×


תפריט נגישות

מחירון קידום אורגני בגוגל

מחפש לדעת כמה עולה קידום בגוגל אורגני? מקדם אתרים מומחה קידום בגוגל?

 

כמה עולה קידום אורגני בגוגל?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה? ריכזנו עבורכם בתחתית הדף מחירון מלא ומקיף עבור קידום אורגני בגוגל.

 

לא משנה איזה סוג אתר צריך לקדם בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל? יש לנו הכל מהכל, קידום אתרי תדמית, קידום אתרי חנות אלקטרונית,  קידום אתרים בקוד פתוח, קידום אתרי השוואת מחירים בגוגל, וכל זאת מחברות לקידום אתרים מומחים לקידום אורגני בגוגל , מקצועיות ואמינות מאיזור מגוריכם.

 

מלבד המחירון המומלץ לקידום אורגני בגוגל תמצאו גם מדריך טיפים, איך למצוא חברת קידום אתרים אורגני בגוגל מתאימה עבורכם.

כמה עולה לקדם אתר בגוגל אורגני?

 

קידום אתר אורגני בישראל :

 

קידום עבור מילות מפתח עם תחרות בינונית, כמות חיפושים של לפחות מספר מאוד בחודש

החל מ 2,500 ש"ח לחודש עבור קידום 2-4 מילות מפתח.

החל מ 3,500 ש"ח לחחודש עבור קידום 4-6 מילות מפתח.

 

קידום עבור מילות מפתח עם תחרות נמוכה, כמות חיפושים של עשרות כניסות בחודש

החל מ 2,500 ש"ח לחודש עבור קידום 8-10 מילות מפתח.

החל מ 3,500 ש"ח לחחודש עבור קידום 14-16 מילות מפתח.

 

קידום עבור מילות מפתח ראשיות, מילות המפתח המרכזיות בעלות התחרות הכי גבוהה.

החל מ 3,500 ש"ח לחודש עבור קידום 1-2 מילות מפתח.

החל מ 4,500 ש"ח לחחודש עבור קידום 2-3 מילות מפתח.

 

שיטת קידום אתרים אורגני לפי מאמרים :

החל מ 1,500 ש"ח לחודש עבור כתיבה של 4 מאמרים בחודש ( 1,000 מילה ) + אופטמיזצייה מותאמת לקידום בגוגל.

החל מ 4,000 ש"ח לחחודש עבור קידום 8 מאמרים בחודש ( 1,000 מילה ) + אופטימיזצייה מותאמת לקידום בגוגל.

 

*** קידום אתרים בארצות הברית, המחיר זהה רק בדולרים

 

במאמר זה אנסה לנתח כיצד מתבצעת עבודת קידום אתרים בגוגל אורגני הלכה למעשה


מאמר זה יתאר כיצד מתחילה עבודת מומחה קידום אתרים החל מהמצב הקיים דרך הייעוץ הראשוני ועד לעמידת האתר על פי כל הכללים החשובים לקידום אתרים.

 

מטרת המאמר היא להראות כי עבודת קידום אתרים חייבת להיעשות ע"י מומחה קידום אתרים וכי עבודת קידום זו נעשית ע"פ משתנים אותם יש לדעת באופן מוחלט.

 

בקידום אתרים בגוגל ובכלל חייבים לאמץ את כל הכללים וכי חוסר ידיעה של פרט כזה או אחר יכולה להוות בעיה בהמשך הדרך מה "שיתרום" לבזבוז כספים מיותר במקרה הטוב, ובמקרה הרע פגיעה אנושה עד הרחקת האתר ממנועי החיפוש ופגיעה בלתי ניתנת לתיקון עתידי ואיבוד זמן יקר מאוד (בזמן הזה יכול לקום מתחרה ולגרוף את כל הקופה, בעיקר כאשר מדובר על תחום חדשני ולאלמנט הזמן חשיבות קריטית).

