות, אחד מעדיף לנהל שיחות, אחד כלל לא אוהב לשוחח בטלפון, אחר נוהג לנסוע לחו"ל לצורך עסקים וכו', יש לערוך השוואת חבילות סלולר. כאשר בוחנים את החבילות מומלץ לבדוק האם הן מספקות אינטרנט ואם כן – למשך כמה זמן, שירותי הוט מובייל אינטרנט ניתנים ברוב המקרים למשך חצי שנה.

 

כאשר משווים בין החבילות שמציעות החברות השונות יש לבחון את העלות מול השירותים הניתנים. השוואת מחירי חבילות סלולר ובחינת השירותים יסייעו בתהליך הבחירה. כמו כן, כדאי לפנות אל חברים, בני משפחה, חברים בפייסבוק וכו' ולבקש המלצות, ניתן לגלוש בפורומים של הוט מובייל ביקורת גולשים ולשאול: "מהי חבילת הסלולר הכי שווה בישראל לדעתכם?" ואפשר למלא את הפרטים באתר הוט מובייל צור קשר ולשאול שאלות בכל תחום.

 

הבהרה חשובה

 

התוכן בדף זה נכתב ע"י משווק מורשה של חברת הוט מובייל

 

נציג מטעם הוט ממתין לספק לך שירות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.