×


תפריט נגישות

פניות אחרונות מהאתר

אוורור רמתת גן

מעוניין בהצעת מחיר למפוח אוורור לגג רעפים
30-03-2024 10:09

אוורור רמתת גן

הצעה לוונטה לגג רעפים סביב 140 מטר מ"ר גג ובנוסף וונטה למכולה 12 מטר
01-04-2024 10:08

אוורור רמתת גן

מפוח עבור גג רעפים
01-04-2024 16:22

אוורור רמתת גן

לפינוי עשן של מנגל בפרגולה
03-04-2024 06:05

אוורור רמתת גן

03-04-2024 17:17

אוורור רמתת גן

04-04-2024 00:28

אוורור רמתת גן

אשמח לחזור אליי.. מחפש וונטה לעסק
04-04-2024 15:02

אוורור רמתת גן

מבקש ייעוץ בניין 14 קומות
04-04-2024 20:46

אוורור רמתת גן

04-04-2024 20:59

אוורור רמתת גן

מחפש ונטה4 סמ גליל וקוטר צול ורבע עד צול וחצי תודה
07-04-2024 12:31

אורי ציוני מומחה אוורור ומשפר מצבי רוח

 

הסיפור המופלא של אוורור ר"ג

 

אורי ציוני מומחה אוורור

 

נכתב ע"י אילן שוורץ בתאריך 10.12.2020

 

 

אורי ציוני מאוורור רמת גן הוא אחד האסים שלנו בשירות 10, אס לב אדום, יש לו את הלב הכי גדול שאני מכיר, האיש פשוט אוהב לעזור לכל מי שצריך, מקצוען מומחה בתחום האוורור, יש לו מילה של ברזל ואפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות, בהמשך אספר לכם קצת על מעלליו בעולם האוורור, מבטיח שלא יהיה משעמם!

 

את אורי ציוני אני מכיר "מתקופת האבן" מהזמנים שעוד אפשר היה לראות דינוזאורים פה ושם... האמת שלא זכרתי כמה זמן אנחנו מכירים אז החלטתי להתקשר לרואה חשבון אבל אז נזכרתי שאני רק צריך להקליד את מספר הטלפון שלו אצלנו במערכת ואקבל תאריך מדויק בו נפגשנו לראשונה.

 

נפגשנו ב 07.07.2008, אז יצא שאנחנו מכירים רק קצת מעל 12 שנים, לא דינוזאורים ולא תקופת האבן למרות שבאותה שנה הפלסטינאים זרקו עלינו לא מעט אבנים,  לכל חובבי ההיסטוריה שרוצים לבדוק... פשוט תעשו גוגל על שנת 2008.

 

12 שנים שאורי ואוורור רמת גן מקבלים חוות דעת גבוהות מגולשים שהגיעו דרך אתרי שירות 10, לא הולך ברגל וגם לא הולך דרך מאוורר תקרה, יום יום לתת שירות מעולה לאנשים ולדאוג שהם גם יהיו מרוצים זה דבר בכלל לא קל והם עושים זאת בהתמדה ובהצלחה יתרה.
 

 

חנות קטנה ומטריפה

 

 

בחודש יולי החם בזמנים שעוד הייתי יוצא לפגישות גיוס לקוחות, שמתי את פעמיי לחנות אוורור קטנה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, בכניסה קיבל אותי בברכת שלום יוסי, אבא של אורי שבאותם ימים הוא היה הזכר אלפא בחנות, איש המכירות הבלתי מעורער, האיש שמקבל את ההחלטות ובקיצור הבוס.  הדבר הראשון ששמתי אליו לב היה הסדר המופתי בחנות, כל המוצרים מסודרים כמו חיילים בצבא הסובייטי והיה נראה כאילו כמות המוצרים גדולה פי כמה מגודלה של החנות עצמה, תוך כדי שאני סורק את מדפי המוצרים אני שומע בקול בס סמכותי את יוסי מציע לי לשתות ולאחר כמה דקות הוא הכיר לי את הצוות, "זה אורי הבן שלי יועץ אוורור וזו אשתי רחל היא אחראית אצלנו על כל עניין החשבונות והמלאי בחנות, אמרתי ליוסי "יפה מאוד, יש לכם כאן עסק משפחתי" ובאותו זמן לא ידעתי שתוך תקופה די קצרה אני הולך להיות חלק מהמשפחה, לא ששינתי בתעודת הזהות משוורץ לציוני אבל אחרי כל כך הרבה שנים, ארוחות משותפות, אירועים שמחים ועצובים אני באמת מרגיש כבן משפחה.