 

לפני כחודשיים פנתה אלינו חברה העוסקת באבחון תווי פנים באמצעות אתר באינטרנט לצורך קידום אתר. החברה כבר זכתה לחשיפה תקשורתית רחבה בשלל מדיות בהם, חדשות ערוץ 10 בטלוויזיה, בערוץ FOX חדשות בארה"ב ובעיתונים כלכליים חשובים בישראל, גם אתרי אינטרנט גדולים בחרו לשלב את תוצר הפעילות של אתר פרופילר1 בדפי האתר שלהן שכן החברה אבחנה תווי פנים של מפורסמים (סלב), פוליטיקאים, דוגמניות וידוענים בתחומים אחרים. כבר בשלב הראשוני היה ברור כי ללא קידום אתרים מקצועי מכירות החברה ידשדשו, לפחות בשלבים המוקדמים של חדירת החברה לשוק וזאת כמובן דרך קידום במנועי חיפוש ולא ע"י ביצוע שיתופי פעולה כמובן שהם לא חלק הקשור לעבודת הקידום.

 

המצב הקיים לפני כניסתי לפעולה:


החברה רכשה מבעוד מועד שני דומיינים, האחד עם סיומת קום והשני סיומת ישראל כאשר הם רצו לעבוד רק עם הסיומת COM והדומיין הישראלי נקנה רק כדי לחסום מתחרים או סחטנים עתידיים. תכנתי החברה סיימו להקים את אתר האינטרנט ואחסנו אותו בחו"ל על סיומת קום של הדומיין. החברה הסבירה כי היא רוצה להיכנס לפעילות בשלב הראשוני בישראל ולאחר תקופת הרצה גם לארה"ב. ולכן הם בחרו לבצע קידום אתרים בגוגל ראשית בישראל ולאחר בארה"ב. החברה פיתחה אפליקציה מיוחדת ומאגר נתונים ללא מערכת ניהול מותאמת ל- SEO  או מערכת ניהול פשוטה אחרת.

 

תחילת ההתקשרות


על מנת להתחיל עבודת קידום אתרים בגוגל או בכלל לקחת עבודת קידום אתרים מסוג זה היה חשוב להבין את מודל הרווח, במאמר מוסגר אציין כי ישנם תחומים שלא כדאי לגעת בהם בתחום קידום אתרים למשל לפתוח חנות גרביים אינטרנטית, על פניו זה לא נראה כדאי, אין גולשים רבים שמחפשים את התחום באינטרנט כמו גם בעסקה ממוצעת מרוויחים ממש מעט ולכן זה לא משתלם לבצע קידום לאתר מסוג זה , הווה אומר נניח וכבשנו את ראש תוצאות החיפוש עדין לא נוכל לתרגם את זה לכסף! לאחר שהבנתי את מודל הרווח של החברה (עסקאות בנפח קטן ביותר, שיווק להמונים, שיווק לנישות מסוימות), היה ברור כי יש לחלק את עבודת קידום אתרים לשניים (קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן) וכמו כן לתת פתרון יעיל על מנת למקסם את הכנסות החברה בתקציב הנמוך ביותר ככל שניתן.

 

בשלב הראשוני שלב הייעוץ (חשוב לציין כי חברה או עסק המעוניין לבצע קידום אתרים באינטרנט רצוי שיבצע התקשרות עם מומחה קידום אתרים כבר בשלבים הראשוניים ומומלץ עוד יותר כי ההתקשרות תבוצע לפני העלאת האתר לאוויר, בהמשך תבינו את חשיבות הדברים), הוחלט כי יש להתאים את קידום האתר לישראל.

 

ההמלצות הראשוניות לחברה היו הפעלת שם המתחם בעברית (למרות שלא הייתה כל כוונה כזו מצד החברה שכן הדומיין נרכש כדי למנוע השתלטות על שמות מתחם חשובים לאחר הצלחת החברה,בדיעבד החלטת החברה לרכוש אתת שם המתחם כשנה לפני התבררה כהחלטה נבונה וכמובן מהסיבות הלא הנכונות שכן גם לוותק דומיין ישנה חשיבות רבה עבור קידום אתרים באינטרנט).

