×


תפריט נגישות

דיבור בטלפון בזמן נהיגה

 

רוצים לדעת מה עושה עורך דין תעבורה

במיקרים של דיבור בטלפון בזמן נהיגה?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, כאן ניתן לקרוא מדריך בנושא דיבור בטלפון בזמן נהיגה, לקבל ייעוץ מקצועי, המלצות והצעות מחיר ללא התחייבות מעורכי דין תעבורה מומלצים בישראל.

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

 

 

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש עורך דין תעבורה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 עורכי דין יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

כל מה שצריך לדעת על קנס דיבור בטלפון בזמן נהיגה



בעולם המערבי קשה למצוא אדם שאינו מחזיק בטלפון סלולארי. הטלפונים הסלולאריים משמשים אותנו לאורך כל שעות היום ולצערנו, אנשים רבים משתמשים בהם גם במהלך נהיגה- דבר אשר מונע מהם להישאר מרוכזים- הם עונים לשיחות, שולחים הודעות, מקבלים הודעות, קוראים ושולחים מיילים, מחפשים שירים בפלאפון כדי להעביר את הזמן ועוד. היסח דעת ואפילו רגע אחד בו עיניהן אינן מתמקדות בכביש מסכנים אותם, את הנוסעים עימם, את נהגי הכביש, את רוכבי האופניים ואת הולכי הרגל.

 

יש אנשים שמשתדלים שלא לשוחח בפלאפון במהלך הנסיעה אך במקרה והדיבורית התקלקלה הם אינם מצליחים להימנע מכך ועונים לשיחות.

 

מה אומר חוק דיבור בטלפון ברכב?



כדי להפסיק את התופעה הבעייתית ולמנוע מהנהגים לשלוח הודעות ולנהל שיחות במהלך הנהיגה נקבעו פסקי דין דיבור בטלפון בזמן נהיגה. בתאריך ה- 4.2.2008 חלו שינויים בחוק דיבור בנייד בזמן נהיגה ונקבעו חוקים חדשים.


החוקים המעודכנים הינם:

 

1. על הנהג להחזיק את ההגה בשתי ידיו. הנהג רשאי להסיר רק יד אחד מההגה ורק במידה שהוא צריך לבצע פעולה כלשהי כדי לשמור על הפעולה של הרכב או כדי לקיים את כללי התנועה.

 

2. הנהג לא יחזיק את הטלפון הסלולארי או את הטלפון הקבוע ולא יקרא או ישלח הודעות כאשר הרכב נמצא בתנועה. ניתן לשוחח באמצעות דיבורית.

 

דיבור בטלפון בזמן נהיגה מה העונשים והקנסות?



קנס על דיבור בפלאפון בזמן נהיגה וכל מצב בו ישנה אחיזה בפלאפון הינו 1000 שקלים בתוספת 4 נקודות. במידה והנהג צבר 12 נקודות במהלך תקופת הצבירה יהיה עליו לסיים הדרכה של נהיגה נכונה. עם סיום ההדרכה הנקודות יילקחו בחשבון אך רק לאחר שנתיים. אם לאחר שנה מהיום בו התקבלה ההודעה לא ביצע האדם את התיקון ייתכן שיקבל שלילת רישיון. במידה והנהג הגיע ל- 36 נקודות יפסל רישיונו למשך 3 חודשים.

 

כתב אישום בדבר דיבור בטלפון בזמן נהיגה או שימוש אחר במובייל במהלך נסיעה

 

כמו דוח על SMS בזמן נהיגה – ניסיונות התגוננות

 

נהגים רבים מנסים להתגונן ולומר לשוטרים שהם רק החזיקו את המכשיר וכלל לא דיברו. משפט שכזה עשוי לחבל במטרתם. כאשר השוטר רושם דוח על דיבור בטלפון בזמן נהיגה או שימוש בפלאפון בדרכים אחרות שאינן חוקיות הוא רושם את התגובה של הנהג- במידה והנהג מנסה להתגונן באמצעות משפטים שונים ומעיד על כך שהחזיק בפלאפון אך רק כדי לבצע פעולה פשוטה שאינה כרוכה בשיחה, קריאת הודעה או שליחת הודעה הוא מודה כי החזיק בפלאפון וזוהי בעצם העבירה. בניגוד לחוק הקודם- בו היה אסור להחזיק את הפלאפון גם כאשר הרכב עומד, כיום,יכול הנהג להחזיק את המובייל כאשר הרכב עוצר אך ברגע שהרכב זז- גם אם מדובר על תזוזה קטנה חל איסור להחזיק בפלאפון.