 

נחזור לחנות ולפגישה הראשונה שלי עם משפחת ציוני המקסימה, אני זוכר את זה כאילו זה היה אתמול, באותו יום בבוקר קראתי בפייסבוק סטטוס מרגש שכתב בעל עסק קטן וכל מילה שנכתבה תהיה חרוטה בזיכרוני עד יומי האחרון, "שאתה קונה מעסק משפחתי אתה לא עוזר למנכ"ל לקנות בית נופש שלישי בשוויץ אלא אתה עוזר לילדה קטנה לקנות נעלי בלט, אתה עוזר לאבא ואמא לשלם את החשבון בסופר" וכמה זה נכון, לאורי יש 2 ילדות מקסימות וליוסי ורחל יש 7 נכדים אבל מי סופר 😊

 

שאלתי את יוסי, איך שלושתכם ועוד 2 עובדים מצליחים להתפרנס מחנות כזו קטנה, יוסי צחק ואמר לי , אילן... בשביל זה אתה כאן, היום יש לנו שירות משלוחים לכל הארץ אבל צריך להגדיל את כמות העבודה והלקוחות הקבועים, לא לקח לי הרבה זמן להבין מה מייחד את אוורור רמת גן משאר החנויות שמוכרים מוצרי אוורור, הקסם כבר היה באוויר ובמיוחד באנשים ואני רק זה שצריך להפיץ את הבשורה.

 

 

אוורור רמת גן - משפרים את מצב הרוח!

אוורור רמת גן משפרים את מצב הרוח

 

 

פרט לרמת שירות שאולי מקבלת רק מלכת אנגליה ואפילו אם רק "נפלת" ליום רע של עצבנות ולא נשארה בך טיפה של סבלנות, בשביל זה יש את אורי ציוני, מי שאי פעם קיבל מאורי שירות לא יישכח אותו בחיים, ידע פנומנלי בתחום האוורור, אלוף בחישובים של ספיקות אוויר ושאר מושגים שלי אין באמת שמץ של מושג על מה הוא מדבר אבל זו כבר בדיחה פרטית גרועה שלי כי עם השנים גם אני כבר מבין דבר או שתיים באוורור ובמיוחד אחרי ששמעתי את אורי לא פעם מסביר ללקוח פוטנציאלי במשך יותר משעה פעם אחר פעם ובדרכים שונות הסבר של 10 דקות ... והכל בחוש הומור ובסבלנות אין קץ, אני לעומת זאת כבר יצאתי מדעתי וכבר רציתי להגיד לאותו לקוח פוטנציאלי שאפילו התוכי כבר הבין איך לאוורר את המקלחת, באותם ימים בחנות חי לו בשלווה ובכיף תוכי שהיה הפרזנטור הבלתי מעורער של אוורור רמת גן, בכל פעם שהיה נכנס לקוח לחנות הוא היה אומר "אוורור רמת גן מספר 1" , במחשבה לאחור חבל שלא שמנו קופסת טיפים עם שלט קטן, תאכיל את התוכי בשקלים 😊  אני בטוח שהוא היה מצליח להרוויח יותר מכולנו יחד.

 

אפרופו אוויר, עבודה בשביל אורי ציוני זה אוויר לחיים וחמצן לנשמה, הוא חי ונושם את העסק, כל לקוח שנכנס מקבל מקסימום התייחסות ופתרון לכל בעיה ולא משנה כמה היא מורכבת ומסובכת, גם אם החליט בסוף לא לרכוש הוא עדיין חבר והדלת בפניו תמיד פתוחה, לאחר כל שיחת טלפון שתעשו לאוורור ר"ג, תקבלו לוואטסאפ סיכום שיחה והצעת מחיר עם הסברים שלא יביישו גם את סוכנות החלל של נאסא ולמי מכם שיהיה מזל יקבל גם סרטון וידאו ולמי מכם שיהיה הרבה מזל, זה קורה בעיקר בחגים ובפורים בפרט, תקבלו הסברים מאורי בתחפושת, קורע מצחוק בכל פעם מחדש... אז בפעם הבאה שתצטרכו איזו ונטה או מפוח תרימו טלפון ותבקשו את אורי ציוני, זה בטוח ישפר לכם את מצב הרוח ויפתור את בעיית האוורור.

 


 

 

אוורור זה לא מוצר זה ידע והרבה ידע

 

ונטה שקטה

 

כולם חושבים שאוורור זה מוצר, נכון... זה מגיע כפתרון של מוצר אך ללא הידע שעומד מאחורי המוצר הפתרון לא יהיה מספיק טוב.