 

רכישת אחסון בישראל, שני פרמטרים שחשובים מאוד ב- קידום אתרים בגוגל. נוסף על ההמלצה לאחסן את האתר בישראל הומלץ גם על שימוש בכתובת IP ייחודית וזאת כדי להימנע משכנים לא רצויים אשר יסתמו את הפס ויפריעו לעבודת קידום האתר ולבעיות אחרות נוספות אשר יכולות להתעורר כאשר נמצאים באחסון עם שכנים בעיתיים (אתרי סקס או הימורים שגוגל לא אוהב בלשון המעטה).

 

החברה חשבה בתמימות כי ניתן לבצע קידום אתרים גם בישראל וגם בארה"ב על אותו אתר פשוט לשים קישור של דגל ישראל או אייקון של עברית יחד עם דגל ארה"ב או אייקון באנגלית. הוסבר לחברה כי אין אפשרות לבצעקידום אתרים בישראל יחד עם קידום אתרים בחו"ל בו זמנית על אותו אתר, קידום אתר יכול להיות רק באזור גיאוגרפי אחד, בהנחה ורוצים לקדם אתר בשני אזורים גיאוגרפיים צריך להקים שני אתרים אחד לכל אזור, לרכוש אחסון על שרתים שיישבו באזור בו רוצים לקדם את האתר ורק כך ניתן להגיע לתוצאות (יחד עם פרמטרים רבים אחרים כמובן אותם מבצעים בעת קידום אתרים באינטרנט).

 

סיומת כתובת אתר - מאחר והאתר (שהיה כתוב בעברית) ישב על דומיין עם סיומת COM הוחלט להעביר את האתר לסיומת ישראלית ולאחסן אותו בישראל. האתר אונדקס בגוגל (סיומת קום) ובשלב הזה הייתה למעשה הכפלת תוכן,, אתר בעברית על סיומת קום וסיומת ישראל. ההמלצה הייתה להעלות את האתר בעברית על סיומת ישראלית ולחסום אותו מאינדוקס בגוגל ע"י רובוטוס, שכן אם לא היינו עושים זאת בדרך כפי שצוין הייתה פגיעה בקידום האתר עם הסיומת הישראלית.

 

עוד החלטה שנלקחה הייתה כי קידום אתרים אורגני (טבעי, במנועי החיפוש) יבוצע בישראל על פי הכללים שיפורטו בהמשך וכי מייד לכשיסתיים תרגום הטקסט לאנגלית יבוצע קידום אתרים ממומן בגוגל (PPC) על האתר עם סיומת קום בארצות הברית.

 

התאמת קוד תכנות אתר למנועי חיפוש ובראשם גוגל - לקו הרביעי של מקרה אמיתי של חברה החל בשלבים הראשונים ועד להתאמתו של האתר למנועי החיפוש- השלב השני בעבודת מומחה קידום אתרים שהותאמה ספציפית לחברה חולקק לשניים, האחד ביצוע קידום אתר במנועי החיפוש בצורה טבעית סיומת ישראל והשני בניית קמפיין קידום אתרים ממומן בגוגל.

 

קידום אתרים אורגני סיומת ישראל בעיות מבניות


כבר בשלב הראשוני כאשר עברתי על האתר (מומלץ לעבור על האתר תמיד, לדפדף ולעבור בין דפי האתר ע"י שימוש בעכבר, לפני הרצת תוכנות רבות בהם משתמשים מקדמי אתרים באינטרנט), שמתי לב כי האתר כולו הוא עמוד אחד, הכוונה היא שהאתר אונדקס ע"י גוגל אולם העכבישים של גוגל לא יכלו לעבור בין הקישורים כיוון שהקישורים נעשו בגאווה סקריפט ולמעשה כאשר הסתכלתי על סרגל ה- SEO (לא הייתי צריך להסתכל אבל זה הרגל שלי מאחר וזה היה מאוד ברור) ראיתי כי גוגל אינדקס רק דף אחד בלבד וזאת למרות שהיו קרוב לארבעים עמודים.