 

בקשה להישפט על דו"ח טלפון – קנס לא מוצדק על דיבור בסלולר בזמן נהיגה

 

איך לא לחטוף דוח ונקודות על דיבור בטלפון הסלולרי?

 

אין ספק כי תשלום דוח דיבור בטלפון בזמן נהיגה הוא איננו מצב נעים אך במידה והנהג קיבל קנס על שימוש בטלפון בזמן נהיגה הוא יכול לבקש להישפט. במצב זה כדאי לפנות אל התובע המשטרתי בטרם הדיון. במידה והתובע משתכנע שהנהג אינו אשם הוא עשוי להמיר את הסעיף של האישום לאי החזקת ההגה בשתי הידיים- לעבירה זו לא מתלוות נקודות. כאשר מדובר על נהג ותיק שלא ביצע עבירות מסוג זה ולא צבר הרשעות רבות עשוי התובע לפעול לטובתו.


במידה והמשפט מתקיים חשוב לדעת שבית המשפט מייחס משקל משמעותי לעדות של השוטרים ולכן קשה מאוד להוכיח כי הנהג אינו אשם כאשר השוטר טוען שהוא אשם. בית המשפט יכול להרשיע נהג גם כאשר מדובר על עדות של שוטר אחד.

 

ישנן דרכים לשנות את גזר הדין- ניתן למשל להציג את השיחות הנכנסות והיוצאות- למרות שהחוק קובע כי אסור להחזיק את הפלאפון ולא רק שאסור לשוחח. כמו כן, אפשר לטעון כי השוטר לא הסתכל על הרכב או לא יכל לראות את הנהג. דרך נוספת תהיה להציג טענה כי הנהג השתמש ברמקול הפנימי ולא אחז בהגה- כיום, ניתן להניח את הפלאפון במתקן כלשהו או על המושב ויש טלפונים שמאפשרים לנהג לתת פקודה למובייל כך שיחייג. נוסף על כך, ניתן לקבל שיחה באופן אוטומטי- כל זאת בלי להסיר את שתי הידיים מההגה.

 

קיבלתם קנס על דיבור בטלפון בזמן נהיגה? שלילה על שימוש בטלפון נייד?



פנו אל עורך דין מומחה לדיני תעבורה

 

אם הואשמתם בשימוש בפלאפון במהלך נהיגה מומלץ עבורכם לפנות אל עורך דין מקצועי אשר מתמחה בדיני תעבורה. עורך דין מקצועי אשר רכש השכלה, עבר הסמכה והכשרה מחזיק ברישיון וטיפל במגוון לקוחות אשר הואשמו בביצוע עבירות תנועה בדרגות שונות יכיר את כל החוקים ויוכל לסייע לכם למנוע קבלת קנסות תעבורה כמו למשל- קנס על דיבור בנייד, קנס על בדיקת הודעות ומיילים במהלך נהיגה ועוד . עורך דין מקצועי ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויספק ייעוץ מקצועי כך שתדעו כיצד להתמודד עם החקירות וכיצד להתנהג בבית המשפט.

 

איך אוכל למצוא את עורך הדין?

 

פנו אל הסביבה הקרובה וערכו חיפוש בפייסבוק

 

תוכלו למצוא עורך דין מקצועי ובעל ניסיון בתחום דיני תעבורה באמצעות חברים, מכרים וקרובי משפחה. סביבתכם הקרובה תוכל להכיר את עורכי הדין באופן אישי או לקבל מידע מהסביבה שלהם- במדינתנו הקטנה בה כולם מכירים את כולם סביר להניח שתקבלו כמה המלצות. במידה ואחד מהקרובים לכם יציע לכם לפנות אל עורך דין שהוא מכיר אך אותו עורך דין לא יתמחה בדיני תעבורה אל תפנו אליו. נכון, זה נשמע נוח וייתכן שתקבלו הנחה אך בסופו של דבר אתם עלולים להפסיד משום שעורך דין שמתמחה בתחומים אחרים לא יהיה מנוסה כמו עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה ומטפל בתיקים הללו בכל יום.