 

לפני משהו כמו שנה התקשרה מישהי לשירות 10 וביקשה פתרון אוורור לשירותים, העלתי לשיחת ועידה את אורי ציוני שנתן לה פתרונות והסברים עד חצי המלכות, לאחר יומיים שלחתי לאותה גברת הודעת וואטסאפ,  "איך היה השירות והאם היא מרוצה? היא כתבה לי , "השירות היה אדיב ומקצועי מאוד אך המחיר היה בשמים, רכשתי מחנות ליד הבית ונטה ב 40 ₪ ומחר יבוא טכנאי לבצע את ההרכבה", בסכום כזה בקושי אפשר לרכוש שווארמה בלאפה וסליחה לכל מי שקורא את זה לפני ארוחת צהריים ופתאום נעשה רעב... ממש לא רציתי לבאס את הגברת הנחמדה אז רק כתבתי לה שאני מאחל לה בהצלחה ואם היא תצטרך בעתיד בעל מקצוע אנחנו כאן לשירותה.

 

בדיוק כמו שחשבתי, אכן היא חזרה אליי אך הפעם כבר דברנו בטלפון, אילן תשמע הוונטה עושה רעש של טרקטור ולא מוציאה את הריחות הרעים מהשירותים, שאלתי אותה מה אומר על זה מי שמכר לה את הונטה? היא ענתה לי שהוא רק מוכר מוצרים, מסתבר שהיא רכשה בחנות כל בו שבא מוכרים מטאטאים, סמרטוטים לרצפה וחבילות מסטיקים ליד הקופה, בקול קצת מתייפח אמרתי לה, טוב כנראה שאת צריכה להתקשר שוב לאורי... ובמעט ידע שיש לי נתתי לה רבע הסבר, "השירותים שלך הרבה יותר גדולים מהסטנדרט ולכן את צריכה ונטה מאוד חזקה ולגבי הרעש יש דבר שנקרא וונטה מושתקת, מדובר על ונטה ממש שקטה, אמרה לי תודה ונפרדנו לשלום.

 

 

מפוח גג כיפה כתומה

 

מוצר הדגל של אוורור רמת גן הוא "כיפה כתומה" מפוח הגג החזק בישראל, הוא רק בצבע של המותג שנקרא ההתנחלויות, הוא לא שומר מסורת אלא רק שומר על טמפרטורה נעימה בעליית הגג שזו מצווה די גדולה, שמו בישראל כיפה כתומה בגלל צורתו וצבעו הכתום אשר מתאימים מבחינת עיצוב ופונקציונליות לרעפים בגג, המפוח תוצרת כחול לבן ולאחרונה אפשר לקנות אותו גם עם מנוע גרמני משודרג.

 

כיפה כתומה זה ייצור מקומי ובלעדי שניתן לרכוש רק באוורור ר"ג, במהלך השנים המוניטין של כיפה כתומה הולך לפניה וכמות האנשים שהחליפו מפוח שהוא "לא כיפה כתומה" לכיפה כתומה עצום, אנשים מספרים שלפני זה הם סבלו מחום, אפילו המזגן שהיה כל היום עובד ומתאמץ בלע יותר חשמל מאשר עזר לפתור את בעיית החום, עליית הגג מרגישה כמו סאונה שזה גם סוג של יתרון למי שאוהב לעשות סאונה יבשה אבל הבעיה הגדולה שחום בעליית הגג מעלה את הטמפרטורה בכל הבית וכדי לחסוך בחשמל ולהפעיל פחות את המזגן מומלץ להתקין את מפוח הגג כיפה כתומה ואז תרגישו בבית נעים וכיף ויהיה לכם שקט נפשי לשנים רבות, נכון לכתיבת שורות אלה זה פתרון האוורור הכי טוב שאפשר למצוא בישראל.
 

מפוח גג הכי חזק בישראל

 

כבוד לפרזנטורים בעבר ובהווה

 

 

 

 

כתובת וטלפון

 

חנות אוורור ברמת גן

__________________________

 

כתובת : ז'בוטינקי 115 רמת גן

טלפון : 03-7525012

אתר אינטרנט : https://rgv.co.il

_________________________

 

זיו תדהר אדריכל - ממליץ על אורי ציוני

 

יש הרבה אנשים שימכרו לכם וונטות...

אורי ציוני מאוורור רמת גן הוא לא אחד כזה.

הוא פשוט וונטולוג. לרכוש אצלו ונטה או מפוח זה כמו להגיע לרופא מומחה.

הוא לא מוכר לכם מוצרים, הוא מציע פתרון שלם שכולל אבחון נכון של החלל וצרכיו, עובר דרך הצגה של מכלול האפשרויות הטכניות והעיצוביות, תוך התחשבות בתקציב ובאילוצים שונים וכלה בהצגת מגוןן המכשור הכי איכותי שיש לשוק להציע. כל זה נעשה ביושר ובנועם וגם עם הומור טוב. 

לי כאדריכל זה פשוט תענוג לקבל כזה שרות.

זיו תדהר.

צור קשר עם יועץ אוורור

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.