 

נוצרה למעשה מעין סתימה אני אוהב לקרוא לזה. הווה אומר הייתה בעיה מבנית חמורה באתר, שכן הרצון שלנו בתור מקדמי אתרים הוא לפתוח כמה שיותר דפים לגוגל (לפחות בשלב ראשוני שכן בשלבים מסוימים כדאי גם להסיר עמודי תוכן מסוימים מה שמראה על התחדשות מתמדת וטיפול באתר וגוגל כמובן אוהב את זה), התוכן הוא אחד הכלים החשובים ביותר עבור קידום אתרים בגוגל הרי כותבים עבור גולשים מנסים לעניין אותם, לתת מידע שימושי, לרכוש אמון והכי חשוב (הרי לא לשם שמיים אנחנו עובדים צריך להתפרנס) למכור או למתג את עצמנו כדי להגביר מכירות בסופו של דבר. אבל הגולשים יכלו להגיע רק לעמוד אחד דרך מנוע החיפוש של גוגל והיו כארבעים!

 

הפתרון שהוצע היה לבנות את האתר בצורה כזו שהעכביש יוכל לעבור בין הקישורים וע"י כך לאנדקס את כל דפי האתר (כמובן שלא בסקריפטים, העכביש אגב גם לא "רואה" וידאו ואתרים מבוססי פלאש). במהלך המעבר בין עמודי האתר נוכחתי לדעת כי הכותרות של עמודי האתר היו זהות לכל אורך עמודי האת, מה שבעייתי ביותר כמו גם העובדה שלא הוכנסו תיאורים למנועי החיפוש, עובדה שאף היא חשובה לקידום אתרים באינטרנט, אולם לא ייחסתי לכך חשיבות כיוון שעדיין לא בוצע מחקר מילות מפתח. ברור היה כי יש לבצע אחד משתיים, או לבנות אתר אינטרנט מחדש על מערכת ניהול בקוד פתוח לדוגמא מערכת ניהול מסוג דרופל, מערכת ניהול שאני אישית מאוד אוהב לעבוד איתה או מערכת ניהול אחרת בשם ג'ומלה, האפשרות האחרת הייתה להורות למפתחי האתר לבנות את כל מערך הקישורים שלא בגאווה סקריפט ואם זה בלתי אפשרי מבחינתם אזי לפחות לבנות קישורי פוטר שמהם העכבישים של גוגל יצליחו לעבור ולאנדקס את דפי האתר. האפשרות שנבחרה ע"י החברה הייתה כי מפתחי האתר יבצעו את העבודה של בניית הקישורים כפי שנדרש ואת מערכת הניהול דבר שיאפשר להכניס כותרות לאתר כמו גם תיאור הדפים למנוע החיפוש ופרמטרים אחרים החשובים לקידום אתרים בגוגל.

 

חלק מעבודתו של מומחה קידום אתרים כפי שוודאי הבנתם וגם כתוב לכל אורכו ורוחבו של האתר הוא ביצוע מחקר מילות מפתח (ישנם מצבים בהם מומלץ לשכור אדם העוסק בדיוק בנישה הזו ומומחיותו היא מחקר מילות מפתח), כיצד טופל הנושא בלקוח אמיתי? כנסו לחלקו הרביעי בסדרת המאמרים על טיפול במקרה אמיתי של לקוח חברתנו.

 

מחקר מילות מפתח כחלק מעבודת קידום אתרים באינטרנט


לפני שמתחילים במלאכת קידום אתרים חשוב מאוד לבחור את המילים בהם יש להתמקד ולכן יש לבצע מחקר מילות מפתח. דרישות החברה בשלב תחילת ההתקשרות הייתה לבצע קידום אתרים במילת מפתח כגון אבחון תווי פנים,לאחר שהארתי את פני מנהלי החברה לעובדה כי אין צורך לקדם מונח מהסוג הזה כיוון שגם הם יכולים לקדמו ללא עבודת קידום אתרים מקצועית שכן אין תחרות על מילת המפתח הזו ובישראל למשל אין אפילו נתונים כמה אנשים מחפשים במדויק את המונח הזה,מה שאומר במילים אחרות- המונח או מילת המפתח "אבחון תווי פנים" לא יביא בכלל תנועה לאתר. הוחלט להביא תנועה גדולה ככל שניתן לאתר ע"י בחירת מילות מפתח מתאימות.