 

מידע נוסף ניתן לקבל באמצעות הפייסבוק. תוכלו להקליד בשורת החיפוש את המשפט: "עורך דין תעבורה" ולמצוא דפי עסק של עורכי דין שמתמחים בתחום. במידה ותערכו חיפוש בפייסבוק תוכלו לראות כמה לייקים קיבל עורך הדין, האם מופיעות חוות דעת- ואם כן האם הן שליליות או חיוביות, תוכלו לראות את הפנים של עורך הדין (לפעמים זה עוזר), תוכלו לבדוק היכן נמצא המשרד של עורך הדין (במקרים רבים יכיל דף העסק מפה עם הכתובת) ותוכלו לשלוח לאותו עורך דין הודעה פרטית או לצלצל.

 

חיפוש באתרי האינטרנט



כמו כן, תוכלו לערוך חיפוש באתרי האינטרנט. תוכלו להקליד את המשפטים: "עורך דין תעבורה מומלץ", "משרד עורכי דין לענייני תעבורה המלצות" וכו' ולמצוא מגוון אתרים של עורכי דין. כאשר תעיינו באתרים בדקו האם עורך הדין אכן מתמחה בתחום התעבורה, האם הוא סיים אל לימודי המשפטים, עבר הסמכה והכשרה, מחזיק ברישיון וצבר ניסיון בתחום. כמו כן, תוכלו לבדוק האם האתר מכיל חוות דעת של לקוחות אך אין להסתמך רק על חוות הדעת משום שאף עורך דין לא יעלה לאתרו חוות דעת שליליות. מעבר לזאת, תוכלו להרים טלפון ולשוחח עם עורך הדין, במהלך השיחה תוכלו לקבל מידע על המחיר שהוא גובה וכמובן שתשמעו את קולו, חשוב להאזין לקולו של עורך הדין ולבדוק האם הוא נותן לכם תחושת ביטחון ומשדר מקצועיות. במידה ועורך הדין השאיר עליכם רושם טוב תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ ולהמשיך משם.

 

קבלו מידע מגולשי הפורומים



אופציה נוספת תהיה לערוך חיפוש בפורומים אשר עוסקים בעורכי דין שמתמחים בדיני תעבורה. גולשי הפורומים יוכלו להמליץ לכם על עורכי דין איכותיים אשר סייעו להם לאורך כל הדרך והצליחו להפחית את הקנס או לבטלו או לבטל שלילת רישיון, יוכלו להמליץ לכם על עורך דין שסיפק להם ייעוץ משפטי עבירות דיבור בפלאפון בזמן נהיגה ומנע מהם לבצע טעויות בבית המשפט, יוכלו לספר לכם על עורכי דין איכותיים שלא הצליחו למנוע תשלום קנס על דיבור בטלפון בזמן נהיגה ויוכלו להמליץ לכם על עורכי דין איכותיים שגובים מחירים סבירים. בכל מקרה מומלץ לקבל מידע על מחירי השוק. תוכלו לקבל את המידע על ידי הקלדת המשפטים: "השוואת מחירים עורכי דין דיני תעבורה" בשורת החיפוש.

 

קבלו את המידע, חישבו וביחרו בעורך הדין המתאים לכם



לאחר שתקבלו את כל המידע הדרוש מסביבתכם הקרובה, מדפי העסק בפייסבוק, מגולשי הפורומים ומאתרי האינטרנט, לאחר שתערכו השוואת מחירים, תשוחחו עם כמה עורכי דין ותפגשו עימם תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה.

 

כמה עולה ייעוץ ועמלת עורך דין תעבורה עבור קנס דיבור בטלפון בזמן נהיגה?



עלויות, שכר טרחה וטווחי מחירים

 

מחיר יעוץ משפטי ראשוני לענייני תעבורה – 1,000-1,500 ₪

 

עורך דין תעבורה שכר טרחה – 2,000-30,000 ₪

 

מחיר קנס עבור דיבור בסלולארי בזמן נהיגה – 1,000 ₪ + 4 נקודות

 

ט.ל.ח

 

עו"ד תעבורה - מתייעצים וחוסכים

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.