 

המטרה של קידום אתרים בגוגל היא להביא תנועה איכותית לאתר שתייצר מכירות, בתחומים מסוימים כמו בנייה ירוקה למשל (סתם הנחה) בהם כניסה של שני לקוחות לאתר מכניסה מכירה אחת הרי שהרווח שגלום בעסקה מסוג זה הואא עצום ומצדיק את ההתעסקות בקידום מילת מפתח שאין בה כמעט תנועה אולם בעסק הפונה להמונים ומחיר המוצר לצרכן נמוך יחסית (פחות ממאה שקלים) הרי שיש להגיע לקהל יעד גדול ככל האפשר שאחרת קידום אתרים באינטרנט אינו משתלם. לאחר שהובהרה הנקודה הזו לבעלי הבית הם הבינו שיש לבחור מילות מפתח אחרות המתאימות לסוג העסק שלהם ואשר יכניסו גולשים לאתר ויגרמו להם לרכוש את מרכולתם.

 

קידום אתרים מקצועי בגוגל הבא לידי ביטוי גם בביצוע מחקר מילות מפתח יכול למנוע בזבוז זמן יקר היכול לחסל עסק מסוג כזה ולכן ההחלטה החשובה ביותר וחשוב לקבל את ההחלטה הזו על סמך עבודה מקצועית של מקדם אתרים, היאא באיזה מילים נחליט בסופו של דבר להתמקד. מילות המפתח נבחרו יחד עם פרופילר1 כדי להגיע לקהל רחב רלוונטי ככל שניתן, לאחריו הותאמו הכותרות של דפי האתר-חשוב מאוד עבור קידום אתרים באינטרנט, תיאור הדפים למנועי החיפוש, אופטימיזציה של מילות המפתח בטקסט הן מבחינת צפיפות והן מבחינת פיזור כפי שנלמדו ממתחרים דומים בתחום (צפיפות מילות המפתח נקבעת לפי כל מילת מפתח בפני עצמה אל מול המתחרים). בשלב הזה בוצעו בדיקות לפרמטרים נוספים החשובים מאוד עבור קידום אתרים בגוגל בהם מספר עמודי האתר. התברר כי כדי להגיע לתוצאות קידום אפקטיביות יש ליצור תוכן נוסף (עוד כמאה מאמרים לערך).

 

מכאן והלאה עבודת קידום האתר החלה להתבצע לפי הספר דהיינו חלוקת משקל קישורים מתאימה ע"פ מילות המפתח שנבחרו וקידום דפים ספציפיים באתר ובנייה של קישורים שיצביעו על האתר ממספר מקורות רחב ככל שניתן בהם ביצוע קידום אתרים ברשתות חברתיות, קידום אתרים ע"י הבאת קישורים מפורומים, יצירת שיתופי פעולה בעלי ערך לחברה ע"י יצירת ערך לחברות אשר נתנו במה למוצר החברה והוצאת קישורים מתאימים לפי מילות המפתח המתאימות על מנת שיצביעו על האתר. לאחר שהסתיים מחקר מילות המפתח הבינה החברה (ניתן לראות זאת בירור בדו"ח מילות המפתח שהוכן עבור החברה) כי התנועה שיש בישראל היא יחסית די זניחה ולאחר העלאת האתר ע"פ הכללים של גוגל לא כל כך משתלם להמשיך עם קידום האתר אלא יש להתמקד בקידום אתר בארה"ב.

 

הצעת מחיר לקידום אתר אורגני בגוגל

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.